Internet business banda garantata 10 mbps
Last Updated: Oct 28 2016 21:17, Started by
vasy86le
, Oct 28 2016 17:58
·
0
#1
Posted 28 October 2016 - 17:58
Salutare, am facut acum 3 zile un contract pentru Internet la Nextgen, cu banda garantata, business, 10 mbps garantat cu urcare pana in 100 mbps, dar spre seara, sau cand ploua si lumea sta mai mult pe net, am probleme mari cu pingul, de la 6 ms(pe serverul Nextgen 94.53.12.190) imi creste la 150-200, in conditiile astea, eu nu mai pot juca nici un joc online sau sa fac altceva pe net. Intrebarea mea ar fi urmatoarea, din ce motive pot aparea aceste cresteri de ping, din cate stiu, pe internet cu banda garantata, esti doar tu pe banda ta si ai legatura direct din media converterul ce il ai in casa, la serverul furnizorului, sau cel putin asa ar trebui nu? Daca stie cineva mai bine cum sta treaba cu internetul cu banda garantata, l-as ruga sa imi dea mai multe detalii despre cum functioneaza acest serviciu, cum se face egatura la retea,daca ar trebui sa fiu afectat de traficul ce il faci ceilalti cu internet best effort etc. Va rog frumos ajutati-ma, nu stiu ce sa mai fac, nu vreau sa platesc un abonament asa de mare, si sa imi mearga netul ca pe best effort.
|
#2
Posted 28 October 2016 - 18:18
Cred ca cel mai bine ii intrebi pe cei de la Nextgen unde este banda garantata, ca tu ai pierdut-o.
|
#3
Posted 28 October 2016 - 18:40
latimea de banda este garantata, nu latenta. n-au nimic de-a faca una cu alta.
|
#4
Posted 28 October 2016 - 18:42
born2lose, on 28 octombrie 2016 - 18:40, said:
latimea de banda este garantata, nu latenta. n-au nimic de-a faca una cu alta. In contract scrie ca valoarea maxima a latentei nu trebuie sa depaseasca 15 ms, cel putin intre pc-ul meu si serverul lor adica ip-ul care e trecut in contract,94.53.12.190 Am vb cu seful de aici, mi-a zis ca o sa cheme un admin sa vada unde e problema, nu prea se pricep ei, eu banuiesc ca nu am legatura directa cu serverul lor de aici, ci sunt trecut tot pe banda cu ceilalti abonati best effort, altfel nu imi explic de ce imi creste pingul cand stau mai multi pe net, normal ar fi ca business sa fie business si best effort sa fie best effort, nu acelasi lucru, pentru ca si tariful difera foarte mult.Cand am vb cu el mi-a zis si ca eu sunt legat pe un switch cu management,deci, cred ca pe acel switch nu sunt numai eu si cand e suprasolicitat imi creste si mie pingul. Edited by vasy86le, 28 October 2016 - 18:47. |
#5
Posted 28 October 2016 - 18:49
#6
Posted 28 October 2016 - 19:01
pasilla, on 28 octombrie 2016 - 18:49, said:
Si cum este latimea de banda garantata , daca eu am abuteiaj ? Am facut un traceroute, sa vad de unde incepe pingul, nu stiu exact de la ce e acel ip de unde imi incepe ping-ul sa creasca, banuiesc ca vreun switch/media converter ceva, dar daca aflu de la ce echipament e ip-ul, as putea sa le zic unde e problema.Vezi in atasament traceroute. Attached Files |
#7
Posted 28 October 2016 - 21:17
Trimite-le acel traceroute. Ei stiu ce treburi au prin retea.
vasy86le, on 28 octombrie 2016 - 17:58, said:
din cate stiu, pe internet cu banda garantata, esti doar tu pe banda ta si ai legatura direct din media converterul ce il ai in casa, la serverul furnizorului, Solutii tehnice sunt multe, dar nu cred ca e specificat in contract cum anume iti garanteaza banda. Edited by dani.user, 28 October 2016 - 21:17. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users