Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Procedura recuperare talon.
Last Updated: Oct 24 2016 17:31, Started by
Lovele
, Oct 23 2016 12:22
·
0
#1
Posted 23 October 2016 - 12:22
Buna ziua.
M-au prins cu itp-ul expirat de 2 saptamani si mi-au ridicat talonul. Imi puteti zice va rog care este procedura de recuperare si ce documente sunt necesare? Am 15 zile dovada pentru a putea merge cu masina. Daca am parbrizul zgariat pot sa zica un NU la RAR? E ceva de genu: Multumesc mult. Attached Files |
#2
Posted 23 October 2016 - 12:30
Schimbi parbrizul, faci programare la RAR si dupa verificare iti vor da hartie cu care iti recuperezi "talonul".
Ca presupun ca pentru parbriz a fost retinut... daca nu doar pentru parbriz atunci remediezi si celelalte defectiuni. |
#5
Posted 23 October 2016 - 13:14
Din pacate , va trebui o pregatire completa pentru RAR, verificat tot, schimbat parbriz si doar asa mai ai o sansa.
De ce nu ai facut ITP la timp , sa scapi de necazuri ? Pentru un rahat , platesti cat nu face acum... Edited by keta, 23 October 2016 - 13:15. |
#6
Posted 23 October 2016 - 13:16
A fost retinut talonul pentru ca aveam itp-ul expirat de 2 saptamani si a fost un control.... Nu din cauza parbrizului.
|
#7
Posted 23 October 2016 - 13:27
Nu conteaza pentru ce a fost retinut talonul, ideea este ca vei fi nevoit sa faci ITP la RAR si nu vei trece cu parbrizul fisurat. O sa iti verifice toata masina, asa ca e bine sa o pregatesti inainte.
|
#8
Posted 23 October 2016 - 14:13
Eu am trecut la ITP cu parbrizul fisurat, au trecut in fisa lor "parbriz fisurat, zona acceptabila", acum depinde ce considera ei acceptabil. Pe vremuri, era aceptabil daca era in afara urmei lasate de stergatoare, deci daca puneai stergatoare mai scurte, puteai scapa. Eu zic sa incerci, poate ai noroc, eventual, intrebi acolo, cand te pui la coada, daca are rost sa mai stai, sau nu, inainte sa platesti, in cel mai rau caz, daca te respinge, platesti doar revenirea, dupa ce ai schimbat parbrizul.
|
#9
Posted 23 October 2016 - 14:43
Multumesc de raspunsuri. O sa incerc cu parbrizul asa cum e. Este fisurat in partea cea mai stanga, chiar la capat in pozitie verticala.
|
#10
Posted 23 October 2016 - 14:47
Daca nu ma insel daca incearca norocul si il respinge il costa niste timp si niste bani... si in functie de masina mai bine da banii aia pe parbriz... un parbriz il gasesti chiar si la 100 lei.
Sansele sa treca cu parbrizul fisurat pe lungime si in raza vizuala a soferului sunt destul de mici. Edited by alym, 23 October 2016 - 14:47. |
|
#11
Posted 23 October 2016 - 14:56
Parbrizul asa cum arata este un pericol in primul rand pentru tine. Nu mai sta pe ganduri si schimba-l. La ITP sunt acceptate fisuri mici care nu prezinta pericol de continuare in caz de tensiuni sau usoare lovituri pe parbriz.
|
#12
Posted 23 October 2016 - 15:01
Mie mi se pare că fisura e chiar în câmpul vizual al șoferului, adică șanse nule să treacă inspecția. Este chiar deasupra volanului, indicatoarelor de bord...
|
#13
Posted 23 October 2016 - 15:53
Poza nu e făcută de inițiator, e luată de pe net... Dacă tot vrei niște răspunsuri cât de cât la obiect, fă și tu o poză cu parbrizul TĂU!
|
#14
Posted 23 October 2016 - 16:04
Atasez o poza reale. ce pareri aveti? Oare merge faza cu rezolvam cu o bere?
Attached FilesEdited by Lovele, 23 October 2016 - 16:05. |
#15
Posted 23 October 2016 - 16:09
Nu prea cred... E în câmpul vizual, e mai sigur să schimbi parbrizul. În plus, vine și sezonul rece iar diferența de temperatură dintre habitaclu și mediul exterior poate determina extinderea fisurii.
|
|
#16
Posted 23 October 2016 - 16:23
Nu treci mai mult ca sigur, o cunostinta a ramas fara talon pentru fisuri asemanatoare in aceeasi pozitie (partea soferului stanga) la Loganul cu care se ducea la munca zilnic si a sfarsit prin a schimba parbrizul... l-a costat vreo 200-250 lei cu tot cu montat.
|
#17
Posted 24 October 2016 - 08:26
De ce sa te complici "sa dai o bere" cand e mai simplu sa schimbi parbrizul (la un moment dat tot va fi necesara schimbarea)?
Daca te refuza la ITP va fi necesara revenire si aia se taxeaza si ea... |
#18
Posted 24 October 2016 - 17:27
Am zis sa imi incerc norocul astazi. M-au respins din cauza ca frana de serviciu nu frana egal la roti, iar despre parbriz inginerul a zis ca se poate trece cu vederea. Acum ramane sa rezolv problema cu frana de serviciu si o sa schimb si parbrizul cu un drum. Pentru revenire este necesar programare?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users