Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
vechime sau km ? sa imi iau un fost Taxi ?
Last Updated: Dec 06 2016 13:57, Started by
quantico2708
, Dec 05 2016 12:53
·
0
#1
Posted 05 December 2016 - 12:53
caut pe mobile.de E Klasse - diesel - automatic si gasesc asa:
-an 2006 : 500.000km (ex-taxi)= 3.000 euro , 200.000km = 8.000euro -an 2010: 500.000km (ex-taxi) = 7.000 euro , 200.000km = 15.000euro -an 2013: 270.000km (ex-taxi) = 14.500 euro Sa imi iau un fost taxi ? |
#3
Posted 05 December 2016 - 12:58
Daca ai 15k buget ia masina cu 8k ca sa-ti ajunga banii de reparatii.
|
#4
Posted 05 December 2016 - 12:59
La masini si la femei ceea ce conteaza e vechimea si nu numarul de km rulati. La masini kilometrajul e relativ, conteaza mai mult cum a fost intretinuta, iar la femei cel mai bine e sa nu stii kilometrajul.
Edited by Kroghy, 05 December 2016 - 13:00. |
#5
Posted 05 December 2016 - 13:02
Ia-ti ex-taxi , best choise ever !! In sensul ca nici vorba .
|
#6
Posted 05 December 2016 - 13:04
O iei pe aia cu 500 000, dai kilometrajul la 200 000 şi te bucuri că ai maşină cu puţini kilometri pe care nu ai dat mult.
Serios acum, la atâţia kilometri probabil că o să schimbi cam tot de prin ea. Edited by neur0, 05 December 2016 - 13:05. |
#7
Posted 05 December 2016 - 13:05
bugetul este de 15k dar sunt tentat de varianta cu 3.000 euro ....adica ...din diferenta de 12.000 o repari de zece ori si tot mai raman bani de una pt. dezmembrat .
daca as vrea sa ma dau mare .... varianta din 2013 W212 - facelift ar fi cea mai indicata |
#8
Posted 05 December 2016 - 13:05
Hmm eu am o ruda apropiata ce si-a luat un E 220 CDI 5AT 2005, 70 000 Km reali si a costat 8500 EUR.
A fost a 3-a masina din familia vanzatorului, iar masina a fost cunoscuta si intretinuta, dar tot au fost probleme: - senzor ESP pe volan ~ 2000 lei - arc spate rupt de la rugina -> schimbat ambele ~ 1000 lei - cele doua baterii ~ 1000 lei - anvelope noi (cele originale erau din 2010) ~ 2000 lei La 200-500 000 Km la bord, e ca la ruleta ruseasca. |
#9
Posted 05 December 2016 - 13:07
#10
Posted 05 December 2016 - 13:08
Mizu, on 05 decembrie 2016 - 12:58, said:
Daca ai 15k buget ia masina cu 8k ca sa-ti ajunga banii de reparatii. Iti dai seama ce prostii vorbesti? Pai la bugetul ala ia doua masini,una o tine de piese daca ar fi cum zici tu....Ce dracu sa schimbe in valoare de 7K€ la o masina de 8? Sau tu crezi ca cineva ar repara o masina de asta doar cu piese de la reprezentanta? |
|
#11
Posted 05 December 2016 - 13:09
La masina nu conteaza kilometrajul? stii in ce se masoara piesele unei masini? ca fiabilitate? in ore de functionare, cu cat masina are mai multi km cu atat a stat mai mult pornita, cu atat uzura este mai mare. Toate piesele care se invart (si sunt multe) toate angrenajele se uzeaza mult (planetare, rulmenti, motor, anexe motor , fulii, role, curele). Daca pe tine te intereseaza doar tabla si vopseaua la o masina inseamna ca habar nu ai despre ce vorbesti. E foarte important care ore de functionare are o masina, iar asta se poate afla, mai ales la mercedes/bmw/audi, dar si altele.
In plus, e una sa ai 50 000km facuti in oras = multe ore de funtionare, si e alta sa ai 50 000km facuti pe autostrada mergand cu 130-140km/h. (in oras media e 20km/h, afara e 100km /h) Diferenta orelor de functionare este : in oras:2500 ore de functionare- 104 zile. afara: 500 ore de functionare- 21 zile. Tu ce masina ai lua?
Edited by calinkgb, 05 December 2016 - 13:36.
|
#12
Posted 05 December 2016 - 13:18
#13
Posted 05 December 2016 - 13:22
Adm, on 05 decembrie 2016 - 13:05, said:
Hmm eu am o ruda apropiata ce si-a luat un E 220 CDI 5AT 2005, 70 000 Km reali si a costat 8500 EUR. A fost a 3-a masina din familia vanzatorului, iar masina a fost cunoscuta si intretinuta, dar tot au fost probleme: - senzor ESP pe volan ~ 2000 lei - arc spate rupt de la rugina -> schimbat ambele ~ 2000 lei - cele doua baterii ~ 1000 lei - anvelope noi ~ 2000 lei La 200-500 000 Km la bord, e ca la ruleta. |
#14
Posted 05 December 2016 - 13:22
Adm, on 05 decembrie 2016 - 13:05, said:
La 200-500 000 Km la bord, e ca la ruleta. |
#15
Posted 05 December 2016 - 13:24
@BadBoyBlue
Doar senzorul ESP de la reprezentanta, restul trebuie sa fii nebun sa mergi la reprezentanta, daca nu e musai. Arcurile si bateriile nu sunt chiar chestii complexe. Ce e drept, a fost foarte greu de gasit o alternativa pentru bateria AGM pentru accesorii, pe care Mercedes cerea 100+EUR! |
|
#16
Posted 05 December 2016 - 13:26
Mercedesul din 2013 are facuti ~225km pe zi in regim taxi, asta inseamna ca motorul i-a stat pornit foarte mult, daca faci curse de 5-10 km iti trebuie 22 -45 curse pe zi= medie de 33 curse pe zi. Daca fiecare cursa dureaza 30 de minute, cu tot cu asteptat client asta inseamna in medie 16 ore de functionare zilnic.
Cum e sa cumperi o masina care a stat pornita 16 ore pe zi? suna a taxi cu 2 soferi sau chiar 3, care lucreaza 12/24 si tin masina ocupata zilnic timp de 3 ani, adica un harb, + ca pentru firmele de taxi se folosesc componente si consumabile din cele mai ieftine si bizare, asta pt profil cat mai bun. Nu-ti face griji nu sunt nemtiii cei care sunt patronii firmelor de taxi ci scarbe de evrei, turci, bulgari, etc. Edited by Deenman, 05 December 2016 - 13:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users