Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 

Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.

* * * * - 14 votes
  • Please log in to reply
15102 replies to this topic

#4087
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,546
  • Înscris: 06.02.2006
Da, corect, ai dreptate. Din pacate au preturi numai la oferte speciale, unde nu se gaseste ceea ce am luat eu.

#4088
zveroboi78

zveroboi78

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 919
  • Înscris: 01.10.2013

View Postcristi.r, on 27 octombrie 2014 - 21:34, said:

Analize de laborator la Q8 exista pe net, asadar nu ma plang de lipsa de credibilitate.

Da' cine te-a acuzat de lipsa de credibilitate !?!?
Am pus o intrebare serioasa si politicoasa, zic eu, suferi de vreun sindrom de persecutie!? :)
Pffff...
Multumesc de raspuns, oricum.

#4089
Ana0181

Ana0181

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,110
  • Înscris: 10.03.2013

View Postcristi.r, on 27 octombrie 2014 - 21:34, said:

Da, sunt ieftine si este foarte bine ca este asa.

Desigur ca e bine cand gasim un produs ieftin dar, atunci cand e prea ieftin parca bate la ochi cumva...
Si preturile alea de pe site-ul respectiv bat tare la ochi comparativ cu aceleasi Fuchs-uri de pe oriunde le-ai mai gasi in alte parti. Apropo, in orice tzara in care Fuchs are reprezentanta produsele respective se vand cu cel putin 30-40% in plus (pret final de comerciant).
De acord cu tine cand zici ca in Romania, fiind o marca mai putin cunoscuta de lubrifianti, nu se oboseste nimeni sa le falsifice dar oare nu crezi ca ar putea omu' sa le aduca via Asia (sau de pe unde ar mai putea altii sa le "faca"? Ca doar de pe alibaba poti sa comanzi cu miile...

#4090
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

View Postzveroboi78, on 27 octombrie 2014 - 22:38, said:

Am pus o intrebare serioasa si politicoasa, zic eu, suferi de vreun sindrom de persecutie!? Posted Image
Fiind un post destul de vechi, am incercat sa "exagerez" un pic cu raspunsul, din lipsa de materiale justificative. La data acelui post aveam datele cerute de tine, acum nu le mai am ...


View PostAna0181, on 27 octombrie 2014 - 23:22, said:

De acord cu tine cand zici ca in Romania, fiind o marca mai putin cunoscuta de lubrifianti, nu se oboseste nimeni sa le falsifice dar oare nu crezi ca ar putea omu' sa le aduca via Asia (sau de pe unde ar mai putea altii sa le "faca"? Ca doar de pe alibaba poti sa comanzi cu miile...
Probabil....

#4091
d-rive

d-rive

    zic tir

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,673
  • Înscris: 21.02.2009

View Postcristi.r, on 27 octombrie 2014 - 21:34, said:

...
... Liqui-Moly, care in urma cu 3 ani avea alta calitate (mai buna) si alte preturi (mai mici) decat acum. Da, imi asum aceasta remarca: LM a ajuns o posirca. Da, este nemteasca 100%, dar posirca. Iar urechea mea nu ma inseala, indiferent de cate analize de uleiuri si cate argumente pro imi vor fi aduse. Iar eu am fost fanul acestei marci !!! Adica se comporta intocmai ca celelalte marci arhicunoscute si mult "infierate" pe aici.
...

Evaluarea ta, pur subiectiva, ma face sa nu te cred.


P.S. vorbesc in cunostinta de cauza. Nu sa ma aflu in treaba.

Edited by d-rive, 28 October 2014 - 21:31.


#4092
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Ok, este dreptul tau sa crezi ce vrei. Eu raman cu urechea mea, tu cu parerea ta.

Despre ce "cunostinta de cauza" vorbesti, doar tu stii, dar nu poti vorbi "mai in cunostinta de cauza" decat mine, decat daca ai folosit aceasta marca mai mult decat mine, sau daca esti vanzator de asa ceva... Adica aspecte care ma intereseaza si nu prea ... Parerea mea este formata deja. Si stii de ce ? Pentru ca am termen de comparatie.

Iar evaluarea mea oricat de subiectiva ar fi, este bazata pe experienta mea.

Iti multumesc pentru ca mi-ai spus ca nu vorbesti ca sa te afli in treaba, dar raspunsul tau are mai multe taisuri, adica o data ma arunci pe mine in derizoriu (de parca eu as vorbi ca sa ma aflu in treaba), dar pe de alta parte, nici tu nu vii cu experienta ta, macar, daca nu cu niste aspecte "mai concrete" decat cele prezentate de mine.

Mai pe romaneste, prostul am fost eu, ca n-am inceput exact ca tine, cu fraze d-astea mobilizatoare ("nu vorbesc sa ma aflu-n treaba"), care sa atraga atentia si sa adauge o doza de credibilitate aparenta si superficiala spuselor mele.

Edited by cristi.r, 28 October 2014 - 22:05.


#4093
d-rive

d-rive

    zic tir

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,673
  • Înscris: 21.02.2009
Pai eu, de cand ma stiu, asta fac. Ti-am zis ca nu vorbesc sa ma aflu in treaba si asteptam de la tine niste argumente tehnice sau macar niste observatii pertinente cu privire la comportamentul LiquiMoly si eventual, evolutia negativa in timp.

Sunt mai mult decat vanzator sau utilizator. Dar ai spus ca nu te intereseaza asemenea aspecte.

Ok, ok, nu e nicio suparare doar ca, nu te mai simti dator sa emiti niste pareri pe care nu ti le-a cerut nimeni si plus de asta, parerile respective, fiind cel putin discutabile tinand cont de fundamentul pe care il au la baza.

Sper sa nu-ti fie cu suparare. Nu avem nimic de impartit. Eventual, doar o discutie pertinenta despre uleiuri.

#4094
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Prea multe elemente criptate in discursul tau, care ma îndreptățesc sa cred ca am pierdut timp raspunzandu-ti...

Ar trebui sa ma simt dator sa dau explicații suplimentare unuia care apare tam nesam spunând ca nu crede. Asta-i culmea...

Edited by cristi.r, 28 October 2014 - 23:54.


#4095
mike-5

mike-5

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 635
  • Înscris: 14.12.2007
Interesant noul catalog uleiuri Elf 2014 de pe site-ul elf.com. Ar fi interesant daca as gasi si fisele tehnice complete ale lor si cu ce pret vine in Romania.Am pus ochii pe doua dintre ele pentru motorasul meu de Logan 1.2 16v: Elf Evolution 900 FT 0w40 si Elf Evolution 900 FT5w40.Doresc pentru schimbul urmator (toamna 2015) un ulei subtire 5w40 sau 0w40 care sa fie cat mai aproape de valorile vascozitatilor la 40 si 100 grade ale uleiurilor 5w30.Bineinteles sa aibe A3/B4 cu aprobarea normelor RN 0700/RN710 cat si Porsche A40 dar nu si C3.Deocamdata uleiul de referinta care sa corespunda cerintelor de mai sus este:RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40.

#4096
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 29.04.2011
Dupa multe informatii primite de la colegul ionita123 caruia ii multumesc pentru timpul acordat, am decis sa trec si eu pe RedLine 5w-40 cel cu norma dexos1

Pana acum am constatat ca motorul este mai siletios atat la rece cat si la cald, suna mai frumos in turatii inalte iar in mers doar daca opresc muzica si sunt atent mai aud motorul rontaind sub capota.  Motorina pe care o folosesc este omw maxx motion cu aditiv redline85 plus.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gQQcYQq-CSY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Uleiul vechi Motul 8100 x-cess de care am fost foarte multumit. Dupa 10k km motorul era suficient de silentios la rece si foarte silentios la cald.

Edited by Kspic, 07 November 2014 - 17:09.


#4097
d-rive

d-rive

    zic tir

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,673
  • Înscris: 21.02.2009

View Postcristi.r, on 28 octombrie 2014 - 23:51, said:

Prea multe elemente criptate in discursul tau, care ma îndreptățesc sa cred ca am pierdut timp raspunzandu-ti...

Ar trebui sa ma simt dator sa dau explicații suplimentare unuia care apare tam nesam spunând ca nu crede. Asta-i culmea...
Nu e nimic criptat. Chiar am fost cat se poate de explicit.
E problema ta daca vrei sa raspunzi, sau nu. Mie, ori altcuiva. Nu te obliga nimeni.

Si nu, nu e deloc culmea si nu esti nici dator sa dai explicatii suplimentare dar ai facut niste afirmatii pe care, ca sa fiu politicos, le numesc "subtiri". Afirmatii care-i pot induce in eroare pe cititorii acestui topic.

Si iti repet, sa nu las loc de interpretari sau urme de indoiala.
Evaluarea ta a fost una pur subiectiva care nu s-a bazat pe nimic concret in afara spiritului tau de observatie si a parerilor tale personale.

Eu nu am curaj sa afirm ca Motul nu stiu de care nu mai e la aceeasi calitate cum era in urma cu 2 ani. Nici macar nu am cum sa fac, eu, verificarea calitatii lui. Ar fi o afirmatie hazardata si nimic mai mult.

#4098
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

View Postd-rive, on 07 noiembrie 2014 - 17:15, said:

Evaluarea ta a fost una pur subiectiva care nu s-a bazat pe nimic concret in afara spiritului tau de observatie si a parerilor tale personale.
Asa, si cum ar trebui, dupa parerea ta, sa transform parerea mea subiectiva intr-o afirmatie cu caracter obiectiv ?

#4099
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013

View Postmike-5, on 07 noiembrie 2014 - 09:54, said:

Deocamdata uleiul de referinta care sa corespunda cerintelor de mai sus este:RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40.
e mediocru dupa fisa. mai bine iei mobil 1 0w-40-varianta americana.

#4100
specgogu

specgogu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 13.01.2008
Fișa variantei Americane este identică cu cea a variantei Europene. Chiar si cel luat de la importator sau de la magazine serioase sa fie "altfel"?

#4101
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
d-rive, degetul tau poate percepe diferenta de rugozitate dintre 1 si 3 microni. Concluzia o poti trage singur dar eu zic ca nu suntem atat de neajutorati.

As zice ca nici restul simturilor nu sunt mai prejos.

#4102
mike-5

mike-5

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 635
  • Înscris: 14.12.2007

View Post41ex, on 07 noiembrie 2014 - 20:51, said:

e mediocru dupa fisa. mai bine iei mobil 1 0w-40-varianta americana.
RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 costa cca.140 lei 4Litri cu tot cu transport,luat direct de la importatori Focsani.La care dintre valorile din fisa tehnica ar fi mediocru ? Fisa tehnica de pe site-ul nemtesc este din 05.11.2014.Acum nu stiu daca ce este in fisa aia primesti in bidoane,dar cred ca este bine sa primesti bidoane cu data imbutelierii dupa 05.11.2014 pentru a fi sigur cat de cat ca,continutul are caracteristicile din fisa.
Mobil1 0w40 vad ca este mai gros,eu vreau unul mai subtire cat mai aproape de un 5w30.

Edited by mike-5, 10 November 2014 - 11:20.


#4103
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Decât sa te uiți după un 5w40 care sa fie apropiat de un 5w30, mai bine te uiți după un 5w30 apropiat de un 5w40. Te uiți cu atenție la limitele impuse de vâscozitate si pornești la cautare. Cele care se încadrează cel mai bine in criteriul descris de mine sunt cele care intrunesc norma 504/507 de la VW. Ți-am dat doar o idee, mai sunt si altele.

Ai zis ca e vorba de un 1.2 de Logan ? Daca este așa, poți pune fara grija un 5w30, cu condiția sa fie ... ai ghicit Posted Image ACEA A3/B4 sau C3. Ba chiar si un 0w30 ar merge de miune, cu aceeași condiție.

După cum vezi, am încercat sa te îndepărtez de gradul operațional "40". Motorul ala pleacă din fabrica cu un ulei cu mult mai subțire decat vorbim noi aici. Așa ca n-ai de ce sa te temi. Si nu te mai lega atat de mult de Porsche A40, ca aia e alta mancare de peste. Da, este o norma foarte ok dpdv al aditivilor de curatare, dar mai sunt si altele foarte bune. Iar 1.2-ul ala nu dezvolta puteri atata de mari sau solicitari in lagare asa mari incat sa vrea neaparat si obligatoriu Xw40.

Ar fi interesant de aflat de unde moda asta cu porsche A40 si cu grade-ul operational 40 la benzinare, tinand cont ca un ulei mai subtire (atentie: am zis "mai subtire", nu "foarte subtire"), adica mai putin vascos, are o sumedenie de avantaje fata de unul gros. Fuge mai repede prin motor, adica isi reimprospateaza pelicula mult mai rapid si transporta caldura din zonele critice mult mai usor. Iar daca nu este nevoie neaparat de Xw40, atunci te lipsesti de el. Si mai este si avantajul pornirii usoare la rece.

Of, iar am scris prea mult ...

Edited by cristi.r, 10 November 2014 - 19:34.


#4104
zveroboi78

zveroboi78

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 919
  • Înscris: 01.10.2013
Filtrul asta in zig zag vi se pare mai OK decat ala clasic cu pliuri drepte?
http://www.feuvert.f...ad/p320101.html

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

5 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 1 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate