Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Opel Astra H
Last Updated: Nov 08 2016 03:03, Started by
AstraH
, Oct 20 2016 17:36
·
0
#1
Posted 20 October 2016 - 17:36
Salut, as dori si eu niste pareri in legatura cu motorul 1.3 CTDI 90CP de pe AstraH. Sunt incepator si as dori sa achizitionez modelul mai sus mentionat. Nu vreau masini de 150 Cp sau mai mult, eu cred ca sunt suficienti 90CP pentru un incepator avand in vedere ca voi folosi masina 80% in oraș(Pitesti). Multumesc anticipat!
|
#2
Posted 20 October 2016 - 17:39
Mai bine 1.6 benzina si ii pui gaz. Sau daca vrei neaparat disel atunci 1.7cdti.
|
#3
Posted 20 October 2016 - 17:44
#4
Posted 20 October 2016 - 17:48
Nu, nu m am putut abtine si nu, nu e deloc ok motorizarea. Este un motor cu probleme, lant de distributie destul de prost, intereseaza te in service uri si pe forum dedicat, consum la fel de mare ca un 1.7cdti.
Vezi ca sunt forumuri dedicate destul de mari pentru Opel, intereseaza te si acolo si lamureste te, nu trebuie sa ma crezi pe mine. |
#5
Posted 20 October 2016 - 17:57
diesel in oras, pt mai mult cancer. pt oras e mai usoara corsa, cu un benzinar cat mai mic.
apropo, se zice ca baga caldura mult mai tarziu iarna un diesel. Edited by 41ex, 20 October 2016 - 17:59. |
#6
Posted 20 October 2016 - 18:03
41ex, on 20 octombrie 2016 - 17:57, said:
apropo, se zice ca baga caldura mult mai tarziu iarna un diesel. Pentru oras benzina este mai indicat, mai ales cu gaz si iesi mult mai ieftin la compustibil. Cu disel o sa ai probleme ca se infunda mai repede daca nu o scoti periodic la un drum lung, plus ca se incalzeste greu iarna, posibil sa faci mai mult de jumatate din drumul catre servici in frig. Eu iarna acopeream radiatorul cu o placa de plastic ca sa se incalzeasca ceva mai repede. |
#7
Posted 20 October 2016 - 18:07
Pentru oras BENZINA.
1.3 multijet( motor de origine Fiat) are destule probleme. Sa vezi cand ai sa dai 350-400 de lei( NOI....ai vazut bine) pe un amarat de filtru de motorina.. |
#8
Posted 20 October 2016 - 18:26
exact masina asta am vrut sa o iau, cu acelasi motor, dar m-am razgandit.Fii foarte atent ce iei, nu sunt prea ieftine piesele.Eu stiam masina , fiind adusa de un prieten spre a o vinde.Schimbat ceva senzor de la turbo pt ca masina nu tragea, 850 lei nenorocitu ala, apoi vreo 3 senzori a schimbat inca pe masina aia, nici unu nu era mai ieftin de 200 lei(asta din spusele lui). Marea problema la masina asta e volanta, care pica odata si odata mai ales ca e second si pica sigur si nu e tocmai ieftina, sa il citez pe un posesor de astra h, in bani vechi e numar de telefon imediat. LA consum da, la drum lung e chiar foarte ok 4,5 /100km , sta bine pe drum, trage f bine la motorul ala(daca e plina gafaie putin) , dar mare atentie la piese, sa nu vorbesti singur dupa
|
#9
Posted 20 October 2016 - 18:34
alin62, on 20 octombrie 2016 - 18:03, said: Nu doar se zice, este realitate. Aa ca iti iei un S class disel atunci da nu ti mai faci griji din astea, dar cand vorbim de un Opel disel... Pentru oras benzina este mai indicat, mai ales cu gaz si iesi mult mai ieftin la compustibil. Cu disel o sa ai probleme ca se infunda mai repede daca nu o scoti periodic la un drum lung, plus ca se incalzeste greu iarna, posibil sa faci mai mult de jumatate din drumul catre servici in frig. Eu iarna acopeream radiatorul cu o placa de plastic ca sa se incalzeasca ceva mai repede. Dã niste cifre,niste timpi... Hai sa luam un exemplu:afara sunt 0 grade Celsius,ma urc in masina,o pornesc,o las 1 minut la ralantj,iar apoi demarez.Dupa cat timp se incalzeste in masina? PS:ce masina aveai de acopereai radiatorul iarna? Edited by missionnad, 20 October 2016 - 18:36. |
#10
Posted 20 October 2016 - 18:35
missionnad, on 20 octombrie 2016 - 18:34, said:
Chiar esti atat de sigur ca baga greu caldura iarna? Dă niste cifre,niste timpi... Hai sa luam un exemplu:afara sunt 0 grade Celsius,ma urc in masina,o pornesc,o las 1 minut la ralantj,iar apoi demarez.Dupa cat timp se incalzeste in masina? |
|
#12
Posted 20 October 2016 - 18:39
_R_A_D_U, on 20 octombrie 2016 - 18:37, said:
Caz concret: Opel Astra, 1.7DTL pornit, plecat, baga caldura dupa cca 8-900m. Eu rid cind vad pe unii ca-si dau cu parea de diesel dar n-au avut niciodata, sau au avut gioarse. |
#13
Posted 20 October 2016 - 18:40
Am avut mai multe masini si benzina si diesel, unele cu gaz, cel mai mult m-au impacat alea diesel. Consum mic, putere, tot ce vrei. N-am avut probleme cu serviceuri sau ce mai citesc pe aici. Am schimbat consumabile si ... motorina.
|
#14
Posted 20 October 2016 - 18:41
missionnad, on 20 octombrie 2016 - 18:34, said:
Chiar esti atat de sigur ca baga greu caldura iarna? Dă niste cifre,niste timpi... Hai sa luam un exemplu:afara sunt 0 grade Celsius,ma urc in masina,o pornesc,o las 1 minut la ralantj,iar apoi demarez.Dupa cat timp se incalzeste in masina? PS:ce masina aveai de acopereai radiatorul iarna? Astra disel, lamurit? Dupa cat timp? Cam dupa 4 km incepe sa bage putin aer caldut asa, nu cald, doar incepe asa sa se simta ceva. Deci daca ai un drum de 10 km pana la munca, am zis bine aproape jum din drum il faci in frig. Cat despre apa din radiator, ajunge la 90 grade dupa vreo 8 9 km sa zic asa, poate nici atunci depinde de trafic si temperatura de afara bineinteles. Edited by alin62, 20 October 2016 - 18:45. |
#16
Posted 20 October 2016 - 18:45
testor73, on 20 octombrie 2016 - 18:39, said:
Poate ceva aer cu miros de caldura, nu caldura. mariovrs, on 20 octombrie 2016 - 18:41, said:
Caz concret: Audi A4 B7 2.0 tdi. Iarna se incalzeste dupa 15 km... Noroc cu scaune incalzite,ca altfel mori.. Termostat ai? De la poarta pina la servici am 11km. Dupa cum am zis mai sus, in cca 8-900m incepe sa sufle caldut, dupa 1.5km baga cald de dau pe prima treapta. Si la Golf, si la Passat si la Ford era la fel. Colegul meu, cu Astra CDTI nu are caldura nici dupa 60 km dar n-are nici termostat. Umbla cu patura pe picioare Edited by _R_A_D_U, 20 October 2016 - 18:50. |
#17
Posted 20 October 2016 - 18:48
#18
Posted 20 October 2016 - 18:48
_R_A_D_U, on 20 octombrie 2016 - 18:37, said:
Caz concret: Opel Astra, 1.7DTL pornit, plecat, baga caldura dupa cca 8-900m. Eu rid cind vad pe unii ca-si dau cu parea de diesel dar n-au avut niciodata, sau au avut gioarse. Ar trebui sa le spui asta si celor de la opel, o sa i uimesti pe inginerii opel )) dupa 800m abea o benzinara baga caldura si tu cu opelul tau disel ai caldura ))) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users