Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Masina cu celule nano

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
sandy76

sandy76

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,058
  • Înscris: 20.10.2008
Aceasta masina electrica are 800 km autonomie, dar nu se bazeaza pe baterii conventionale...



flux de celule nano în acțiune - jurnaliști (a) merge primele prototipuri Quant

Samthandschuhe au fost ieri. Astăzi QUANT FE primește un kickdown după altul - accelerare rapidă cu ... garantate Goosebumps

[ http://emagazine.nanoflowcell.com/fileadmin/media/content/Medientestfahrt/medientestfahrt_02.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Ne sunt situate la site-ul de testare a TCS în Hinwil, care nu este departe de Zurich. Ceață dimineața se dizolvă sub soare în creștere scade treptat. Vântul suflat deja în noapte pentru acoperirea pistei de încercare de ploaie zi uscată anterior. Vremea promite condiții ideale pentru prezentarea dinamică a unei Repere auto: QUANT FE și QUANTiNO experiență astăzi pentru prima dată performanța lor de conducere în fața audienței presei internaționale.

[ http://emagazine.nanoflowcell.com/fileadmin/media/content/Medientestfahrt/medientestfahrt_03.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Ambele vehicule prototip flux de celule nano vying pentru atenția unui public cu experiență și foarte critică: QUANTiNO, de zi cu zi, cu o utilizați Stromer viteză maximă de 200 km / h si o autonomie de peste 1000 km

[ http://emagazine.nanoflowcell.com/fileadmin/media/content/Medientestfahrt/medientestfahrt_04.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

și QUANT FE, autovehiculul electric alimentat cu o accelerație de 2,8 secunde până la 100 km / h, (controlat de limitator) viteza maximă de peste 280 km / h. Ambele sunt concepte diferite pentru aplicații de flux de celule nano;QUANTiNO dispune de un sistem de acționare cu voltaj mic (primul! din lume), în timp ce sistemul de propulsie în QUANT FE demonstrează o aplicație de înaltă tensiune de flux de celule nano.

[ http://emagazine.nanoflowcell.com/fileadmin/media/content/Medientestfahrt/medientestfahrt_05.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Reprezentanții de presă Holdings flux de celule nano din intreaga lume, a invitat în Elveția, astfel încât acestea să se poată convinge de performanța tehnologiei celulei de curgere nano. În cursul TCS în Hinwil și QUANTiNO QUANT FE prezentate ca vehicule electrice cu drepturi depline, care ajută electromobilității să se balanseze. Unitatea dvs. flux de celule nano nu departe cu viteze de rulare limitate, acoperirea inadecvată și a bateriei greoaie reîncarcă vehicule electrice.

[ http://emagazine.nanoflowcell.com/fileadmin/media/content/Medientestfahrt/medientestfahrt_06.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
"The QUANTiNO conduce ca un produs în vehicul electric de serie!" - Acesta este rezumatul unei jurnaliștilor participanți. Asta e ceea ce ar trebui, de asemenea. Numai că, spre deosebire de vehiculele electrice convenționale, care este exploatat QUANTiNO 100% în condiții de siguranță pentru mediu și durabil. Nu există baterii litiu-ion, care promit zero emisii de conducere, dar pentru cea mai mare parte a energiei lor încă reflectă din (brun) arderea cărbunelui sau fisiune nucleară. Nici o utilizare a materiilor prime rare sau greu reciclabile. În plus, QUANTiNO călătorește de trei ori la fel de mult ca masina electrica cel mai puternic, cu tehnologie litiu-ion. Între hums cafeaua și apoi produce espresso negru cremos - Energie pentru driver-ul de test.Vehiculele de test au fost alimentate complet dimineața. Acest lucru este suficient pentru intreaga zi - chiar și pentru o zi de testare exigente cum ar fi acest lucru.

[ http://emagazine.nanoflowcell.com/fileadmin/media/content/Medientestfahrt/medientestfahrt_07.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Mulți dintre jurnaliștii invitați au avut zile mai devreme la Paris Motor Show - a fost în căutarea pentru inovațiile de mobilitate electrică cei mai importanți producători de vehicule pentru a determina sobered numai atunci că progresul în mobilitatea electrică este uneori relativ - 2016th Mondial de l'AutomobileVizibil aceasta este doar la tehnologia de flux de celule nano - pune capăt stagnarea mobilității electrice moderne?

[ http://emagazine.nanoflowcell.com/fileadmin/media/content/Medientestfahrt/medientestfahrt_08.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Așteptările QUANTiNO și QUANT FE de către jurnaliști este mare. Una de așteptat ceva nou, ceva diferit, mai mult de tot ceea ce, probabil, decât în altă parte. Atât de mult poate anticipa: a fost dezamăgit nimeni.

[ http://emagazine.nanoflowcell.com/fileadmin/media/content/Medientestfahrt/medientestfahrt_09.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
"Chiar și fără acționare electrică este QUANT FE o masina nebun - toate high-tech în vehicul, dimensiunile gap și pur și simplu de prelucrare nobile sunt prototipuri grandioase atipice." Entuziasmat un jurnalist. Aceasta este, probabil, de asemenea, dificultatea cu care modelele Quant se luptă ca un ambasador pentru o noua tehnologie de stocare a energiei: designul avangardist distrage atenția de inovația tehnologică reală a acestor vehicule din - sistemul de celule built-in ele nano-flux.

[ http://emagazine.nanoflowcell.com/fileadmin/media/content/Medientestfahrt/medientestfahrt_10.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Incredibila forta cu care accelera cele patru motoare electrice la QUANT FE, pune un mare zâmbet pe fețele conducătorului auto de testare. Pe langa factorul distractiv de accelerare devine clar: tehnologia de celule de flux nano este o alternativă serioasă pentru mobilitatea electrică conduce un viitor ecologic generație prietenos și durabile a vehiculelor. Unii participanți la unitatea de testare a declarat celula de flux nano-tehnologie alternativă pentru vehiculele electrice viitoare. Dintr-o dată gândirea generală dornic spre un viitor electro-auto pare să-și asume o formă concretă.

[ http://emagazine.nanoflowcell.com/fileadmin/media/content/Medientestfahrt/medientestfahrt_11.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Multe dintre întrebările care au fost adresate de către mass-media, în principal legate de funcționarea celulei de curgere nano, performanța sistemului, precum și producția, distribuția și utilizarea lichidului electrolit bi-ION. Fluxul de tehnologie de celule într-un vehicul electric este nou și cu siguranță, nu imediat, ușor de înțeles. Prin urmare, am sintetizat cele mai importante întrebări și răspunsuri o dată în continuare.
Cum poate QUANT FE merge departe cu o baterie de capacitate de 70 kWh și un consum mediu de 20 kWh la 100 km peste 800 km?
O celulă de curgere nu este de 1 la 1 pentru a fi comparate cu o baterie convențională, mai ales ca convertor de energie și de stocare a energiei sunt separate. Celula reală are o putere continuă de până la 70 kW - atâta timp cât fluxul de electroliți bi-ION membrana celulelor rămas singur, energia chimică în energie electrică este convertită. Atunci când QUANT FE tancuri bi-ION (stocarea energiei) au un volum de 250 de litri, pentru fluidul de electrolit pozitiv și negativ. Densitatea de energie a bi-ION este în prezent 600 Wh, iar sistemul de celule de debit nano ajunge la QUANT FE o capacitate totală de 600 Wh * (2 x 250 litri) = 300 kWh. Cu un consum mediu de 20 kWh per 100 de kilometri de QUANT FE are o gamă teoretică de 1.500 de kilometri. În practică, cu toate acestea, este vorba despre o gamă de peste 800 de kilometri, știind că consumatorii electrici secundari din vehicul consumă energie.

[ http://emagazine.nanoflowcell.com/fileadmin/media/content/Medientestfahrt/medientestfahrt_12.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Pe măsură ce QUANT FE a atins o accelerație de 2,8 secunde până la 100 km / h și o viteză maximă de 280 kilometri pe oră? O celulă de flux nu poate oferi acest serviciu, dar?
În vehiculele noastre prototip QUANT QUANT FE și QUANTiNO motoarele electrice nu sunt alimentate în mod direct de către celula de flux nano. Celula de debit nano furnizează energie la o broască - supercondensatorilor (în engleză supercapacitorilor sau supercapacitorilor numite). În comparație cu baterii aceeași greutate normală au supercapacitorilor deși doar aproximativ 10 la suta din densitatea lor de energie, dar densitatea lor de putere este de până la 100 de ori mai mare. Supercapacitorilor poate fi încărcat și descărcat rapid, astfel încât, prin urmare, oferă o mulțime de energie pentru o accelerare extraordinară și de mare viteză se execută. În modul normal de conducere, densitatea de putere a celulei de curgere ar fi suficientă pentru a conduce QUANT FE exclusiv și fără a interveni supercapacitorilor. In urmatoarea etapa de dezvoltare, dezvoltatorii s-au fixat ca obiectiv ca celula de curgere, motoarele alimentate direct cu energie. O renunțare supercapacitorilor ar atrage după sine o reducere a costurilor și de greutate.

[ http://emagazine.nanoflowcell.com/fileadmin/media/content/Medientestfahrt/medientestfahrt_13.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Ce este bi-ION și modul în care a reușit cercetarea de celule de flux nano pentru a dezvolta o soluție de electrolit, cu o densitate relativ mare de energie?
bi-ION constă dintr-o soluție apoasă care conține săruri organice și anorganice dizolvate, care este necesară pentru a transporta electroliți reale. Acest lucru dezvoltat de noi, noi electrolit sunt purtătorii reale. Avem la bi-ION un progres în densitatea de energie a electroliților lichide obținute, din moment ce nu - doresc să realizeze Rechargeability de electroliti - ca și cu alte soluții electrolitice, respectiv cu celule de flux redox obișnuit. Ne-am foarte concentrat pe proiectarea de ioni, care sunt adecvați ca purtători de sarcini electrice ridicate. Celula nano-curgere atins, astfel, o ori mai mare de 12 densitate de energie de 10 la mai mare decât celulele de flux redox regulate (de exemplu baterie brom-zinc) și cu 4 până la 5 ori densitatea de energie mai mare în comparație cu utilizate în prezent în vehiculele electrice litiu-ion acumulatoare. inferior Densitatea de putere a unei stocare a energiei pe bază de flux de celule noi punte sistemul de antrenare flux de celule nano este în prezent, prin utilizarea cache-ul cu densitate din nou, de putere foarte mare - așa-numitele supercapacitorilor.

[ http://emagazine.nanoflowcell.com/fileadmin/media/content/Medientestfahrt/medientestfahrt_14.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Ce se întâmplă cu soluția de electrolit, după atât energia electrică a fost produsă și modul în care este soluția de electrolit reîncărcat?
Electroliții bi-ION nu sunt reîncărcabile. Odată ajuns în celula de flux nano - celula in sine - energia chimică este transformată în energie electrică, electrolitii sunt "consumate". Pentru aplicațiile mobile, celula de flux nano, cum ar fi într-o mașină electrică, ne-am decis filtrarea sărurilor dizolvate și electroliți din soluția apoasă, iar lichidul - apa - în timpul conducerii la atomizeze și distribui în atmosferă. Filtrul cu sărurile și electroliți au nevoie de aproximativ fiecare 10.000 de km pentru a fi schimbat, iar apoi pot fi eliminate în condiții de siguranță. Având în vedere că tancurile bi-ION să fie golit în timpul conducerii autovehiculului, acestea pot fi ușor realimentate. În locul procedurii de încărcare de lungă durată și complicată pentru vehiculele electrice care intră acum alimentarea cu combustibil, așa cum o știm de la vehiculele cu motor cu ardere internă mai departe. În stocarea energiei nano flux de celule în QUANT FE, deci este o celulă de flux "deschis" - acesta este diferit de celula de flux nano de celule de flux redox conventionale.

[ http://emagazine.nanoflowcell.com/fileadmin/media/content/Medientestfahrt/medientestfahrt_15.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Este producția și distribuția bi-ION nu complicat?
Producerea bi-ION este posibil și industrial bazat pe procese electro-chimice complexe. Producerea de bi-ION se poate face mod ecologic, de exemplu, prin utilizarea energiei din surse regenerabile în producție. Din moment ce bi-ION pot fi produse pe plan local, instalațiile de producție, astfel, proprii, care pot asigura producția de utilizare a energiilor regenerabile. Cu toate că el însuși "apolitic", poartă bi-ION la o reducere a dependenței de combustibilii fosili și furnizorii acestora la. Toate produsele de deșeuri generate în producerea bi-ION neutralizează mod ecologic în timpul producției. Nu există nici o sănătate sau reziduuri nocive asupra mediului. bi-ION în sine nu este nici toxic, nici nocive pentru mediu și nici inflamabile, nici explozive. Prin urmare, nu există condiții periculoase pentru transportul și distribuția bi-ION. În aceste condiții, se poate o rețea de distribuție pentru bi-ION construi rapid și ușor. De asemenea, este posibil să se integreze rețeaua de stații de alimentare existente. Pentru sistemele de distribuție existente pot fi utilizate cu unele modificări pentru bi-ION.
09/11/2016
Am reprodus un articol de aici:  nanoFlowcell in Action – Journalists Drive QUANT Prototypes for First Time - nanoFlowcell AG

Edited by sandy76, 21 November 2016 - 17:22.


#2
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,123
  • Înscris: 22.05.2003
Foarte mult Nano si ION in tot bla bla!
Lipseste xxx-o-matic!

Pare un hoax, adica masina powered by "flux capacitor"

#3
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,428
  • Înscris: 10.08.2005
a renuntat lumea la Thorium ?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/68A_HPYGdlk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#4
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
bi-ION vine de la ION cel bi? Posted Image

#5
spider_zero_sapte

spider_zero_sapte

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,721
  • Înscris: 21.08.2007
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/568iDYn8pjc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#6
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,656
  • Înscris: 29.03.2006
Are baterie, nu acumulator.
Nu se incarca electric, ci trebuie schimbat electrolitul, 250 L sau chiar 500....

Ar fi interesanta o varianta full electric hibrida, care sa includa atat acumulator, cat si sistemul acesta cu electrolit flow.

Edited by loock, 22 November 2016 - 12:36.


#7
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,114
  • Înscris: 04.02.2011
Include oricum supercapacitor.
Da, ok, dar avem o mare problemă, costul membranei PEM care e actualmente de aproape 50€ per watt putere instalat. Chiar și la 10€, tot am avea 120.000€ doar pentru membrana aia nenorocită.

#8
sandy76

sandy76

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,058
  • Înscris: 20.10.2008

View PostAdm, on 21 noiembrie 2016 - 17:35, said:

Foarte mult Nano si ION in tot bla bla!
Lipseste xxx-o-matic!

Pare un hoax, adica masina powered by "flux capacitor"

Pare, sau este o masina adevarata?

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/t5Ic8XI3GlM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Asa poate spun si fotografii aia care au venit la comanda!

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jGQiM0kuJ3o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

In trecut, majoritatea mașinilor electrice utilizau acumulatori cu plumb, care au permis un timp de conducere de aproximativ o oră la viteză maximă sau pentru distanțe între 40 și 130 de kilometri.

Acumulatoare moderne bazate pe litiu  ating în prezent între 300 și 500 de kilometri. Din păcate, aceste tipuri de baterii au o tendință scăpată de sub control termic, care pune un semn de întrebare cu privire la siguranța acestor unități. Mai mult decât atât, bateriile litiu-ion sunt de asemenea inferioare combustibililor lichizi în ceea ce privește densitatea energiei și economiei.

În ultimii ani s-au înregistrat progrese semnificative realizate în domeniul acumulatorilor cu celule de curgere redox. Descoperirea a fost realizată de către Nunzio La Vecchia, Chief Technology Officer al nanoFlowcell AG, cu tehnologia sa bazata pe nanoFlowcell® celula de curgere redox. În cadrul primului prototip al companiei - pentru QUANT E din 2014 - pentru nanoFlowcell® a debutat cu cifre de performanță impresionante. NanoFlowcell® are o densitate de energie de 600 Wh / l și un randament de 80 procente. Unitatea nanoFlowcell® accelereaza masina sport de la zero la 100 km / h în mai puțin de 2,8 secunde, și în continuare până la o viteză maximă de 380 km / h.

In timp ce QUANT E a realizat o serie de 600 de kilometri de la rezervorul de 400 de litri, modelul QUANTiNO actual - prima masina din lume electric cu unitate de joasă tensiune alimentat de nanoFlowcell® - gestionează deja intervale în sus de 1.000 de kilometri pe aproximativ 300 de litri de lichid electrolit .

Beneficiile aduse de nanoFlowcell® sunt funcționarea la zero emisii, utilizarea de lichide electrolitice prietenoase cu mediul și non-toxice, care nu poate arde, nici exploda, structura relativ simplă și absența metalelor de pământuri rare.

Spre deosebire de vehiculele electrice convenționale cu tehnologie litiu-ion, un vehicul cu propulsie nanoFlowcell® nu are nevoie de durata de încărcare extinsa și stații de încărcare complexe. O dată utilizat, lichidul electrolit este pur și simplu reumplut într-un mod similar cu vehiculele convenționale cu motoare cu ardere internă. nanoFlowcell® este de asemenea exemplar atunci când vine vorba de reciclare a materiilor prime, datorită duratei sale de viață extinsă.
NanoFlowcell® realizează în prezent de până la zece ori mai multe cicluri de încărcare decât sistemele convenționale de baterii Li-ion (plumb baterie: circa 500; baterie Li-ion: circa 1000), depășind astfel durata medie de viață a unei mașini moderne. NanoFlowcell® nu suferă nici un efect de memorie în timpul acestei perioade.

Edited by sandy76, 24 November 2016 - 15:12.


#9
calinjack

calinjack

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.10.2009
Da unde mai ai loc in masina de atatea sute de litri?

#10
noone2v1

noone2v1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 390
  • Înscris: 31.03.2016
Initiatorule, lasa-ne-n aia a noastra cu google translate-ul tau, ca mi-a crapat retina dupa primele 2 randuri. Puteai face si tu un conspect, ceva, din mizeria aia de text.

Nici nu s-a uscat bine vopseaua pe minunile Tesla si acum ce facem? Venim direct cu alta tehnologie care arunca la wc masina cu baterie Li? Nu e frumos asa!



#11
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007
Hmm interesanta ideie. Sa mergi la "benzinarie"  si sa alimentezi  cu un fluid care sa produca apoi reactie electrochimica.  Gen, alimentezi cu acid pentru baterie. Pe o parte golesti fluidul uzat, si pe alta alimentezi altu proaspat. Si fluidul sa fie reciclabil..

#12
calinjack

calinjack

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.10.2009
Si cat mergi cu fluidul ala?1000km?

#13
sandy76

sandy76

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,058
  • Înscris: 20.10.2008

View Postcalinjack, on 10 decembrie 2016 - 06:12, said:

Si cat mergi cu fluidul ala?1000km?

1401 km...
Flow Cell Power – 1,000 km in 8:21 Hours - nanoFlowcell AG

#14
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007
M-am uitat la poze, ca de la textul ala..  ar fi fost pacat ..
Pozele sunt misto.

#15
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003
Daca pot sa fiu si eu sceptic: o reactie electrochimica, deci una in care se face doar schimb de ioni este mai densa energetic decat o reactie moleculara de oxidare?


Quote

The person claiming to have invented the fuel cell, Nunzio La Veccia, has been accused of fraud in connection with a revolutionary photovoltaic cell that was supposed to have an extremely much higher efficiency that competing cells. In a court case he explained that the prototypes had been destroyed from "security reasons" in 1999 or 2000. As of 2015, no competitor comes close to the claimed efficiency. Similar accusations were made in connection with a car that was supposed to run on photovoltaic cells with an efficiency that could not be explained by science. The car was never sold to customers.

Nunzio La Vecchia, who is also a musician and song writer, does not have any formal education in engineering or similar, and has bought a PhD title



Quote


Headache incoming…

Here goes. The rear-drive Quentin…sorry, Quantino uses a flow cell to generate power on-board. Instead of plugging it into the wall for a couple of hours, you fill its twin 159-litre (!) on-board tanks with ‘two ionic liquids’.
Named ‘bi-Ion’, the fluid is a water solution containing both organic and inorganic salts. NASA gave up on this tech in the 1970s because the energy density was so poor, but nanoFlowcell’s enigmatic and enthusiastic chief technical officer Nunzio la Vecchia’s 16 years of work on the chemistry has apparently yielded the necessary breakthrough to beat a lithium-ion battery’s storage capacity, so far as kWh per kilo are concerned.
What’s the golden egg?
Mr la Vecchia won’t tell us, because the patent is pending.
Spoilsport.
Trust me, this is complicated enough already. One batch of ‘bi-Ion’ fluid holds a positive charge, the other a negative charge. The car pumps these liquids through a membrane, where the interaction of the charged electrons generates an electrical charge. The liquid is vapourised and released, harmlessly, we’re told, as ‘water dust’. This allows the tank to empty so you can refill it. It also massively decreases the car’s weight as you drive – adaptive suspension stops the 320kg fuel knackering the handling.
Meanwhile, the charge is stored in a supercapacitor, which is like a giant industrial-strength battery, more resistant to frequent charge-use-charge cycles than a regular battery, and can provide the bursts of power necessary for driving a motorised vehicle. It’s the size of a shoebox.
That’s…amazing.
There’s more. And it gets even weirder. What makes the Quentin particularly interesting is it’s the world’s first low-voltage electric car. Every other EV uses high voltage, so low voltage means thick, heavy, pricey cables. But the Quantino’s are no thicker than a human finger.
Low voltage is usually used for low-speed stuff like golf karts and mobility scooters, but because the nanoFlowcell system produces high current at low-rated voltage, la Vecchia says he can get away with much smaller wires without the resultant losses and heat build-up.
Confused, I rang Top Gear’s Big-Brain-In-Chief Chief Paul Horrell, who checked his equations and replied with the extremely valid point that a combination of high current and thin wires with no resultant heat build-up defies the laws of physics. Presented with this, uh, overwhelming evidence, la Vecchia smiled and said his patents will reveal a breakthrough in due course.
This sounds fiendishly complicated. What’s the benefit?
Where do you start? Because the fuel is essentially saltwater, it’s abundant and can be produced almost anywhere on Earth (again, the exact process is a closely-guarded secret, but la Vecchia says it could be made widespread and totally carbon-free.)

Toate ingredientele unui hoax. Inclusiv credulii care se jura.

Quote

The person claiming to have invented this fuel cell, Nunzio La Vecchia, is a song writer making elevator music. He also claims to be a musician, although music videos with him performing don't show his hands and his face at the same time except for extremely simple motions.

The cars presented by Nanoflowcell have been designed by Koenigsegg, and are branded as "QUANT E".


#16
amtct

amtct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 05.03.2009
Procesul e un secret? Sa inteleg ca un chimist daca analizeaza aia nu isi da seama pentru ca "motive" ?
Asta e ca tampenia aia cu masina pe baza de thorium.

Totusi asta e sectiunea auto dar vad sa se discute despre orice doar auto.E mai dregraba sectiunea anti masini si pro Enterprise ...cu toate ca nava Enterprise e mai probabil decat retete secrete si alte prostii.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate