Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Alegere scuter Bucuresti - pareri, recomandari

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
barbat

barbat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 07.02.2008
Salut!

Ma intereseaza un scuter pentru a fi folosit in Bucuresti inlocuind masina, transport public cat mai mult timp posibil. Iau in calcul doar variante noi cu ABS de minim 150 cc, buget 3500 - 4500 euro.
Oscilez intre:
- Honda SH150i ABS(prima optiune in bugetul meu - fiabilitate dovedita in timp, cea mai vanduta in Italia)
- Piaggio Medley 150 cc(imi place cum arata, putin mai mic decat Beverly, nou, de prea putin timp pe piata pentru a sti probleme reale + calitate Piaggio sub Honda)
- Kymco (din cate date am obtinut de la dealerul oficial din Bucuresti doar un Dink Street de 300i poate aduce dar are aprox. 185 kg si destul de mare si nu stiu cat de manevrabil poate fi in trafic intens + roti mici de 13 si 14 inch)
- Piaggio Beverly 300 ie ( 21 CP, 183 kg, destul de mare, consum Bucuresti 5 - 8 % in functie de stil de condus, trafic, anotimp, incarcatura)

Va rog sa-mi spuneti ce credeti despre 150 cc la SH150i, 15 CP, 14,4 Nm, 135 kg, "calaret" 185 cm si 90 kg. Cat de agila poate fi, ma intereseaza in principiu 0-60 km/h folosind-o 90% din timp in oras. Credeti ca as avea nevoie de o cilndree mai mare( mi-as dori SH300 dar este cumva afara din bugetul meu - 5500 eur).
Ce alte sugestii aveti?

Multumesc !

Edited by barbat, 28 October 2016 - 11:19.


#2
un_dac

un_dac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,651
  • Înscris: 13.06.2011
nu ma pricep prea bine, dar nu e mai ok sa-ti iei un motor ca baietii?

Cand ma gandesc la scuter, imi aduc aminte de filmele alea italiene din anii '60 cu Luiggi purtand o casca de doua ori cat capul lui.
Care e avantajul la scuter? Consuma mai putin?

#3
barbat

barbat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 07.02.2008
Exclus, prefer comoditatea si pragmatismul.

 un_dac, on 28 octombrie 2016 - 11:55, said:

nu ma pricep prea bine, dar nu e mai ok sa-ti iei un motor ca baietii?

Cand ma gandesc la scuter, imi aduc aminte de filmele alea italiene din anii '60 cu Luiggi purtand o casca de doua ori cat capul lui.
Care e avantajul la scuter? Consuma mai putin?

Care ar fi avantajul unei motociclete in oras dupa pararea ta?
Conduci motocicleta/ scuter sau doar asa....?

Edited by barbat, 28 October 2016 - 12:33.


#4
un_dac

un_dac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,651
  • Înscris: 13.06.2011

 barbat, on 28 octombrie 2016 - 12:16, said:

Care ar fi avantajul unei motociclete in oras dupa pararea ta?
Conduci motocicleta/ scuter sau doar asa....?

doar asa.. adica nu conduc, nu ma pricep, nici nu stiu sa merg pe motocicleta

Am colegi de serv. care vin la munca cu motocicletele (un Harley, o Honda si a treia nuj ce marca e, seamana cu un dirtbike). Niciunul nu are scuter, d-asta intrebam care e avantajul? primul lucru la care m-am gandit a fost consumul.

#5
barbat

barbat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 07.02.2008
V-as ruga sa nu ne abatem de la ce solicit in postarea initiala.

#6
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Scuterul e cel mai bun vehicul motorizat pentru oras, cu el te strecori usor si consumi putin (daca nu iti iei o balena).
Mobra e prea mare pentru un oras aglomerat si nu isi are rostul.

In gama de viteze dorita (0-60 km/h preponderent, normal si realist) orice scuter de 125-300 cmc e ok. Cele de 400-800 cmc sunt balene care se strecoara greoi si consuma inutil intr-un oras sufocat de trafic. Inainte de a plati, verifica comoditatea pozitiei in mers, manevrabilitatea si greutatea scuterului pentru o parcare usoara.

Edited by Quantum, 28 October 2016 - 13:28.


#7
barbat

barbat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 07.02.2008
Din pacate nu ai unde testa la un dealer in Romania vreun scuter din cele ce ma intereseaza(toate cica se aduc pe comanda). Chiar mi-as dori asta.
Honda SH150i ABS are 135 kg si 15 CP(dupa cum scriam mai sus), ceea ce ar fi echivalentul aproximativ unui scuter de 250 cc si 185 kg cu 20-21 CP sau ma insel ?!

#8
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Kymco sunt foarte fiabile. Te poti uita la dealeri din Italia pentru asta, daca esti dispus sa mergi sa il aduci de acolo sau sa gasesti un transportator roman pe bursa de marfuri sau cum s-o numi.

Au volum mare de vanzari, reduceri tot timpul si vand toata gama.

#9
barbat

barbat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 07.02.2008

 MembruAnonim, on 28 octombrie 2016 - 13:52, said:

Kymco sunt foarte fiabile. Te poti uita la dealeri din Italia pentru asta, daca esti dispus sa mergi sa il aduci de acolo sau sa gasesti un transportator roman pe bursa de marfuri sau cum s-o numi.

Au volum mare de vanzari, reduceri tot timpul si vand toata gama.
De acord ca sunt fiabile, am mers cu Kymco si mi-a placut. Daca modelul ales din Italia spre exemplu nu este comercializat in Romania, pot avea garantie valabila aici?

Edited by barbat, 28 October 2016 - 13:55.


#10
barbat

barbat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 07.02.2008
Nu inteleg de ce nu a prins chestia asta cu scuterele in Romania si aici ma refer la cele pentru care trebuie o categorie, de peste 50 cc. Sub aceasta capacitate consider amatorism si nu vreau sa intru in polemici inutile. Da, o sa-mi spuneti ca sunt nu stiu ce cluburi, gasti dar din ce vad eu prin tara totul e strict de vara tratat cu un grad mai mare sau mai mic de seriozitate.
Dealeri nu au informatii de ce se petrece pe piata asta in lume, nu aduc nimic ce poate fi vazut/testat. Te simti cumva jenat de situatia in care esti pus atunci cand vrei sa afli informatii despre un produs anume pentru ca el nu se vinde, nu este adus, nu poate fi vazut iar cei cu care vorbesti nu stiu sa-ti dea vreo referinta. Exemplu concret : Honda Romania nu aduce, nu vinde celebrele SH 125,150, 300.
Le-am pus cap la cap si am reusit sa deduc ca in 2015 TOTI dealeri din Romania nu au vandut 100 de scutere peste 50 cc. Totul este second, oamenii vorbesc pe tot felul de forumuri de modele din 2002, 2004, de toate cazanele aduse de afara, oameni care considera ca fiind util un Burgman de 400cc in oras, este ireal.
Plecand de la premiza ca un scuter este preferabil unui oras in detrimentul unei motociclete, ca este pertinent ca in Bucuresti sa-l poti folosi minim 8 luni pe an, ca ajungi  cel mult in jumatatea timpului pe care l-ai face cu o masina, ca in acele momente cand este imperios necesar sa folosesti o masina te poti deplasa rapid traficul fiind diminuat de lipsa lor, ca te costa de 5-7 ori mai putin decat o masina cu un pret mediu, ca iti consuma pana in 3l/100km un motor de ultima generatie de 150cc NU inteleg de ce lumea NU cumpara asa ceva.

Edited by barbat, 12 November 2016 - 13:46.


#11
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

 barbat, on 12 noiembrie 2016 - 13:41, said:

Nu inteleg...
- fudulie - prostie
- risipa
- piata saraca
- societatea n-a fost incurajata sa foloseasca 2 roti (lipsa parcari, lipsa educatie in trafic, de ambele parti)

#12
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011
Honda sh 150-300 depinde de bani . E super fasneata si nu are gabarit mare sa-ti faca probleme in trafic intre coloane .

#13
do_it

do_it

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 18.05.2007
Salut. Am avut Piaggio MP3 300 ie (nu avea ABS) in 2015 care avea 227kg si 23 Cp, sub sa incapea o singura casa jet, saua destul de mica ca suprafata si cam de tare; f sigur pe viraje, umezeala peste mici denivelari sau crapaturi in asfalt (desi nu prea le gasesti pe aici). Cam greu ptr puterea motorului si la manevrabilitate in traficul urban (intre masini), eu zic: ...bunicel.
In 2016 mi-am luat Kymco Downtown 350i ABS care vine cu motor Euro 4, si ABS. Are doar 190 kg si 31 Cp. Foarte sprinten, mult mai spatios sub sa unde incape lejer doua casi Jet si inca ceva pe linga, Saua este foarte confortabila (la Piaggio este prea tare). Locul ptr pasager mai mare si mai conf. Este mai manevrabil decit Piaggio in traffic. Desigur am facut test cu Honda SH 150i si e f usoara. Cred ca daca mergi singur mai mereu si cu precadere in oras e indicat... daca in schimb esti ca mine, adica mai mereu amandoi pe motor, si bagi autostrada (distante de bun simt 200-300 km) atunci ceva in genul Kymco Downtown 350i este alegerea. Am uitat sa specific ca la Kymco ai loc sa mai intinzi si picioarele daca mergi mai mult... la Honda SH sau la Piaggio nu ai acest privilegiu. Kymco este in compromise bun intre in scooter prea mare si unul prea mic (mai ales ca ai zis ca ai 1.85m- eu am 1.80m ca sa iti faci o idee) Bafta

Attached Files


Edited by do_it, 31 January 2017 - 20:11.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate