Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Vrei sa te frigi cu piese pt drujba?
Last Updated: Dec 09 2016 20:09, Started by
pabulos
, Dec 09 2016 13:53
·
0
#1
Posted 09 December 2016 - 13:53
Daca tii neaparat sa te frigi cu piese pentru drujba,cumpara de la SC CEZONA CONSULT SRL,respectiv "Magazinul de piese".
Am comandat ambielaj si rulmentii/semeringurile respective,pentru o Husqvarna 51, in 25 noiembrie 2016.Vazand ca nu am nicio veste de la ei cu toate ca trecusera cateva zile,am anulat comanda.In 4 decembrie fac o alta comanda doar pentru ambielaj.In 6 imi apare coletul cu.....rulmenti si semeringuri si pe recipisa taiat unde scria "ambielaj"pe motiv ca nu au in stoc-pe site aparea ca e disponibil.Intreb cum pot sa restitui coletul(dupa multe discutii gen"pai de ce ati primit coletul?"de parca il primeam daca stiam ca nu e ce am comandat....).Mi se spune ca trebuie sa platesc taxa de transport dus-intors si banii o sa-i primesc intr-un cont dupa 15 zile.Partea si mai draguta e ca nici macar nu se potrivesc rulmentii la drujba(macar ii retineam ca rezerva..). Edited by pabulos, 09 December 2016 - 13:54. |
#3
Posted 09 December 2016 - 14:33
Dacă faci retur pentru piese necnforme cu specificaţiile, de ce să plăteşti tu transportul?
Eu am comandat nişte piese de la adelaida, totul ok, doar că în loc de pico-fuzibile mi-au trimis nişte tranzistori; le-am trimis email cu poză la plicurile cu marfa şi cu comanda şi s-a rezolvat; mi-au livrat(cu transport gratuit) şi fuzibilele lipsă şi nici n-au vrut tranzistorii inapoi pe considerentul că valorau mai puţin decât transportul. |
#4
Posted 09 December 2016 - 14:55
_R_A_D_U, on 09 decembrie 2016 - 14:20, said:
Ghinion! Trebuia sa verifici coletul la livrare. Curierul nu te lasa sa deschizi coletul decat daca are bifata aceasta optiune pe foaia lui de comanda. In general nu e bifata, si nu te lasa sa deschizi - se grabeste si pleaca cu tot cu el. E o aberatie valabila pt. foarte multe magazine. Practic e o chestie ilegala dar foarte comuna si ar fi cazul ca atat clientii cat si organele sa se seizeze si sa ia masuri. E cu atat mai absurda cu cat magazinele specifica in garantie si politica de retur verificarea coletului la primire, insa tot ele nu bifeaza optiunea deschiderii coletului pe comanda curierului ! Edited by loock, 09 December 2016 - 15:00. |
#5
Posted 09 December 2016 - 15:14
In aceasta situatie, nu primesti coletul. Vor avea un retur, si inca unul, si tot asa. Isi vor da seama ca ceva n-a mers bine si in viitor, vor "bifa" aceasta optiune. Banuiesc ca ei iti numara banii...
|
#6
Posted 09 December 2016 - 15:27
#7
Posted 09 December 2016 - 16:10
asta e la cargus parca. Nu e normal, refuzi si tu coletul pe motiv ca nu te lasa sa verifici.
|
#8
Posted 09 December 2016 - 20:09
Am mai patit cand am cumparat motosapa.Am specificat ca doresc sa fiu anuntat cu cel putin 30min inainte de livrare.Curierul m-a sunat cand era deja la cateva case de casa mea.L-am rugat sa ma astepte 10 minute ca fug de la munca si preiau coletul.A lasat coletul(a semnat unul din copiii mei)si a sters-o.am apucat sa-l vad,l-am claxonat dar nu s-a oprit.Comandasem (si platisem on line)o motosapa Gardelina cu cositoare.Am primit o motocoasa Weima....Nu va mai plictisesc cu istoria discutiilor cu dealer-ul...Am scris si pe forumul de Agricultura...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users