Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cum se aleg bujiile incandescente?
Last Updated: Mar 02 2018 15:17, Started by
scrisit
, Dec 03 2016 17:36
·
0
#1
Posted 03 December 2016 - 17:36
Salut!
Am un diesel acasa si s-ar putea sa trebuiasca sa ii schimb bujiile cand ajung. Inca nu stiu, dar au 8 ani de zile vechime si s-ar putea sa faca figuri a rece, sper sa nu. Asa ca astazi am intrat pe un site de piese sa caut bujii si unele din ele aveau anumite specificatii. In principal am observat amperaj si voltaj. Cum trebuie sa fie acestea? Ce valori sunt mai bine? Mai mari sau mai mici? Si cum influenteaza pornirea? Exista si alte specificatii de care trebuie tinut cont? Multumesc |
#2
Posted 03 December 2016 - 17:45
In primul rand tu trebuie sa cauti bujiile compatibile pentru masina ta, sau mai exact vanzatorul de la magazin baga seria de sasiu si îi da toate produsele compatibile.
Cele mai bune si scumpe sunt NGK si Beru. Restul dupa noroc si preferinte. Cauzele pentru pornirea grea mai pot fi electromotorul sau bateria. Edited by OmulLLORT, 03 December 2016 - 17:46. |
#3
Posted 03 December 2016 - 17:48
Specificațiile sunt funcție de tipul motorului,și la câte detalii ai postat cred că poți pune orice.
Problema va apare la scos bujiile vechi. Baftă la extragere |
#4
Posted 03 December 2016 - 17:56
Verifica la fiecare in parte daca sunt in stare de functionare.
Bujiile cu incandescenta nu au cum sa functioneze prost, ori functioneaza ori nu. Prin uzura se subtiaza rezistorul incandescent si astfel scade rezistenta si devine si mai incandescent, deci practic lucreaza chiar mai bine cand sunt uzate... Motivele de a le schimba inainte de a ceda complet, ar fi sa nu te lase in drum. Insa daca nu cedeaza toate odata simultan, nu e mare problema, deoarece DIESEL-ul merge si fara bujie, deoarece are compresie mare suficient cat sa aprinda perfect combustibilul Diesel. In mod normal motorul Diesel merge si fara bujii. Bujiile cu incandescenta se pun din doua motive - pornire mai usoara iarna si turatie maxima impinsa mai sus. Pt. pornire, ai nevoie in primul rand de baterie buna si demaror bun. Daca nu te tine bateria, mai ales la compresia de Diesel, atunci e nasol. Edited by loock, 03 December 2016 - 17:59. |
#5
Posted 03 December 2016 - 18:28
loock, on 03 decembrie 2016 - 17:56, said:
Verifica la fiecare in parte daca sunt in stare de functionare. Bujiile cu incandescenta nu au cum sa functioneze prost, ori functioneaza ori nu. Pot sa para ca functioneaza (masurate au rezistenta ok) dar defapt nu se incalzesc suficient. Edited by alexx1402, 03 December 2016 - 18:35. |
#6
Posted 03 December 2016 - 18:40
1. Bujiile se pun strict după specificațiile producătorului motorului, sau cum scria cineva mai sus, cu seria caroseriei la magazin.
2. Mașinile mai noi verifică parametrii fiecărei bujii iar dacă sesizează diferențe, le raportează ca nefuncționale până le schimbi pe toate cu altele noi. |
#7
Posted 03 December 2016 - 19:04
alexx1402, on 03 decembrie 2016 - 18:28, said:
Total gresit. Pot sa para ca functioneaza (masurate au rezistenta ok) dar defapt nu se incalzesc suficient. E absurd ce afirmi. Daca ar fi calamina depusa pe rezistor, aceasta ar fi un izolator termic, dar in practica se intampla urmatoarele: 1. calamina arde si sublimeaza pe bujia incandescenta, deci practic nu se acumuleaza semnificativ, ba mai mult - arde cu flacara. 2. chiar si fara sublimare, presupunand ca ar exista niste depuneri nonfuzibile sau rezistente la temperatura mare, acestea ar fi aduse rapid la temperatura de incandescenta, si caracterul de functionare continua a bujiilor incandescente face ca mica intarziere sa fie complet nesemnificativa, chiar subliniat asta, deoarece adata ajunse bujiile la incandescenta, ele raman asa in continuare, fara efect ciclic negativ. Edited by loock, 03 December 2016 - 19:05. |
#8
Posted 03 December 2016 - 19:07
Batman, Batman
https://youtu.be/hPdVhoKOyaI?t=17m30s https://youtu.be/8pftKnYBQ5c?t=4m34s Edited by alexx1402, 03 December 2016 - 19:31. |
#9
Posted 03 December 2016 - 19:49
Am avut odata la un diesel clasic probleme cu pornirea datorita unei bujii proaste, putere calorica slaba, desi era noua iar pe ohmetru arata bine la fel cu celelalte.
Credeam ca am probleme cu injectorul, dar am prins-o pe ampermetru, consuma mai putin decat celelalte. Schimbat toate patru cu alta marca si am scapat de problema. |
#10
Posted 03 December 2016 - 19:58
Bujiile se masoara, trebuie sa aiba maxim 1 ohm, ideal 0,4-0,6, cu cat are mai mult cu atat bujia este mai slaba. Trebuie sa ai un aparat de masura bun si sa masori minim 30s timp in care valoarea masurata trebuie sa fie constanta(daca nu poate fi intrerupta).
De pornit porneste si fara bujii dar mai greu(daca totul este in regula la masina). Al meu HDI a pornit o saptamana la -5 pana la -12 grade cu trei bujii arse dar am cam terminat bateria. |
|
#11
Posted 03 December 2016 - 20:09
e posibil bujiile sa fie ,,obosite,, .trebe scoase ,curățate şi puse la loc
asta ,ca să nu cheltui bani jeaba nu , mai asculta sfaturi la uameni ce te pune la cheltuială !! |
#12
Posted 03 December 2016 - 20:27
Nu am inteles niciodata de ce electricienii auto nu isi achizitioneaza un clampmetru pentru masurat intensitatea curentului ( CC). Este edificator, cred eu.
|
#13
Posted 03 December 2016 - 21:12
CGDBZ, on 03 decembrie 2016 - 19:58, said:
Al meu HDI a pornit o saptamana la -5 pana la -12 grade cu trei bujii arse dar am cam terminat bateria. HDI-ul nu prea are nevoie de bujii la pornire decat daca e foarte frig...ca doar nu e "tedei" autom2, on 03 decembrie 2016 - 20:27, said:
Nu am inteles niciodata de ce electricienii auto nu isi achizitioneaza un clampmetru pentru masurat intensitatea curentului ( CC). Este edificator, cred eu. Edited by alexa32, 03 December 2016 - 21:12. |
#14
Posted 03 December 2016 - 21:32
dupe 8 ani e posibil să nu mai funcționeze bujii
îți recomand să consulți catalog nou bujii 2016 ,alea din 2008 fiind veki ,trebe înnoite un test cu clapaciotmetru bujii ,te va edifica recomand njkgmk ,cele mai bune în domeniu |
#15
Posted 04 December 2016 - 01:10
Salut.\\Va multumesc pentru raspunsuri. Din fericire stiam toate acele lucruri mentionate de dvs mai sus. Totusi, nimeni nu a stiut sa imi raspunda la intrebare.
Da, am cautat bujiile dupa specificatiile motorului si aveam de ales tocmai intre Beru si NGK Bujie incandescenta MAGNETI MARELLI amperaj 12A NGK amperaj 4A EYQUEM amperaj 10A BERU amperaj 10A Toate au tensiune 11V, nu stiu de ce vazusem eu 12V, m-am inselat. Deci, ce importanta are amperajul pentru bujiile incandescente? Stie cineva? |
|
#16
Posted 04 December 2016 - 02:32
Nu mai pot edita.
Am aflat raspunsul. Amperajul trebuie sa fie cat mai mic, ca sa nu chinuie bateria. Incalzirea se face la fel de repede si la fel de mult. Deci pentru mine raspunsul potrivit ar fi NGK. |
#17
Posted 04 December 2016 - 11:10
intrebarea este... se mai scot de acolo? sau asa moare motorul cu cele vechi?
|
#18
Posted 04 December 2016 - 11:17
Unele se desfiletează acceptabil,altele mai greu,uneori nu reușești și pace.
Depinde de măna,priceperea și răbdarea mecanicului. Când se rup începe circul,dar ăsta este un alt subiect. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users