Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Contract Abuziv - R.C.S.-R.D.S. RUSINE !

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
kreeper

kreeper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 381
  • Înscris: 17.10.2008
Sunt client de aproape 7 ani.  COD CLIENT: 13099244   , Numar contract cu probleme: 8369011926

Pana la 01.11.2016 am avut urmatorul abonament:
-Internet 1000 mbps 43 lei.
   +Router WRT3600 gratis
-TV Digital = 28 lei
- 3x Abonamente DON

Am fost pe 01.11.2016 la centru rcs-rds din Galati de la Ireg, sa folosesc voucerul de 300 lei pe care il aveam si sa mai portez un nr ca DON.
Domnisoara de la magazin mi-a preluat comanda (fiind o coada infernala, am stat o ora jumate pana sa imi vina randu), si am intrebat de 2 ori cat urmeaza sa platesc si mi-a zis clar 119 lei. (TV=28 + NET=39 + TEL=52)
Totodata am vrut sa schimb abonamentul pe numele altei persoane din familie, si mi s-a zis ca pentru asta trebuie refacut abonamentul, si am refuzat asta.
Mai era un poster de vreun metru pe perete unde scria ca da router gratis in custodie pentru abonementele net 500 si 1000 si mi s-a zis ca doar daca se reface contractul si ca mie nu imi poate da noul router aband in vedere ca eu DOAR PRELUNGESC ABONAMENTUL EXISTENT

Avand in vedere ca mi-a confirmat ca voi plati 119 lei cum calculasem si eu acasa, si pentru ca erau 10 oameni la coada am semnat si am plecat acasa ca ma grabeam fara sa citesc contractul.

Acum pe 08.12.2016 ma trezesc ca eu trebuie sa platesc 134 lei pentru ceva ce eu nu am colicitat si nici nu am fost intrebat.
Mi-a aparut in contract urmatoarele:
- Ab. Stick Date Internet cf. 8369011926 din 25.01.2010  = 10 lei-> Cand l-am primit gratis un amarat de stick 3G care merge cand vrea el si pe care nu l-am folosit de ani de zile. Stick care se dadea GRATIS pt orice abonament de internet in 2010.
- Chirie router Dec.2016 cf. 8369011926 din 13.07.2015 =  5 lei-> cand am prelungit contractul pe 12 luni ca sa beneficiez de noile oferte si de chirie gratis, iar acum trebuie sa il platesc abuziv, pe cel vechi cand un client nou ia routerul nou pe gratis.

Trebuie sa platesc in total 15 lei pentru 24 de luni in plus pentru serviciu ce nu am cerut si nu am fost intrebat daca il vreau. Nu mi s-a explicat ce modificari aduce si mi s-a spus clar ca am de plata doar 119 lei.
Am mers sa cumpar telefon si m-am trezit cu abonament de internet pe stick... wtf.

In concluzie eu platesc Internet mobil pe stick 10 lei , am 10 GB in 4G si eu am doar modem 3G care e gratis (poza atasata)
Si 5 lei pentru un amarat de router TP-Link WRT3600 pe care il aveam gratis pana acum, si nu am primit nici noul router care se ofereau gratis intr-un afis de 1 metru in magazin pentru internet de 500 si 1000.

In plus la abonamentul de 1000, am 500 mbps upload si mie prin router imi merge doar cu 100-150mbps, pentru ca nu suporta routerul, iar ei imi zic ca e in parametri viteza si ca nu imi pot inlocui routerul.

Vreau sa merg luni la ANPC sa rezilez contractul de internet, vreau sa stiu daca pot doar internetul sau trebuie tot contractul? In trecut am mai reziliat un contract abuziv cu vodafone care mai avea 7 luni de plata. (am aflat tarziu ca se poate)

RUSINE R.C.S.-R.D.S. ! sunt la a 3-a sesizare telefonica si nimeni nu solutioneaza problema.
@DIGI_Helper

Attached Files


Edited by kreeper, 10 December 2016 - 19:26.


#2
mhanor

mhanor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,019
  • Înscris: 12.01.2004
Ma mir ca n-ai lasat aici si copia la cartea de identitate. Ia si editeaza-ti postul si sterge toate datele personale, coduri client, nr contract, etc.

Edited by mhanor, 10 December 2016 - 19:24.


#3
VladutzU2013

VladutzU2013

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,557
  • Înscris: 21.01.2013
Cand ai beneficiat de acel voucher de reducere,mai exact ti s-au prelungit toate serviciile din contract care erau in afara perioadei contractuale,mai exact tu ai ajuns la suma de 300 de lei prin prelungirea anumitor servicii fidelizabile.
Referitor la acel abonament cu 10 lei pe luna ACTIV,trebuia sa fii mai atent ca din moment ce ti-au prelungit serviciul de internet mobil+stick 3G se trece in mod obligatoriu pe oferta curenta adica cea de acum abonament ACTiV cu 10 lei pe luna si stick 3G in custodie.(inainte era gratuit dar acum pe oferta curenta nu mai este)
La acea chirie de 5 lei pe luna,este vorba de chiria ce se percepe pe router Wi-Fi Gigabit,mai exact la fel pe noua oferta nu se mai ofera router in custodie ( gratuit ).
Practic tu in momentul in care ai solicitat acel voucher,ti s-au prelungit serviciile pe oferta curenta.
In mod normal trebuia sa fii mai atent la acest aspect,mai ales avand pe site-ul rcs&rds toate detaliile despre abonamentele activ si activ plus care sunt in oferta digi net mobil acum,la fel si cu internetul fix.

*La abonamentul ACTIV poti comanda cu o chirie lunara de 5 LEI un modem portabil 4G.
*Daca doresti sa schimbi router-ul actual acel TP-LINK care se oferea demult,posibil sa poti asta intreaba la suport clienti,din moment ce platesti 5 lei pe luna chirie cred ca se poate inlocui cu cel nou oferit acum.

#4
kreeper

kreeper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 381
  • Înscris: 17.10.2008
Atata timp cat ei nu m-ai informat si mi-au declarat pretul total 119 lei, eu trebuia sa ghicesc in stele ce intentii au ei?
Eu nu am cerut abonament de net mobil.

#5
xilo

xilo

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 4,052
  • Înscris: 25.10.2014
Lipsa de informare nu este nimic abuziv .
Ai renuntat la un contract si ai trecut la altul - stick-ul de internet si routerul era cuprins in vechiul abonament gratuit , in cel nou totul este pe bani 5 lei/10lei
Predai echipamentele si ceri router kaon nou ce la abonament de 1G este gratuit .
La stick sa fie totul complet, capac, cartela si bineinteles seria sa corespunda ca altfel vei avea o mare surpriza la aflarea pretului si atunci sa vezi "abuz"
Stai calm ca se rezolva totul , si cand cazi de pe casa mai stai putin si dupa urli , maxim poate daca nu se misca rapid vei plati stick-ul si routerul dar daca luni mergi si predai stick-ul  nu se va incasa nimic . Te agiti si-ti creste tensiunea inutil , am trecut multi prin faze din  acestea si s-au rezolvat rapid si fara bani dati.

Edited by xilo, 10 December 2016 - 19:40.


#6
kreeper

kreeper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 381
  • Înscris: 17.10.2008
Conform legii are obligatia sa informeze clientul asupra serviciului si a pretului. Pe mine m-au informat de 119 lei.

Ma duc luni la ANPC, daca nu se rezolva pana atunci.

#7
VladutzU2013

VladutzU2013

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,557
  • Înscris: 21.01.2013
Ai putea sa revii in acel punct rcs&rds unde ai facut modificarea daca nu a trecut mult timp si sa discuti problema sau sa depui o sesizare online.
Odata ce s-a semnat cam greu sa predai abonamentul mobil digi cu acel stick. (nu cred ca se va putea)

#8
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011
Daca semnezi ca directorul si esti grabit , iti meriti soarta !! Nu ai nici o scuza !!
P.S. Pacat ca nu trebuie sa platesti 235 lei / luna , mare mare pacat !

Edited by cobi1, 10 December 2016 - 19:43.


#9
costeld69

costeld69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,721
  • Înscris: 07.02.2011

 kreeper, on 10 decembrie 2016 - 19:15, said:

......
Domnisoara de la magazin mi-a preluat comanda (fiind o coada infernala, am stat o ora jumate pana sa imi vina randu), si am intrebat de 2 ori cat urmeaza sa platesc si mi-a zis clar 119 lei. (TV=28 + NET=39 + TEL=52)
....

Avand in vedere ca mi-a confirmat ca voi plati 119 lei cum calculasem si eu acasa, si pentru ca erau 10 oameni la coada am semnat si am plecat acasa ca ma grabeam fara sa citesc contractul
....
@DIGI_Helper

Ai primit un exemplar al contractului, sau un act aditional cand ai plecat din magazin? Ce scrie in el?

#10
kreeper

kreeper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 381
  • Înscris: 17.10.2008
Eu trebuie sa ma informez sau cei de la magazin? Puteau sa intrebe daca vreau si abonament pt stick. Acum vreo 5 ani mi-au bagat pe gat abonament de telefonie fixa 5 lei la fel ca acum. Le spui ca vrei ceva si ei completeaza ce vor ei si nici nu te anunta. Cand ai inca 10 oameni la coada nu poti sa le zici ca te pui sa citesti contractu. Cand mergi sa cumperi un telefon nu ma apuc sa studiez noile lor oferte. Am stiut ca prelungesc contractul existent.
Daca luam tableta gratis de la ei acum ma trezeam ca ma pun la plata si pt ea, pe pretext ca asa e acum oferta... Nu e abuz asta???


#11
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011

 kreeper, on 11 decembrie 2016 - 02:52, said:

.... Cand mergi sa cumperi un telefon nu ma apuc sa studiez noile lor oferte. Am stiut ca prelungesc contractul existent.
Daca luam tableta gratis de la ei acum ma trezeam ca ma pun la plata si pt ea, pe pretext ca asa e acum oferta... Nu e abuz asta???
Nu , nu e nici un abuz , e doar prostie , dar nu din partea lor .

#12
tenie5022

tenie5022

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 493
  • Înscris: 11.08.2009
Cine crezi tu ca este de vina ca nu stii sa citesti ? Prelungirea contractului se face cu trecerea la noile preturi . Nu trebuie sa citesti tot contractul ci doar zona cu bifari si preturi sa stii ce o sa platesti .

#13
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 kreeper, on 10 decembrie 2016 - 19:15, said:

Vreau sa merg luni la ANPC sa rezilez contractul de internet, vreau sa stiu daca pot doar internetul sau trebuie tot contractul? In trecut am mai reziliat un contract abuziv cu vodafone care mai avea 7 luni de plata. (am aflat tarziu ca se poate)

RUSINE R.C.S.-R.D.S. ! sunt la a 3-a sesizare telefonica si nimeni nu solutioneaza problema.
@DIGI_Helper

N-ai ce sa faci la ANPC, n-ai citit cu atentie noile conditii contractuale si ai semnat ca Primaru....fara sa te informezi inainte.  E drept, nici fata aia de la ghiseu nu ti-a spus ca, ceea ce era fara bani in vechiul contract, adica MOKA, nu mai e la fel in noul contract.  Poate, daca iti spunea, te razgandeai si iti bagai picioarele in el de voucher. Eu asa am facut si am inchis toate serviciile de telefonie si modemul 3G - ca nu le foloseam absolut deloc, nu din alte motive. Sunt multumit de RDS in special de oferta de internet... TV-ul inca mai poate fi imbunatatit.

#14
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,355
  • Înscris: 16.04.2014
@kreeper - Odata cu resemnarea contractului, pachetele vechi care nu se mai ofera au trecut la pachete din oferta curenta (internet mobil pachet Activ + chirie router)

Am identificat sesizarea 2439325301 notata pe tema aceasta si se verifica din partea noastra cele relatate.

Vom face tot posibilul sa te contactam cu o concluzie in acest caz cat de repede. (informatiile din sesizare le-am retransmis acum)

#15
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

 DIGI_Helper, on 12 decembrie 2016 - 10:21, said:

@kreeper - Odata cu resemnarea contractului, pachetele vechi care nu se mai ofera au trecut la pachete din oferta curenta (internet mobil pachet Activ + chirie router)

Am identificat sesizarea 2439325301 notata pe tema aceasta si se verifica din partea noastra cele relatate.

Vom face tot posibilul sa te contactam cu o concluzie in acest caz cat de repede. (informatiile din sesizare le-am retransmis acum)
Deci ati scumpit abonamentele la toate lumea? Ca sa intelegem ce ne asteapta.

#16
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,355
  • Înscris: 16.04.2014
@maxtron_69 - Raspunsul a fost pentru situatia lui @kreeper.

#17
kreeper

kreeper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 381
  • Înscris: 17.10.2008
Si de ce trebuie ca orice cumparator care  prelungeste contractul sa fie obligat sa cumpere internet mobil?
Una e sa primesti un stick gratis, si alta e sa te oblige sa faci abonement doar pentru ca inca detii acel stick. Nu s-a gandit nimeni ca poate clientul nu vrea asta?
Daca nu atunci eu vreau sa reziliez contractul de Internet mobil pe stick - Activ in valoare de 10 lei pentru ca a fost facut fara acordul meu.
Conform Legii art. 4 alin. (1) din Legea nr. 193/2000 si completata de Legea nr. 161/2010, prevede ca eu pot renunta oricand la un abonament fara nici o taxa, pentru ca o taxa aplicata ar putea conditiona dreptul meu legal de a renunta la un abonament/contract.

Citez: "dreptul consumatorului la denuntarea contractului nu poate fi anulat sau conditionat de nicio clauza contractuala sau intelegere intre parti, in cazurile prevazute de lege, aceasta fiind considerata nula de drept."

Nu am avut timp din cauza jobului sa ajung la punctul de lucru rcs-rds dar cu prima ocazie ma duc, si daca aud de vreo taxa de reziliere ma duc si la ANPC.

Credeam ca sunteti mai serios decat alte firma de pe piata.....

Edited by kreeper, 13 December 2016 - 22:28.


#18
mrsh

mrsh

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 166
  • Înscris: 14.10.2007
S-a "refinantat cu succes" 1 miliard euro reteaua, tre sa aibe fraieri noi sa sustina dobanda :)

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate