Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
BRD-NET vs. BT24
Last Updated: Feb 20 2012 17:58, Started by
iulian.dronca
, May 20 2006 12:38
·
0
#1
Posted 20 May 2006 - 12:38
Care dintre cele doua servicii de Internet Banking: Brd-Net oferit de BRD si BT24 oferit de Banca Transilvania credeti ca e mai bun din punct de vedere (1) al tarifelor si (2) al optiunilor oferite.
La 2 ma refer in mod special la posibilitatea platilor spre anumiti beneficiari fara ai inregistra de fiecare data la sediul unei agentii bancare. Edited by iulian.dronca, 20 May 2006 - 12:43. |
#2
Posted 21 May 2006 - 08:38
Am votat ambele deoarece sunt client BRD-NET dar am auzit lucruri bune si despre BT24.
Referitor la plati la brd trebuie sa inregistrezi o singura data beneficiarul (prin telefon) si dupa poti sa faci cate plati vrei. Comisionul pentru plata in conturi brd este de 3lei (<500ron), 6 (<50000 ron) sau 10ron. |
#3
Posted 21 May 2006 - 12:51
Byt, on May 21 2006, 09:38, said: Am votat ambele deoarece sunt client BRD-NET dar am auzit lucruri bune si despre BT24. Referitor la plati la brd trebuie sa inregistrezi o singura data beneficiarul (prin telefon) si dupa poti sa faci cate plati vrei. Comisionul pentru plata in conturi brd este de 3lei (<500ron), 6 (<50000 ron) sau 10ron. Deci nu trebuie sa mergi personal la banca sa-l inregistrezi un beneficiar si sa semnezi pentru asta? |
#4
Posted 21 May 2006 - 16:54
Nu.
Se rezolva printr-un telefon la vocalis 0800-803-803. O sa te intrebe contul de brd-net si cnp si poti sa adaugi orice beneficiar vrei. |
#5
Posted 22 May 2006 - 12:47
Eu am cont la BancPost. La ei nu trebuie sa vorbesci cu nimeni de la banca pentru a putea adauga beneficiari..
|
#6
Posted 23 May 2006 - 16:02
personal folosesc BT24 dat fiind faptul k nu am nevoie de aplicatii foarte avansate..ma multumesc cu ceea ce are..deasemenea ab lunar mi se pare ok...cat despre BRD-NET nu am utilizat insa nu am auzit nimik laudabil..interfata mi se pare jalnica in comp cu BT24, chestia asta cu introducerea nr de cont prin intermediul Vocalis...nu am o parerea f buna..o fi un element de siguranta in plus...in concluzie BT24 se detaseajza destul de mult de BRD-NET...mai nou BRD isi racoleaza clienti BRD-NET prin licee )
|
#7
Posted 23 May 2006 - 18:19
Mezz, on May 23 2006, 17:02, said: personal folosesc BT24 dat fiind faptul k nu am nevoie de aplicatii foarte avansate..ma multumesc cu ceea ce are..deasemenea ab lunar mi se pare ok...cat despre BRD-NET nu am utilizat insa nu am auzit nimik laudabil..interfata mi se pare jalnica in comp cu BT24, chestia asta cu introducerea nr de cont prin intermediul Vocalis...nu am o parerea f buna..o fi un element de siguranta in plus...in concluzie BT24 se detaseajza destul de mult de BRD-NET...mai nou BRD isi racoleaza clienti BRD-NET prin licee ) |
#8
Posted 23 May 2006 - 19:24
#9
Posted 27 June 2006 - 12:58
Astazi am renuntat la BRD-NET. Partea tare a fost ca nici o angajata din sucursala Politehnica nu stia cum se face dezactivarea. Prin urmare am scris o cerere de mana "Subsemnatul..." si am dat o copie dupa buletin.
Am renuntat din cauza faptului ca mi-am facut un Mastercard Mondo la BT si BRD-NET atasat amaratului de card 10 nu isi mai avea rostul. Deci candva saptamana asta welcome BT24 |
#10
Posted 27 June 2006 - 14:45
Byt, on Jun 27 2006, 13:58, said: Astazi am renuntat la BRD-NET. Partea tare a fost ca nici o angajata din sucursala Politehnica nu stia cum se face dezactivarea. Prin urmare am scris o cerere de mana "Subsemnatul..." si am dat o copie dupa buletin. Am renuntat din cauza faptului ca mi-am facut un Mastercard Mondo la BT si BRD-NET atasat amaratului de card 10 nu isi mai avea rostul. Deci candva saptamana asta welcome BT24 |
|
#11
Posted 28 June 2006 - 04:32
Si eu folosesc BT 24 si sunt multumit de el. Ce am remarcat intre ele, deoarece am asistat la plati online prin ambele sisteme, la BT24 se instaleaza un certificat de pe siteul bancii, la BCR ai un dongle care iti genereaza un cont de trecere si accesarea contului se poate face de pe orice calculator conectat la internet. Ca pret, am observat ca BCR-ul practica aproape acelasi comision la plati online, in jur de 30.000 lei daca nu ma insel. La BT24 am impresia ca nu se pot face plati externe. Sunt multumit de ambele, desi cel mai des folosesc BT24 si generez mai mult trafic prin BTR, am si un Mondo la ei cu care imi fac cumparaturile.
|
#12
Posted 29 June 2006 - 14:20
folosesc BT24 de foarte putina vreme..fata de alte aplicatii de acest gen pe care le-am folosit in US, nu imi place ca nu ma pot loga de pe prima pagina. In rest..pare Ok.
|
#13
Posted 29 June 2006 - 16:26
io n-am votat pt. ca n-am folosit aplicatia brd. am insa bt24 [ fun :) ] si sunt super multumit. oamenii isi dau silinta cat pot sa o faca foarte functionala, am vazut ca in urma cu vreo luna - 2 au facut ceva modificari...
o recomand, deci, cu placere. |
#14
Posted 14 July 2006 - 18:45
Acum le am activate pe amandoua si dupa ce am patit cu cei de la BRD as vota si eu cu cei de la BT.
Am ramas pe 0 in contul curent de la BRD timp de 3 saptamani, fara sa stiu ca nu exista mai nimic in ei si ma trezesc acum doua zile cu un email in care ma anunta ca serviciul BRD-NET a fost dezactivat pentru neplata. Alimentez eu repede cu o suma considerabila si sun repede la telefonul lor gratuit Vocalis BRD unde domnita de la celalalt capat al firului imi spune ca degeaba am alimentat daca nu merg pana la o agentie sa vorbesc cu un consilier sa mi-l activeze nu o sa functioneze. Asa mi-au zis si data trecuta cand am adaugat alti beneficiari. Am sunat si m-au trimis la agentie. La fel si cand mi-au gresit numele. Desi se lauda ca Internet Bankingul e comod si te scuteste de la drumul la banca eu am constat contrariul. De mai multe ori am mers la banca sa clarific problemele create de ei sau de mine decat poate as fi mers in mod normal. Acum inteleg ca nu am avut bani de plata abonamentul la timp si am fost suspendat, dar daca tot mi-au trimis notificarea prin email sa ma anunte ca a fost suspendat serviciul, nu mai bine mi-l trimitea inainte macar cu 2 zile sa alimentez si sa nu-l suspende. Macar un email ca nu era mai mult. Si tot cu cei de la BRD am mai avut o faza haioasa in urma cu vreo doi ani cand am primit o notificare ca le datorez 187 lei vechi (mai putin de 0.02 lei noi) si daca nu-i platesc in decurs de 10 zile o sa figurez in lista rau platnicilor si nu o sa pot lua nici un credit si o sa faca toate demersurile legale pentru recuperarea datoriei. La BT24 in schimb am vazut ca poti trimit mesaj direct din serviciu respectiv si raspund foarte repede. Mai ca nu au pus messenger sa vorbesti cu cei de la banca. |
#15
Posted 15 July 2006 - 22:50
Nu am folosit serviciul celor de la BRD ptr simplul motiv ca e ok BT24. In fapt is destul de multumit de BT. Se pare ca e trasata in politica generala sa faci ce trebuie sa il multumesti pe client. Lucru bun la un produs romanesc.
|
|
#16
Posted 16 July 2006 - 01:52
folosesc BT24.am incercat si solutia de la BRD dar am fost dezamagit . BT24 e pe placul meu ,iar Banca Transilvania are cei mai de treaba angajati.
|
#17
Posted 17 July 2006 - 03:15
Adevarat. Foarte de treaba personalul de la BT. Cred ca a fost un criteriu important la angajare, multi tineri talentati p-acolo si cu bun simt, in toate BT-urile din C-ta n-am avut nici un repros. Si nu prea ma invart prin activitati financiare, cand am avut neclaritati, m-au lamurit si m-au indrumat cum trebuie.
La fel si departamentul de carduri, in cazul problemelor, ancheta merge destul de repede si daca va pierdeti o suma de bani printr-un magazin online suspect, vi se returneaza imediat banii. Eu comandasem odata de pe un site de carti, doua carti ... si imi facusera tranzactia, banii erau pregatiti sa plece spre beneficiar, la care acesta imi trimite mail ca tranzactia a esuat ... dar banii plecasera ... BT a rezolvat problema repede. M-am dus cu copie dupa mailul de confirmare de la ei ... si nu am mai cumparat nimic de acolo. |
#18
Posted 17 July 2006 - 03:38
apropo de angajati de treaba. la capitolul asta BancPost e praf. are cei mai marlani angajati ( scuzati expresia)
Sa fie doar in orasul meu asta? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users