Electrica auto Alarme auto
Last Updated: Jan 18 2024 09:01, Started by
ALARM D
, Apr 08 2006 00:04
·
5
#829
Posted 29 September 2016 - 10:24
Salut
Am o problema cu inchiderea centralizata la un Cielo Executive...Nu se mai inchide (nici din telecomanda nici manual)decat usa soferului Ma poate ajuta cineva? Multumesc |
#830
Posted 15 October 2016 - 12:44
Problema (nedumerirea mea).
Am cumparat recent un VW Golf IV. Vanzatorul mi-a dat doar o cheie. Dupa cateva zile mi-am montat pe ea o inchidere centralizata PNI 288. Acum am cheia de la masina separat de telecomanda de la inchidere. Intrebarea mea este: Daca cumpar un alt modul de inchidere centralizata (alta firma) cu chei tip briceag, as putea sa setez cele doua telecomenzi pentru inchiderea mea. As vrea asta ca sa am telecomanda de la inchiderea centralizata in cheie. Va multumesc. |
#831
Posted 16 October 2016 - 06:16
da.dupa instalarea modulului este necesar sa mutati chipul in cheia noua.
|
#832
Posted 16 October 2016 - 06:18
Nu cred ca ati inteles.
Am deja montat pe masina o inchidere centralizata. As vrea sa cumpar alt modul de inchidere centralizata, de la care sa folosesc doar telecomenzile pe modulul deja instalat. Se poate face asta? |
#833
Posted 16 October 2016 - 06:24
teoretic da.practic va complicati inutil ,si consumul creste substantial.solutia este sa inlocuiti modulul vechi cu cel nou.daca ar fi facute de acelasi producator s-ar putea invata noile telecomenzi,suporta pana la 4 telecomenzi,dar ar trebui sa veti si documentatia cum se intra in learning.
|
#835
Posted 18 October 2016 - 15:43
Va salut.
Am de 3 ani montata o alarma pe un Grand Vitara, sistemul este acesta in mare: http://www.ebay.co.u...vYAAOSw8RJXDJtF cu telecomenzile astea: http://www.ebay.co.u...fcAAOSwYIxX4-PR In cutie este si o piesa care nu a fost montata, e un releu probabil, in primul link poza a sasea. Din cate am inteles de la cel care a montat-o se pot rodica geamurile din telecomanda si se poate monta un modul de pornire a motorului de la distanta. Releul acela ce rol are si de unde as putea lua un modul de pornire compatibil cu aceasta alarma? |
#836
Posted 21 January 2017 - 20:49
Bună seara. Mar interesa dacă ma poate ajuta cineva cu o schiță și cum trebuie să procedez sa îmi pun un Clacson la Ford fiesta 2003. Precizez ca are Clacsonu dar nu mai are cablu. Nu știu ce sa întâmplat cu acel fir? Așa am cumpărat-o fără Clacson. Vă mulțumesc anticipat
|
#837
Posted 25 January 2017 - 23:38
salut.am o alarma eaglemaster e8 si vreau sa o leg pe pornire la un diesel. Stiu ca la mufa de pornire sunt doua fire inversate(gresite de fabrica) daca ma poate ajuta cineva care stie acele fire.culori care sunt inversate? si inca o intrebare :unde leg firul de tachometer pentru semnalul de pornire,nu as vrea pe alternator findca nu citeste exact cand porneste motorul decat dupa cateva secunde?
|
#838
Posted 30 January 2017 - 00:15
Buna seara ,
Acum 10 minute am fost la masina sa iau ceva , am deschis o prin deschiderea centralizata , apoi am inchis o totul a fost normal , dupa 5 minute am revenit iar , constatand ca mi-am uitat telefonul in ea , am dat pe unlook si nimic usile sunt blocate , dar port-bagajul este functional . Intrebare , 1. A inghetat broasca de la usi si au ramas blocate afara fiind in momentul asta -10 grade 2. Am tinut eu fara sa vreau butonul de unlook prea mult si s-a declansat ceva ? Ce pot sa fac ? am incercat sa scot cheia manuala din telecomanda si tot nu a mers ... |
|
#840
Posted 14 May 2017 - 11:45
Salut,
Vă rog să-mi recomandați o firmă sau un atelier din Galați unde pot monta o alarma auto. Mulțumesc. |
#841
Posted 30 May 2017 - 08:30
Între timp am fost la cineva să montez alarma, dar am întâmpinat ceva probleme.
Are cineva experienta cu DBall2? Vreau să-l montez pe o Corolla din 2011 cu G key, dar soft pentru mașină este disponibil doar dacă selectez pe site-ul producătorului United States. La Europe, mașina nu apare. Va funcționa cu acel firmware? Este cineva cu experienta în montarea alarmelor auto care sa ma ajute cu un sfat? Mulțumesc. |
#842
Posted 12 June 2017 - 12:27
Buna. Am un VW Polo,benzina,motor 1000.De o perioada, am.probleme la pornire dimineata. Nu reusesc din prima cheie. In timpulzilei, porneste din prima, dar daca sta mai multe ore(8-9), nu. Am.schimbat bujile si tot nu. Oare care poate fi problema? Este de natura electrica sau mecanica? Multumesc de sugestii.
|
#843
Posted 25 June 2017 - 08:44
Cu mult timp in urma mi s-a ars calculatorul si alternatorul masinii.Dupa ce m-au chemat sa-mi iau masina cei de la service au zis ca alternatorul nu e original Volvo insa e super ok asta pe care l-au pus ei mai ales ca e nou.Dupa o perioada a murit bateria,am zis ca asta e,cumpar alta.Am pus una noua dupa doi ani a murit si aia.Apoi am pus una mai mare de volvo insa ieri a murit si asta.Azi am luat alta noua de la volvo (mica,pentru ca asa e masina din fabica,zic ei) si dupa ce au verificat alternatorul au zis ca incarca doar 13,5 V si trebuie sa incarce 14V si de aia in timp moare bateria ca nu o incarca la maxim asa ca trebuie alt alternator care zic ei unul nou original de la volvo costa 700 euro fara manopera.Pe net am vazut ca 13,5V e ok...voi ce ziceti?Nu as vrea sa dau o mie de euro pe un alternator care incarca cu 5v in plus.
Sincer sa fiu nu am verificat cablurile de la alternator la electromotor etc dar chiar nu stiu ce sa fac legat de problema asta.M-am saturat dau bani pe piese noi si tot sa am probleme.Stiu ca degeaba pun piese noi daca nu sunt ok dar mecanicii le-au pus nu eu,ma rog...Bateria veche pot sa o arunc sau pot sa o aduc la viata si sa o dau pe asta noua inapoi? Plus de asta nu se aprinde becul de avarie in bord cand bateria e pe moarte.Evorba de un volvo XC70 din 2002. Multumesc |
|
#845
Posted 14 August 2017 - 12:01
Ca pret, e ok 80 ron pentru conectarea unei camere auto la sigurante?
|
#846
Posted 14 August 2017 - 12:18
Salut !
Cu ceva timp in urma am cumparat un Renault Kangoo care are inchidere centralizata,dar care nu functiona.Am descoperit butonul de actionare din cheie dezlipit.L-am lipit,am schimbat bateria si o perioada a functionat inchiderea. Acum nu mai merge,chiar daca am schimbat bateria din nou .La apasare palpaie ledul rosu de pe cheie,dar nu comunica cu inchiderea.Am incercat si varianta cu cheia in contact,contactul pus si butonul apasat cateva secunde,dar nu merge ! Ledul din bord clipeste cand este luat contactul. Intrebarea este ,daca as putea inlocui modulul electronic al inchiderii Renaultului(din fabrica) cu un modul PNI pt a folosi telecomanda ?Actuatoarele din portiere am vazut ca sunt pneumatice,dar fiecare cu actionarea electrica proprie (nu cu compresor,gen Polo).Sau ce as putea verifica pt a refolosi inchiderea din fabrica ! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users