Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Creste amperajul la incarcarea bateriei pe redresor
#1
Posted 06 December 2016 - 23:07
Sal,
Am un Ford ka , acum iarna bateria de 55Ah cu o vechime de 3 ani nu vrea sa dea curent electromotorului , desi masurat cu bateria si cu mukti consumatori porniti alternatorul imi da 14V, probabil se descarca din cauza frigului, desi punctul acela de test e verde. Am urcat-o in casa de cateva ori , am pus redresorul, cumparat din obor la 2.5 A si mereu urca la 3 singura fara interentie, urmand ca dimineata sa o gasesc corect la 0 . Scot bateria , o conectez si nu mai am treaba timp de inca o zi ... 1. Stiti cumva care ar putea fi cauza cresterii amperajului ? 2. E cazul sa iau o baterie nou? |
#4
Posted 06 December 2016 - 23:19
Păi o bagi în casă din maşină, bateria se încălzeşte şi absoarbe mai mult curent.
Se pare că şi-a pierdut din capacitate, la rece nu mai face faţă. |
#5
Posted 06 December 2016 - 23:20
#6
Posted 06 December 2016 - 23:21
4di, on 06 decembrie 2016 - 23:07, said:
Sal, Am un Ford ka , acum iarna bateria de 55Ah cu o vechime de 3 ani nu vrea sa dea curent electromotorului , desi masurat cu bateria si cu mukti consumatori porniti alternatorul imi da 14V, probabil se descarca din cauza frigului, desi punctul acela de test e verde. Am urcat-o in casa de cateva ori , am pus redresorul, cumparat din obor la 2.5 A si mereu urca la 3 singura fara interentie, urmand ca dimineata sa o gasesc corect la 0 . Scot bateria , o conectez si nu mai am treaba timp de inca o zi ... 1. Stiti cumva care ar putea fi cauza cresterii amperajului ? 2. E cazul sa iau o baterie nou? Pai trebuie sa vezi si ce tensiune are bateria la borne in stare descarcata si ce tensiune are cand spui ca ai curent de incarcare 0 , si apoi tensiunea in gol dupa cateva ore. Oricum, daca se descarca dupa o zi, este cam terminata. Edited by Suno, 06 December 2016 - 23:22. |
#7
Posted 06 December 2016 - 23:22
#8
Posted 06 December 2016 - 23:24
O scoate de la incarcat si merge o zi.
Electromotorul il foloseste 5 secunde la pornire. Deci? Mai citeste tu de cateva ori. Edited by dorin_2k, 06 December 2016 - 23:24. |
#9
Posted 06 December 2016 - 23:24
mihaicozac, on 06 decembrie 2016 - 23:19, said:
Păi o bagi ĂŽn casă din maşină, bateria se ĂŽncălzeşte şi absoarbe mai mult curent. Se pare că şi-a pierdut din capacitate, la rece nu mai face faţă. Suno, on 06 decembrie 2016 - 23:21, said: Pai trebuie sa vezi si ce tensiune are bateria la borne in stare descarcata si ce tensiune are cand spui ca ai curent de incarcare 0 , si apoi tensiunea in gol dupa cateva ore. Oricum, daca se descarca dupa o zi, este cam terminata. |
#10
Posted 06 December 2016 - 23:26
dorin_2k, on 06 decembrie 2016 - 23:24, said:
O scoate de la incarcat si merge o zi. Elecromotorul il foloseste 5 secunde la pornire. Deci? Mai citeste tu de cateva ori. Edited by pasilla, 06 December 2016 - 23:27. |
|
#11
Posted 06 December 2016 - 23:26
4di, on 06 decembrie 2016 - 23:07, said:
Sal, Am un Ford ka , acum iarna bateria de 55Ah cu o vechime de 3 ani nu vrea sa dea curent electromotorului , desi masurat cu bateria si cu mukti consumatori porniti alternatorul imi da 14V, probabil se descarca din cauza frigului, desi punctul acela de test e verde. Edited by andreic, 06 December 2016 - 23:27. |
#12
Posted 06 December 2016 - 23:30
Ca doar nu opreste motorul la fie are semafor.
Cate porniri crezi ca face intr-o zi? Maxim 20. Si nu la fiecare 2 minute. Are timp sa se reincarce din alternator. Are 3 ani, calitate slaba, a murit. Eu am pe masina o baterie originala de 8 ani de 45 Ah. Ma pregatisem de 5 ani sa cumpar alta. Dar am cumparat cabluri de pornire. Nu stiu cand ma lasa |
#13
Posted 06 December 2016 - 23:31
E posibil ca ceva sa manance curent , mi-a mai spus cineva , desi nu stiu ce anume , nu am boxe super sau mai stiu eu ce... gpl, un turometru si un sir de leduri ca nu aveam iluminat in spate si asta doar cand deschid usa...
voi schimba bateria, multumesc frumos pentru raspunsuri. |
#14
Posted 06 December 2016 - 23:32
dorin_2k, on 06 decembrie 2016 - 23:20, said:
Ce treaba are electromotorul daca nu are curent deloc bateria dimineata? Aici e doar un caz banal , a dat frigul si so tufut bateria ! P.S.- Pune un voltmetru pe baterie , verifica ce "cadere" de V are cind dai la automat ! Edited by tidicristi, 06 December 2016 - 23:33. |
#15
Posted 06 December 2016 - 23:37
dorin_2k, on 06 decembrie 2016 - 23:30, said:
Are 3 ani, calitate slaba, a murit. Eu am pe masina o baterie originala de 8 ani de 45 Ah. Ma pregatisem de 5 ani sa cumpar alta. Dar am cumparat cabluri de pornire. Nu stiu cand ma lasa Din experienta spun ca atunci cand o baterie moare prea repede , este din cauza consumatorilor "ilegitimi", dar exista posibilitatea sa fie si un rebut. Edited by pasilla, 06 December 2016 - 23:38. |
|
#16
Posted 06 December 2016 - 23:37
Dacă tot ai aparat de măsură, poţi vedea ce curent iese din baterie când pui contactul şi când tai contactul. Aşa vezi dacă ceva "fură" curent, dar 99% e bateria gata... ca bateria.
Edited by mihaicozac, 06 December 2016 - 23:38. |
#17
Posted 06 December 2016 - 23:39
Inca o intrebare va rog, daca bateria e de 55 la cati amperi e bine sa o bag la incarcat ? Eu pana acum o tineam in casa vreo 2 ore, apoi la incarcat la 2.5 A vreo 2-3 ore apoi la 3.5 amperi pana acul ajungea la 0 dimineata ... e corect ?
|
#18
Posted 06 December 2016 - 23:41
Daca ai un casetofon vechi cu radio legat gresit, cu plusul direct, nu prin contact, fura si 300 mA. Dupa 12 ore e iar moarta,
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users