Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 

Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.

* * * * - 14 votes
  • Please log in to reply
15158 replies to this topic

#1225
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Fost in inspectie pe la real,- la un centru comercial destul de mare. Cam astea-s preturile la uleiuri pe aici:
[ http://img855.imageshack.us/img855/226/photo1ib.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#1226
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Cam piperate preturile alea ... reale ...

#1227
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
Ma si mir ca au astia de la real atatea sortimente de lm in rafturi. Ultima data cand m`am uitat la ei nu aveau nici un fel de lm.
Tot la oilmag e cel mai ieftin.

View PostSonyAD, on 12th October 2011, 17:09, said:

Consum de ulei nu e numai pe lângă segmenți. Consum excesiv poate să fie și din cauza unei supape de recirculare gaze de carter defectă, de exemplu. Dacă nu iei asta în calcul îți poți forma o părere greșită despre motor și ulei.
Niste poze cu supapele de recirculare sa ma uit si eu la a mea? Am 320k cu cielo din 96`, o segmentare facuta si tot mananca ulei, culmea ca pe evacuare nu iese fum albastru, adica nu se vede ca l`ar scuipa pe evacuare. Pe undeva se pierde. Bag bp supergas 10w40 sau 15, oricum unul gros special pentru motoare cu ardere pe gpl chipurile.

#1228
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

View Postcristi.r, on 15th October 2011, 12:33, said:

Cam piperate preturile alea ... reale ...
E foarte posibil ca la un shop de piese auto dedicat sa fie nitel mai ieftin. Nu am fost inca pe la vreun shop si sper sa nu trebuiasca sa ajung prea curand acolo pentru mine.

View PostCutzu, on 15th October 2011, 12:54, said:

Ma si mir ca au astia de la real atatea sortimente de lm in rafturi. Ultima data cand m`am uitat la ei nu aveau nici un fel de lm.
Atentie, e vorba de real,- din Germania, nu Romania. ;)

Edited by Marius3k, 15 October 2011 - 13:28.


#1229
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
Cum de au preturi romanesti si nu in euro?

#1230
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Preturile sunt in Euro. De ex. 5L de synthoil HighTec 5W-40 part. no. 1307 costa 59.95E fata de 44.18E (191 lei) cat e pe Oilmag.ro

#1231
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
Ai dreptate, am uitat sa ma uit pe bidoane. Sunt de 5 litri :).

#1232
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010

View PostCutzu, on 15th October 2011, 13:54, said:

Niste poze cu supapele de recirculare sa ma uit si eu la a mea?

Din ce poze am văzut pe guglă cu motoare de cielo asta este:

[ http://s3.postimage.org/ni6ybkjo/PCV.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Prinsă pe rampa de injecție, aproape de capătul din dreapta.

Nu ai ce să vezi la ea. Dai clapeta de accelerație jos și dacă găsești ulei în plenul acela în care se înfige furtunul de la supapă ai găsit pe unde pierzi ulei.

Există aftermarket circuite de recirculare gaze de carter cu separator de vapori ulei sau separator mai bun decât cel stock (dacă ai) care reduc mult consumul de ulei. Oricum și alea trebuie curățate periodic.

La diesel arată în general altfel:

[ http://img580.imageshack.us/img580/1613/img0186p.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://img40.imageshack.us/img40/3794/supaparecirc.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://img22.imageshack.us/img22/2219/cartd.th.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Ce face supapa asta e că gestionează debitul de gaze de carter recirculate în funcție de diferența de presiune dintre plenum și carterul motorului.

View PostCutzu, on 15th October 2011, 13:54, said:

Am 320k cu cielo din 96`, o segmentare facuta si tot mananca ulei, culmea ca pe evacuare nu iese fum albastru, adica nu se vede ca l`ar scuipa pe evacuare. Pe undeva se pierde. Bag bp supergas 10w40 sau 15, oricum unul gros special pentru motoare cu ardere pe gpl chipurile.

Nu înțeleg de ce băgați asemenea smoale în motoare. Și oricum, GPL-ul, dacă e de calitate, ar trebui să ardă mai curat ca benzina.

#1233
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
Nu imi amintesc sa fie un furtun ca in poza pusa de tine, mi se pare ca e anulat. O sa caut maine ca m`ai facut curios.
Smoala nesmoala, daca pe asta de 15w il haleste asa usor, unul de 5w oare cum se duce?

#1234
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
Păi nu prea are cum să fie anulat. Toate motoarele scapă ceva gaze în carter ca o consecință a funcționării. Presiunea aia trebuie eliberată cumva, pe undeva. În mod normal se face prin racordul de recirculare gaze de carter care purjează gazele în traseul de admisie, după clapeta de accelerație la benzinare.

Circuitul de ventilare a carterului aerisește baia cu aer curat luat din traseul de admisie dinainte de clapeta de accelerație (dar după filtrul de aer și debitmetru - dacă există).

Supapa de recirculare funcționează atât ca o supapă de sens dar și ca un reglor de debit în funcție de vacuumul de după clapeta de accelerație. Cu cât vacuumul e mai puternic, cu atât se închide mai mult supapa că altfel ți-ar muri motorul de la amestec prea sărac datorită aerului tras dinaintea clapetei de accelerație. Deși asta nu prea e o problemă la motoarele cu debitmetru de aer tot nu e bine ca motorul să își tragă aer după bunul plac (circuitul ăsta de aer șuntează practic clapeta de accelerație).

La diesel supapa are rolul de a reduce riscul ca motorul să o ia la sănătoasa pe (vapori de) ulei.

Cât despre smoalele alea 10w40, 15w40: niște nașpeturi. Nu m-ar mira să accelereze uzura motorului.

Și nici ce zici tu, că nu ai supapa aia, nu sună bine. Spre deosebire de EGR, sistemul ăsta nu e pus acolo de florile mărului.

Edited by SonyAD, 16 October 2011 - 03:32.


#1235
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
Este acel furtun de recirculare, l`am scos din amandoua partile unde era conectat, n`are ulei. deci nu e de la el.
Ce ulei sa`i bag? Un 5w40 merge la el? Vad ca in cartea tehnica recomanda 5w30 10w40 si 15w40.

#1236
Kunzite

Kunzite

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,990
  • Înscris: 12.06.2004

View PostCutzu, on 16th October 2011, 02:58, said:

Smoala nesmoala, daca pe asta de 15w il haleste asa usor, unul de 5w oare cum se duce?
Uite, asta am auzit-o de multe ori dar nu inteleg; de ce-ar hali un motor un 5W40 mai repede decat un 15W40? Vascozitatea la cald nu e (in mare) aceeasi? Sau cumva motorul haleste ulei cand e rece? Greu de crezut, chiar si-un 0W e mult mai vascos decat la temperatura de regim. IMHO un ulei mai prost in nici un caz n-o sa rezolve problema.
Eu si in Oltcit puneam 5W40 - nici gand sa-l haleasca.

#1237
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010

View PostCutzu, on 16th October 2011, 17:31, said:

Este acel furtun de recirculare, l`am scos din amandoua partile unde era conectat, n`are ulei. deci nu e de la el.
Ce ulei sa`i bag? Un 5w40 merge la el? Vad ca in cartea tehnica recomanda 5w30 10w40 si 15w40.

Te-ai uitat în plenul de admisie?

Nu, bineînțeles. Ai admirat un furtunel.

Ce ulei să pui? Cu siguranță nu 15w40. Ăla-i o mizerie de ulei mineral.

#1238
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
Deseneaza si mie pe poza, sa ma uit :). Se vede clar pe unde mai pierde ulei :D.

Attached Files



#1239
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
[ http://img31.imageshack.us/img31/2108/motorry.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Dă manșonul de la filtru de aer jos de pe mixerul de gaz și uită-te cu o lanternă în timp ce ții clapeta deschisă. :lol:

#1240
floyd_t

floyd_t

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 13.09.2007
salut ,

eu am un Peugeot 307 din 2004 ,  2.0i 137hp si 90.000 km.
uleiul pe care as vrea eu sa-l folosesc si pe care mi-l recomanda producatorul este 5w40 , pana aici ok . acum referitor la marca , ei recomanda total quartz iar eu ma blochez pentru ca nu stiu daca este sau nu ok acesta , daca e doar afacere sau chiar asta e cel mai potrivit.

aveti o recomandare mai buna decat total quartz ? multumesc.

#1241
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
Da, un ulei sintetic. Aceala nu este.

Quartz 9000 0w40 este, de exemplu. Care există numai prin PDF-uri. :lol:

Sau Mobil 1 Turbo Diesel 0w40, care este un ulei excelent.

Liqui Moly Synthoil Energy 0w40 sau
Liqui Moly Diesel Synthoil 5w40.

Ravenol Super Synthetic Leichtlaufoel SSL 0W-40 sau
Ravenol Vollsynthetic Dieseloel VDL 5W-40.

Și altele dar astea-s suficiente.

#1242
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
10w60 ala pare smecher, o fi sintetic full? Cam multi bani pentru o caruta de 14 ani, dar ar fi cea mai inspirata alegere pentru un motor uzat segmentat.
Cred ca o sa bag ca la Logan 5w40 toptec 4100, plus solutia aia de 15 lei pentru curatare motor.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate