Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Telekom web&mobile
Last Updated: Dec 08 2016 18:03, Started by
Valentaynes
, Dec 08 2016 16:47
·
0
#1
Posted 08 December 2016 - 16:47
Salut! Ajutati-ma va rog cu rezolvarea unei probleme.Ma tot chinui si nu reusesc sa fac nimic.Nu imi functioneaza pe niciun browser,telekom tv.Am instalat pluginul necesar pt a functiona,si degeaba.Cand dau play pe un post,se incarca 1 secunda si ramane imaginea neagra.Am verificat daca daca este activat pluginul,si totul este ok.Folosesc un laptop cu sistem de operare windows 10.Conexiunea la internet este ok.Care ar fi problema?
Multumesc anticipat |
#2
Posted 08 December 2016 - 17:02
Dacă îmi aduc bine aminte, specificau ei pe undeva că aplicația funcționează doar pe Internet Explorer și pe Firefox. Dacă ești pe unul din cele două browser-e, reușești să te loghezi în aplicație și totuși nu merge, ia legătura cu tehnicu' de la Telekom (la 1234) și cere-le să-ți reseteze contul.
Edited by crislacor, 08 December 2016 - 17:02. |
#3
Posted 08 December 2016 - 17:03
#4
Posted 08 December 2016 - 17:03
Esti in Romania? Ai activat in contul de Telekom userul pt webmobile?
|
#5
Posted 08 December 2016 - 17:07
Pe internet explorer si pe mozilla imi ramane imaginea neagra,iar pe chrome si opera imi spune ca trebuie sa instalez pluginul,cu toate ca acesta e instalat.Da,sunt in Romania.Am intrat in program files x86,si am deschis de acolo explorer-ul,ca inainte asa imi functiona,dar acum nu mai vrea nici asa.
|
#6
Posted 08 December 2016 - 17:14
Incearca cu antivirusul dezactivat pentru scurt timp si vezi daca merge
|
#8
Posted 08 December 2016 - 17:37
TELEKOM MAI SPUNE ASA.....""Conținutul Telekom TV Web & Mobile achiziționat poate fi accesat de pe un număr de maxim 5 dispozitive printre care PC, laptop, smartphone și tabletă. Acelaşi conţinut video va putea rula simultan pe 3 dispozitive. Administrarea dispozitivelor se poate face de către Client din contul lui de pe www.telekomtv.ro, în perioada imediat următoare.""
|
#9
Posted 08 December 2016 - 18:03
Multumesc mult de tot!Asa era,aveam toate cele 5 sloturi ocupate.O zi buna sa aveti!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users