Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Garantie Orange, Mare Minciuna
Last Updated: Dec 09 2016 21:34, Started by
cristiansuta
, Oct 22 2016 01:10
·
0
#1
Posted 22 October 2016 - 01:10
Buna ziua tuturor,
Apelez de foarte mult timp la acest forum pentru informare, dar pana acum nu am avut cont pentru ca nu am avut nimic de postat. Iata totusi ca a venit si trista zi in care sunt nevoit sa imi fac un cont, pentru ca simt nevoia sa va impartasesc problema mea, si cine stie.... poate unii vor invata din gresala mea. Inarmativa cu rabdare pentru ca povestea este umpic mai lunga Partea intai, surprise placute: Client la alta retea telekom (nu voi spune numele pentru ca nu stiu daca se considera reclama) semnal acceptabil internet bunicel, convorbiri nelimitate, la pret extraordinar de mic (22 lei pe luna). Relativ multumit singura problema era ca nu imi ofereau nimic la fidelizare. Si se termina contractual meu si dau peste cei de la Orange. Oamenii imi fac o oferta BETON, au conventie cu firma la care lucrez, asa ca imi ofera abonamentul Orange Me 30 pentru doar 24 de euro (convorbiri nelimitate, 11gb net la viteze 4g, tot tacamul), de parca nu era sufficient mai imi ofera si un Samsung Galaxy S6 GRATUIT.... cum sa refuzi asa ceva nu?? Imi dau si posibilitatea ca pentru 6 euro sa imi fac asigurare, deci totul perfect. Ce sa mai spun m-au impresionat, asa ca in ianuarie 2016 inchei contractual si ma bucur de experienta Orange. Trec 3 luni telefonul nu se mai incarca cum trebuie, nu mai tine bacteria, castile nu mai functioneaza..... merg la Orange Shop predau telefonul in garantie cu casti cu tot, in 5 zile vine inapoi reparat + casti noi. Mi-am zis, WOW in sfarsit o companie profesionista care isi respecta clientii.... ce sa spun eram foarte multumit, chiar incepeam sa simt "Experienta Orange" in cel mai frumos mod posibil. Si iarasi foarte multumit, ma bucur de telefonul meu performant si de serviciile care functioneaza fara repros, pana de curand. Si incepem partea a doua, telenovela: Intr-o zi ploioasa de duminica, 02.10.2016 ma trezesc linistit pe la ora 10 dimineata, lucru frumos nu? Gresit trebuia sa imi fi sunat alarma la 04:30 pentru ca la 06:00 trebuia sa intru in tura (munca in fabrica, probram 12/24, 12/48, stiti cum e...). Ma uit pe geam, vad lumina... ma uit la telefon.... nimic.... efectiv nimic.... telefonul era stins, incerc sa il pornesc, nu merge... in fine merg la lucru imi cer scuze pe la sefi, imi iau suturile in dos si cam aia a fost, ma intorc acasa pachet de nervi, dar lasa ca trece. Nu imi fac multe probleme si luni merg cu telefonul la Orange pentru a-l preda din nou la reparat. O domnisoara foarte draguta inspecteaza telefonul, si constata: "este impecabil, nu prezinta nici o urma de uzura, il tineti in vitrina?" imi spune razand. Ma amuz si eu ii las telefonul, primesc un telefon de schimb (o pocnitoare veche low cost care deabea imi permite accesarea mailul dar nah nu mor cateva zile) si plec multumit, ca doar pana acum am avut doar experiente placate la Orange nu? Ok, trece o saptamana nici un semn, ma gandesc ca probabil e o problema mai grava, trece a doua saptamana..... incepusem sa imi pierd rabdarea, dar decid totusi sa fiu intelegator..... Totusi in data de 20.10.2016 (dupa 17 zile) imi pierd rabdarea si decid sa sun la 411 sa ma interesez ce se intampla cu telefonul meu. Aici nu ma poate ajuta nimeni..... prima surpriza neplacuta...... mi se spune sa trimit email la [email protected] pentru ca ei nu au acces la numarul de telefon al serviciului. Ok le trimit un email in jurul orei 10 dimineata, iar eu imi raspund....... la 17:47..... si imi transmit ca mi se anuleaza garantia pentru ca telefonul prezinta urme de socuri mecanice iar reparatia in valoare de 1700 lei se poate face doar pe costul meu.. Hmmm..... dar eu am predate un telefon intact, cum sa aiba urme de socuri? Scriu alt email si cer detalii, si mi se raspunde dupa cateva ore: "telefonul are displayul fisurat sub geamul de protectie lucru care nu se vede fara a fi desfacut telefonul". Mda hai sa merg la un service GSM sa intreb daca e posibil sa se sparga display-ul fara ca telefonul sa aiba urme de lovituri pe carcasa sau pe ecran. Baietii imi raspund razand, "este imposibil din cate stim noi pentru ca display-ul Amoled din S6 este flexibil iar pentru a se fisura telefonul trebuia lovit foarte tare, in urma unor asemenea lovituri trebuia sa se sparga si geamul de protectie si carcasa. Totusi se poate fisura cand telefonul este desfacut daca nu se procedeaza cu atentie". Interesant, ia sa trimit un email inapoi la Orange si sa le transmit ce am aflat....... astia mi-au stricat telefonul si incearca oare sa dea vina pe mine?? Asa ca ii scriu doamnei email iar raspunsul ei chiar ma amuza.... "daca nu sunteti multumit de constatare puteti sa trimiteti telefonul in orice alt service autorizat pentru o noua constatare", mda.... mi-ati spart display-ul, si acum sa ma duc altundeva sa imi zica si ei ca e spart? Si deocamdata aici se incheie povestea mea. Domilor de la Orange, in cazul in care ati constatat un defect care impune anularea garantiei de ce nu am fost anuntat dupa cateva zile? Oare ati tras de timp pana a-ti gasit un mod prin care sa imi anulati garantia pentru ca nu aveti nici piese sa il reparati in termenul legal de 15 zile (lucru confirmat de angajata dumneavoastra) dar nici nu ati avut un telefon cu care sa mi-l inlocuiti (reprezentantul orange mi-a spus ca nu mai este acest model in nici un magazine Orange din tara si nici nu se mai fabrica) iar in aceste conditii telefonul trebuia inlocuit cu urmatorul model disponibil (probabil era pierderea prea mare)??? In consecinta am facut o reclamatie la ANPC si astept rezolvarea situatiei, un lucru este sigur totusi, in ianuarie 2018 ati mai pierdut un client. |
#2
Posted 22 October 2016 - 05:25
În lumea asta a telefoanelor, cu cât urci nivelul, cu atât riști decepții tot mai mari, atât din partea companiei de telefonie cât și din partea telefonului. Am avut și abonament scump, și telefon scump, cineva își va face de cap să îți para rău de banii dați.
Răspunsul meu de la reprezentantul Anpc a fost : Domnule, aveți dreptate dar astia au juriști și avocați beton, e foarte greu sa te iei de ei! Și a avut dreptate. Am primit un praf în ochi, chipurile pentru reconciliere... |
#3
Posted 22 October 2016 - 06:45
Unde ai gasit angajata aia care sa scrie in PV "impecabil, fara urme de uzura"... ca astia scriu mereu exact invers, ba chiar mie in PV mi-a scris ceva astfel incat sa justifice in defect, atat de nemernica era
Oricum te lupti degeaba, e game over pentru ce ti-au constatat. Care contrar opiniilor e posibil sa fie defect in interior si fara sa greseasca cineva. |
#4
Posted 22 October 2016 - 07:16
Game over, cotizează la portocală, dă banu' gros, au și ei nevoie de profit!
|
#5
Posted 22 October 2016 - 07:26
asteapta raspunsul celor de la anpc, si vezi, cere pvpp de la angajata orange, sa vezi ce a scris acolo cand l-ai predat a 2-a oara.
Tu cand l-ai ridicat a doua oara nu ai vazut ca avea ecranul spart? |
#6
Posted 22 October 2016 - 07:43
#7
Posted 22 October 2016 - 07:44
#8
Posted 22 October 2016 - 07:54
Ti l-au crapat ei cand l-au desfacut. S6 are "lipici" si pe capac si pe display.
|
#9
Posted 22 October 2016 - 07:57
Mai e si varianta sa se fi fisurat atunci cand au incercat sa-l desfaca in service. Nu stiu care-i procedura dar ma gandesc ca ar trebui sa fie un act de predare/primire in care sa se specifice starea telefonului.
Vad ca pantera roz a fost mai rapida ca mine...era de asteptat de la o pantera Edited by altuser09, 22 October 2016 - 07:59. |
#10
Posted 22 October 2016 - 08:00
In PV se constata cum arata deviceul la o privire exterioara... daca are ceva rupt in interior nu te ajuta ce scrie in PV.
|
|
#11
Posted 22 October 2016 - 08:55
Banuiesc ca s-a dus placa de baza.
De ce spun asta? Teoretic alarma telefonului trebuia sa sune chiar daca ecranul e spart. Din cate mai stiu din auzite se mai practica in service-uri, daca reparatia e prea scumpa, sa se gaseasca un defect cauzat de client. Astfel cel mai simplu a fost sa zica ca e spart display-ul si ti au anulat garantia. E greu sa dovedesti ca au facut-o ei. Ziceai ceva de asigurarea de 6 euro.Doar ti-au propus-o sau ai si facut-o? Pentru ca daca ai facut asigurarea nu ar trebui sa iti faci nici o grija, ar trebui sa-ti dea alt telefon fara multe discutii. |
#12
Posted 22 October 2016 - 09:57
cristiansuta, on 22 octombrie 2016 - 01:10, said:
Buna ziua tuturor, Apelez de foarte mult timp la acest forum pentru informare, dar pana acum nu am avut cont pentru ca nu am avut nimic de postat. Iata totusi ca a venit si trista zi in care sunt nevoit sa imi fac un cont, pentru ca simt nevoia sa va impartasesc problema mea, si cine stie.... poate unii vor invata din gresala mea. Inarmativa cu rabdare pentru ca povestea este umpic mai lunga Partea intai, surprise placute: Client la alta retea telekom (nu voi spune numele pentru ca nu stiu daca se considera reclama) semnal acceptabil internet bunicel, convorbiri nelimitate, la pret extraordinar de mic (22 lei pe luna). Relativ multumit singura problema era ca nu imi ofereau nimic la fidelizare. Si se termina contractual meu si dau peste cei de la Orange. Oamenii imi fac o oferta BETON, au conventie cu firma la care lucrez, asa ca imi ofera abonamentul Orange Me 30 pentru doar 24 de euro (convorbiri nelimitate, 11gb net la viteze 4g, tot tacamul), de parca nu era sufficient mai imi ofera si un Samsung Galaxy S6 GRATUIT.... cum sa refuzi asa ceva nu?? Imi dau si posibilitatea ca pentru 6 euro sa imi fac asigurare, deci totul perfect. Ce sa mai spun m-au impresionat, asa ca in ianuarie 2016 inchei contractual si ma bucur de experienta Orange. Trec 3 luni telefonul nu se mai incarca cum trebuie, nu mai tine bacteria, castile nu mai functioneaza..... merg la Orange Shop predau telefonul in garantie cu casti cu tot, in 5 zile vine inapoi reparat + casti noi. Mi-am zis, WOW in sfarsit o companie profesionista care isi respecta clientii.... ce sa spun eram foarte multumit, chiar incepeam sa simt "Experienta Orange" in cel mai frumos mod posibil. Si iarasi foarte multumit, ma bucur de telefonul meu performant si de serviciile care functioneaza fara repros, pana de curand. Si incepem partea a doua, telenovela: Intr-o zi ploioasa de duminica, 02.10.2016 ma trezesc linistit pe la ora 10 dimineata, lucru frumos nu? Gresit trebuia sa imi fi sunat alarma la 04:30 pentru ca la 06:00 trebuia sa intru in tura (munca in fabrica, probram 12/24, 12/48, stiti cum e...). Ma uit pe geam, vad lumina... ma uit la telefon.... nimic.... efectiv nimic.... telefonul era stins, incerc sa il pornesc, nu merge... in fine merg la lucru imi cer scuze pe la sefi, imi iau suturile in dos si cam aia a fost, ma intorc acasa pachet de nervi, dar lasa ca trece. Nu imi fac multe probleme si luni merg cu telefonul la Orange pentru a-l preda din nou la reparat. O domnisoara foarte draguta inspecteaza telefonul, si constata: "este impecabil, nu prezinta nici o urma de uzura, il tineti in vitrina?" imi spune razand. Ma amuz si eu ii las telefonul, primesc un telefon de schimb (o pocnitoare veche low cost care deabea imi permite accesarea mailul dar nah nu mor cateva zile) si plec multumit, ca doar pana acum am avut doar experiente placate la Orange nu? Ok, trece o saptamana nici un semn, ma gandesc ca probabil e o problema mai grava, trece a doua saptamana..... incepusem sa imi pierd rabdarea, dar decid totusi sa fiu intelegator..... Totusi in data de 20.10.2016 (dupa 17 zile) imi pierd rabdarea si decid sa sun la 411 sa ma interesez ce se intampla cu telefonul meu. Aici nu ma poate ajuta nimeni..... prima surpriza neplacuta...... mi se spune sa trimit email la [email protected] pentru ca ei nu au acces la numarul de telefon al serviciului. Ok le trimit un email in jurul orei 10 dimineata, iar eu imi raspund....... la 17:47..... si imi transmit ca mi se anuleaza garantia pentru ca telefonul prezinta urme de socuri mecanice iar reparatia in valoare de 1700 lei se poate face doar pe costul meu.. Hmmm..... dar eu am predate un telefon intact, cum sa aiba urme de socuri? Scriu alt email si cer detalii, si mi se raspunde dupa cateva ore: "telefonul are displayul fisurat sub geamul de protectie lucru care nu se vede fara a fi desfacut telefonul". Mda hai sa merg la un service GSM sa intreb daca e posibil sa se sparga display-ul fara ca telefonul sa aiba urme de lovituri pe carcasa sau pe ecran. Baietii imi raspund razand, "este imposibil din cate stim noi pentru ca display-ul Amoled din S6 este flexibil iar pentru a se fisura telefonul trebuia lovit foarte tare, in urma unor asemenea lovituri trebuia sa se sparga si geamul de protectie si carcasa. Totusi se poate fisura cand telefonul este desfacut daca nu se procedeaza cu atentie". Interesant, ia sa trimit un email inapoi la Orange si sa le transmit ce am aflat....... astia mi-au stricat telefonul si incearca oare sa dea vina pe mine?? Asa ca ii scriu doamnei email iar raspunsul ei chiar ma amuza.... "daca nu sunteti multumit de constatare puteti sa trimiteti telefonul in orice alt service autorizat pentru o noua constatare", mda.... mi-ati spart display-ul, si acum sa ma duc altundeva sa imi zica si ei ca e spart? Si deocamdata aici se incheie povestea mea. Domilor de la Orange, in cazul in care ati constatat un defect care impune anularea garantiei de ce nu am fost anuntat dupa cateva zile? Oare ati tras de timp pana a-ti gasit un mod prin care sa imi anulati garantia pentru ca nu aveti nici piese sa il reparati in termenul legal de 15 zile (lucru confirmat de angajata dumneavoastra) dar nici nu ati avut un telefon cu care sa mi-l inlocuiti (reprezentantul orange mi-a spus ca nu mai este acest model in nici un magazine Orange din tara si nici nu se mai fabrica) iar in aceste conditii telefonul trebuia inlocuit cu urmatorul model disponibil (probabil era pierderea prea mare)??? In consecinta am facut o reclamatie la ANPC si astept rezolvarea situatiei, un lucru este sigur totusi, in ianuarie 2018 ati mai pierdut un client. Imi pare rau pentru problemele intampinate! Daca vrei sa verificam si noi situatia te rog sa ne spui, printr-un mesaj privat, numarul tau de telefon. O zi buna, Orange Helper |
#13
Posted 22 October 2016 - 10:07
Cat timp ai asigurare facuta, sunt obligati sa-ti schimbe telefonul. Chiar si daca dai cu el de pamant ...
Edited by shymano, 22 October 2016 - 10:07. |
#15
Posted 22 October 2016 - 10:46
inca o dovada ca merita sa achizitionezi un mar,fata de rapciugurile de Samsung
daca Samsung avea aceeasi politica precum apple(cel putin in primul an) de la primul defect primeai alt tel.nou |
|
#16
Posted 22 October 2016 - 11:26
Nu vreau sa te descurajez, dar am sa-ti povestesc ce a patit o cunostinta tot cu un telefon aflat in garantie. Prima data i s-a dus difuzorul, a fost in garantie la orange, i-au schimbat difuzorul, totul ok. Dupa vreo 2 luni telefonul a murit subit, nu se mai deschidea de nici un fel. L-a dus la garantie, telefonul intretinut tipla, l-a lasat la orange si dupa vreo 2 saptamani i-au zis ca i s-a anulat garantia pentru ca a scapat telefonul in apa. Bineanteles, povesti. La fel ca si tine a luat drumul anpc, a facut reclamatie si raspunsul primit stii care a fost? Ca telefonul trebuie verificat de un expert si ca anpc nu are experti in domeniul asta. Solutia? Sa faca expertiza tehnica pe banii lui, la un expert autorizat si cu rezultatul expertizei sa se duca inapoi la anpc. Iti dai seama ca omul a renuntat..... Asta se intampla acum 2 ani, spre binele tau sper sa se fi schimbat lucrurile la anpc, chiar sunt curios ce raspuns vei primi.Bafta
|
#17
Posted 22 October 2016 - 11:46
kartys, on 22 octombrie 2016 - 11:26, said:
Nu vreau sa te descurajez, dar am sa-ti povestesc ce a patit o cunostinta tot cu un telefon aflat in garantie. Prima data i s-a dus difuzorul, a fost in garantie la orange, i-au schimbat difuzorul, totul ok. Dupa vreo 2 luni telefonul a murit subit, nu se mai deschidea de nici un fel. L-a dus la garantie, telefonul intretinut tipla, l-a lasat la orange si dupa vreo 2 saptamani i-au zis ca i s-a anulat garantia pentru ca a scapat telefonul in apa. Bineanteles, povesti. La fel ca si tine a luat drumul anpc, a facut reclamatie si raspunsul primit stii care a fost? Ca telefonul trebuie verificat de un expert si ca anpc nu are experti in domeniul asta. Solutia? Sa faca expertiza tehnica pe banii lui, la un expert autorizat si cu rezultatul expertizei sa se duca inapoi la anpc. Iti dai seama ca omul a renuntat..... Asta se intampla acum 2 ani, spre binele tau sper sa se fi schimbat lucrurile la anpc, chiar sunt curios ce raspuns vei primi.Bafta si cel mai bizar(stiu din proprie experiena *2) expertiza se face la cine vrea orange. deci nu se poate face la un service gsm autorizat cel putin logic un service autorizat pt reparatii gsm se poate da cu parerea |
#18
Posted 22 October 2016 - 12:07
kartys, on 22 octombrie 2016 - 11:26, said:
i-au zis ca i s-a anulat garantia pentru ca a scapat telefonul in apa. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users