Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Joc Drone

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri
 Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!
 La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...
 

Tranzitie invatamant -> industrie

- - - - -
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#1
gabriela1506

gabriela1506

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 22.10.2016
Buna! Am mare nevoie de ajutor! Povestea sta cam asa: momentan sunt profesor de informatica intr-un mic orasel din minunata nostra tarisoara, am un salariu de mizerie, as vrea sa ma mut la bucuresti, de la vara si sa-mi caut un job in IT. Cunosc foarte bine limbajul de programare Pascal(limbaj pe care l-am studiat in liceu, chiar daca momentan nu ma ajuta la nimic, m-a ajutat sa-mi dezvolt putin gandirea algoritmica), limbajul de programare C si putin HTML. As vrea sa invat C++ si Java, dar nu stiu de unde sa incep. De cateva saptamani tot caut pe diferite site-uri informatii despre: ce limbaje se cauta, ce teste se dau la interviu, ce trebuie sa stiu eu, insa...am intrat de tot in ceata: zeci de termeni necunoscuti, pareri diferite despre ce limbaj sa studiez, si asa mai departe. M-a apucat teama ca nu o sa reusesc. Nici macar nu-mi pot aprecia nivelul de cunostinte la care ma aflu. Sunt o fire extrem de ambitioasa si sunt capabila de eforturi mari sa reusesc ce mi-am propus. Va rog sa ma ajutati! Orice sfat e bine bine-venit!

#2
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006

View Postgabriela1506, on 23 octombrie 2016 - 00:11, said: