Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...
 Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne
 Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 

Diacritice

- - - - -
  • Please log in to reply
1061 replies to this topic

#451
mircea21

mircea21

    Rătăcit între viitor și trecut

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,704
  • Înscris: 19.12.2007

View PostA_Catalin, on 28th October 2009, 08:46, said:

Sunt si eu programator (Delphi) si am facut un mic programel cu care se pot numara diacriticele dintr-un text respectiv se pot compara 2 texte si numara diferentele. E mai bine asa decat numararea manuala.
Am pus in atachment executabilul si sursele - astfel incat programatorii sa se convinga ca n-a fost facut sa favorizeze unul din programe.
Acu - daca programatorii sunt de acord - mai ramane doar sa se gaseasca cateva texte (de marime zeci.. sute de KB) corectate bine manual.
Se scot diacriticele, se adauga cu fiecare program si se numara diferentele fata de textul corectat manual.
Ce parere aveti...?
Este discutabilă această numărare, pentru că adăugând cel mai mare număr de diacritice nu înseamnă că am ajuns la un rezultat mai bun. Exact cum a menționat și alceausu, unele diacritice adăugate pot schimba sensul textului. Problema este mai complexă decât pare la prima vedere.

AdiJapan said:

Eu credeam că softul pentru adăugat diacritice este mai mult o unealtă pentru textele vechi, scrise pe vremea cînd diacriticele chiar erau o dificultate.