Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Logan 2006 vs. Audi A4 2002....pls. help
Last Updated: Feb 06 2008 23:25, Started by
tampao
, May 30 2006 12:00
·
0
#145
Posted 16 January 2008 - 14:48
In 2005 am luat un astra g caravan din germania cu 7000. Avea 167.000 km la bord si era fabricat in dec 2002 dar am inmatriculat-o ca fiind din 2003. Dotari:climatronic,10 airbags,radio-cd 10 boxe,senzori ploaie...si alte dotari medii care mi se pareau super atunci.Masini era/este 1,7 dti motor y17dt.Am tinut-o pana in 2006 cand i-am dat-o lu babacu.Probleme:radiator a/c mici pori(se golea de freon in aprox.2 sapt)- schimbat 1200 lei,rulment dreapta fata huruia-schimbat 400 lei (cu tot cu abs), o data am patit-o in sensul ca nu am fost atent si ala de la pompa i-a facut plinul cu benzina(avea jumate de rezervor diesel) - pornea greu si se oprea motorul in mers.Rezolvarea- am mers la reprezentanta la Gold an platin Gl unde m-au pus sa golesc rezervorul spunandu-mi ca am avut noroc ca nu i-a picat pompa. Dupa ce i-am vandut-o lui babacu la 200.000 mi-am luat un astra g sedan 2002 benzina(1.6-101 cai).Masina avea 89.000 km in bord si mergea super.Multe din piesele ei sunt f ieftine(cele referitoare la trenul de rulare) deoarece se potrivesc cu cele de cielo(placute,amortizoare,bucse).Pe masina am dat 6700 si am luat in sept 2007 7000.Am dat-o pt ca ma rupea la consum urban(sub 10% nu scoteam la mers normal) iar eu fac 90% din km in oras.
Din septembrie 2007 mi-am luat 1,5 dci 85 de cai nou.Are multe minusuri dar si plusuri aceasta din urma.Pe mine m-a interesat consumul urban care este de max 6% pe vremea asta.Tot la plusuri as adauga si CASCO full de 250 eur la Generali asigurari. Referitor la topic vreau sa spun ca daca are 200.000 A4 tot ce e posibil ca unele piese sa se apropie de uzura normala si sa fie nevoit sa le schimbe.Am spus "tot ce e posibil" si nu "sigur". A4 ramane A4 si Logan ramane logan.Dar sa compari Audi sh cu logan sh totusi mi se pare incorect. Ii doresc initiatorului topicului multi km fara evenimente rutiere si sanatate in noul an |
#146
Posted 16 January 2008 - 14:51
#147
Posted 16 January 2008 - 15:02
Casco full la 250 de euro?La Generali?Mai pune ceva marunti...
|
#148
Posted 16 January 2008 - 17:32
O sa incep sa ii raspund lui Bogdanel ca dureaza putin si termin repede cu el: mergi te rog la o filiala generali si intreaba de casco Logan pt anul 2007 daca a costat 250 eur! Te rog sa ma crezi pe cuvant ca atat costa! Si eu am ramas mirat dar....avantajul meu! Doar fa o intrebare si apoi te rog sa ma contrazici. Daca si dupa ce intradevar faci efortul de care ti-am spus continui sa spui ca nu e adevarat atunci o sa scanez polita casco si te rog sa nu mai postezi pe acest forum! De acord??
Pt tigrisorul de spare mi: plusuri: 1.consumul urban nu sare de 5,7 pe timp de vara.Astra diesel lua 7 2. polita full casco ieftina in comparatie cu orice auto nou de clasa si capacitatea cilindrica a ei.Pe taica-miu il costa full casco la auto de care spuneam 120 lei/luna la Bt Asigurari 3. dezaburirea lunetei spate se face aproape instantaneu fata de cea de la astra 4.cuplul incomparabil intre 85cp si 75 cp.Aici pot fi subiectiv incat compar o masina de pana in 20000 km cu alta care are de 10 ori si mai multi.Insa acest cuplu la dci il simt de la 1700rot/min iar la astra dupa 2300-2500 Minusuri: 1. Usa sofer incepe sa aiba greierasi la logan 2.dupa iesirea din garantie costul pieselor de schimb este simtitor mai mare la logan fata de astra numai daca comparam piese de origine(dacia) cu piese facute in Turcia,Italia,Spania,Belgia(opel).Daca le comparam strict piese origine Dacia vs.piese origine Opel atunci avem egalitate insa, nu am vazut posesor de opel sa fie atat de bleg incat sa comande piese de origine. 3.valoarea de revanzare net superioara lui opel.La un opel second luat pe un pret bun daca stii cand sa il vinzi ai sanse mari sa nu pierzi deloc.Atentie! Vorbim numai de diesel 4.tapiseria la opelul care l-am avut era din plus si era o splendoare.Loganul nu viseaza la asa ceva 5.lipsa filtrului de polen la logan.Vara dupa ce o speli se umple bordul de praf in max 3 zile.La opel rezista si o saptamana fara praf inauntru,parca era vacuumata |
#149
Posted 16 January 2008 - 17:35
ok, fiecare cu parerea lui !
ce-i drept eu nu am mers cu Logan niciodata si nici nu prefigurez vreun 'drive test' in perioada apropiata, dar eram curios care ar putea fi aceste avantaje si dezavantaje la un logan. daca tapiseria si dezaburirea si greierasii sunt avantaje si dezavantaje...asta-i Dacia, ce sa mai |
#150
Posted 16 January 2008 - 17:59
Cam astea ar fi cele sesizate de subsemnatul dupa ce am mers aproximativ 70000 km cu 2 astra (una diesel si una benzina) si pana in 20000 cu un Logan diesel.Daca vor mai fi diferente le voi semnala aici fara cea mai mica mila si in masura in care acest post nu se va fi inchis!
P.S. lucrez in 3 locuri in orasul meu.Unul dintre acestea este si un mare service auto(nu reprezentanta) si am putut vedea de-a lungul a 8 ani de zile sute de masini de toate natiile si din aproximativ toti anii de fabricatie anii `70 pana in prezent.In mintea mea mi-am facut o oarecare ierarhie , poate subiectiva si/sau relativa.Initial dupa ce am vandut al 2-lea astra am oscilat intre logan diesel nou si second de la VW.Nu stiu nici pana acum daca am facut o alegere buna.Sper in timp sa imi dispara aceasta dilema. Pt.cei care mai doresc informatii legate de cele 3 motorizari despre care am postat...placerea e din partea mea. |
#151
Posted 16 January 2008 - 23:46
lazargeorge77, on Jan 16 2008, 17:32, said: O sa incep sa ii raspund lui Bogdanel ca dureaza putin si termin repede cu el: mergi te rog la o filiala generali si intreaba de casco Logan pt anul 2007 daca a costat 250 eur! Te rog sa ma crezi pe cuvant ca atat costa! Si eu am ramas mirat dar....avantajul meu! Doar fa o intrebare si apoi te rog sa ma contrazici. Daca si dupa ce intradevar faci efortul de care ti-am spus continui sa spui ca nu e adevarat atunci o sa scanez polita casco si te rog sa nu mai postezi pe acest forum! De acord?? Pt tigrisorul de spare mi: plusuri: 1.consumul urban nu sare de 5,7 pe timp de vara.Astra diesel lua 7 2. polita full casco ieftina in comparatie cu orice auto nou de clasa si capacitatea cilindrica a ei.Pe taica-miu il costa full casco la auto de care spuneam 120 lei/luna la Bt Asigurari 3. dezaburirea lunetei spate se face aproape instantaneu fata de cea de la astra 4.cuplul incomparabil intre 85cp si 75 cp.Aici pot fi subiectiv incat compar o masina de pana in 20000 km cu alta care are de 10 ori si mai multi.Insa acest cuplu la dci il simt de la 1700rot/min iar la astra dupa 2300-2500 Minusuri: 1. Usa sofer incepe sa aiba greierasi la logan 2.dupa iesirea din garantie costul pieselor de schimb este simtitor mai mare la logan fata de astra numai daca comparam piese de origine(dacia) cu piese facute in Turcia,Italia,Spania,Belgia(opel).Daca le comparam strict piese origine Dacia vs.piese origine Opel atunci avem egalitate insa, nu am vazut posesor de opel sa fie atat de bleg incat sa comande piese de origine. 3.valoarea de revanzare net superioara lui opel.La un opel second luat pe un pret bun daca stii cand sa il vinzi ai sanse mari sa nu pierzi deloc.Atentie! Vorbim numai de diesel 4.tapiseria la opelul care l-am avut era din plus si era o splendoare.Loganul nu viseaza la asa ceva 5.lipsa filtrului de polen la logan.Vara dupa ce o speli se umple bordul de praf in max 3 zile.La opel rezista si o saptamana fara praf inauntru,parca era vacuumata din cate am inteles eu se poate pune destul de usor filtru de praf la logan. este topic dedicat pe daciaclub |
#152
Posted 17 January 2008 - 20:47
Am auzit si eu niste discutii la reprezentanta pe tema asta.Dar una e filtrul de praf sau improvizatia aia ce naiba o fi si alta este filtrul de polen.
|
#153
Posted 18 January 2008 - 16:56
stau si citesc si ma mir ca sunt unii care fac anumite remarci si
afirmatii de te doare tot corpul nu numai capul ... eu conduc la firma unde lucrez un Fiat doblo 1,9 diesel "gol" fara turbo, multijet sau altceva sa ii creasca puterea sau valoarea in conduc de la 117 000 km si acum are 163 000 km.... e masina de firma si nu pot sa zic ca am mare grija de ea ca ma duc cu ea nu pot sa zic cand ma grabesc dar sincer de cand e la mine nu s-a schimbat nimik la motor inafara de periile de la electromotor...... in firma avem si fiat doblo 1,3 multijet ..merg mai bine dar is mai slabute au in jur de 120 000 km si dau rateuri unele.... si sa nu imi spuneti ca audi,mercedes,vw fac motoare mai slabe decat fiat sa fim seriosi....... am condus si Logan 1.4 1.6 benzina ....diesel inca nu.....da e dacie ce mai incolo si incoace am condus un Audi a3 1,6 benzina de 101 cp si am fost dezamagit de masina aia unde am lucrat inainte am condus un Ford focus si mi-a placut mult mai mult cum mergea fata de audi a3 daca audi ala a fost ingrijit io zic ca un logan si la 50 000 km sa se ascunda de audi... si cum zicea cineva...gandeste frate cu capul si nu cu inima...... degeaba iei audi ca trebuie intretinuta si daca nu ai posibilitatea financiara mai bine renunta si ia ceva mai rezonabil..un astra,vw,ford multa bafta ........ |
#154
Posted 06 February 2008 - 16:56
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/63r8UAjROZQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] vs Audi
daca vrei sa ai masina "cool" poti sa faci si din Logan o masina care sa concureze cu Audi dar mai bagati restul de bani cat costa un Audi |
|
#155
Posted 06 February 2008 - 21:41
tuningul exterior e prea extrem pentru gusturile mele. e prea agresiva masina pt cati cai are. Banui ca la partea mecanica nu s-a umblat
|
#156
Posted 06 February 2008 - 22:47
romaximusro, on Feb 6 2008, 21:41, said: tuningul exterior e prea extrem pentru gusturile mele. e prea agresiva masina pt cati cai are. Banui ca la partea mecanica nu s-a umblat Pai maximuse, de ce se zbat nenorocitii sa bage taxa aia de inmatriculare? Este exact raspunsul la intrebarea topicului! Sau pe scurt, de ce in loc sa cumpar azi 4.5 Logane, am luat doar un BMW? |
#157
Posted 06 February 2008 - 23:25
e ca si cum l-ai intreba pe unul cu rolls royce de ce nu si-a luat 5-6 x5-uri noi
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users