Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sitemul de operare foloseste prea...

Ce farmacie VET online care "...

De unde cumparați legume si fructe?

Samsung S21 ultra
 Plasa de umbrire peste gard de pl...

O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...
 Programe TV cu altfel de sporturi

Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...
 Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu
 

Acumulator Skoda Fabia 1.2 HTP 2006

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
Florinn15

Florinn15

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 03.04.2011
Salut, dupa cum scrie in titlu, doresc o baterie pentru acest model auto. Momentan am un Rombat Cyclon 55Ah.Doresc sa achizitionez o baterie ceva mai puternica, va rog daca imi puteti recomanda.
Va multumesc!

#2
autom2

autom2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,554
  • Înscris: 26.01.2007
Intai de toate, masoara locasul acumulatorului si apoi, cu dimensiunile date, ia varful de gama de la Moll sau Exide.

#3
dicdobre

dicdobre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,350
  • Înscris: 12.09.2005
Cu toate ca nu iti trebuie o baterie mai "puternica" ar trebui sa spui dimensiunile Lxlxh  pentru ca nu poti sa pui acolo orice baterie:

https://upload.wikim...oda_Fabia_I.jpg





Vad ca problema de gabarit s-a mai spus in timp ce scriam postul. Raman la parerea ca pentru motorul acela nu-ti trebuie cu mai multi Ah. Banuiesc ca actuala e capabila de 380-400 A la pornire daca nu mai mult.

Edited by dicdobre, 04 December 2016 - 18:56.


#4
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,288
  • Înscris: 12.08.2006
Uita-te si aici sa-ti faci o parere despre ce baterie se poate monta.
Trebuie sa bagi detaliile exacte ale masinii dupa care vezi bateriile compatibile.
Nu trebuie sa alegi Varta dar poti sa vezi cate ceva despre dimensiuni si puteri.

http://www.varta-aut...earch-batteries

Ca tot lauda colegii Moll :)

http://www.moll-batt...inder/index.php

Edited by alexa32, 04 December 2016 - 19:12.


#5
xilo

xilo

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 4,052
  • Înscris: 25.10.2014
Varta silver, Exide , Moll oricare este foarte buna dar atentie la dimensiunile locasului cum s-a mentionat si mai sus. O cumperi de la magazin fizic cu specific acumulatori auto , garantie , tot , in rest bafta.

#6
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Eu merg cu Rombat de...20 ani.Media de folosinta este pe la 6-7ani,desi 2bucati  m-au tinut 8 ani.Bineinteles pe autoutilaje diferite.Pt aceleasi  caracteristici,pretul este mult mai mic fata de cele de firma...
Cum ti s-a spus deja,masoara exact locasul si inaltimea disponibila(nu neaparat cea a bateriei vechi).De asemenea verifica si tipul de fixare al bateriei,desi in ultimii ani s-a cam [uniformizat] tipulde fixare.

Edited by gcom61, 04 December 2016 - 19:21.


#7
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006

View Postgcom61, on 04 decembrie 2016 - 19:18, said:

Eu merg cu Rombat de...20 ani.
media la mine e o iarnă, la a doua... gata
am renunţat
mă dau cu o baterie de pe o maşină adusă din germania.
acolo e mezu'....
de aici doar praştii iei.

#8
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
La mine,si pe ARO 244 a rezistat 4 ani,in situatia cand masina aia nu sta nici macar de sarbatori...
Sa dai vina pe o baterie(sau firma) pt lucruri care nu tin de fiabilitatea acesteia este total incorect.

#9
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011
44 Ah ti-e arhisuficienta ! Dar tu poti sa pui de 80-100 Ah nu-i problema , poate ai ceva consumatori mari si 2 alternatoare ...

#10
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,960
  • Înscris: 24.02.2006

View Postgcom61, on 04 decembrie 2016 - 19:41, said:

La mine,si pe ARO 244 a rezistat 4 ani,in situatia cand masina aia nu sta nici macar de sarbatori...
Sa dai vina pe o baterie(sau firma) pt lucruri care nu tin de fiabilitatea acesteia este total incorect.
chestia bolduita e "miezul". daca bateria e incarcata zilnic (in mers) o sa reziste destul de mult. fiabilitatea acumulatorului se vede insa atunci cand lasi masina 1-2 saptamani nemiscata, in frig.

#11
dicdobre

dicdobre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,350
  • Înscris: 12.09.2005

View Postsarac.lipit, on 04 decembrie 2016 - 19:38, said:

media la mine e o iarnă, la a doua... gata

Probabil problema nu e a bateriei ci a instalatiei electrice. Ori nu ai tensiunea de incarcare corecta (prea mare sau prea mica e daunatoare) ori ai consumatori care raman cuplati dupa ce iei contactul.

#12
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,873
  • Înscris: 01.01.2010
Am si eu o intrebare si imi cer scuze initiatorului daca ii poluez subiectul. Pot pune o baterie de amperaj mai mare pe o Skoda II FL, motor de 75 KW si 102 CP?
Cea originala, dupa vreo 4 ani si jumatate, invarte motorul mai greu..de anul trecut din iarna am observat.
Multumesc!

#13
rhdghdhs

rhdghdhs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,449
  • Înscris: 22.05.2011
poti sa pui putin mai mare, dar nu foarte mare ca nu o sa iti mai incarce alternatorul suficient bateria...

#14
dicdobre

dicdobre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,350
  • Înscris: 12.09.2005

View PostYOUR_GOD, on 04 decembrie 2016 - 21:08, said:

Am si eu o intrebare si imi cer scuze initiatorului daca ii poluez subiectul. Pot pune o baterie de amperaj mai mare pe o Skoda II FL, motor de 75 KW si 102 CP?
Cea originala, dupa vreo 4 ani si jumatate, invarte motorul mai greu..de anul trecut din iarna am observat.
Multumesc!

Acelasi raspuns in masura in care iti incape ca gabarit poti sa pui bateria cu cei mai multi Ah pe care o gasesti. Acumulatorul o va incarca fara probleme. Tu tot atat consume si dintr-o baterie de 55Ah si din alta de 70Ah. Atat doar ca cea de 70 Ah poate sa dea mai multi ampere la pornire si rezista la mai multe porniri nereusite. Totul e ca dupa ce ai pornit motorul sa mergi suficient pentru a incarca ce ai consumat. Cand faci drumuri scurte cam nu prea se incarca la loc si e bine sa o mai pui si pe redresor.

#15
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,873
  • Înscris: 01.01.2010

View Postdicdobre, on 04 decembrie 2016 - 21:36, said:

La acest plus ma gandeam si eu, dar, nu stiam ca o va incarca mai greu. Ma tem sa nu raman fara baterie, cu baterie buna...

#16
dicdobre

dicdobre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,350
  • Înscris: 12.09.2005
Nu o va incarca mai greu. Energia consumata la pornire trebuie pusa la loc. Si dintr-o baterie mica si din cea mare consumi aceeasi cantitate de energie. Pe ambele le incarci la fel de greu sau usor. Cea mare iti ofera avantajul ca la nevoie ai mai multa energie la dispozitie.

De curiozitate ce baterie ai acum pe masina si ce ai vrea sa pui? In Ah ar fi de raspuns.

Edited by dicdobre, 04 December 2016 - 22:14.


#17
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Foarte multi ''specialisti'' afirma ca o baterie de capacitate mai mare,pusa pe masina,poate duce la o functionare defectuasa a acesteia sau a alternatorului-total eronat.
F multi,au apucat sa conduca Dacia 1300 si toti acestia(cel putin) stiu ca alternatorul pt dacia poate debita numai 36A.
Ei bine,acest alternator face fata f bine pe baterii cu capacitatea de la 45Ah(capacitatea bateriei de dacia)si 150Ah cat am folosit eu maxim.
Oricum curentul de incarcare pt bateriile dupa auto(in timpul incarcarii) nu este 10% din capacitatea bateriei(asa cum se crede),alternatorul stiind sa mentina o tensiune constanta in baterie.
Practic,atunci cand se insista pt a porni un motor(mai uzat sau cu probleme) si bateria este consumata mai mult sau incat sa nu mai invarta motorul,alternatorul va debita in baterie la capacitatea maxima a sa(a alternatorului) sau la capacitatea impusa de cablajul auto(grosimea firelor de incarcare),uneori acestea ajungand sa se incalzeasca in timpul incarcarii.

Edited by gcom61, 05 December 2016 - 06:52.


#18
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,566
  • Înscris: 07.12.2014
Rombat Premier.  E diferenta de la cer la pamant intre cyclon si premier. Atat la baterii cat si la pret.  Un premiere de 55 are curentul de pornire cat un Cyclon de 65. Testat pe aceeasi masina, Premierul de 55 invarte mult mai bine decat Cyclon de 55 si cam la fel cu Cyclon de 65. Mai au si 3 ani garantie.

Edited by PoeOvidiu, 05 December 2016 - 07:59.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate