Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Electrica auto Alarme auto
Last Updated: Jan 18 2024 09:01, Started by
ALARM D
, Apr 08 2006 00:04
·
5
#721
Posted 05 September 2014 - 17:20
buna ziua
am pe masina o alarma thunder ca203 stie cineva cum se poate reseta la parametri din fabrica folosind butonul valet? sau alta metoda va multumesc |
#722
Posted 10 September 2014 - 20:42
Salut.
Am o alarma INWELLS dar manualul e in turca. Ma poate ajuta cineva cu manualul in engleza? Atasez imagini cu cutia si schema de conectare din manual. Vreau sa o montez la un atelier nu la o masina. Attached Files |
#725
Posted 20 September 2014 - 12:36
Buna ziua,
As avea si eu nevoie de ajutorul unui specialist. Am 18 ani si carnet de cateva luni si am primit ca sa invat sa conduc un matiz din 2004. i-am pus in spate boxe Sony Xplod de 17 si pe fata niste Pioneer mici de 10. Playerul e un E-boda 4x45 W. La inceput se auzea ok desi playerul nu prea citea bass-ul dar acum de 2 luni de cand le-am cumparat pe toate se aude un bazait din cand in cand. Bass-ul se aude prost tare mai ales la boxele sony de pe spate. Poate fi o problema la fire sau player-ul trebuie schimbat? |
#726
Posted 20 September 2014 - 20:06
Sau poate boxele sunt duse...ar trebui verificat fie playerul pe alta masina,fie boxele pe alt player..
|
#727
Posted 02 October 2014 - 10:49
Buna ziua, am nevoie de sfatul vostru pt o alarma auto.
De 8 ani am montat pe un Peugeot 307 o alarma LEA-826, alarma cu pager si pornire motor de la distanta. Pana acum o luna nu am avut probleme cu functionarea lor. Insa am probleme cu incuierea, armarea masinii. Nu pot sa incui masina de la telecomanda alarmei numai daca astept 30-60 secunde, aproximativ langa masina. apas pe butonul cu lacat si nu se intampla nimic, nu se aude nimic. Mai precis am observat ca se armeaza/dezarmeaza fara probleme dupa un timp atunci cand face tzac releul masinii din bord care taie curentul (gen radio lasat pornit sau faruri sau etc) si il trece pe economy mode sau cum se numeste. Aceiasi problema cu armarea masinii se intampla de la amandoua telecomenzile, nu e nici o diferenta. A mai intalnit cineva cazul acesta cand nu poti sa incui imediat masina doar dupa un timp? Multumesc |
#728
Posted 11 November 2014 - 21:03
http://www.bestautov...0/5/0523401.jpg
Vreau sa leg un astfel de stecher la masina, dar vreau sa il leg direct pe fir(nu sa il bag la bricheta masinii din cauze de estetica). Imi puteti zice va rog cum pot deosebi dintre cele 2 fire care este cel + si cel -. Multumesc mult. |
#729
Posted 11 November 2014 - 22:57
Cel mai simplu ar fi sa il desfaci si sa vezi care fir merge pe partea din mijloc a mufei,si care pe exterior,mijlocul e plus,iar camasa exterioara este minusul,evident si pe mufa masinii plusul este in mijloc si minusul pe camasa
|
#730
Posted 11 November 2014 - 23:14
iulicuta2000, on 11 noiembrie 2014 - 22:57, said:
Cel mai simplu ar fi sa il desfaci si sa vezi care fir merge pe partea din mijloc a mufei,si care pe exterior,mijlocul e plus,iar camasa exterioara este minusul,evident si pe mufa masinii plusul este in mijloc si minusul pe camasa Mersi mult de raspuns, acum stiu cum sa procedez. |
|
#732
Posted 28 November 2014 - 15:00
am si eu o alarma functionala recuperata de pe un Opel si nu am idee unde pot gasi o schema pentru a o putea remonta pe un alt autoturism
pe unitate scrie MAK car alarm series 200 , total protect - iar pe sirena\goarna scrie doar MAK car alarm, si are 3 fire ( rosu - albastru - maron ) Ma poate lumina si pe mine cineva ? Multumesc |
#733
Posted 02 December 2014 - 11:06
Un sfat montare pe Skoda Octavia 2 / 2008 cu inchidere centralizata, DOT bord, modul ridicare geamuri, deschidere portbagaj-toate din telecomanda masinii.
Primit cadou o alarma PNI 288, schema ei , mai jos, si vreau sa o montez singur pe masina de mai sus : http://www.mo.ro/ala...gallery-image-3 STATURI -INDICATII DE LA SPECIALISTI ; 1.Unde montez fix (cel mai indicat, ferit de temp. si vederii) modului alarmei? 2.Unde ziceti sa montez fix butonul valet al alarmei (mai ferit vederii) si ledul indicator? 3.Unde e indicat sa montez fix semzorul de soc (pe parte metalica, pe plastic bord, etc)? 4.Ptr. legare fire modul..ce trebuie sa demontez si de unde sa incep, legarea firelor de la modulul alarmei PNI 288 (vezi schema data). 5.Ce este obligatoriu sa leg si la ce pot renunta din firele modul alarma, tinand cont de dotarea masinii prin computerul ei. Vreau s-o fac singur, metodic evitand ,,dezastrul,, unor specialisti din domeniu. Va multumesc tuturor de sfat, anticipat...imi puteti da raspunsul si pe PM ([email protected]) Edited by dstdan, 02 December 2014 - 11:07. |
#734
Posted 02 December 2014 - 20:40
netextrem, on 28 noiembrie 2014 - 15:00, said:
am si eu o alarma functionala recuperata de pe un Opel si nu am idee unde pot gasi o schema pentru a o putea remonta pe un alt autoturism pe unitate scrie MAK car alarm series 200 , total protect - iar pe sirena\goarna scrie doar MAK car alarm, si are 3 fire ( rosu - albastru - maron ) Ma poate lumina si pe mine cineva ? Multumesc din pacate doar in lb rusa am gasit manual,va trebui sa te folosesti de google translate sau de un dictionar ceva @dstdan 1-in spatele bordului in stanga volanului deasupra pedalelor ar trebui sa fie destul de loc 2-in functie de lungimea firului cu care vine,eu l-as duce undeva pe sub scaunul soferului,ferit de la vedere dar usor accesibil,iar ledul banui ca nu strica sa fie la vedere,iar asta tine doar de dorinta ta,eu unul l-as prinde intre ornamentul de pe stalp,bord si pabriz 3-senzorul de soc ar trebui prins cat mai bine pe tabla masinii,in stanga pedalei de ambreiaj daca dai plasticul la o parte ar trebui sa ai acces la o bucata de tabla unde poate fi prins cu banda dublu adeziva 4-pentru legare fire ar trebui sa fie de ajuns sa dai jos plasticul din partea de jos de la stalpul soferului,capacul care acopera accesul deasupra pedalelor ,iar daca nu te descurci in spatiul strimt dai jos si panoul de sigurante 5-depinde foarte mult ce vrei sa faci cu noua alarma,in sensul daca vrei sa muti toate functiile de pe telecomanda masinii pe telecomanda alarmei,sau vrei doar sa ai alarma pentru protectie(avand totusi destule functii din fabrica);dar chiar si asa ai nevoie sa legi destule: -cel putin firul pentru intrerupatorul de usi(alb) -plus/minus - rosu/negru -galben/verde -maro-sirena -ambele fire gri -albastru alb la firul de la intrerupatorul pedalei de frana(firul care atunci cand contactul este pus nu are tensiune pe el) -mufa de la inchiderea centralizata in configuratia nr2 declansare negativa Din pacate nu cunosc instalatia skodei,deci nu ti le pot spune la sigur,dar : -pentru alimentare,plusul il gasesti in panoul de sigurante,minusul se ia de pe caroserie -firul galben verde ar trebui sa-l legi fie pe firele de la contact,fie pe un fir care primeste plus cand e pus contactul -firul de sirena o sa fie mai greu de tras,ar trebui sa reusesti sa faci o gaura cu o surubelnita ceva in cauciucul care imbraca manunchiul de fire dintre habitaclu si compartimentul motor ,si sa impingi firul pana iese pe partea cealalta,sau sa dai o gaura in tabla(varianta mai facila uneori) -firele de la semnalizatoare ar trebui sa le gasesti in firele care merg pe prag spre spate -cu firele de la inchidere nu stiu sa-ti dau un raspuns sigur,teoretic ar trebui sa fie pe forumurile dedicate ceva informatii despre locul unde se afla modulul de inchidere si firele de care trebuie sa te legi Mai multe nu stiu sa-ti scriu acum,dar ma mai poti intreba ce nu e clar,si incerc sa-ti raspund in limita informatiilor care le stiu si eu,nu fac asta ca profesionist e doar din pasiune |
#735
Posted 03 December 2014 - 09:05
Multumesc mult...!!
Alte cateva intrebari : -ce rol / ce face , ca si actiune, firul (legarea lui) la contactul pedalei de frana, pentru alarma ca un intreg. Ce influenteaza semnalul transmis prin apasarea / ridicarea pedalei de frana in montajul modulului alarmei.?? -pentru cuplarea modul alarma la modului inchidere centralizata a masinii (original din fabrica)..trebuie demontat panoul usii stg. sofer si legat cele 2 fire (comanda INCHIS si DESCHIS) la motorasul inchidere /deschidere usa/usi (toate patru) ?? -mai am un fir (iesire alimentare geamuri)..asta unde se cupleaza/leaga??...sau il las liber (il tai)..ptr. ca inchiderea geamurilor o am pe telecomanda originala a masinii? - la diesel..releul de blocare motor..pe ce fir il leg..ptr. blocarea acestuia ? Toate bune. |
|
#736
Posted 03 December 2014 - 10:16
Componentele masinii tale comunica intre ele digital printr-o retea CAN. Nu te sfatuiesc sa sa legi firele acelei alarme direct. Firele senzorilor de usa deschisa, de pe fiecare usa, merg doar pana la calculatoarele integrate in fiecare usa, mai departe semnalul este digital, pe CAN.
Luminile de semnalizare, respectiv de frana, sunt monitorizate de un calculator. nu te poti conecta la ele direct, ca vei avea eroare in bord. Poti s-o faci, insa, folosind relee. Nu zic ca nu se poate lega clasic, se poate, dar o sa fie o mare tiganie. Iti recomand sa cumperi mai bine un modul CAN si sa legi alarma la acest modul, iar modulul la masina prin maxim 5 fire. |
#737
Posted 03 December 2014 - 11:36
@valitudor
Si vre-un link de unde pot cumpara acest modul CAN - Skoda O2...de care faci vorbire. |
#738
Posted 03 December 2014 - 19:58
dstdan, on 03 decembrie 2014 - 11:36, said:
@valitudor Si vre-un link de unde pot cumpara acest modul CAN - Skoda O2...de care faci vorbire. http://www.pieseauto.ro/can-skoda.htm Edited by mereuprobleme, 03 December 2014 - 19:59. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users