Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?
 Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 

Achizitionare Golf 6.

- - - - -
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#1
Matteo19

Matteo19

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 04.12.2016
Salutare, de curand am descoperit acest site si ma gandeam sa deschid si eu un topic unde sa va intreb si pe voi, care ar fi pretul corect pentru un Golf 6.Ok, multi o sa spuneti ca depinde de motor, an, km, etc..insa as dori sa aflu un pret corect pentru aceasta masina, cel mai mic pret cu care as putea sa o achizitionez, SH, evident.
Poate-mi lasati si un link ceva, daca nu cer prea mult Posted Image.Sau as putea sa las eu cateva link-uri si voi sa-mi dati o parere, ce spuneti? Multumesc anticipat.Posted Image
Doresc sa achizitionez un Golf 6, insa nici un Golf 5 nu mi-ar displace.
Gasisem acest anunt https://www.autovit....html#9e0a9c7d61 insa mi se pare putin cam ieftina masinuta, voi ce spuneti?

Edited by Matteo19, 04 December 2016 - 15:38.


#2
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Nu mi se pare deloc ieftina! Mai trebuie si taxa!

Intra pe net si vezi masini similare, cam ce pret au, in comparatie cu asta. E din 2010, de acum! E adusa, e alba, e firma, e o loterie...!

Edited by arab, 04 December 2016 - 15:51.


#3
florynsv

florynsv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,033
  • Înscris: 09.08.2009
Un coleg de la munca si-a cumparat de vreo luna sau doua, un golf 6 break diesel din Germania cu 6000 de euro, plus inca 500 de adus pe platforma. Pana in prezent foarte multumit de masina. Din pacate nu stiu alte date despre masina.

#4
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Salut, sunt Denis expert in grupul VAg si am venit sa-ti inchid oblonul in vederea achizitiei unui auto din gamma VAG.

Motorizare 1.6 tdi 105 CP euro 5 , un esec, numit cost saving.

Sa o luam periodic si pe rand:

prima mare buba a motoarelor euro 5 1.6 tdi - motorina prea uscata in ro- lipsa lubrifiere pompa inalte, rezulta o frumoasa zeama cu span in instalatie, necesita inlocuire pompa de inalte/injectoare, spalat conducte, rezervor.

- apoi decalibrarea injectoarelor bosch de pe motoroarele 1.6 tdi fac sa rontaie si sa faca urat in plaja de turatii 1400-2000rpm.

- mai nou s-a descoperit o alta gaselnita superba a idiotilor de la VW, au pus pompa de ulei pe curea  de kevlar +teflon. Au aparut topicuri cu curele rupte in baia de ulei, facute franjuri cam intre 300 000-400 000km.

- butonul de la frana de mana e consumabil, se schimba anual, injectoarele nu etanseaza si se umezesc.

- basina numita egr este electronica capsulata nu se poate curata si cade in mod cert la scurt timp dupa ce masina intra in Ro, una noua costa doar ~1600 ron, manopera vreo 300-400ron. Se poate sa gasesti si mai ieftin.

Masina postata de tine alba, vine din exterior de la o firma, si probabil e sarita de 250 000km, demult.


Daca nu-ti ajung probleme postate mai sus, sa-mi spui, ca iti mai spun altele, ca sa fiu sigur ca nu-ti mai cumperi VW. Si tine minte, sunt posesor de VW.

Masinile noi dupa 2008 sunt masini proaste, facute sa tina 200 000km, dupa asta incepe distractie, se numeste piata de consum, daca esti dispus sa intri in hora n-ai decat  sa pompezi bani in diverse anexe si accesorii care pica incontestabil.

Edited by Deenman, 04 December 2016 - 16:03.


#5
Matteo19

Matteo19

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 04.12.2016

View PostDeenman, on 04 decembrie 2016 - 15:57, said:

Salut, sunt Denis expert in grupul VAg si am venit sa-ti inchid oblonul in vederea achizitiei unui auto din gamma VAG.

Motorizare 1.6 tdi 105 CP euro 5 , un esec, numit cost saving.

Sa o luam periodic si pe rand:

prima mare buba a motoarelor euro 5 1.6 tdi - motorina prea uscata in ro- lipsa lubrifiere pompa inalte, rezulta o frumoasa zeama cu span in instalatie, necesita inlocuire pompa de inalte/injectoare, spalat conducte, rezervor.

- apoi decalibrarea injectoarelor bosch de pe motoroarele 1.6 tdi fac sa rontaie si sa faca urat in plaja de turatii 1400-2000rpm.

- mai nou s-a descoperit o alta gaselnita superba a idiotilor de la VW, au pus pompa de ulei pe curea  de kevlar +teflon. Au aparut topicuri cu curele rupte in baia de ulei, facute franjuri cam intre 300 000-400 000km.

- butonul de la frana de mana e consumabil, se schimba anual, injectoarele nu etanseaza si se umezesc.

- basina numita egr este electronica capsulata nu se poate curata si cade in mod cert la scurt timp dupa ce masina intra in Ro, una noua costa doar ~1600 ron, manopera vreo 300-400ron. Se poate sa gasesti si mai ieftin.

Masina postata de tine alba, vine din exterior de la o firma, si probabil e sarita de 250 000km, demult.


Daca nu-ti ajung probleme postate mai sus, sa-mi spui, ca iti mai spun altele, ca sa fiu sigur ca nu-ti mai cumperi VW. Si tine minte, sunt posesor de VW.

Masinile noi dupa 2008 sunt masini proaste, facute sa tina 200 000km, dupa asta incepe distractie, se numeste piata de consum, daca esti dispus sa intri in hora n-ai decat  sa pompezi bani in diverse anexe si accesorii care pica incontestabil.
Ok Denis, esti destul de convingator, impacandu-ma cu gandul ca, chiar Nu ai de ce sa ma minti, pentru ca nu vad ce ai avea de castigat.Atunci ce masina mi-ai recomanda tu la vreo 6-7000 euro care sa nu aiba prea mari costurile la intretinere?Pentru ca eu acum as fi dispus sa dau 6-7000 de euro, insa nu doresc ca dupa o luna sa mai bag inca o mie de euro in ea, desigur ca e loterie oricum masinile cumparate SH, dar asta e, nu-mi pot permite una noua si trebuie sa ma multumesc cu una SH.Deci, ce mi-ai recomanda tu atunci daca zici ca Vag sunt pacatoase?

#6
alex321

alex321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,017
  • Înscris: 25.12.2005

View PostDeenman, on 04 decembrie 2016 - 15:57, said:

Salut, sunt Denis expert in grupul VAg si am venit sa-ti inchid oblonul in vederea achizitiei unui auto din gamma VAG.

Motorizare 1.6 tdi 105 CP euro 5 , un esec, numit cost saving.

Sa o luam periodic si pe rand:

prima mare buba a motoarelor euro 5 1.6 tdi - motorina prea uscata in ro- lipsa lubrifiere pompa inalte, rezulta o frumoasa zeama cu span in instalatie, necesita inlocuire pompa de inalte/injectoare, spalat conducte, rezervor.

- apoi decalibrarea injectoarelor bosch de pe motoroarele 1.6 tdi fac sa rontaie si sa faca urat in plaja de turatii 1400-2000rpm.

- mai nou s-a descoperit o alta gaselnita superba a idiotilor de la VW, au pus pompa de ulei pe curea  de kevlar +teflon. Au aparut topicuri cu curele rupte in baia de ulei, facute franjuri cam intre 300 000-400 000km.

- butonul de la frana de mana e consumabil, se schimba anual, injectoarele nu etanseaza si se umezesc.

- basina numita egr este electronica capsulata nu se poate curata si cade in mod cert la scurt timp dupa ce masina intra in Ro, una noua costa doar ~1600 ron, manopera vreo 300-400ron. Se poate sa gasesti si mai ieftin.

Masina postata de tine alba, vine din exterior de la o firma, si probabil e sarita de 250 000km, demult.


Daca nu-ti ajung probleme postate mai sus, sa-mi spui, ca iti mai spun altele, ca sa fiu sigur ca nu-ti mai cumperi VW. Si tine minte, sunt posesor de VW.

Masinile noi dupa 2008 sunt masini proaste, facute sa tina 200 000km, dupa asta incepe distractie, se numeste piata de consum, daca esti dispus sa intri in hora n-ai decat  sa pompezi bani in diverse anexe si accesorii care pica incontestabil.
Salut e valabil si pentru motoare de 2,0 tdi 150 cp ? Dar motoarele 1,2 tsi , 1,4 tsi ?  Multumesc

#7
DeuxEx

DeuxEx

    Dark Matter

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,181
  • Înscris: 11.11.2007
Ia-ti un Golf V, 1.9 TDI... Al meu face 12 ani in ianuarie si merge ca in prima zi cand am adus-o, in 2010. Are 210.000 KM (am luat-o la 103.000KM). A suferit o tamponare la sfarsitul lui august care s-a lasat cu schimbarea aripii stanga fata si a mai multor elemente de caroserie pe banii mei (pe care sper sa-i recuperez anul viitor de la FGA - multumita unei asigurari Carpatica a celui care m-a lovit).
In 6 ani am schimbat distributia, placutele de frana si vreo 6 becuri H7. In rest, i-am facut reviziile la timp, cu materiale de calitate acceptabila( ulei Castrol Edge, filtre MAN, etc).

La un consum mediul de 5,0-5,5 l/100km, eu ma declar multumit de aceasta masina care m-a dus chiar si la Londra, fara incidente.

#8
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Motorizare 1.9 TDI 105 CP euro 4 cu sau fara DPF -filtru particule (BLS/ BKC/ BJB/ BXE) e invechita, fiabila, insa cu micile probleme ale tehnologiei invechite, se uzeaza diverse printre care si axul cu came, tachetii, cuzinetii, in rest diverse minore.

Ce va zic din start, e ca daca nu vreti sa pompati multi bani si nu va deranjeaza sigla de pe capota, nu maicumparati masini din gama VAG, sunt foarte bune, insa numai pana la un anumit km.

DEspre motoarele 150 CP euro 6 - ACT nu am ce sa-ti spun pt ca sunt multi prea noi si nu prea au fost raportate defecte de fabricatie inca. Sunt tot masini de consum.

PT mine alegerea perfecta ca masina de 6000 euro ar fi o masina cat mai noua cu km cat mai putini si eventual garantie (da ai cititbine, la 6000 euro inca poti lua masini cu sub 100 000km sau garantie ramasa 1-2 ani.

Daca vrei hothatch -golf, banuiesc ca nu ai nevoie de spatiu foarte mult, ci eventual de obicei 2 adulti poate si un copil, in rest daca vorbim de 2 copii deja e depasit spatiul golfului.  Recomandarile mele: Logan foarte nou- 2015 (lipsa confort, dotari, directie, frane, siguranta), Ford focus, Mazda 3 sau 6 (astea mai noi), Kia ceed, Hyundai i30, Mitsubishi colt, Toyota,  Daca te poti intinde la un hyundai elantra sh atunci go for it, an 2012, km pana in 50 000km, motor 1.6 benzina, garantie.

Din cauza surprizelor cu asigurarile si a impozitelor, ti-as recomanda o masina cu motor pana in 1500-1600cmc, e arhisuficienta. Cauta o masina corecta de la prim proprietar pe ro. Preferabil cat mai simpla, si fara multe dureri de cap, fara cutii automate.

#9
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015
@Deenman, ce masina break din clasa compacta nonpremium ai recomanda pentru un rulaj anual de max.12000-13000 de km. Rational la un asemenea rulaj cred ca ar merge benzina. Imi trebuie portbagaj mai mare ca la hatchback si mai practic ca la un sedan (care au gura/deschizatura de acces la spatiul din portbagaj mica), sa pot pune ocazional si bagaje mai voluminoase (in concedii). Bugetul alocat 10000-14000 euro la SH si aprox.15000-18000 euro pentru o masina noua. As dori sa fie confortabila la drum (sa nu scuture), sa aiba stabilitate decenta pe drum (sa nu fie barca pe drum), sa fie bine insonorizata si fiabila (pe cat se poate). Daca lucrezi in domeniu, cred ca poti face o recomandare obiectiva. Multumesc.

#10
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007
https://www.autovit....orm#xtor=SEC-81
https://www.autovit....orm#xtor=SEC-81

adevarul e ca la banii aia iti iei gasesti masina buna care sa nu-ti faca probleme cativa ani.

Edited by dan1980_25, 04 December 2016 - 18:13.


#11
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
VW Golf e cea mai buna masina din clasa compacta pe care o poti gasi in Europa. Faptul ca e cea mai scumpa cand e noua, e cea mai scumpa cand e second si cu toate astea e cea mai vanduta spune totul despre calitatile net superioare concurentei.
Daca vrei masina care sa se strice mai rar si cu reparatii cat mai ieftine atunci ia Logan insa daca vrei calitate si placerea condusului ia Golf, fie el ca e 5, 6 sau 7.

#12
Matteo19

Matteo19

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 04.12.2016

View PostKroghy, on 04 decembrie 2016 - 18:59, said:

VW Golf e cea mai buna masina din clasa compacta pe care o poti gasi in Europa. Faptul ca e cea mai scumpa cand e noua, e cea mai scumpa cand e second si cu toate astea e cea mai vanduta spune totul despre calitatile net superioare concurentei.
Daca vrei masina care sa se strice mai rar si cu reparatii cat mai ieftine atunci ia Logan insa daca vrei calitate si placerea condusului ia Golf, fie el ca e 5, 6 sau 7.
Salut Kroghy, tu ce spui, gasesc un golf 6 la 7.000 euro bunicel?Sau sa-mi iau un 5, ce ma sfatuiesti?Mai ieftin bineinteles.

View PostKroghy, on 04 decembrie 2016 - 18:59, said:

VW Golf e cea mai buna masina din clasa compacta pe care o poti gasi in Europa. Faptul ca e cea mai scumpa cand e noua, e cea mai scumpa cand e second si cu toate astea e cea mai vanduta spune totul despre calitatile net superioare concurentei.
Daca vrei masina care sa se strice mai rar si cu reparatii cat mai ieftine atunci ia Logan insa daca vrei calitate si placerea condusului ia Golf, fie el ca e 5, 6 sau 7.
Am un coleg de munca ce si-a luat un Golf 5 Break prin luna iunie cam asa, tot SH era, insa arata ca nou, jur interior-exterior l-a luat din targ de masini adus din Germania, si m-a lasat mut masina aia, pur si simplu te baga in scaun, am gonit cu 200 la ora multa vreme pe sosea cu ea...foarte stabil Golfuletul :D . Ma mai gandeam si la un Seria 1, insa cam vechiuta deja si mai scumpa decat Vag la intretinere din ce am citit pe net si eu...

#13
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Sigur ca poti sa gasesti Golf 6 in stare buna la 7 mii euro. Si la banii astia e alegerea optima.

#14
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostKroghy, on 04 decembrie 2016 - 19:20, said:

Sigur ca poti sa gasesti Golf 6 in stare buna la 7 mii euro. Si la banii astia e alegerea optima.

Astea-s vise. Si mie imi plac golfurile dar, se pare ca au cam dat-o in bara cu noile modele. Din ce in ce mai prost. Umbla vorba-n sat ca golf 4 tdi ALH e cea mai buna masina a lor.

#15
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Tu cumpara Golf 4, noi cumparam variante mai noi si mai bune.
Eu am Golf 5 de care sunt foarte multumit si cand va fi sa o schimbi probabil fi Golf 7 sau Tiguan.
Cei care se plang probabil sunt vulpi care nu ajung la struguri sau nu au bani sa le intretina sau sa le repare si atunci lauda Golf 4 sau Logan.
Doar asa ca idee, Golf e cel mai vandut model de masina din clasa compacta din Europa si in acelasi timp e si cea mai scumpa la categoria non-premium. Asta spune ca e cea mai buna dpvd calitativ raportat la concurenta.

Edited by Kroghy, 04 December 2016 - 19:36.


#16
Matteo19

Matteo19

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 04.12.2016

View PostKroghy, on 04 decembrie 2016 - 19:34, said:

Tu cumpara Golf 4, noi cumparam variante mai noi si mai bune.
Eu am Golf 5 de care sunt foarte multumit si cand va fi sa o schimbi probabil fi Golf 7 sau Tiguan.
Cei care se plang probabil sunt vulpi care nu ajung la struguri sau nu au bani sa le intretina sau sa le repare si atunci lauda Golf 4 sau Logan.
Kroghy cam cat te ajunge intretinerea la Golful 5 al tau?Pe luna sau pe an, sau odata la cateva luni cum iti faci tu revizia, nu ma pricep, dar spune-mi tu cam cat te ajunge intretinerea la Golful tau 5 pe an de exemplu,asa in mare daca poti sa-mi spui, sa-mi fac o idee, mersi.

#17
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu ajungi la struguri de 7000? Fii serios! Diferenta intre golful ala 6 si un golf 7 mai in mintile luie de ... vreo 10.000 euro.

View PostKroghy, on 04 decembrie 2016 - 19:34, said:

Tu cumpara Golf 4, noi cumparam variante mai noi si mai bune.
Eu am Golf 5 de care sunt foarte multumit si cand va fi sa o schimbi probabil fi Golf 7 sau Tiguan.
Cei care se plang probabil sunt vulpi care nu ajung la struguri sau nu au bani sa le intretina sau sa le repare si atunci lauda Golf 4 sau Logan.
Doar asa ca idee, Golf e cel mai vandut model de masina din clasa compacta din Europa si in acelasi timp e si cea mai scumpa la categoria non-premium. Asta spune ca e cea mai buna dpvd calitativ raportat la concurenta.


#18
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007

View PostKroghy, on 04 decembrie 2016 - 18:59, said:

VW Golf e cea mai buna masina din clasa compacta pe care o poti gasi in Europa. Faptul ca e cea mai scumpa cand e noua, e cea mai scumpa cand e second si cu toate astea e cea mai vanduta spune totul despre calitatile net superioare concurentei.
Daca vrei masina care sa se strice mai rar si cu reparatii cat mai ieftine atunci ia Logan insa daca vrei calitate si placerea condusului ia Golf, fie el ca e 5, 6 sau 7.
Daca te referi ca e cea mai scumpa cand e noua in comparatie cu logan inseamna ca ai dreptate. La second e la fel. E mult mai scumpa decat loganul ....chiar si decat trabantul. Ca se strica des decat Logan...ai dreptate din nou. Insa la placerea condusului si calitate cred ca esti subiectiv. Poate ca mie imi place mai mult sa conduc o Corolla sau un C class sau poate o Mazda 3.
E ca textul ala cu cea mai sexy femeie din lume. Pentru tine placerea condusului si nirvana in calitate e Golf. Pentru mine nu e asa.
Am avut Bora, a condus destul timp un golf 5 ca sa-mi fac o idee. La confort e ok insa la placerea condusului un Forcus 2 o cam bate la fundul gol.
Ca e schumpa nu inseamna ca e cea mai buna. Nu mai vreau sa amintesc si aici de amicul cu q7 nou la aproape 100k euro, si pe la 7k km i-a crapat un injector.
Raman la parerea ca japonezele sunt mai bune aproape la orice capitol. Indeosebi la fiabilitate pe termen mediu si lung.
Insa omul mai bine sa faca cum crede el. Daca crede ca-l avantajeaza o masina de 6-7 ani SH diesel din Germania cu peste 300 000 km...sa-i dea inainte cu curaj.

Edited by dan1980_25, 04 December 2016 - 19:51.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate