Bataie dupa schimbare Distributie, fiat ducato 2001
Last Updated: Dec 25 2016 23:14, Started by
MDshell
, Dec 04 2016 16:50
·
0
#1
Posted 04 December 2016 - 16:50
Buna ziua, am schimbat la Fiat ducato motor 1.9 D cureaua de distributie rolele si pompa de apa. Acum are o bataie constanta la motor in zona distributiei. Nu e influentata de turatie tot aceasi frecventa o are, nici de temperatura motorului. De la ce sa provina? Multumesc.
|
#3
Posted 04 December 2016 - 16:59
De la faptul ca nu e aerisita corespunzator instalatia de racire, nu poate provenii zgomotul?
|
#4
Posted 04 December 2016 - 17:03
Nu . Nu are legatura . Cat de rapida este frecventa ? Cam tot ce tine de motor face zgomot proportional cu turatia .
Edited by JurasikMan, 04 December 2016 - 17:06. |
#5
Posted 04 December 2016 - 17:04
Zgomotul are o frecventa constanta, nu e influentat in nici un fel de turatia motorului. " pac - pac - pac " ceva de genul .
Edited by MDshell, 04 December 2016 - 17:09. |
#6
Posted 04 December 2016 - 17:18
daca esti sigur ca nu este proportionala cu turatia, atunci sa te asiguri ca ai toate suruburile si toate maruntaiele de pe acolo stranse, ca nu ai piulite libere, etc.
|
#8
Posted 04 December 2016 - 17:51
Rectific... am ascultat acum mai bine, se pare ca bataia e in functie de turatie. se aude pana la 1300 tur / min. Dupa care dispare. Daca e sa fie problema la distributie, avand in vedere ca tot kitul e nou. Ce sa verific?
|
#9
Posted 04 December 2016 - 18:08
OK. Zgomotele se transmit . Pune mana pe o scula metaliica , un prelungitor de tubulara si tine-l pe metal , acolo unde auzi tu bataia. Dupa aceea misca-l pe reperele metalice din jur ( atentie mare sa nu il prinzi in ceva care se invarteste ca te poti accidenta ) si vezi cum simti bataia . Du-te cu prelungitorul in directia in care o simti mai tare. La unele motoare , dupa schimbarea distributiei se face o adaptare ( o sincronizare ) a momentului aprinderii amestecului , pentru ca o curea noua este mai stransa si poate aparea un decalaj temporal intre deschiderea mecanica a supapelor si momentul in care se produce aprinderea efectiva a amestecului. Montarea gresita a curelei este cam exclusa , pentru ca nu ar putea sa functioneze cu un decalaj de ordinul unui numar de dinti .
Daca bataia este relativ rara raportat la turatia motorului , un lucru posibil este sa ai o curea proasta cu o " intindere " pe o suprafata . Ea nu sare , pentru ca roata dintata o prinde pe mai multe santuri , dar cand zona de curea este intre rotile dintate ( nu pe partea cu intinzatorul ) , poate produce un decalaj distributiei care sa iti genereze o bataie. Edited by JurasikMan, 04 December 2016 - 18:09. |
#10
Posted 04 December 2016 - 18:14
Multumesc pentru raspunsuri. Am verificat in urma cu vreo ora, si se aude zgomotul intre ralantii si pana pe la 1300 turatii, Dar e influentat de turatie pe la 1300 asa repede se aude incat dupa aceea incepe si se uniformizeaza, la turatia de ralantii se aude perfect.
E buna ideea cu transmiterea sunetului. multumes pt ajutor. Atunci ce sa zic, e posibil ca dupa ce se "aseaza" cureaua asta nou montata sa dispara si bataia? |
|
#12
Posted 04 December 2016 - 18:30
A zis ca o sa verifice, dar si-a facut treaba bine, nu a semnalat ca nici o alta piesa sa fie defecta sau cu predispozitie spre a se defecta.
|
#13
Posted 04 December 2016 - 19:16
#14
Posted 04 December 2016 - 19:19
Atunci e posibil ca o supapa sa fie lovita de piston si din cauza asta sa apara sunetul? Mentionez ca am facut vreo 200 km cu sunetul asta.
|
#15
Posted 04 December 2016 - 19:32
daca motorul merge bine ,adica trage tot la fel ,porneste la prima cheie,nu este mai puturos la demaraj ,nu scoate fum mai mult ca de obicei si nu creste consumul posibil problema sa fie de la rol intinzator,mecanicul trebuie sa stie mai bine
|
|
#16
Posted 04 December 2016 - 20:15
Schimba mecanicul! Daca nu vrei sa ai probleme mai mari. Ce zici tu nu suna deloc bine. Vezi sa n-ai avans dat mai mare. E diesel motorul?
Da, vad ca e diesel motorul. Vezi sa nu-ti fi dat avansul mare "sa porneasca usor"... |
#18
Posted 05 December 2016 - 11:56
I s-a facut acum o vericare la masina, mi s-a spus ca bate din cauza capacului de plastic care vine pe distributie. Roata dintata a axului cu came loveste plasticul, dar intrebarea mea este, daca roata asta ar atinge plasticul nu ar trebui sa se auda un huruit constant doar e frecare acolo? Si nici de cum sunetul " pac pac pac pac pac"?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users