Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De unde cumparați legume si fructe?

Samsung S21 ultra

Site-uri matrimoniale serioase

Plasa de umbrire peste gard de pl...
 O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 

a4 b6 - caldura habitaclu

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1
trigom

trigom

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 190
  • Înscris: 06.05.2015
a4 b6 motor 1.8T cod BFB

cand setez caldura pe HI imi baga aer rece de zici ca e aer conditionat. deci nu imi intra pic de caldura in habitaclu chiar si atunci cand motorul e la 90 de grade.

de luat in calcul ca termostatul a fost schimbat recent, acum 3 luni.

iar masina se comporta astfel:

1. ventilatorul de racire apa porneste des
2. face presiune pe instalatie pentru ca fierbe apa
3. furtunele de tur si retur ce intra in caloriferul din bord sunt ambele reci
4. furtunul ce iese din termostat e rece, iar in acelasi timp furtunul superior ce intra in radiator e fierbinte

astept pareri

#2
nt30per

nt30per

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 477
  • Înscris: 16.11.2016
Termostat montat invers.

La service ai cerut pareri?

#3
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Și mergi cu ea așa de 3 luni? Mai ai vreun motor care stă degeaba și te gândești să nu se plictisească?

#4
xkos

xkos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 23.07.2007
e audi, rezista

#5
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006
ce e termostatu'?

#6
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,783
  • Înscris: 27.01.2009

View Postsarac.lipit, on 05 decembrie 2016 - 14:50, said:

ce e termostatu'?
E o piesa speciala pt a mentine o temperatura constanta in instalatia de racire a automobilului

#7
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002
Schimba din nou termostatul, de data asta pune unul de origine.parca nu ar lucra din ce spui acolo

#8
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,822
  • Înscris: 15.06.2007

View Postnt30per, on 05 decembrie 2016 - 14:07, said:

Termostat montat invers.La service ai cerut pareri?
Este posibil asa ceva?

#9
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Era posibil la Dacia 1300 că se monta în furtun. La astea mai spălate se montează în carcasă și nu ar trebui să fie posibil.

Edited by MembruAnonim, 05 December 2016 - 16:44.


#10
trigom

trigom

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 190
  • Înscris: 06.05.2015
Problema asta a inceput dupa ce i-am bagat detartrant in instalatia de racire, ca sa-i curat caloriferul din bord fiind plin de mizerie. Credeti ca acel detartrant ar putea influenta cumva bunul mers al termostatului?

Atasez poze cu antigelul proaspat scos din instalatie si pus la decantat. Sa-mi spuneti va rog daca e normal sa arate asa dupa 1 an de zile. S-a depus jos ditamai mizeria, ma gandesc cata mizerie e in caloriferul de caldura.

Cand pot sa iau in calcul o eventuala problema la garnitura de chiuloasa? Ce simptome ar avea masina?

Attached Files


Edited by trigom, 05 December 2016 - 17:47.


#11
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Ala trebuie sa fie roz ca in sticla de pe raft..

#12
fgk

fgk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 587
  • Înscris: 22.12.2006
nu ti s-a infundat caloriferul de la detrartantul ala?

#13
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,783
  • Înscris: 27.01.2009

View Postfgk, on 05 decembrie 2016 - 18:40, said:

nu ti s-a infundat caloriferul de la detrartantul ala?
Nu cred
Eu cred ca a dezlipit jeg de pe calorifer si a infundat cine stie ce

Ori desfaci instalatia si o iei piesa cu poesa , ori mai bagi spalari pana se rupe dopul de jeg

#14
nt30per

nt30per

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 477
  • Înscris: 16.11.2016
Detartrant se baga si se scoate dupa 10 minute....acu, scoate banu.

#15
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011
Cat naiba poate sa coste un calorifer de incalzire , nou ? https://www.autoeco....6046/a11778140/
te zgarcesti ca sa ai probleme ...

#16
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,165
  • Înscris: 06.07.2007
Nue vorba ca e scump caloriferul. Problema e ca pentru a-l inlocui trebuie dat jos tot bordul, operatiune ce dureaza poate 2 zile si manopera e destul de consistenta. Fara 2-300 ron nu se inhama nimeni la asa ceva. Inse se inlocuieste doar daca e spart. Daca e doar infundat, se sufla cu pistolul de presiune. Deschizi capota, localizezi turul care intra in calorifer si sufli pe acolo cu un compresor.
Insa in cazul tau nu-mi place nici treaba cu presiunea pe instalatie. Sper sa nu fie dusa garnitura de chiulasa.
Radiatorul cum e? Ma refer dupa ce pornesti masina la rece cam dupa 3-4 minute de mers. Daca e cald inseamna ca termostatul e blocat deschis. Pe frigul asta ventilatorul nu prea are de ce sa porneasca des.

Edited by dan1980_25, 05 December 2016 - 19:30.


#17
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,822
  • Înscris: 15.06.2007
Mie mi se pare o prostie sa te apuci sa bagi te miri ce solutii prin instalatiile masinii. De unde depuneri?  Ca e circuit inchis, se recircula acelasi fluid. Daca merge nu repara, ca poate strici ceva.  Vorba aia cu facerea de bine..

Producatorii recomanda inlocuirea antigelului la fiecare 2-3 ani. Ar fi suficient. Habar nu am de la ce se inegreste. Probabil prin imbatranirea furtunelor de cauciuc, mai apare coroziune electrochimica intre diferitele metale din care este facuta instalatia... dar nu vorbim aici de instalatia de incalzire casnica.

#18
Darkage_

Darkage_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 586
  • Înscris: 18.07.2016
Ataaaaat! De-aia aberez eu pe topicuri cu ''audi sau BMW la 3000 de euro'' .....cum pana mea, ti-ai luat Audi a4 b6 si nu-ti permiti sa dai 300 de lei pe un calorifer si 300 de lei pe manopera de schimbare ?
On topic: probabil ca detartrantul ala a dislocat mizeria si a blocat-o, formand un dop, undeva pe traseul instalatiei de racire...ar fi misto sa se fi format undeva prin blocul motor, prin canalele alea inguste.
Off-topic: baga niste mister muscolo, ca cica ala desfunda orice...si e mult mai ieftin decat in service.

Edited by Darkage_, 05 December 2016 - 21:55.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate