Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Decathlon - magazin online dar si fizic
Last Updated: Sep 10 2020 20:52, Started by
Dany_Darke
, Oct 24 2016 00:39
·
0
#1
Posted 24 October 2016 - 00:39
Buna seara colegi, mai devreme ma uitam pe site-ul Decathlon in vederea achizitiei de incaltaminte. Ceea ce m-a nedumirit este faptul ca nu prea se mai gaseste stoc disponibil in magazinul fizic, nu e nimic de speriat pana aici, insa nici macar in magazinul online nu se mai gasesc foarte multe produse. La unele produse ieftine, de genul 60 de lei, este stoc pt ambele tipuri de magazin, insa daca se urca la pret, cam peste tot apare ca nu este stoc si indisponibil pt magazinul online.
In ideea ca poate s-au axat mai mult pe incaltaminte barbateasca, am aruncat o privire si acolo, dar aceeasi poveste. La imbracaminte nu se pune problema la fel de serios, dar nici prea roz nu este. Magazinul fizic de obicei este plin, adica am mai fost la ei, marfa este destula, la fel si cumparatori, dar totusi, doar cateva modele din tot ce au prezentat pe site? M-am uitat la produse de sezon, pana si la botosei este lipsa stoc. Din 7 pg de produse de incaltaminte, daca abia umplu juma de pagina cu produse care sa le si poata vinde. Pe internet nu am vazut nu stiu ce stiri cum ca ar fi in cadere libera Decathlon, dar totusi, care mai este rostul, in afara de marketing, de a tine 100 de produse la prezentare, dar ei sa vanda vreo 10? Ceea ce pot remarca sigur, este faptul ca fata de anul trecut sau chiar acum 2 ani, au disparut destule produse din oferta lor, unele produse care mie cel putin, mi s-au parut calitative. Voi ce stiti de Decathlon, ce se intampla cu ei? Cum vedeti aceasta situatie, cel putin pt mine, ciudata? In ce masura produsele care le cautati de obicei (si) la ei, le gasiti atat online, in stoc, dar mai ales fizic? |
#2
Posted 24 October 2016 - 00:48
Magazinul online are stocul magazinului din Militari, care cred ca e cel mai mare magazin Decathlon din toate existente. De acolo livreaza.
Intradevar la unele produse apare indisponibil in majoritatea magazinelor sau chiar toate insa nu stiu in ce masura e actualizat in timp util, deoarece anul asta am fost intr-un magazin din care am cumparat ceva ce online aparea ca nu e stoc, insa erau rafturile pline cu acel produs. |
#3
Posted 24 October 2016 - 00:49
N-au stocuri mari, cu exceptia unor marci proprii(desi nici acolo nu au intotdeauna). Au preturi foarte bune la anumite produse, dar daca ai noroc sa le prinzi. Si am impresia ca da, au ceva mai multe articole pentru barbati,
|
#4
Posted 24 October 2016 - 00:54
de obicei apare destul de ok pe site, adica este actualizat, oricat de duminica ar fi, totusi nu cred ca au golit oamenii rafturile si sa fi ramas fara stoc peste tot, culmea, la produsele cele mai scumpe. astept si ora deschiderii magazinelor fizice, poate cine stie, se actualizeaza baza de date si poate incepe a aparea pe stoc. chestia e ca sunt si departe de magazin, sa merg pana aolo doar ca sa vad niste rafturi goale ... parca nu-mi prea arde.
de asta m-am si uitat la barbati, ca poate ar fi produse mai multe, ca sa-mi pot face o idee, pt ca la produse pt femei, bate vantul destul de tare. |
#5
Posted 24 October 2016 - 02:03
#6
Posted 24 October 2016 - 05:24
Singurul raft gol pe care l-am văzut era la magazinul din Cluj cu câteva zile înainte de Electric Castle. Cel cu cizme de cauciuc. A, și pe la corturi / izoprene era destul de gol.
Aș recomanda să încerci să probezi în magazin, sunt diferențe destul de mari la mărime între game, chiar și la același brand de-al lor. De exemplu, tricourile Quechua din gama Techtil 100, alea "cu scris" sunt cu 1-2 mărimi mai mari pe etichetă decât cămășile. La nădragi, în schimb, n-am găsit diferențe, atâta numa că au prostul obicei să facă uneori economie la buzunare. Am observat și eu problema cu stocurile la unele produse, dar nu e doar la nivel național, am pățit-o și prin alte locuri. E strict legată de legile lui Murphy, adică fix ceea ce cauți s-ar putea să nu să aibă pe mărimea ta deși au 4 basculante de ceva ce nu vrei, mărimea S. |
#7
Posted 24 October 2016 - 05:27
Nu au actualizate stocurile. Acum 2 săptămâni am comandat de la ei un arc pentru tir și deși site-ul arăta o bucată la Timișoara și 2 la Cluj am avut surpriza să-l primesc foarte repede întrucât aveau și în depozitul magazinului online dar nu știau asta.
Am sunat de 3 ori în 2 zile la telefon pentru clarificarea detaliilor comenzii și mi-a răspuns aceeași persoană |
#8
Posted 24 October 2016 - 06:10
Stocul afisat online pt magazinele fizice nu e real.
Am patit cu magazinul din SV. Era afisat "disponibil" la 2 produse insa in magazin nu existau. Alta data: invers. Era indisponibil afisat, dar era in magazin. |
#9
Posted 24 October 2016 - 07:07
o sa trag o fuga astazi pe la ei. sper sa gasesc ceva. am mai vrut sa iau la un moment dat ceva si nu am mai apucat. poate macar in magazinul fizic sa gasesc ceva ce-mi place. pt ca la haine m-am lamurit, nu mereu se potrivesc.
de obicei ma uit pe net, macar sa-mi fac o idee despre ce as putea gasi, dat fiind ca si magazinul e mare, imi trebuie destuuuula vreme sa ma uit la tot ce e pe acolo. ce mi-a ramas in minte de la o vizita cu un prieten, este ca aveau niste adidasi, barbatesti, care acum 2 ani erau 120 lei, anul trecut si anul asta erau 140, iar acum dupa ce au iesit din stoc, se vand cu 100. ma intreb daca practica si ei politica pretului mic pt timpul cat nu este stoc pt produs. asta mi-a ramas in minte, iar ieri cand m-am uitat la incaltaminte de barbati, i-am recunoscut. pt femei preturile sunt aproximativ constante. o sa va zic azi ce am rezolvat. |
#10
Posted 24 October 2016 - 07:47
Daca comanzi online, iti aduc de oriunde au produsul respectiv in tara (sau chiar strainatate), dar e bine sa vorbesti la telefon sau direct in magazin, intrebi daca produsul respectiv il mai au in stoc undeva.
|
|
#11
Posted 24 October 2016 - 08:10
experienta mea :
am vrut un produs , pe online nu era disponibil . am cont si card Decathlon. am sunat la magazinul online , fiind in fata calculatorului ,cu operatoarea in telefon , mi-a pus produsul ca fiind disponibil , l-am pus in cos si l-am cumparat . dupa cumparare , de curiozitate , am intrat iar pe pagina produsului si nu mai era disponibil. |
#12
Posted 24 October 2016 - 08:11
Eu am cautat o bicicleta pentru fi'miu prin primavara.
Online nu era disponibil. Asa ca am luat la rand toate magazinele si am gasit in unul singur (Ploiesti) stoc limitat. Am sunat la magazinul din Ploiesti si i-am rugat sa-mi trimita bicicleta la Bucuresti. Am fost sunat cand a ajuns in Bucuresti. Nu a trebuit sa platesc nimic inainte si nici nu as fi fost obligat sa o cumpar daca ceva nu mi-ar fi placut la ea. |
#13
Posted 24 October 2016 - 08:12
Am mers în magazin si ne-am luat ce ne-a placut, astfel, nefacind nici o comparație, am plecat mulțumiți si cu îmbrăcăminte/masuri pe placul nostru.
|
#14
Posted 24 October 2016 - 18:16
alym, on 24 octombrie 2016 - 00:48, said:
Magazinul online are stocul magazinului din Militari, care cred ca e cel mai mare magazin Decathlon din toate existente. De acolo livreaza. Intradevar la unele produse apare indisponibil in majoritatea magazinelor sau chiar toate insa nu stiu in ce masura e actualizat in timp util, deoarece anul asta am fost intr-un magazin din care am cumparat ceva ce online aparea ca nu e stoc, insa erau rafturile pline cu acel produs. Eu am cautat un produs in militari si nu l-am gasit, in final, am reusit sa aflu online ca era disponibil in alte magazine/localitati si mi s-a promis telefonic ca se va aduce special pt mine in magazinul militari. Asa a si fost. Deci nu se livreaza din militari neaparat si nu e stocul din militari sfantu.dracu, on 24 octombrie 2016 - 08:11, said:
Eu am cautat o bicicleta pentru fi'miu prin primavara. Online nu era disponibil. Asa ca am luat la rand toate magazinele si am gasit in unul singur (Ploiesti) stoc limitat. Am sunat la magazinul din Ploiesti si i-am rugat sa-mi trimita bicicleta la Bucuresti. Am fost sunat cand a ajuns in Bucuresti. Nu a trebuit sa platesc nimic inainte si nici nu as fi fost obligat sa o cumpar daca ceva nu mi-ar fi placut la ea. |
#15
Posted 27 April 2017 - 09:41
Decathlon, la comenzile online cu livrare acasa, nu se oboseste sa comunice detalii despre livrare in afara de firma de curierat si aproximarea de maxim patru zile? Un mail, un sms, un nr. AWB, ceva?!
LE In afara de validarea platii, la 24 de ore de la efectuarea comenzii, n-am nici un fel de informatie utila privind stadiul comenzii. Attached FilesEdited by since2004, 27 April 2017 - 09:49. |
|
#16
Posted 27 April 2017 - 09:58
since2004, on 27 aprilie 2017 - 09:41, said:
Decathlon, la comenzile online cu livrare acasa, nu se oboseste sa comunice detalii despre livrare in afara de firma de curierat si aproximarea de maxim patru zile? Un mail, un sms, un nr. AWB, ceva?! LE In afara de validarea platii, la 24 de ore de la efectuarea comenzii, n-am nici un fel de informatie utila privind stadiul comenzii. |
#17
Posted 27 April 2017 - 14:24
Am primit si eu pana la urma un mail la peste 24 de ore de la comanda. "Echipa Decathlon va verifica disponibilitatea produselor și vă va contacta în cazul în care există diferențe de stoc."
Probabil asa lucreaza ei, cu termene mai lungi. E ok, n-am o problema cu asta, doar ca n-am stiut. |
#18
Posted 29 April 2018 - 17:42
Daca fac comanda cu livrare in magazin, am vazut ca trebuie sa platesc cu cardul. Pana aici toate bune, dar daca nu sunt multumit de produs?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users