Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noile tarife maxime RCA in dezbatere publica
Last Updated: Dec 03 2016 20:23, Started by
Maverickk
, Oct 27 2016 16:46
·
0
#1
Posted 27 October 2016 - 16:46
Ministerul Finanțelor a pus în dezbatere publică proiectul de act normativ referitor la nivelurile maxime ale primei RCA. Cea mai mică poliță RCA pentru un autoturism va fi de 541 de lei pe an, iar cel mai mare de 3.087 de lei. Cei mai mult vor plăti tinerii cu mașini puternice.
Cât se va plăti pentru cele mai populare mașini Autoturismele cu capacitate cilindrică cuprinsă între 1,2 și 1,6 litri sunt cele mai întâlnite. Pentru grupa 1,2-1,4 litri, nivelurile maxime sunt următoarele: sub 25 de ani: 985 de lei 26-30 de ani: 800 de lei 31-40 de ani: 610 lei 41-50 de ani: 617 lei 51-60 de ani: 611 lei peste 60 de ani: 541 lei Pentru grupa 1,4-1,6 litri, nivelurile maxime sunt următoarele: sub 25 de ani: 1.166 lei 26-30 de ani: 942 lei 31-40 de ani: 712 lei 41-50 de ani: 721 lei 51-60 de ani: 714 lei peste 60 de ani: 629 lei Tabel complet: http://media.dcnews...._1_24521400.pdf Sursa: http://www.economica...n_127680.html#n |
#2
Posted 27 October 2016 - 17:00
De ce grupa de varsta 41-50 ani e mai "scumpa" decat grupa 31-40, iar urmatoarele scad?
In intervalul asta de varsta apar pilotii de formula1 pe soselele patriei? |
#3
Posted 27 October 2016 - 17:03
Mi se par enorme... De ce ar costa un RCA pentru o masina mica, conducator auto fara evenimente rutiere, mai mult de 250 lei, ca nu inteleg.... ??? Sa vedeti voi cata lume nu va mai face niciun RCA, va circula fara...
|
#4
Posted 27 October 2016 - 17:07
in alte tari se incurajeaza masini cu motor mic, aici vad ca <1200cc sau 1200-1400 e tot aia....la unele categorii e mai scumpa masina cu motorul mai mic !!
La >2000cc pretul trebuia sa sara foarte mult, la noi cu doar 30% ca barosanii au masini puternice.. Totusi poate e un lucru bun la aceste preturi: posibil mai multa lume se va urca pe bicicleta/trotineta/ role O apare RCA de 1 zi/saptamana ca rovigneta ? Edited by sirgoofy, 27 October 2016 - 17:17. |
#5
Posted 27 October 2016 - 17:15
sirgoofy, on 27 octombrie 2016 - 17:07, said:
in alte tari se incurajeaza masini cu motor mic, aici vad ca <1200cc sau 1400-1600 e tot aia....la unele categorii e mai scumpa masina cu motorul mai mic !! De la >2000cc pretul trebuia sa sara foarte mult, la noi cu doar 30% ca barosanii au masini puternice.. Totusi poate e un lucru bun la aceste preturi: posibil mai multa lume se va urca pe bicicleta/trotineta/ role O apare RCA de 1 zi/saptamana ca rovigneta ? De ce de la 2000cm? Care e legatura dintre capacitatea motorului si accident? Iti spun eu,nici una.RCA din Romania e o porcarie,cum de altfel e cam orice pe acolo,nu cred ca-ti dai seama ca nu masina face accidentul ci soferul.Un sistem corect de RCA ar fi cel pe persoana nu pe masina. |
#6
Posted 27 October 2016 - 17:16
Eu nu inteleg de ce trebuie sa conteze pentru asigurator capacitatea cilindrica?
Nici puterea motorului nu ar trebui sa-l intereseze! |
#7
Posted 27 October 2016 - 17:17
Deci unul care isi obtine permisul la 42 de ani si detine o masina plateste mai putin decat unul care are 30 de ani si are sa permisul obtinut de 10 ani vechime si detine aceeasi masina?
Edited by bazil1988, 27 October 2016 - 17:26. |
#8
Posted 27 October 2016 - 17:18
sirgoofy, on 27 octombrie 2016 - 17:07, said:
in alte tari se incurajeaza masini cu motor mic, aici vad ca <1200cc sau 1200-1400 e tot aia....la unele categorii e mai scumpa masina cu motorul mai mic !! La >2000cc pretul trebuia sa sara foarte mult, la noi cu doar 30% ca barosanii au masini puternice.. Totusi poate e un lucru bun la aceste preturi: posibil mai multa lume se va urca pe bicicleta/trotineta/ role O apare RCA de 1 zi/saptamana ca rovigneta ? |
#9
Posted 27 October 2016 - 17:19
sirgoofy, on 27 octombrie 2016 - 17:07, said: La >2000cc pretul trebuia sa sara foarte mult bazil1988, on 27 octombrie 2016 - 17:17, said:
Deci unul care face isi obtine permisul la 42 de ani si detine o masina plateste mai putin decat unul care are 30 de ani si are sa permisul obtinut de 10 ani vechime si detine aceeasi masina? |
#10
Posted 27 October 2016 - 17:25
ericmario, on 27 octombrie 2016 - 17:16, said:
Eu nu inteleg de ce trebuie sa conteze pentru asigurator capacitatea cilindrica? Nici puterea motorului nu ar trebui sa-l intereseze! Ii intereseaza ca sa vada cam care este capacitatea financiara a fiecaruia si cat poate fiecare sa plateasca... asta ii intereseaza. De asta RCA la masini de teren sau mai puternice e enorm. |
|
#11
Posted 27 October 2016 - 17:28
Nu inteleg smecheria asta.... conform tabelului, RCA-ul meu se tripleaza
|
#12
Posted 27 October 2016 - 17:37
#13
Posted 27 October 2016 - 17:43
Ar trebui să se raporteze la altceva, nu la cilindrare.
|
#14
Posted 27 October 2016 - 17:47
Care o facut legea ,incurajeaza la moarte. Nu ai cum sa fie rca-ul mai scump pt aia care sunt aproape morti. 60+. Se pare ca o sa ne mutam masinile pe la unguri,bulgari,etc
|
#15
Posted 27 October 2016 - 17:51
AladinArdeal, acum spune si pe romaneste ce ai vrut sa spui.
|
|
#16
Posted 27 October 2016 - 17:53
ericmario, on 27 octombrie 2016 - 17:16, said:
Eu nu inteleg de ce trebuie sa conteze pentru asigurator capacitatea cilindrica? Nici puterea motorului nu ar trebui sa-l intereseze! Statistic vorbind, masinile cu cilindree mai mare pot atinge viteze mai mari; viteze mai mari = probabilitate mai mare de producere accident. De exemplu, la un Opel Corsa cu motor de 973cc la viteza de 130km/h masina e in treapta a 5-a la ~4500 rotatii; gandeste-te daca ai o masina cu motor de 1800cc sau mai mare, ce viteza ai in treapta a 5-a la ~4500 de rotatii. Leaga asta de faptul ca distanta de franare creste exponential o data cu viteza si vei avea raspunsul. |
#17
Posted 27 October 2016 - 18:00
bazil1988, on 27 octombrie 2016 - 17:17, said:
Deci unul care isi obtine permisul la 42 de ani si detine o masina plateste mai putin decat unul care are 30 de ani si are sa permisul obtinut de 10 ani vechime si detine aceeasi masina? Dar RCA ul la noi nu este in functie de nimic, ci doar in functie de borfasie adica sa faca ei cati mai multi bani pe nimic, oricum daca tu ai un accident o sa platesti reparatia in anul urmator iar ei raman pe plus cu asigurarea ta normala. |
#18
Posted 27 October 2016 - 18:02
LuvRaluK, on 27 octombrie 2016 - 17:53, said:
Statistic vorbind, masinile cu cilindree mai mare pot atinge viteze mai mari; viteze mai mari = probabilitate mai mare de producere accident. De exemplu, la un Opel Corsa cu motor de 973cc la viteza de 130km/h masina e in treapta a 5-a la ~4500 rotatii; gandeste-te daca ai o masina cu motor de 1800cc sau mai mare, ce viteza ai in treapta a 5-a la ~4500 de rotatii. Leaga asta de faptul ca distanta de franare creste exponential o data cu viteza si vei avea raspunsul. Si pentru asta nu am nevoie de 500 cp. Pe de alta parte, exista ascutitorile astea cu motoare de 1.0 turbo si peste 100 cp care pot alerga cu 200 kmh pe autostrada (cum se lauda un coleg pe forum). Unde-i logica? Sau asiguratorii astia sunt retardati? Edited by ericmario, 27 October 2016 - 18:03. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users