Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde
 Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea
 Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...

Inregistrare ecran
 M-am inregistrat in e-factura. Ca...

Voi cum faceți fața ava...

Spital stomatologic sector 4 grat...

Pastrare numar inmatriculare !
 

Ce părere aveți despre acest articol?

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
3sat

3sat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,491
  • Înscris: 11.10.2015
Dystopian corporate surveillance threats today come at us from all directions. Companies offer “always-on” devices that listen for our voice commands, and marketers follow us around the web to create personalized user profiles so they can (maybe) show us ads we’ll actually click. Now marketers have been experimenting with combining those web-based and audio approaches to track consumers in another disturbingly science fictional way: with audio signals your phone can hear, but you can’t. And though you probably have no idea that dog whistle marketing is going on, researchers are already offering ways to protect yourself.
The technology, called ultrasonic cross-device tracking, embeds high-frequency tones that are inaudible to humans in advertisements, web pages, and even physical locations like retail stores. These ultrasound “beacons” emit their audio sequences with speakers, and almost any device microphone—like those accessed by an app on a smartphone or tablet—can detect the signal and start to put together a picture of what ads you’ve seen, what sites you’ve perused, and even where you’ve been. Now that you’re sufficiently concerned, the good news is that at the Black Hat Europe security conference on Thursday, a group based at University of California, Santa Barbara will present an Android patch and a Chrome extension that give consumers more control over the transmission and receipt of ultrasonic pitches on their devices.”

http://arstechnica.c...e-tracking-you/

dar de asta:
https://www.youtube....4O_fF5N1XI#t=5
http://arstechnica.c...-financial-hft/

Edited by 3sat, 05 December 2016 - 20:49.


#2
Ploiesteanul2015

Ploiesteanul2015

    Cel mai iubit dintre ploieșteni

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,681
  • Înscris: 13.09.2015
Me not speak english, mânca-ţi-aş pana lu' matale.

#3
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,670
  • Înscris: 03.12.2014
de ce să se complice cineva cu ”high-frequency tones that are inaudible to humans” care probabil nici nu pot fi reproduse de difuzoarele majorității telefoanelor când au la dispoziție trei sau patru soiuri de radio?

#4
3sat

3sat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,491
  • Înscris: 11.10.2015

View PostDaculScoril0, on 05 decembrie 2016 - 21:01, said:

de ce să se complice cineva cu ”high-frequency tones that are inaudible to humans” care probabil nici nu pot fi reproduse de difuzoarele majorității telefoanelor când au la dispoziție trei sau patru soiuri de radio?

http://arstechnica.c...-jumps-airgaps/

Scientist-developed malware prototype covertly jumps air gaps using inaudible sound
Malware communicates at a distance of 65 feet using built-in mics and speakers.

http://arstechnica.c...naudible-sound/

uuuups!

View PostDaculScoril0, on 05 decembrie 2016 - 21:01, said:

de ce să se complice cineva cu ”high-frequency tones that are inaudible to humans” care probabil nici nu pot fi reproduse de difuzoarele majorității telefoanelor când au la dispoziție trei sau patru soiuri de radio?
pentru acurateţe desigur... SilverPush zice ceva la voi?

Edited by 3sat, 05 December 2016 - 21:14.


#5
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,586
  • Înscris: 05.12.2005
O husă bună peste difuzor şi gata cu ultrasunetele.

#6
3sat

3sat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,491
  • Înscris: 11.10.2015

View Postmihaicozac, on 05 decembrie 2016 - 21:18, said:

O husă bună peste difuzor şi gata cu ultrasunetele.

Atunci când un user dă peste un advertiser SilverPush pe net, advertaizărul îi scapă un cookie pe comp şi îi şopteşte ceva ultrasonic prin intermediul difuzoarelor de pe comp sau divais. Codul inaudibil este recunoscut şi recepţionat pe alt divais smart printr-un soft instalat pe el. SilverPush ascunde semnale bicon audio în reclamele TV care sunt înfulecate pe tăcute de către o aplicaţie instalată pe divais (necunoscută iuzărului). Biconul audio permite companiilor precum SilverPush să ştie ce reclame a văzut iuzărul, cât timp a privit reclama înainte să schimbe canalul, ce fel de divaisuri smart foloseşte, precum şi altă informaţie care se adaugă profilului fiecărui iuzăr care e „legat” de divais. Iuzărul nu e conştient de biconul audio, dar dacă un divais smart are o aplicaţie pe el care foloseşte kitul de dezvoltare de la SilverPush, softul aplicaţiei va asculta biconul audio şi odată biconul detectat, divaisurile sunt imediat recunoscute ca fiind folosite de acelaşi individ. Încă un amănunt: politica SilverPush este de a nu divulga numele aplicaţiilor care le includ tehnologia, prin 2015 existau se pare vreo 67 aplicaţii de gen iar compania monitoriza vreo 18 milioane de smartfoane.

Edited by 3sat, 05 December 2016 - 21:33.


#7
nt30per

nt30per

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 477
  • Înscris: 16.11.2016
Androide, nu? Posted Image

#8
3sat

3sat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,491
  • Înscris: 11.10.2015
http://www.campaignl...rketers/1361742

#9
3sat

3sat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,491
  • Înscris: 11.10.2015
Urmărirea divaisurilor mobile şi corelarea mişcărilor lor şi a strimurilor de date cu cele dintr-un desktop: la nivel înalt, tehnologia cross-device tracking determină care iuzăr foloseşte un divais, asignând acelei perechi unice iuzăr/divais un id unic apoi stochează asemenea iduri într-o tabelă. Asta duce la agregare din ce în ce mai mare de informaţie precum locaţia individului şi patternurile folosite pe Internet. Presupunând că în mediul urban un individ foloseşte cam 5 divaisuri (smartfon, tabletă, comp, dispozitiv pt. Sănătate portabil etc, activitatea unui individ pe fiecare dintre aceste divaisuri generează strimuri de date diferite în funcţie de preferinţele şi comportamentul individului pe acestea precum şi serviciile care mediazză între ele. Urmărirea divaisurilor permite celor interesaţi să combine aceste strimuri legându-le de acelaşi individ şi îmbunătăţind granularitatea a ceea ce ei ştiu despre acea persoană.
Vechea metodă de urmărire cu cuchiuri nu era prea exactă deoarece unu iuzăr putea căuta un produs pe smartfon şi mai târziu îl putea cumpăra folosind compu.
La ora actuală cea mai simplă metodă de împerechere iuzăr/divais e logarea într-un cont. Când un serviciu nu oferă conturi de iuzăr, advertiserul apelează la urmărire probabilistă: cea mai simplă metodă e de asigna unui iuzăr un id unic  şi apoi să-l stocheze într-un cookie. Dacă cuchiul este şters (la ieşire din browser sau folosind unele addons la browser) pot rămâne LSO-urile chiar dacă iuzărul spune browserului să şteargă toate cuchiurile. Unele saituri şi furnizori de mail pot folosi un bicon web - imagini transparente care sunt servite de la URLuri unice pt. fiecare iuzăr, pt. a urmări cine a vizitat pagina sau a văzut un mail. Metodele cu supercuchiuri şi biconuri web pot identifica faptul că un anumit iuzăr foloseşte o maşină particulară, dar conferă doar un ID unic pt. Un comp. Pentru a corela de exemplu browsingul de pe Iphone al unui iuzăr cu browsingul desktop al acestuia, e nevoie de metode adiţionale. Atunci când un iuzăr nu e logat la un serviciu, şi metodele de mai sus cu cuchiuri, lasouri şi baguri web dau greş în a captura întreaga activitate online a acestuia, advertaizării folosesc urmărirea probabilistă numită browser fingerprinting pt. a identifica useru. Metoda cu biconuri audio este şi mai exactă decât fingerprintingul, permiţând urmărirea unui individ pe mai multe divaisuri.

Edited by 3sat, 05 December 2016 - 22:40.


#10
3sat

3sat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,491
  • Înscris: 11.10.2015
Această ultimă metodă dă advertaizărilor un profil complet asupra individului cu patternuri de comportament sau de shopping pe termen lung.

Edited by 3sat, 05 December 2016 - 22:45.


#11
3sat

3sat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,491
  • Înscris: 11.10.2015
http://onlinetonegen...earingtest.html

#12
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,650
  • Înscris: 29.03.2006

View PostPloiesteanul2015, on 05 decembrie 2016 - 20:51, said:

Me not speak english, mânca-ţi-aş pana lu' matale.

Pe de o parte regulamentul forumului impunea sa scrie in romaneste, dar puta sa scrie ceva sintetizat si sa puna link la articolul original - caz in care erai iar in pom.
Engleza e internationala standard si e normal sa o stie toata lumea.

#13
poadol

poadol

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,104
  • Înscris: 13.12.2010

View Post3sat, on 05 decembrie 2016 - 20:41, said:

Dystopian corporate surveillance threats today come at us from all directions. Companies offer “always-on” devices that listen for our voice commands, and marketers follow us around the web to create personalized user profiles so they can (maybe) show us ads we’ll actually click. Now marketers have been experimenting with combining those web-based and audio approaches to track consumers in another disturbingly science fictional way: with audio signals your phone can hear, but you can’t. And though you probably have no idea that dog whistle marketing is going on, researchers are already offering ways to protect yourself.
The technology, called ultrasonic cross-device tracking, embeds high-frequency tones that are inaudible to humans in advertisements, web pages, and even physical locations like retail stores. These ultrasound “beacons” emit their audio sequences with speakers, and almost any device microphone—like those accessed by an app on a smartphone or tablet—can detect the signal and start to put together a picture of what ads you’ve seen, what sites you’ve perused, and even where you’ve been. Now that you’re sufficiently concerned, the good news is that at the Black Hat Europe security conference on Thursday, a group based at University of California, Santa Barbara will present an Android patch and a Chrome extension that give consumers more control over the transmission and receipt of ultrasonic pitches on their devices.”

http://arstechnica.c...e-tracking-you/

dar de asta:
https://www.youtube....4O_fF5N1XI#t=5
http://arstechnica.c...-financial-hft/
Asa traduce 'Gogu':
""Distopice amenințări de supraveghere corporativă astăzi vin la noi din toate direcțiile. Companiile oferă "întotdeauna pe" dispozitive care asculta pentru comenzile noastre vocale și marketing urmați-ne pe web pentru a crea profiluri de utilizator personalizate, astfel încât acestea pot (poate) să ne afișăm anunțuri de fapt, ne vom da clic. Acum, în marketing au experimentat combinarea acestor abordări bazate pe web și audio pentru a urmări consumatorii într-o altă știință mod fictiv tulburător: cu semnale audio telefonul poate auzi, dar nu poți. Și, deși, probabil, nu ai nici o idee că câine fluierul de introducere pe piață se întâmplă, cercetătorii oferă deja modalități de a vă proteja.
Tehnologia, numita cu ultrasunete de urmărire încrucișată dispozitiv, încorporări tonuri de înaltă frecvență, care nu pot fi auzite sunt oameni în reclame, pagini web, chiar și locațiile fizice, cum ar fi magazinele de vânzare cu amănuntul. Aceste "semnale luminoase" cu ultrasunete emit lor secvente audio cu difuzoare, și aproape orice dispozitiv de microfon, cum ar fi cele accesate de către o aplicație de pe un smartphone sau o tabletă poate detecta semnalul și să înceapă să pună împreună o imagine a ceea ce anunțurile pe care le-ați văzut, ce site-uri care le-ați citit cu atenție, și chiar și în cazul în care ai fost. Acum, că ești suficient de îngrijorat, vestea bună este că, la conferința de securitate Black Hat Europa joi, un grup cu sediul la Universitatea din California, Santa Barbara va prezenta un patch-uri Android și o extensie pentru Chrome care oferă consumatorilor mai mult control asupra transmisiei și primirea cu ultrasunete smoale pe dispozitivele lor. ""

#14
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,670
  • Înscris: 03.12.2014

View Post3sat, on 05 decembrie 2016 - 21:13, said:

http://arstechnica.c...-jumps-airgaps/

Scientist-developed malware prototype covertly jumps air gaps using inaudible sound
Malware communicates at a distance of 65 feet using built-in mics and speakers.

http://arstechnica.c...naudible-sound/

uuuups!


pentru acurateţe desigur... SilverPush zice ceva la voi?

acuratețe???? Cu sunete, fie ele chiar și ultrasunete????
Cred că n-ai prins modemurile sau calculatoarele cu casetă.
Nu mai spunem că dacă ai băgat telefonul în buzunar sau în geantă sau cam înfundat ultrasunetele alea.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate