Asiguratorul nu raspunde pentru a modifica cesionarea 50-50
Last Updated: Dec 07 2016 13:35, Started by
AndyM
, Dec 06 2016 12:29
·
0
#1
Posted 06 December 2016 - 12:29
Salut,
Am postat si in topicul de la Prima Casa, insa acela este un topic mare in care mesajele se afunda rapid. Tocmai de aceea postez un topic nou, in speranta ca va fi vazut de mai multa lume si poate dau de cineva cu aceeasi problema: AndyM, on 06 decembrie 2016 - 10:24, said:
Hello! A mai patit cineva ca mine? Pe 23 noiembrie am semnat asigurarea pentru locuinta... asigurarea nu putea fi cesionata direct 50% statului si 50% bancii, ci a fost facuta initial pe una din ele, iar apoi am facut o cerere de modificare ce a trebuit trimisa de catre banca la asiguratori. Maine se implinesc 2 saptamani si inca nu a primit banca niciun raspuns de la asigurator desi cica zilnic le trimite solicitari... Maine ar trebui sa soseasca intabularea si sa o duc la banca. Proprietarul ar trebui sa primeasca banii tot la ING fiindca are contul la aceeasi banca... si nu ii va primi din cauza aceasta... fiindca banca nu are voie sa transfere banii fara asigurarea 50-50. Edited by AndyM, 06 December 2016 - 12:29. |
#2
Posted 06 December 2016 - 12:47
pai de ce nu dai tu telefon? evntual te duci direct la asigurator
o plangere la ei ai facut? am avut aceasta speta, dar asiguratorul a raspuns in 2 zile, a modificat polita si gata asigurarea e pe numele tau, nu al bancii.. |
#3
Posted 06 December 2016 - 12:57
Tocmai ce am sunat, m-au rugat sa le trimit un email cu solicitarea sa o trimita mai departe.
|
#4
Posted 06 December 2016 - 14:23
A ramas sa-mi trimita consiliera solicitarea si sa o trimit mai departe la asigurator, dar parca vad ca nu o voi obtine foarte usor fiindca desi la inceput consiliera era foarte bine-voitoare, se pare ca acu i s-a cam "acrit" de mine, vorbeste mai booring si nu prea mai raspunde la telefon.
In cazul unei reclamatii, unde sa depun reclamatia sa fie rezolvata mai repede? La OPC ma gandesc ca dureaza o groaza... Faza e ca eu trebuia sa primesc cheile joi, si a spus vanzatorul ca nu-mi da cheile pana nu are banii in cont si ma baga si pe mine-n rahat ca eu am discutat deja cu firma de mutari pentru programare, si trebuie sa-mi iau si concediu, si nu-mi pot lua concediu cand are ING/Uniqa chef... |
#5
Posted 06 December 2016 - 14:36
Eu am făcut asigurările la Banca si e de la Grupama.totul e ok,ma mir ce ti se întâmplă.
|
#6
Posted 07 December 2016 - 12:49
Am fost astazi la Uniqa si mi-a spus ca actul aditional a fost facut si trimis din data de 25 noiembrie. Deci ING e cu capul... L-am primit eu si l-am dat personal consilierei de la ING si s-a rezolvat. Acum astept ca in cursul zilei de astazi sa dea cei de la bucuresti raspunsul final si tot astazi sa primeasca si proprietarul banii.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users