Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Orange DTH România - Topic General.
Last Updated: Feb 22 2024 20:55, Started by
zuzarel
, May 17 2006 23:51
·
44
#28027
Posted 01 December 2016 - 12:30
Nici macar nu erau oficiale in grila de ar fi sa fie ).
|
#28028
Posted 03 December 2016 - 10:00
Știe cineva de ce nu îmi mai merg de cateva zile anumite canale printre care Eurosport 1,C&i,Tlc,E! (apare ca decodorul nu poate recepționa semnal,bla,bla),menționez ca am pachetul full..?
|
#28029
Posted 03 December 2016 - 11:25
Verifica BER.
Trebuie sa fie cat mai mic. Ideal 1.0E-7 |
#28030
Posted 03 December 2016 - 15:44
#28031
Posted 03 December 2016 - 23:49
cum fac sa se stinga led-ul galben la un receptor HD model vechi? nu am mail in inbox.
|
#28033
Posted 04 December 2016 - 23:29
#28034
Posted 07 December 2016 - 19:14
DAca se activeaza o extraoptiune la televiziunea satelit, se modifica si perioada contractuala la televiziune satelit / tot pachetul?
|
#28035
Posted 07 December 2016 - 20:03
Salut, Radu! Nu se prelungeste perioada contractuala. Doar ca trebuie sa tii activa acea extraoptiune, timp de minimum trei luni. Seara placuta!
|
#28036
Posted 07 December 2016 - 21:26
@Radu: Extraoptiunile sunt usor de activat dar mai greu e sa le dezactivezi...been there, done that.
|
|
#28037
Posted 08 December 2016 - 18:00
costi_ionita79, on 07 decembrie 2016 - 20:03, said:
Salut, Radu! Nu se prelungeste perioada contractuala. Doar ca trebuie sa tii activa acea extraoptiune, timp de minimum trei luni. Seara placuta! apurimac, on 07 decembrie 2016 - 21:26, said:
@Radu: Extraoptiunile sunt usor de activat dar mai greu e sa le dezactivezi...been there, done that. Dar nu se pot dezactiva odata cu tot "echipamentul"?(adica reziliere la termen) Trebuie sa mai tin abonamentul inca 3 luni dupa activarea unei optiuni? Oricum, abia astept sa aduca fibra (pina-n casa) ercees-erdees pe strada mea.... |
#28038
Posted 08 December 2016 - 19:16
Daca esti in ultima luna de contract si activezi o extraoptiune, poti rezilia dupa ce expira respectiva extraoptiune.
|
#28039
Posted 08 December 2016 - 20:32
Adica dupa 3 luni. E bine de stiut. In aceasta situatie, zic PASS la extraoptiune.
|
#28040
Posted 14 December 2016 - 19:00
Buna dimineata,
Sunt din Israel Am cumparat in Buc la romtelecom receiver hdmi cu imprimare ( inregistrare). In urma cu cca un an Deodata am ajuns in urmatoarea situatie : Apas pe PLANNER ptru a vedea un program care l-am inregistrat Apas pe OK Cand apas pe "Vizionare" nu porneste nimic. Sevede ecranul ( fereastra) - negru. Linia de dedesubtul ecranului / fereastra - care ar trebui sa indice unde a ajuns/inaintat filmul este cam pe la mijloc Pana acum 2 zile totul mergea perfect Cineva poate sa ma ajute/indrume ? Cu respect, Popovici M [email protected] Sent from my iPad Edited by megafanro, 23 December 2016 - 21:01. |
#28041
Posted 14 December 2016 - 21:34
Cand am patit eu tot asa, a fost din cauza ca aveam routerul de net langa el si probabil s-a magnetizat. Muta de pe langa receiver daca ai si tu ceva asemanator.
...incearca deasemenea sa il opresti din buton din spate, sa il lasi cateva minute si apoi sa il repornesti, sa vezi daca m-ai face asa. |
|
#28042
Posted 23 December 2016 - 09:32
Salut! Incerc de vreo 2 zile sa folosesc telekom web & mobile, in special pentru eurosport 360, da nu reusec. Acu mi-am dat seama ca eu am net de la o firma mica si netul are ISP maghiar telekom, cum telekom web &mobile merge exclusiv in Romania, nu imi da voie nici macar sa deschid site-ul. am sunat la ei si o fatuca mi-a zis ca nu se poate face nimic, da eu tot va intreb si pe voi nu stie nimeni nu se poate debloca pentru o anumita adresa de IP ? Multumesc!
|
#28043
Posted 23 December 2016 - 10:17
Consiliul Naţional al Audiovizualului a primit sesizarea dumneavoastră, înregistrată la instituţia noastră cu nr.10056/11.11.2016. Vă informăm că s-a cerut un punct de vedere de la Telekom pentru aspectele semnalate de dumneavoastră care ne-a precizat că: în conformitate cu prevederile art. 1 pct. 12 și 13 din Legea audiovizualului nr. 504/2002, responsabilitatea editorială pentru alegerea conținutului audiovizual al unui serviciu de programe de televiziune aparține radiodifuzorului. Având în vedere că fontul și mărimea traducerilor folosite în cadrul unui serviciu de programe de televiziune sunt aspecte de conținut audiovizual al respectivului serviciu de programe, ele sunt în responsabilitatea editorială a radiodifuzorului respectiv. Telekom România are calitatea de distribuitor al Nat Geo People și Nat Geo Wild, neavând responsabilitatea editorială pentru alegerea conținutului audiovizual al celor două canale. Astfel, Telekom România nu are dreptul și nici capacitatea tehnică de a interveni asupra conținutului serviciilor de programe Nat Geo People și Nat Geo Wild, deci nici asupra fontului și mărimii traducerilor. Cu toate acestea, acționând cu bună credință, Telekom România a discutat cu furnizorii celor două servicii de programe în vederea modificării de către aceștia a fontului și mărimii traducerilor din conținutul Nat Geo People și Nat Geo Wild, aceștia comunicând că au operat modificările. Cu consideraţie, Mihaela Tică Şef Biroul Comunicare şi Relaţii cu Publicul |
#28044
Posted 23 December 2016 - 20:10
Am verificat pe DVB-C. Este mult mai OK subtitrarea pe canalele National Geographic. Multumim pentru initiativa!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users