Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Descarcarea bateriei in stationare la Ford Fiesta 2013
Last Updated: Dec 09 2016 01:15, Started by
nicku92gm
, Dec 07 2016 18:31
·
0
#1
Posted 07 December 2016 - 18:31
Dupa un weekend mi-am gasit bateria descarcata la masina. Am fost la magazin mi-am luat una noua, a verificat incarcarea pe baterie, mi-a facut garantie, totul ok. Dupa doua saptamani, in weekend nu am pornit masina si am gasit bateria descarcata complet. Am fost la un electrician sa-mi verifice masina, a zis ca am consumatori sa merg cu ea in service sa imi faca diagnoza. Am fost cu ea in service la Ford, mi-a facut diagnoza a zis ca nu am nici un consumator, acumulatorul e de vina. Am fost la magazin sa imi schimb acumulatorul (ca e in garantie). M-au trimis la ei, la service, au legat un multimetru(tester) in serie la bornele masinii, am oprit masina si arata consum (2 Amperi sau ceva de genu). M-am intors la service la Ford au zis ca trebuie lasata masina 30 de minute minim sa intre calculatoarele in sleep si nu am nici un consum. Ati avut vreo problema asamanatoare? Ce ma sfatuti sa fac?
|
#2
Posted 07 December 2016 - 18:42
Totdeauna trebuie sa ai minim 3 păreri.
Mai cauta un service.... |
#4
Posted 07 December 2016 - 18:47
Prima data fa o masuratoare corecta si apoi cauti si consumatorul.Un consum pana in 0,15A este acceptat pt majoritatea auto .
Daca ai adaugat ceva la instalatia electrica originala a masinii,poate fi o cauza. Masurarea se face cu masina oprita si incuiata in urmatorul fel: Opresti si incui masina,mai putin capota unde ai bateria.Daca la capota ai un intrerupator pt alarma sau lumina(cand se deschide capota) atunci blocheaza-l sa nu mai actioneze la deschiderea capotei. Dupa cele 30 minute(spuse de cei de la ford),folosesti un multimetru ,pe care il conectezi in serie cu bateria.Conectarea o faci in asa fel incat calculatorul masinii sa nu ramana nici o secunda fara tensiune. Practic,un cablu(tester) de la ampermetru il conectezi la papucul(clema) de la baterie si cu celalalt faci contact f bine ,direct pe plumbul bornei bateriei si dupa aia scoti clema(fara a lua testerul de pe borna bateriei),astfel incat circuitul sa ramana facut prin ampermetru. Atentie daca ai cod la radio... Edited by gcom61, 07 December 2016 - 18:50. |
#5
Posted 07 December 2016 - 18:55
Am avut o problema cu a ta, doar ca la mine povestea e un pic mai lunga: am luat un Spark SH si la o luna jumate i-am pus instalatie GPL si alarma. Acum o luna m-am trezit cu bateria moarta in trafic. Alternatorul era cam dadea ratee (uneori incarca, alteori nu), pana s-o duc in service, bateria s-a descarcat de doua ori (aveam 8.5 V).
Dupa o saptamana de verificare la toti consumatorii, s-a dovedit ca un senzor al alarmei ramanea "pornit" si imi manca bateria. Recomandare: mergi la service-ul autorizat si cere o diagnoza oficiala (cu stampila si semnatura). Daca nu e din vina masinii, mergi de unde ai luat bateria. E rezolvabila problema, doar sa stii de la ce e buba |
#6
Posted 07 December 2016 - 19:04
e clar vorba de consumator, probabil ca si bateria initiala a fost buna.
ca sa vezi ce consuma, o metoda ar fi, cu ampermetrul legat, sa scoti pe rand sigurantele si sa vezi cand scade consumul. |
#7
Posted 07 December 2016 - 19:09
Adica sa faci tu ce nu stiu sa faca tampitii aia de la service.
|
#9
Posted 07 December 2016 - 19:12
Am pus o baterie noua pe masina. Astept pana maine sa vad daca o descarca si pe asta (ma tem ca o descarca). La celelalte service-uri nu am asteptat 30 de minute sa "adoarma" calculatorul, mi se pare si mie mult. Daca se descarca si asta merg din nou la serviceul Ford. I-am platit, am asteptat 4 ore si imi spun ca totul e OK. Bateria a testat-o din nou in magazin si a zis ca e OK, nu are nici o problema, doar ca e putin descarcata.
|
#10
Posted 07 December 2016 - 19:21
Solicita diagnoza completa si sa iti dea rezultat oficial,cu stampila,din care sa reiasa clar,care este curentul de stand-by al masinii.
Folosind metoda care am descris-o mai sus,reultatul este mai precis si mai sigur decat cel prin diagnoza electronica. Este posibil ca si in meniul programului de diagnoza sa aiba optiunea de economisire energie a calculatorului masinii. |
|
#11
Posted 07 December 2016 - 19:32
Stiti vreun electrician auto bun in Timisoara? Unul care sa mi-o repare daca am consumatori.
Edited by nicku92gm, 07 December 2016 - 19:36. |
#12
Posted 08 December 2016 - 12:40
lasa masina cu inchiderea activata si asteapta 45 minute - o ora si masoara din nou consumul in stand-by.
asa e la Ford dureaza pana se inchide toata electronica.doar asa esti sigur de o masuratoare corecta. documenteaza-te si vei afla ca asa e. Fa-ti cont aici si citeste : https://forum.clubfo...p?f=54&t=113189 Edited by hexis, 08 December 2016 - 12:40. |
#13
Posted 08 December 2016 - 16:24
#14
Posted 08 December 2016 - 18:06
Am legat un ampermetru in serie la bornele masinii si am scos pe rand sigurantele. Am gasit siguranta cu problema (daca o scot scade consumul de la 2 Amperi la 0,7 Amperi). E siguranta 23 din manualul de utilizare si protejeaza urmatoarele circuite: afisaj multifunctional, ceas, scanner intern, ventilatie incalzire si tablou de aer conditionat.
|
#15
Posted 08 December 2016 - 18:15
Mai cauta. Si 700 mA e mult.
La 70 mA esti pe aproape. La 7 mA am ajuns eu pe o Corsa antica din 96 fara calculator. |
|
#16
Posted 08 December 2016 - 18:29
700 mA e foarte mult, inseamna "doar" ca va tine de 3 ori mai mult decat tine acum. Informativ asa, la o capacitate de 60Ah (sa zicem) inainte (cu 2A consum) te tinea 30 de ore, acum te tine vreo 90 de ore.
|
#17
Posted 08 December 2016 - 22:33
Vezi ca la fiesta era o problema cu modulul de Bluetooth și un update de soft la reprezentanta rezolva problema. La tine poate e altceva dar merita investigat.
|
#18
Posted 09 December 2016 - 01:15
Nu modulul Bluetooth era problema, ci ăla de comenzi vocale. Stătea cumva înțepenit "în buclă" și nu dădea voie sistemului să între în stand by, așa că consuma bateria în draci.
Dar asta era la modelele de Fiesta MK7 un pic mai vechi, cele de dinainte de 2012. Nu cred că cea din 2013 ar trebui să mai aibă problema. A mea e din 2009 și nu am probleme. I-am și făcut update la soft. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users