Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Masini de spalat vase (2005-2018)
Last Updated: Nov 02 2018 15:40, Started by
kwark
, Apr 04 2005 10:05
·
0
#2827
Posted 22 August 2014 - 21:09
Cum sa-ti explic.. daca eu ma apuc sa vand televizoare, trebuie sa asigur si garantia. Ca sa asigur garantia, fie recurg la un contract cu un tert, fie returnez produsul defect celui care mi l-a vandut iar clientului ii dau altul in loc sau banii. Daca vreau sa atrag clienti le spun ca le livrez produsul acasa. Daca vreau sa fiu si mai atractiv le spun ca am posibilitatea contra cost sa le instalez produsul tot printr-un tert.
Un client care nu va dori sa-si bata capul in niciyn fel, va proceda ca tine. Daca eu am fost un mincinos, tertul care l-am angajat printr-un contract (pe care ulterior nu l-ammai onorat sau reinnoit) nu va veni sa instaleze produsul pt ca fie eu nu i-am virat banii pt instalarile anterioare, fie contractul a expirat si nu a mai fost reinnoit. Domo ti -a returnat banii pt ca nu a avut incotro, dar oare cati si-au luat teapa, nefiind din bucuresti de exemplu? Daca apare o problema la msv oricum nu instalatorul trebuie sa te descurce ci cel care iti asigura garantia Edited by geekos, 22 August 2014 - 21:14. |
#2828
Posted 22 August 2014 - 21:51
geekos, on 22 august 2014 - 21:09, said:
Cum sa-ti explic.. daca eu ma apuc sa vand televizoare, trebuie sa asigur si garantia. Ca sa asigur garantia, fie recurg la un contract cu un tert, fie returnez produsul defect celui care mi l-a vandut iar clientului ii dau altul in loc sau banii. Daca vreau sa atrag clienti le spun ca le livrez produsul acasa. Daca vreau sa fiu si mai atractiv le spun ca am posibilitatea contra cost sa le instalez produsul tot printr-un tert. Un client care nu va dori sa-si bata capul in niciyn fel, va proceda ca tine. Daca eu am fost un mincinos, tertul care l-am angajat printr-un contract (pe care ulterior nu l-ammai onorat sau reinnoit) nu va veni sa instaleze produsul pt ca fie eu nu i-am virat banii pt instalarile anterioare, fie contractul a expirat si nu a mai fost reinnoit. Domo ti -a returnat banii pt ca nu a avut incotro, dar oare cati si-au luat teapa, nefiind din bucuresti de exemplu? Daca apare o problema la msv oricum nu instalatorul trebuie sa te descurce ci cel care iti asigura garantia |
#2829
Posted 22 August 2014 - 22:00
Si daca ei nu si-au indeplinit una din obligatiile contractuale, ba chiar au refuzat si cand au fost contactati de domo, tu ce concluzie tragi, ca domo sunt seriosi? Daca o sa ai nevoie de garantie ce faci, te iei cu arctic de gat pe un contract pe care ei nu il vor recunoaste? Tu ai recunoaste un contract incheiat de x prin care te obliga pe tine sa prestezi ceva pt y fara ca tu sa-ti fi dat acordul?
Atentie, situatia este dubioasa, mergi la domo si lamureste cine iti tine garantia. Vorbeste in prealabil cu arctic sa vezi ei ce zic. |
#2830
Posted 22 August 2014 - 22:12
geekos, on 22 august 2014 - 22:00, said:
Si daca ei nu si-au indeplinit una din obligatiile contractuale, ba chiar au refuzat si cand au fost contactati de domo, tu ce concluzie tragi, ca domo sunt seriosi? Daca o sa ai nevoie de garantie ce faci, te iei cu arctic de gat pe un contract pe care ei nu il vor recunoaste? Tu ai recunoaste un contract incheiat de x prin care te obliga pe tine sa prestezi ceva pt y fara ca tu sa-ti fi dat acordul? Atentie, situatia este dubioasa, mergi la domo si lamureste cine iti tine garantia. Vorbeste in prealabil cu arctic sa vezi ei ce zic. |
#2831
Posted 22 August 2014 - 22:13
Deci in caz de se strica msv unde te adresezi pt garantie?
|
#2832
Posted 22 August 2014 - 22:19
geekos, on 22 august 2014 - 22:13, said:
Deci in caz de se strica msv unde te adresezi pt garantie? |
#2833
Posted 22 August 2014 - 22:23
Ok, am inteles esti masochist )
Cum dumnezeu sa repari pe banii tai un produs care este in garantie doar pt ca vanzatorul este sa zicem neinteresat de client? In sfarsit fiecare face ce vrea cu banii lui, chiar nu este treaba mea sa ma bag in bugetul tau. Iti doresc sa nu ai niciun fel de probleme cu msv |
#2834
Posted 22 August 2014 - 22:35
geekos, on 22 august 2014 - 22:23, said:
Ok, am inteles esti masochist ) Cum dumnezeu sa repari pe banii tai un produs care este in garantie doar pt ca vanzatorul este sa zicem neinteresat de client? In sfarsit fiecare face ce vrea cu banii lui, chiar nu este treaba mea sa ma bag in bugetul tau. Iti doresc sa nu ai niciun fel de probleme cu msv O sa relatez pe larg intreaga discutie de la telefon. "Bună ziua! Am cumparat o masina etc ... Masina de spalat vase mi-a fost adusa până în apartament la ora 12.30 şi mi s-a spus la magazine ca după ce maina imi este adusa acasa sa sun la unul dintre numere dumneavoastra de telefon si sa fac o programare pentru o anumita zi si la o anumita ora pe care o stabilim de comun acord cand poate sa vina domnul instalator casa imi instaleze masina. Plata instalarii masinii a fost facuta la magazin in suma de 105 roni." Doamna de la telefon mi-a spus: "Buna ziua! Noi nu instalăm decât modelul Arctic numai cu plata la sosirea instalatorului la locul de instalat, indiferent daca este sau nu in garantie, indiferent daca s-a platit instalarea la magazin sau nu si noi nu recunoastem reţeaua magazinelor Domo ca beneficiar al contractelor cu noi, ci numai persoanele fizice care ne cheama la ele pentru a le instala respectivele masini. In urma instalarii masinilor avand marca Arctic, noi nu asiguram garantia serviciilor noastre de instalare, certificare si functionare a produselor, iar cumparatorul instalează pe propria raspundere". Am incheiat citatul. Cum vi se par cuvintele spuse la telefon de secretara de la S.C. Arctic S.A.? |
#2835
Posted 22 August 2014 - 22:39
Corecte. Chiar nu vrei sa intelegi ca domo este teparul in situatia aceasta?
|
#2836
Posted 22 August 2014 - 22:49
geekos, on 22 august 2014 - 22:39, said:
Corecte. Chiar nu vrei sa intelegi ca domo este teparul in situatia aceasta? |
|
#2837
Posted 22 August 2014 - 23:01
Indiferent de la cine cumperi trebuie, subliniez, trebuie(este obligat de legea nationala si europeana) sa asigure garantie pentru 2 ani.
Eu as face asa: as scrie un email la domo in care as prezenta situatia, inclusiv faptul ca arctic nu ii recunoaste drept parteneri si as solicita in mod expres sa mi se comunice cine anume imi asigura garantia. Daca ar da-o in barci, as face un forward la anpc si i-as linisti. Am avut experiente negative cu domo si cu firma care asigura garantia la noi in oras si nu as mai cumpara de la ei nici daca ar fi singurii din oras. |
#2838
Posted 22 August 2014 - 23:04
geekos, on 22 august 2014 - 23:01, said:
Indiferent de la cine cumperi trebuie, subliniez, trebuie(este obligat de legea nationala si europeana) sa asigure garantie pentru 2 ani. Eu as face asa: as scrie un email la domo in care as prezenta situatia, inclusiv faptul ca arctic nu ii recunoaste drept parteneri si as solicita in mod expres sa mi se comunice cine anume imi asigura garantia. Daca ar da-o in barci, as face un forward la anpc si i-as linisti. Am avut experiente negative cu domo si cu firma care asigura garantia la noi in oras si nu as mai cumpara de la ei nici daca ar fi singurii din oras. |
#2839
Posted 22 August 2014 - 23:11
Cu circ, scandal si amenintari. Pana la urma mi-au dat banii inapoi dupa ce am returnat in service produsul de 3 ori (era luat pe firma si gaozarii stiau ca nu ma pot plange la opc ci doar sa-i dau in judecata)
|
#2840
Posted 22 August 2014 - 23:17
geekos, on 22 august 2014 - 23:11, said:
Cu circ, scandal si amenintari. Pana la urma mi-au dat banii inapoi dupa ce am returnat in service produsul de 3 ori (era luat pe firma si gaozarii stiau ca nu ma pot plange la opc ci doar sa-i dau in judecata) |
#2841
Posted 23 August 2014 - 06:21
PopescuStefanCatalin, on 22 august 2014 - 22:12, said:
............nicio altă firmă de reparaţii din Bucureşti să îmi instaleze maşina de spalat vase, toţi ceilalţi spunând la fel că ei nu asigură instalarea decât pentru propria lor marcă................ Instalarea nu o face o firma de reparatii msv ci o firma de instalatii . Firme de instalatii sint berechet pe piata . Daca doriti si factura , asa cum spuneti , sa va astepati la peste 200 lei costuri , in functie de materialele necesare si situatia concreta . |
|
#2842
Posted 23 August 2014 - 07:23
maximg, on 23 august 2014 - 06:21, said:
Ceva nu intelegeti . Instalarea nu o face o firma de reparatii msv ci o firma de instalatii . Firme de instalatii sint berechet pe piata . Daca doriti si factura , asa cum spuneti , sa va astepati la peste 200 lei costuri , in functie de materialele necesare si situatia concreta . |
#2843
Posted 23 August 2014 - 13:07
Ce poate sa-ti dea in scris daca instalarea o face la negru? Daca vrei garantie la lucrare trebuie factura.
Sa cauti o firma care instaleaza beko este putin cam mult pt ca msv au toate un furtun de slimentare, unul de evscuare si cablu de alimentare la priza. Mai sunt unele care au pe furtun o protectie anti inundare si care trebuie sa stea la o anumita inaltime ca sa functioneze. Totul este explicat in carte la instructiuni de montare. Daca msv nu functioneaza corect sau se strica in perioada de garantie, nu trebuie ss scoti bani din buzunar sa platesti firma x sa temedieze problema ci sa suni la firma z indicata in vertificatul de garantie care sa intervina moca ca doar asta este scopul garantiei, nu? |
#2844
Posted 23 August 2014 - 14:27
geekos, on 23 august 2014 - 13:07, said:
Ce poate sa-ti dea in scris daca instalarea o face la negru? Daca vrei garantie la lucrare trebuie factura. Sa cauti o firma care instaleaza beko este putin cam mult pt ca msv au toate un furtun de slimentare, unul de evscuare si cablu de alimentare la priza. Mai sunt unele care au pe furtun o protectie anti inundare si care trebuie sa stea la o anumita inaltime ca sa functioneze. Totul este explicat in carte la instructiuni de montare. Daca msv nu functioneaza corect sau se strica in perioada de garantie, nu trebuie ss scoti bani din buzunar sa platesti firma x sa temedieze problema ci sa suni la firma z indicata in vertificatul de garantie care sa intervina moca ca doar asta este scopul garantiei, nu? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users