Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Cu mașina prin Serbia, Macedonia si Muntenegru

- - - - -
  • Please log in to reply
2272 replies to this topic

#1909
stefs

stefs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 08.02.2010

 copi6969, on 21 iunie 2016 - 19:59, said:

STIE CINEVA UN LOC LINISTIT UNDE SA POT INOPTA PE DRUMUL DINTRE DEVA SI SALONIC? AM UN COPIL DE UN AN CU MINE SI NU CRED CA REZISTA TOT DRUMUL...

 copi6969, on 21 iunie 2016 - 19:59, said:

STIE CINEVA UN LOC LINISTIT UNDE SA POT INOPTA PE DRUMUL DINTRE DEVA SI SALONIC? AM UN COPIL DE UN AN CU MINE SI NU CRED CA REZISTA TOT DRUMUL...

Îți recomand Ponte Bianco în Vranje.Am stat acolo anul trecut si am făcut rezervare și pentru anul acesta.

#1910
dcr

dcr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,016
  • Înscris: 01.05.2004

 copi6969, on 21 iunie 2016 - 19:59, said:

STIE CINEVA UN LOC LINISTIT UNDE SA POT INOPTA PE DRUMUL DINTRE DEVA SI SALONIC? AM UN COPIL DE UN AN CU MINE SI NU CRED CA REZISTA TOT DRUMUL...
Eu am vazut in videoclipurile de mai jos cateva variante de cazare.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dC5LInBahq0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rWvRGvqmJ-c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by dcr, 26 June 2016 - 19:46.


#1911
copi6969

copi6969

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 10.04.2016

 dcr, on 26 iunie 2016 - 19:43, said:

Eu am vazut in videoclipurile de mai jos cateva variante de cazare.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dC5LInBahq0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rWvRGvqmJ-c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
habar n-am sarbeste, asa ca nu inteleg nimik... :(

 stefs, on 26 iunie 2016 - 18:53, said:

Îți recomand Ponte Bianco în Vranje.Am stat acolo anul trecut si am făcut rezervare și pentru anul acesta.
mi se pare cam scump pentru o noapte 100 euro... (pe booking.com)

#1912
stefs

stefs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 08.02.2010
Ia legătura direct cu hotelul.Sunt foarte prompți.Pentru 2 duble mi-au cerut 77 euro, cu mic dejun inclus, fără avans.

#1913
thor4ever

thor4ever

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 30.01.2007
Daca tot a inceput sezonul de deplasari spre Grecia, ma puteti ajuta cu ceva informatii despre starea drumului de la PF II, Kladovo,Negotin,Zajecar?Ultima data am fost in 2013 si drumul nu se prezenta f bine.Multe denivelari,peticiri.Tot asa este sau au mai refacut drumul?Mersi

#1914
radurobertin

radurobertin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,077
  • Înscris: 11.06.2009
Tot peticit este, dar fără gropi. Vorbesc despre drumul de la Kladovo la Zajecar, de la PF 2 nu stiu , eu am fost pe la PF1. Am scris mai detaliat pe topicul cu masina către Grecia prin Serbia.

Edited by radurobertin, 03 July 2016 - 14:17.


#1915
broniaski

broniaski

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 187
  • Înscris: 13.12.2007
Venit aseara din Thassos, sa va spun detalii despre drum.

TM-Bela Crckva-apoi drumul clasic pe autostrada la sarbi , macedoneni, greci.

Platit tot cu cardul la sarbi si macedoneni, taxe si benzina, drumurile sunt ok, exceptie portiunea de la sarbi unde se face intrarea si iesirea de pe autostrada in lucru ( apropo s-au mai dat in circulatie ceva portiuni, pt ca ultimile harti aparute luna trecuta nu le vedeau si tot reconfigura gpsul traseul),  in MKD la fel, se lucreaza de zor la schimbarea covorului asfaltic pe anumite portiuni, multe limitari de 20-40-60, radare pe portiunile cu limitare, benzina de 100 la MKD este 1.06/L.

Ca o paranteza, se lucreaza la Autostrada si la poduri in MKD, cred ca la anul vom circula direct pana la granita cu Grecia, iar la sarbi lucreaza la piloni, podete, poduri, in munti pe unde va trece autostrada. La ei se poate cu fonduri europene, la noi ca suntem in UE nu... prea frumoasa e tara sarbilor...

Total kilometrii 2160, din care 280 km pe insula in conditii de serpentine si AC folosit intens, litri consumati 142.2.

La dus folosit AC 300 km, la intors 500 km, consum la dus 6.19, a crescut la 6.55 pe insula, apoi pana acasa a ramas la 6.58. Am prins vant destul de puternic din fata din Macedonia pana la Smederevo in Serbia, viteza medie a iesit 75km/h, mai bine de o ora am pierdut pe la vami la  intors pt ca am venit pe zi.

Masina un clio 3, 1.4 16v, 2 persoane, portbagaj plin si pe bancheta din spate ceva bagaje, ( am avut parte de rasfat mergand doar 2 persoane  Posted Image Posted Image Posted Image )

Sper sa va ajute

App am vazut 2 migranti la MKD pe autostrada, unu mergea inainte iar al doilea abea isi tragea un picior dupa el, in rest liniste.

Edited by broniaski, 08 July 2016 - 14:08.


#1916
mp_gerula

mp_gerula

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 13.07.2005

 broniaski, on 08 iulie 2016 - 14:07, said:

Ca o paranteza, se lucreaza la Autostrada si la poduri in MKD, cred ca la anul vom circula direct pana la granita cu Grecia, iar la sarbi lucreaza la piloni, podete, poduri, in munti pe unde va trece autostrada. La ei se poate cu fonduri europene, la noi ca suntem in UE nu... prea frumoasa e tara sarbilor...

Cred ca lucreaza in parteneriat cu China (atat Macedonia cat si Serbia), nu ma pot pronunta in privinta calitatii, sper sa nu fie ca la noi la Orastie-Sibiu :(, dar termenele sunt destul de bune: anul viitor va fi gata in Macedonia si in 2018 in Serbia.

#1917
broniaski

broniaski

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 187
  • Înscris: 13.12.2007

 mp_gerula, on 08 iulie 2016 - 15:07, said:

Cred ca lucreaza in parteneriat cu China (atat Macedonia cat si Serbia), nu ma pot pronunta in privinta calitatii, sper sa nu fie ca la noi la Orastie-Sibiu Posted Image, dar termenele sunt destul de bune: anul viitor va fi gata in Macedonia si in 2018 in Serbia.

Sincer sa fiu, am vazut panouri cu prezenta emblemei UE ca la noi cand se finanteaza o constructie cu fonduri UE, la fel si pe autostrazile din Grecia, ma gandesc ca exista un parteneriat intre EU si MK respectiv Serbia. Acum nu stiu ce scria pe ele ca nu le am cu limba lor, nimic pe engleza.

#1918
MIO63

MIO63

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 200
  • Înscris: 11.05.2008

 vxp, on 27 mai 2016 - 13:49, said:

eu as fi ales Craiova -Cleanov- Vanju Mare- Gogosu - PF II - Negotin - Zajecar

o singura vama, nu e nevoie de taxe de trecere , si nu e nevoie de ninieta, timp minus o trece de frontiera, calitatea carosabil foarte buna, eu am fost de 1 mai in bulgaria si am oprit si intrebat la 4 statii peco de vinieta, nu am gasit in vama.
Mulțumesc vxp pentru sugestie.
Am urmat traseul la întoarcerea din Grecia și a fost o surpriză extraordinară. Nu mi-am închipuit că există un asfalt atât de impecabil pe drumuri secundare. Vama a fost pustie, trecerea frontierei a părut o glumă.
Cu excepția a 2 km de drum neasfaltat, dar în lucru, imediat după podul către Balta Verde, am fost impresionat de copacii uriași care străjuiesc drumul pe multe porțiuni. Deși sunt cam multe mici localități,
faptul că nu este un drum circulat și că are suficiente porțiuni drepte care permit viteze mai mari, face ca șofatul să fie o plăcere.
Cu siguranță voi reveni pe acest traseu la următorul meu drum spre Grecia!

#1919
Redogs

Redogs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 836
  • Înscris: 21.11.2007
Tocmai ce m-am intors din Grecia si sunt surprins de starea proasta a autostrazilor din Serbia si mai ales din Macedonia. Trecerile la poduri sunt nasoale, aveti grija.

#1920
MIO63

MIO63

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 200
  • Înscris: 11.05.2008
Nu vreau să polemizez, dar poate ar fi fost OK să precizezi pe ce traseu pentru că și eu am făcut drumul (am plecat pe 26 mai și m-am întors pe 4 iulie), de la Nis în jos
iar în Macedonia până la Gostivar și nu am constatat probleme.
Mai mult chiar, există porțiuni noi de autostradă date în funcțiune în Serbia iar porțiunile pe care le știam cu neajunsuri din alți ani nu mai există, au fost reasfaltate
atât în Serbia cât și în Macedonia.
Mi-aș dori să pot conduce în condiții similare în Ro.
Drum bun și concedii plăcute!

Edited by MIO63, 11 July 2016 - 09:36.


#1921
Redogs

Redogs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 836
  • Înscris: 21.11.2007
Nu stiu daca se poate vedea dar aceasta a fost traseul. Am plecat in 25 iunie si m-am intors in 5 iulie.

https://www.google.r...726!2d40.258032

Nu e chestie de a polemiza , e bine sa stie oamenii la ce sa se astepte.
Mie mi s-a parut autostrada destul de nasoala cu denivelari, crapaturi transversale iar la trecerile peste poduri si pasaje acolo unde ar fi trebuit sa existe acele treceri din metal, e un sant (nu la toate dar la majoritatea in Macedonia).
Trebuie mers ceva mai incet altfel face masina de zici ca esti pe aratura.

#1922
broniaski

broniaski

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 187
  • Înscris: 13.12.2007

 Redogs, on 11 iulie 2016 - 16:08, said:

Nu stiu daca se poate vedea dar aceasta a fost traseul. Am plecat in 25 iunie si m-am intors in 5 iulie.

https://www.google.r...726!2d40.258032

Nu e chestie de a polemiza , e bine sa stie oamenii la ce sa se astepte.
Mie mi s-a parut autostrada destul de nasoala cu denivelari, crapaturi transversale iar la trecerile peste poduri si pasaje acolo unde ar fi trebuit sa existe acele treceri din metal, e un sant (nu la toate dar la majoritatea in Macedonia).
Trebuie mers ceva mai incet altfel face masina de zici ca esti pe aratura.

Eu am venit joi pe acelasi traseu pana la Biserica Alba, apoi spre Varset, ce pot spune e ca autostrada de la macedoneni se aseamana pe unele locuri cu cea din Ungaria spre Viena( dupa Budapesta), unde exista o portiune sanatoasa in care efectiv ai denivelari, carpituri si zici ca mergi pe aratura. Drumul se prezinta in conditii bune, chiar daca exista acele crapaturi transversale, iar trecerile de pod daca reprezinta 10%, maxim 15% din tot traseul in Macedonia, si la 100km/h nici nu o simti ( cauta demonstratia celor de la mythbusters referitor la trecerea peste denivelari ), autostrada din serbia este ff buna, vrei denivelari? te invit sa mergi de la timisoara spre traian vuia, autostrada noua de 1-2 ani, acolo denivelari si treceri peste poduri care chiar le simti.

Sa fim realisti, si mi se poate confirma de oricine, drumul se prezinta in conditii foarte bune in Serbia, chiar excelente, inclusiv pe nationalele lor, iar in macedonia doar bune, pt ca au inceput lucrarile de reasfaltare pe portiunile cu probleme mai mari. In Grecia este drumul nasol , portiunea de intrare in tara care e drum express pana la Salonic cand urci pe ce autostrada vrei, ala chiar e nasol , dar nu Serbia sau Macedonia.

Ca de final, la ei se lucreaza la autostrazi si in curand poti sa te deplasezi numai pe ele in tranzit, pe cand la noi si autostrazile sunt praf si drumurile nationale sa nu zic de judetene, cu cateva exceptii

PS: Daca tu te plangi de drumurile sarbilor, spune si de drumul dintre Oravita si Gradinari in ce stare e.

Edited by broniaski, 11 July 2016 - 20:39.


#1923
MIO63

MIO63

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 200
  • Înscris: 11.05.2008
Din nefericire, cei care caută informații despre acest traseu sunt în mod eronat împinși să îl evite datorită unor postări, hai să le spunem subiective, care indică probleme acolo unde ele sunt inexistente.
La drum cu toată încrederea, nicăieri în afară, nici pe drumurile virajate din Muntenegru nu am trăit adrenalina pe care o trăiesc zilnic pe drumurile noastre, nicăieri nu am întâlnit atâta lipsă de respect
pentru participanții la trafic ca la noi în București spre exemplu, nicăieri nu am fost mai în pericol pe drum decât sunt ori de câte ori urc la volan pe șoselele din România.
Pe drumul de întoarcere din Grecia, în Serbia, era cât pe ce să fiu zdrobit de singurul autovehicul pe care l-am văzut depășind pe contrasens o coloană, ignorând linia dublă continuă.
De prisos să vă spun că avea numere de București.
Nu numai autostrăzile, dar și drumurile secundare sunt din punctul meu de vedere mult peste ceea ce avem sau vom avea (dacă) vreodată.

Edited by MIO63, 11 July 2016 - 23:13.


#1924
nicucozac

nicucozac

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 08.11.2006
In august o sa plec in Muntenegru la Petrovac. Va rog sa-mi spuneti care varianta e mai buna pentru traseu de la vama Moravita:
Pancevo - Belgrad - Valjevo - Uzice sau
Vrsac - Bela Crkva - Smederevo - Kragujevac - Cacak - Uzice
Mentionez ca prin Belgrad vreau sa trec sambata noaptea pe la ora 24
Multumesc

#1925
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,628
  • Înscris: 22.03.2007

 broniaski, on 11 iulie 2016 - 20:34, said:

Eu am venit joi pe acelasi traseu pana la Biserica Alba, apoi spre Varset, ce pot spune e ca autostrada de la macedoneni se aseamana pe unele locuri cu cea din Ungaria spre Viena( dupa Budapesta), unde exista o portiune sanatoasa in care efectiv ai denivelari, carpituri si zici ca mergi pe aratura. Drumul se prezinta in conditii bune, chiar daca exista acele crapaturi transversale, iar trecerile de pod daca reprezinta 10%, maxim 15% din tot traseul in Macedonia, si la 100km/h nici nu o simti ( cauta demonstratia celor de la mythbusters referitor la trecerea peste denivelari ), autostrada din serbia este ff buna, vrei denivelari? te invit sa mergi de la timisoara spre traian vuia, autostrada noua de 1-2 ani, acolo denivelari si treceri peste poduri care chiar le simti.

As vrea sa vad si eu aceasta demonstratie a celor de la mythbusters, eu nu am gasit.o pe net! Si eu sunt foarte ingrijorat de impactul pe care il au aceste inegalitati ale drumurilor, des intalnite pe drumurile din estul Europei in special!  Circul destul de mult si observ ca multora nu le pasa sau nu stiu ca sistemul de directie este afectat serios de zdruncinaturile puternice provocate de incheieturile de pod, care la 130 km/h sunt nepermise, dupa parera mea in ziua de azi, cand tehnologiile sunt destul de avansate! Nu mi se pare normal ca noi, cei care platim taxe incluse in combustibil, vignette, taxe de autostrada sa fim nevoiti sa ne reparam masinile pe banii nostri pentru ca drumarii nu.si fac datoria! De multe ori, aceste zdruncinaturi nu se reflecta doar in capete de bara sau bielete, care reprezinta elemente de uzurza cu costuri mici de inlocuire, ci in casetele de directie, care valoreaza 10-15% din valoarea unei masini noi, adica 600-4000 euro! Eu sunt de parere ca nu exista drumuri bune si proaste, exista drumuri excelente, foarte bune, bune, acceptabile, proaste si foarte proaste!

Scuzati off-topicul, dar eu am tinut intotdeauna la masinile pe care le.am detinut, nu mi.am batut joc niciodata de ele si chiar sunt revoltat de cei care ne strica masinile prin nepasarea si prin vorba aia blestemata "las ca merge si asa"... La prosti!

Edited by takis, 06 August 2016 - 22:37.


#1926
axel90

axel90

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 02.01.2016
3500 km in total - Cluj Napoca - Nydri(Lefkada)(din care vreo 500 km facuti pe insula). Consum 6.8 l / 100 incolo, 7.1 la intoarcere(2.0 TDi). Iesit din tara pe la Resita - Naidas, drum foarte prost si cu serpentine, nu recomand neaparat. Vama in schimb era goala pe la 1 dimineata cand am ajuns. Drumul din Naidas catre Belgrad e mult mai bun desi tot o singura banda, am observat ca sarbii se tem ca de dracu sa treaca de 50 km/h in sate + multe restrictii de 30 km/h respectate cu sfintenie la 2 dimineata. Autostrada din Serbia foarte buna. La fel si eu zic ca autostrazile din Macedonia sunt cam proaste(dar macar exista), in unele zone pur si simplu ii aratura. Dar in mare ii ok, Confirm si eu, multe insemne cum ca lucrarile la autostrazile din Serbia si Macedonia sunt facute din fonduri europene, nu-mi dau seama cum. In Grecia autostrada din Thessalonik - Ioanina foarte buna, foarte multe tuneluri, multe taxe de cate 1.5 euro. Am facut drumul dintr-o bucata, incolo am facut cam 18 ore, inapoi 22(asta desi am mers constant peste 150-160 km/h pe autostrazi, cu varfuri de 190-200), un singur sofer, n-as mai repeta experienta. La intoarcere am stat 2 ore la iesirea de pe autostrada din Serbia, la Belgrad, la punctele de plata, banda 1 si 2 blocate complet, banda de urgenta se ramifica in vreo 3 puncte de plata care sunt situate putin mai incolo, se mergea mult mai repede,teapa maxima. Am ales sa vin pe Moravita - Timisoara - Arad - Oradea inapoi, mult mai bun drumul dar la Moravita am petrecut alte 2 ore blocati la vama sarbeasca, era un singur punct de control si se verificau tiruri la greu, dupa vreo ora jumate au inceput sa bage masinile mici in fata, cred ca deja era coada de cativa kilometrii.  Deci un rezumat, la drum de 1500 km ori iti iei o noapte cazare ori 2 soferi, altfel este foarte greu. Poate daca nu pierdeam alea 4 ore la intoarcere aveam alta parere, nu stiu.

Edited by axel90, 07 August 2016 - 17:41.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate