Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
temperatura motor 1.6TDCI
Last Updated: Dec 13 2016 16:14, Started by
quantico2708
, Dec 04 2016 22:01
·
0
#1
Posted 04 December 2016 - 22:01
La ce temperatura trebuie sa ajunga lichidul de racire la motoarele Ford 1.6 TDCI (eventual si PSA HDI)?
Am un focus 2005 si citesc 83gr C pe OBD iar in bord cam tot asa ....sub 90 oricum . Acum ca e iarna se incalzeste dimineata dupa 8 km . Am schimbat termostatul in iunie 2016 dar si vara mi se pare ca tot sub 90 statea temperatura. Pe site-urile de piese auto termostatul asta e dat cu temperatura de deschidere 83. E normal asa ceva ? |
#3
Posted 04 December 2016 - 22:11
Ar trebui să stea la 90 dar dacă ai cumpărat termostat de 83, va sta la 83.
|
#5
Posted 04 December 2016 - 22:16
@quantico2708
Scz de offtopic. Am schimbat anul trecut la un Albea 1,4mpi antigelul, cel albastru paraflu cu altul roz si observ ca nu mai sta indicatorul la jumatate cum era inainte , sta multe liniute sub jumatate, desi caldura in masina e la fel.Ce poate fi? Densitatea sau..ce? |
#6
Posted 04 December 2016 - 22:18
Cam asta e temperatura normala de functionare la 1.6 hdi daca e totul in regula.
|
#7
Posted 04 December 2016 - 22:20
#8
Posted 04 December 2016 - 22:28
quantico2708, on 04 decembrie 2016 - 22:01, said:
La ce temperatura trebuie sa ajunga lichidul de racire la motoarele Ford 1.6 TDCI (eventual si PSA HDI)? Am un focus 2005 si citesc 83gr C pe OBD iar in bord cam tot asa ....sub 90 oricum . Acum ca e iarna se incalzeste dimineata dupa 8 km . Am schimbat termostatul in iunie 2016 dar si vara mi se pare ca tot sub 90 statea temperatura. Pe site-urile de piese auto termostatul asta e dat cu temperatura de deschidere 83. E normal asa ceva ? E foarte normal ce se intampla. |
#9
Posted 04 December 2016 - 22:33
Daca "acul" de la apa arata la jumatate in bord,este ok.Ca sunt 83 grade sau 90 grade conteaza mai putin..tine foarte mult de regimul de functionare setat pentru acel motor.
|
#10
Posted 04 December 2016 - 22:41
motorul acesta e oricum "rece"
iarna baga caldura tarziu, unele masini mai au ceva rezistente electrice pe incalzire, mai pui un scaun cu incalzire si treci iarna ai avantajul ca e fiabil si consuma putin |
|
#11
Posted 04 December 2016 - 23:07
#12
Posted 05 December 2016 - 07:22
e o chestie cunoscuta despre acest motor...se incalzeste greu si pierde relativ usor caldura. si da acolo sta temperatura.
|
#13
Posted 05 December 2016 - 08:26
Un motor nu este un calculator . Trebuie sa intelegeti cum functioneaza racirea . Circuitul de racire al unui motor este compus din doua parti. Circuitul mic , compus din tuburile din blocul motor + chiulasa , radiatorul din interiorul masini , vasul de expansiune ...si circuitul mare care le cuprinde pe cele mai sus enumerate plus radiatorul principal plus tubulatura aferenta . Termostatul este setat sa deschida in jurul a 80 de grade , pentru ca deschiderea lui lenta si limitata va "lasa " in motor o temperatura in plaja 93-98 grade , adica temperatura ideala pentru un randament maxim al motorului . Cand termostatul deschide nu se plafoneaza instant temperatura la cat scrie pe acesta . Blocul si chiulasa au o inertie termica si motorul in functionare genereaza permanent caldura suplimentara. Un motor la ralanti are cam 92-93 de grade . Unul in sarcina se situeaza dincolo de 95 de grade . Termostatul este gandit sa deschda mai repede tocmai pentru a compensa aceasta inertie termica .
|
#14
Posted 05 December 2016 - 11:32
#16
Posted 05 December 2016 - 13:32
la motorul acesta, daca nu se incalzeste e de bine
iarna, cand e ger/viscol si stai mai mult la semafoare, sa nu te miri daca "acul" de temperatura o ia in jos si chiar incepe sa bage aer cam rece in interior.. in sarcina, la drum intins, nu sunt probleme pune scaune incalzite |
#17
Posted 11 December 2016 - 15:54
puteau si ei sa faca un ceas de bord in care mijlocul sa fie la 83gr ....asa am zilnic impresia ca ceasul ala are o semi paralizie
|
#18
Posted 11 December 2016 - 16:53
aeon, on 04 decembrie 2016 - 22:41, said:
motorul acesta e oricum "rece" iarna baga caldura tarziu, unele masini mai au ceva rezistente electrice pe incalzire, mai pui un scaun cu incalzire si treci iarna ai avantajul ca e fiabil si consuma putin Mazda 3 1.6[1.6 hdi,109 cai] are bujii incandescente capsulate in instalatia de racire,acestea ajuta atat la incalzirea motorului,cat si a habitaclului.La pornirea la rece dimineata,deja dupa 20 secunde,aerul cald isi face simtita prezenta prin gurile de ventilatie,iar dupa 4-5 minute deja e cald bine in masina. Mai pe romaneste motorul se incalzeste si baga caldura mai repede ca un benzinar.Am rugamintea sa nu incerci sa ma contrazici,personal am testat acest lucru comparand cu alte motorizari de 1.6 benzina de la alte marci,cat si cu motorul de 1.6 benzina de la Mazda. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users