Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Ce inseamna stornare la client?

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
Alex522

Alex522

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 18.06.2015
Am primit mesaj de la depanero , dupa ce am trimis un radiator defect in garantie prin curier. In mesaj scria ca statusul comenzii e ' stornare la client '
Ce inseamna ? vine reparat , nereparat sau primesc banii inapoi sau contravaloarea produsului ?

#2
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Primesti banii.

Sau un voucher sa-ti iei altceva Ai avut garantia plus?

Daca vrei sa-ti iei altceva de la emag, suna la ei, vb cu un operator si iti face el comanda. In caz ca vrei banii trebuie dat cont iar banii intra in 14 zile.

#3
Alex522

Alex522

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 18.06.2015

 _R_A_D_U, on 28 octombrie 2016 - 17:52, said:

Primesti banii.

Sau un voucher sa-ti iei altceva Ai avut garantia plus?

Daca vrei sa-ti iei altceva de la emag, suna la ei, vb cu un operator si iti face el comanda. In caz ca vrei banii trebuie dat cont iar banii intra in 14 zile.
Simpla garantia , la ei pe site statusul reparatiei e ''ridicat de catre dvs '' , astept acum sa raspunda cineva de la depanero , din experienta anterioara mai am o ora de asteptat

Gata , au raspuns mai repede decat ma asteptam , primesc banii in contul de la emag

#4
eugen261

eugen261

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 334
  • Înscris: 20.01.2010
Nu, contacteaza-i si da un cont bancar, card salariu sau altele si spumele ca ptr. moment nu te interesează nimic din ofertele, produsele lor. Altminteri ramai cu banii în contul lor și,ti trimit fel de fel de propuneri de produse. La lege scrie clar că dacă specifici clar că vrei banii, aceștia trebuie returnați în maxim 30 de zile, 60 în cazul în care sunt în insolvență. Patita de mine.

#5
Sef-chenko

Sef-chenko

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,448
  • Înscris: 17.04.2006
Poate nu ii vrea inapoi, cumpara alt radiator sau ce a trimis in garantie Posted Image

#6
Alex522

Alex522

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 18.06.2015

 eugen261, on 28 octombrie 2016 - 18:20, said:

Nu, contacteaza-i si da un cont bancar, card salariu sau altele si spumele ca ptr. moment nu te interesează nimic din ofertele, produsele lor. Altminteri ramai cu banii în contul lor și,ti trimit fel de fel de propuneri de produse. La lege scrie clar că dacă specifici clar că vrei banii, aceștia trebuie returnați în maxim 30 de zile, 60 în cazul în care sunt în insolvență. Patita de mine.
Mi au zis ca daca vreau banii inapoi sa le dau un cont , dar oricum vreau sa inlocuiesc produsul :)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate