Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?
 Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri
 

Masini de spalat vase (2005-2018)

* * * - - 1 votes
  • This topic is locked This topic is locked
5847 replies to this topic

#2827
geekos

geekos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,874
  • Înscris: 27.04.2008
Cum sa-ti explic.. daca eu ma apuc sa vand televizoare, trebuie sa asigur si garantia. Ca sa asigur garantia, fie recurg la un contract cu un tert, fie returnez produsul defect celui care mi l-a vandut iar clientului ii dau altul in loc sau banii. Daca vreau sa atrag clienti le spun ca le livrez produsul acasa. Daca vreau sa fiu si mai atractiv le spun ca am posibilitatea contra cost sa le instalez produsul tot printr-un tert.
Un client care nu va dori sa-si bata capul in niciyn fel, va proceda ca tine. Daca eu am fost un mincinos, tertul care l-am angajat printr-un contract (pe care ulterior nu l-ammai onorat sau reinnoit) nu va veni sa instaleze produsul pt ca fie eu nu i-am virat banii pt instalarile anterioare, fie contractul a expirat si nu a mai fost reinnoit.

Domo ti -a returnat banii pt ca nu a avut incotro, dar oare cati si-au luat teapa, nefiind din bucuresti de exemplu?
Daca apare o problema la msv oricum nu instalatorul trebuie sa te descurce ci cel care iti asigura garantia

Edited by geekos, 22 August 2014 - 21:14.


#2828
PopescuStefanCatalin

PopescuStefanCatalin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 22.08.2014

View Postgeekos, on 22 august 2014 - 21:09, said:

Cum sa-ti explic.. daca eu ma apuc sa vand televizoare, trebuie sa asigur si garantia. Ca sa asigur garantia, fie recurg la un contract cu un tert, fie returnez produsul defect celui care mi l-a vandut iar clientului ii dau altul in loc sau banii. Daca vreau sa atrag clienti le spun ca le livrez produsul acasa. Daca vreau sa fiu si mai atractiv le spun ca am posibilitatea contra cost sa le instalez produsul tot printr-un tert.
Un client care nu va dori sa-si bata capul in niciyn fel, va proceda ca tine. Daca eu am fost un mincinos, tertul care l-am angajat printr-un contract (pe care ulterior nu l-ammai onorat sau reinnoit) nu va veni sa instaleze produsul pt ca fie eu nu i-am virat banii pt instalarile anterioare, fie contractul a expirat si nu a mai fost reinnoit.

Domo ti -a returnat banii pt ca nu a avut incotro, dar oare cati si-au luat teapa, nefiind din bucuresti de exemplu?
Daca apare o problema la msv oricum nu instalatorul trebuie sa te descurce ci cel care iti asigura garantia
Garantia, service-ul si instalarea in cele 3 contracte scrie ca sunt realizate de catre S.C. Arctic S.A., iar contractual de service are 3 tichete pe care, teoretic, sa le pot folosi in cazul in care se strica masina de spalat in reteaua S.C. Arctic S.A. In niciunul dintre cele 3 contracte nu scrie numele magazinului de unde am cumparat masina de spalat vase Domo Auchan Titan, deci magazinul nu intră in această afacere. Scrie: prestator S.C. Arctic S.A. beneficiar numele meu. Ca să intru in posesia contractului de instalare, am plătit suma de 105 roni, deci eu mi-am indeplinit obligatiile mele. Iar cand le-am spus la telefon, la toate cele 4 numerele de telefon, că am plătit instalarea, bani care o să le intre lot in cont, adică nu vin pe gratis, ei mi-au spus ca indifferent de cât aş fi plătit şi indifferent ce aş fi semnat, ei nu imi instalează niciun produs electronic care nu are marca Arctic.

#2829
geekos

geekos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,874
  • Înscris: 27.04.2008
Si daca ei nu si-au indeplinit una din obligatiile contractuale, ba chiar au refuzat si cand au fost contactati de domo, tu ce concluzie tragi, ca domo sunt seriosi? Daca o sa ai nevoie de garantie ce faci, te iei cu arctic de gat pe un contract pe care ei nu il vor recunoaste? Tu ai recunoaste un contract incheiat de x prin care te obliga pe tine sa prestezi ceva pt y fara ca tu sa-ti fi dat acordul?
Atentie, situatia este dubioasa, mergi la domo si lamureste cine iti tine garantia. Vorbeste in prealabil cu arctic sa vezi ei ce zic.

#2830
PopescuStefanCatalin

PopescuStefanCatalin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 22.08.2014

View Postgeekos, on 22 august 2014 - 22:00, said:

Si daca ei nu si-au indeplinit una din obligatiile contractuale, ba chiar au refuzat si cand au fost contactati de domo, tu ce concluzie tragi, ca domo sunt seriosi? Daca o sa ai nevoie de garantie ce faci, te iei cu arctic de gat pe un contract pe care ei nu il vor recunoaste? Tu ai recunoaste un contract incheiat de x prin care te obliga pe tine sa prestezi ceva pt y fara ca tu sa-ti fi dat acordul?
Atentie, situatia este dubioasa, mergi la domo si lamureste cine iti tine garantia. Vorbeste in prealabil cu arctic sa vezi ei ce zic.
Când am revenit ca să îmi iau banii de la Domo, vânzătorul care mi-a vândut maşina de vase a sunat la S.C. Arctic S.A. Cei de la Arctic i-au spus că în Bucureşti sunt şi alte firme de instalaţii şi că să anuleze contractual respective şi ... restul contractelor făcute pentru alte maşini pe care le au de vânzare şi pe care nu este trecută marca Arctic. Anularea contractului s-a făcut prin faptul că mi-au dat banii înapoi şi astfel Domo a scăpat de obligaţii, dar eu am rămas "descoperit" prin faptul că nu mai vrea nicio altă firmă de reparaţii din Bucureşti să îmi instaleze maşina de spalat vase, toţi ceilalţi spunând la fel că ei nu asigură instalarea decât pentru propria lor marcă. Cei de la S.C. Arctic S.A., la fel cum mi-au spus mie la telefon, la fel au vorbit şi cu vânzătorul de faţă cu mine, spunând că: "să nu mai fie deranjaţi" din moment ce ei au stabilit la telefon că nu instalează li nu repară decât propria lor marcă de maşini de spălat.

#2831
geekos

geekos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,874
  • Înscris: 27.04.2008
Deci in caz de se strica msv unde te adresezi pt garantie?

#2832
PopescuStefanCatalin

PopescuStefanCatalin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 22.08.2014

View Postgeekos, on 22 august 2014 - 22:13, said:

Deci in caz de se strica msv unde te adresezi pt garantie?
In cazul in care se strica, nu rămân decât două variante, ori o repară instalatorul blocului, ori în cartierul Militari, la staţia Lujerului, este service Wirlpool pe care aş putea să îi rog să îmi repare maşina de spălat contra-cost şi fără garanţie, chiar dacă este în garanţie. În cartierul Titan, părinţii mei folosesc o maşină de spălat rufe Wirlpool de la revolutie si I-am chemat de vreo 3 ori până acum pe cei de la Whirpool si masina merge si acum foarte bine. Deci, ar fi si asta o varianta.

#2833
geekos

geekos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,874
  • Înscris: 27.04.2008
Ok, am inteles esti masochist :))
Cum dumnezeu sa repari pe banii tai un produs care este in garantie doar pt ca vanzatorul este sa zicem neinteresat de client?
In sfarsit fiecare face ce vrea cu banii lui, chiar nu este treaba mea sa ma bag in bugetul tau. Iti doresc sa nu ai niciun fel de probleme cu msv

#2834
PopescuStefanCatalin

PopescuStefanCatalin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 22.08.2014

View Postgeekos, on 22 august 2014 - 22:23, said:

Ok, am inteles esti masochist Posted Image)
Cum dumnezeu sa repari pe banii tai un produs care este in garantie doar pt ca vanzatorul este sa zicem neinteresat de client?
In sfarsit fiecare face ce vrea cu banii lui, chiar nu este treaba mea sa ma bag in bugetul tau. Iti doresc sa nu ai niciun fel de probleme cu msv
In urma intrebarii pe care mi-ati adresat-o, mi-a dat seama că am uitat să spun ce mi-au spus legat de instalare cei de la S.C. Arctic S.A.
O sa relatez pe larg intreaga discutie de la telefon. "Bună ziua! Am cumparat o masina etc ... Masina de spalat vase mi-a fost adusa până în apartament la ora 12.30 şi mi s-a spus la magazine ca după ce maina imi este adusa acasa sa sun la unul dintre numere dumneavoastra de telefon si sa fac o programare pentru o anumita zi si la o anumita ora pe care o stabilim de comun acord cand poate sa vina domnul instalator casa imi instaleze masina. Plata instalarii masinii a fost facuta la magazin in suma de 105 roni." Doamna de la telefon mi-a spus: "Buna ziua! Noi nu instalăm decât modelul Arctic numai cu plata la sosirea instalatorului la locul de instalat, indiferent daca este sau nu in garantie, indiferent daca s-a platit instalarea la magazin sau nu si noi nu recunoastem reţeaua magazinelor Domo ca beneficiar al contractelor cu noi, ci numai persoanele fizice care ne cheama la ele pentru a le instala respectivele masini. In urma instalarii masinilor avand marca Arctic, noi nu asiguram garantia serviciilor noastre de instalare, certificare si functionare a produselor, iar cumparatorul instalează pe propria raspundere". Am incheiat citatul. Cum vi se par cuvintele spuse la telefon de secretara de la S.C. Arctic S.A.?

#2835
geekos

geekos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,874
  • Înscris: 27.04.2008
Corecte. Chiar nu vrei sa intelegi ca domo este teparul in situatia aceasta?

#2836
PopescuStefanCatalin

PopescuStefanCatalin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 22.08.2014

View Postgeekos, on 22 august 2014 - 22:39, said:

Corecte. Chiar nu vrei sa intelegi ca domo este teparul in situatia aceasta?
Înţeleg. Cum să nu înţeleg. Dar, nu i-am crezut că ei sunt în stare să ia banii de instalare fiind conştienţi (dacă erau conştieţi) de faptul că nu pot realiza instalarea. Cu service-ul atunci când se strică se mai rezolvă, că sunt şi alte firme de maşini de spălat care pentru bani fac orice, dar problema este instalarea maşinii. Bine că am un instalator de vreo 45 de ani în bloc care pentru bani instalează şi repară orice în casa oricui, aparatură electrică, electrocasnică, instalaţii lumini, cabluri, etc. Să revin la Domo. Oare dacă cumpăram de la Flanco ar fi fost la fel ca la Domo? La Flanco aproape toate preţurile sunt mai mari decât la Domo cu maxim 200 de roni în plus. De exemplu ma;ina aceasta costa aproape 1700 de roni (înainte de reducerile care au început de săptămâna aceasta). La Altex, preţurile sunt puţin mai mici decât la Flanco, dar tot mari sunt, cu maxim 150 de roni în plus.

#2837
geekos

geekos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,874
  • Înscris: 27.04.2008
Indiferent de la cine cumperi trebuie, subliniez, trebuie(este obligat de legea nationala si europeana) sa asigure garantie pentru 2 ani.
Eu as face asa: as scrie un email la domo in care as prezenta situatia, inclusiv faptul ca arctic nu ii recunoaste drept parteneri si as solicita in mod expres sa mi se comunice cine anume imi asigura garantia.
Daca ar da-o in barci, as face un forward la anpc si i-as linisti.
Am avut experiente negative cu domo si cu firma care asigura garantia la noi in oras si nu as mai cumpara de la ei nici daca ar fi singurii din oras.

#2838
PopescuStefanCatalin

PopescuStefanCatalin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 22.08.2014

View Postgeekos, on 22 august 2014 - 23:01, said:

Indiferent de la cine cumperi trebuie, subliniez, trebuie(este obligat de legea nationala si europeana) sa asigure garantie pentru 2 ani.
Eu as face asa: as scrie un email la domo in care as prezenta situatia, inclusiv faptul ca arctic nu ii recunoaste drept parteneri si as solicita in mod expres sa mi se comunice cine anume imi asigura garantia.
Daca ar da-o in barci, as face un forward la anpc si i-as linisti.
Am avut experiente negative cu domo si cu firma care asigura garantia la noi in oras si nu as mai cumpara de la ei nici daca ar fi singurii din oras.
Si cum ati rezolvat problemele cu Domo? Intreb ca sa incerc sa fac si eu la fel.

#2839
geekos

geekos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,874
  • Înscris: 27.04.2008
Cu circ, scandal si amenintari. Pana la urma mi-au dat banii inapoi dupa ce am returnat in service produsul de 3 ori (era luat pe firma si gaozarii stiau ca nu ma pot plange la opc ci doar sa-i dau in judecata)

#2840
PopescuStefanCatalin

PopescuStefanCatalin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 22.08.2014

View Postgeekos, on 22 august 2014 - 23:11, said:

Cu circ, scandal si amenintari. Pana la urma mi-au dat banii inapoi dupa ce am returnat in service produsul de 3 ori (era luat pe firma si gaozarii stiau ca nu ma pot plange la opc ci doar sa-i dau in judecata)
Eu le-am spus ca am instalatorul la usa magazinului si că vrea banii pentru instalare ca sa ii ia si sa instaleze el singur si le-am spus ca nu le fac nimic, nu ii dau in judecata, nu ma revolt impotriva lor, dar nici nu mai cumpar de la ei. Cred ca o sa cumpar de la Flanco. E mai scump, dar cel putin ei se afla langa scara mea. Si a venit seful magazinului Domo ca sa imi spuna ca ii pare rau de situatia create si ca imi restuie banii. Avea ăla o faţă de m-am speriat. Arăta ca actorul din Piratii din Caraibe. Oricum de la ei nu mai cumpar nimic si o sa cumpar de la Flanco care se afla chiar langa scara mea, dar au preturile cu mult mai mari.

#2841
maximg

maximg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,658
  • Înscris: 07.11.2007

View PostPopescuStefanCatalin, on 22 august 2014 - 22:12, said:

............nicio altă firmă de reparaţii din Bucureşti să îmi instaleze maşina de spalat vase, toţi ceilalţi spunând la fel că ei nu asigură instalarea decât pentru propria lor marcă................
Ceva nu intelegeti .
Instalarea nu o face o firma de reparatii msv ci o firma de instalatii . Firme de instalatii sint berechet pe piata .
Daca doriti si factura , asa cum spuneti , sa va astepati la peste 200 lei costuri , in functie de materialele necesare si situatia concreta .

#2842
PopescuStefanCatalin

PopescuStefanCatalin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 22.08.2014

View Postmaximg, on 23 august 2014 - 06:21, said:

Ceva nu intelegeti .
Instalarea nu o face o firma de reparatii msv ci o firma de instalatii . Firme de instalatii sint berechet pe piata .
Daca doriti si factura , asa cum spuneti , sa va astepati la peste 200 lei costuri , in functie de materialele necesare si situatia concreta .
Firma de instalatii vroiam sa scriu, dar din viteza am scris firma de reparatii. Da, firme de instalatii sunt foarte multe in Bucuresti, dar as fi vrut sa fie cei care se ocupa chiar de marca aceasta Beko si văzând că nu găsesc aşa ceva am incercat si cu alte firme care au spus că nu se bagă să instaleze alte mărci. Factură nu doresc ci să îmi dea ceva scris cum că dacă se strică să pot apela la cei care au instalat masina de spalat vase. De-asta nu as fi vrut sa imi instaleze instalatorul de la bloc pentru ca el instaleaza si pe urma pleaca, iar daca instalarea nu a fost facuta cum trebuie, eu nu pot sa demonstrez ca instalatorul blocului a instalat masina pentru ca el dupa ce termina de instalat masina isi ia banii si pleaca, fara sa semneze vre-o hartie cum ca el a instalat masina de spalat vase.

#2843
geekos

geekos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,874
  • Înscris: 27.04.2008
Ce poate sa-ti dea in scris daca instalarea o face la negru? Daca vrei garantie la lucrare trebuie factura.
Sa cauti o firma care instaleaza beko este putin cam mult pt ca msv au toate un furtun de slimentare, unul de evscuare si cablu de alimentare la priza. Mai sunt unele care au pe furtun o protectie anti inundare si care trebuie sa stea la o anumita inaltime ca sa functioneze. Totul este explicat in carte la instructiuni de montare. Daca msv nu functioneaza corect sau se strica in perioada de garantie, nu trebuie ss scoti bani din buzunar sa platesti firma x sa temedieze problema ci sa suni la firma z indicata in vertificatul de garantie care sa intervina moca ca doar asta este scopul garantiei, nu?

#2844
PopescuStefanCatalin

PopescuStefanCatalin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 22.08.2014

View Postgeekos, on 23 august 2014 - 13:07, said:

Ce poate sa-ti dea in scris daca instalarea o face la negru? Daca vrei garantie la lucrare trebuie factura.
Sa cauti o firma care instaleaza beko este putin cam mult pt ca msv au toate un furtun de slimentare, unul de evscuare si cablu de alimentare la priza. Mai sunt unele care au pe furtun o protectie anti inundare si care trebuie sa stea la o anumita inaltime ca sa functioneze. Totul este explicat in carte la instructiuni de montare. Daca msv nu functioneaza corect sau se strica in perioada de garantie, nu trebuie ss scoti bani din buzunar sa platesti firma x sa temedieze problema ci sa suni la firma z indicata in vertificatul de garantie care sa intervina moca ca doar asta este scopul garantiei, nu?
Eu cand am cumparat masina de spalat vase am intrebat care este firma care imi asigura service-ul si daca pe perioada garantiei se plateste ceva. Cei de la Domo mi-au spus si mi-au si aratat acelasi exemplar de document in care scrie ca S.C. Arctic S.A. asigura service-ul pe perioada garantiei, 3 reparatii gratuite si instalarea conform bonului primit in urma platii a 105 roni pentru instalarea masinii de spalat. De ce as fi vrut sa instaleze masina de spalat o firma si nu eu? Pentru ca as fi vrut ca sa imi instaleze masina de spalat vase la aceeasi chiuveta unde se afla si masina de spalat rufe, adica in bucatarie unde am spatiu suficient, 8 metri patrati. Raspunsul la ultima fraza pe care ati scris-o: cei de la S.C. Arctic S.A. mi-au spus la telefon ca se platesc urmatoarele lucruri indiferent daca masina de spalat vase este nou, in garantie sau in afara garantiei: transportul de la ei la mine acasa, instalarea indiferent daca a fost platita si la magazine pentru ca ei nu recunosc reteaua Domo ca pe un beneficiar al lucrarilor, ci numai pe cel care cumpara masina de spalat vase si, ma repet iar, indiferent de cate ori ei sunt chemati si indifferent pentru ce, trebuie sa se plateasca transportul si montajul. Deci, pentru ei nu conteaza daca un obiect este sau nu in garatie, atunci cand sunt chemati, trebuie sa li se plateasca transportul si instalarea (probabil si masa de pranz, felul intai, felul doi si desert, eventual si o sampanie).

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate