Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

scrisoare deschisa catre APIA - Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Pentru ca are legatura cu banii si cu un anumit tip de business o sa postez aici o scrisoare deschisa catre APIA:

In contextul modificarilor prevederilor legale privind autorizarea operatorilor economici pentru desfasurarea activitatilor de reparatii auto din anul 2013 va rog sa clarificati: ce inseamna "service autorizat de catre producator" sau "reparator autorizat de catre producator" si cum si cind sint facute publice informatiile legate de retragerea autorizatiei serviceului de catre producator din diferite motive?
Clientii serviceurilor auto trebuie sa fie informati asupra competentelor pentru care un service auto a fost autorizat de catre producator (daca aceasta autorizare este separata pentru mecanica/electrica/tinichigerie/vopsitorie) si asupra datei de inceput si de sfirsit a acestei autorizari pentru ca doar specificarea unei liste de serviceuri pe o pagina Web a producatorului este cu o mare marja de eroare datorita procedurilor de actualizare specifice fiecaruia.

Ar fi util tuturor daca ar exista o fisa de intrare-iesire a unei masini in/din service care sa fie semnata si de catre un Inginer mecanic-Sef si care sa confirme faptul ca operatiile efectuate asupra masinii si trecute in factura platita de catre client chiar s-au intimplat (inclusiv sa fie trecute si codurile de eroare citite din computerul masinii) - deoarece tot mai multe serviceuri ofera serviciul "Preluare și predare auto la domiciliu". O sa subliniez aici ca semnatura clientului pe acea fisa confirma doar ca acesta a predat/preluat masina, exista zeci de exemple in care clientul semneaza ca a primit un serviciu fara sa aiba si o confirmarea imediata ca acel serviciu a avut loc (de exemplu in domeniul bancar cind depui banii in cont prin casierie).

Va rog sa faceti publica o procedura clara de rezolvare amiabila a problemelor semnalate de catre clienti serviceului, daca e cazul, dupa preluarea masinii si eventual acea procedura sa fie personalizata de catre fiecare service in parte (cu datele de contact) si atasata fisei semnate de catre client la lasarea masinii in service.

P.S.
Eu am ajuns la aceste concluzii dupa ce am avut probleme cu masina intr-un service anume, autorizat de catre Producator si dupa ce am facut reclamatii la Producator, ANPC, RAR si am citit raspunsurile primite mi-a fost clar ca nimeni nu este dispus sa ia nici o masura in folosul clientilor. Toti sint fericiti cu faptul ca un client daca vrea sa ii fie analizata serios problema trebuie sa se adreseze justitiei.

#2
usrnm

usrnm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 29.06.2015
cred ca isi beau cafeaua de dimineata pe Softpedia, baetii..

#3
viotl

viotl

    Straight ahead ... middle of the road

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,489
  • Înscris: 03.04.2013
sansele tale:
http://www.belfastte...e-29586396.html

#4
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006

View Postcebinee, on 07 octombrie 2016 - 07:43, said:


Eu am ajuns la aceste concluzii dupa ce am avut probleme cu masina intr-un service anume, autorizat de catre Producator si dupa ce am facut reclamatii la Producator, ANPC, RAR si am citit raspunsurile primite mi-a fost clar ca nimeni nu este dispus sa ia nici o masura in folosul clientilor. Toti sint fericiti cu faptul ca un client daca vrea sa ii fie analizata serios problema trebuie sa se adreseze justitiei.
Tu n-ai avut probleme, ai inventat probleme.

View Postcebinee, on 07 octombrie 2016 - 07:43, said:


Clientii serviceurilor auto trebuie sa fie informati asupra competentelor pentru care un service auto a fost autorizat de catre producator (daca aceasta autorizare este separata pentru mecanica/electrica/tinichigerie/vopsitorie) si asupra datei de inceput si de sfirsit a acestei autorizari pentru ca doar specificarea unei liste de serviceuri pe o pagina Web a producatorului este cu o mare marja de eroare datorita procedurilor de actualizare specifice fiecaruia.


Exista deja la RAR...dar daca nu cunosti domeniul...

#5
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
APIA inseamna altceva... are legatura cu agricultura dupa cate stiu!

asociatia producatorilor de automobile care la noi in tara sunt vreo 2 si importatorilor... e fix pielea... ursului!

#6
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
@alexa: topicul este despre APIA nu despre mine

Ma mir ca tu afirmi ca ai cunostinte in domeniu: eu am un raspuns in scris stampilat si semnat de catre RAR in care afirma ca verificarea abilitarii de catre producator au unui service excede atributiile RAR

@Nero-d mai bine ai intra pe site-ul lor si sa vezi care sint membrii si apoi sa participi si la studiul lor si apoi sa le trimiti si un email cu intrebarea cind o sa faca un studiu si despre serviciile oferite de catre service-urile autorizate de catre ei

#7
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
pai excede atributiile oricui!

apia asta a ta nu are puteri!... nu poate controla...

#8
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004

View Postviotl, on 07 octombrie 2016 - 08:06, said:


Multumesc, acum ma simt mai bine Posted Image

#9
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004

View PostNero-d, on 07 octombrie 2016 - 08:32, said:

pai excede atributiile oricui!

apia asta a ta nu are puteri!... nu poate controla...

Exista o lege in Romania care reglementeaza acest domeniu si in care se spune ca Producatorul auto trebuie sa faca publice toate informatiile relevante.
Mie mi se pare importanta informatia; un service este autorizat de catre producator sau nu si care sint abilitatile pentru care e autorizat si... data de inceput si sfirsit a autorizarii.
Exista multe alte exemple de licente atribuite in alte domenii (invatamint privat, turism) care sint publicate pe internet si care contin si data de sfirsit a autorizarii.

#10
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
ce tie ti se pare relevant, lor, nu!
baga legea, sa vedem!

poti cere informatiile direct de la service daca esti interesat!

Edited by Nero-d, 07 October 2016 - 09:06.


#11
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006
A auzit el ceva.
Informatiile tehnice sunt obligati sa le publice, cel putin in UE.
Dar nu scrie nicaieri ca trebuie publicate gratuit cum vrea initiatorul.
Adica producatorul sa munceasca, sa investeasca, sa cerceteze si apoi sa dea totul pe internet gratuit lu' "Grigore" care crede ca se pricepe... care si-a luat o masina ieftina din Germania la a saptea mana si are pretentii sa functioneze ca una noua clasa premium cu garantie pe viata daca se poate ca vezi domne' tot service-ul e de vina sau producatorul.
In Romania se mai sta la discutie cu ei, afara se da mumu direct cel mai elegant posibil.

https://www.gme-infotech.com/info.html

Scoate banu' si afla ;)

Edited by alexa32, 07 October 2016 - 11:44.


#12
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
el doreste altceva... doreste sa aiba informatii despre ce servisuri sunt autorizate de producator (ce-o insemna asta nu stiu) si pentru ce operatii si pentru ce perioada de timp!

avand impresia eronata ca acea autorizare implica automat un standard de calitate sau o garantie!
e vorba doar de preturile (manoperele) practicate si de folosirea pieselor (consumabilelor) OEM!

Edited by Nero-d, 07 October 2016 - 11:48.


#13
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
.... deci daca un service care afirma ca este autorizat de producator, despre care producatorul afirma ca l-a autorizat, practica preturi cu 25% mai mici si iti monteaza si piese non-OEM (desi pe factura sint marcate ca OEM) putem presupune cu o probabilitate foarte mare ca e vorba de oricare alt service iar ca producatorul are un centru de relatii clienti "limitat"

qed

#14
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
clientii producatorului nu esti tu!
clientii lui e dealerul si importatorul de piese! + servisul!
tu esti clientul servisului!... ti se pare prea complicat???

ce zici tu acolo e deja hotie!... si n-are nici o legatura cu acreditarea serviceului!

sau daca scrie pa poarta mercedes volvo audi, gata... obligatoriu e autorizat de firmele respective!

Edited by Nero-d, 07 October 2016 - 16:29.


#15
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Eu iti multumesc pentru ajutor.

Desigur prin producator am vrut sa spun Reprezentatul Producatorului din tara .... care producatori au Centre Asistenta Clienti - asa cum le spune numele pentru clienti... de ce au aceste centre inca nu m-am prins nici eu pentru ca nu sint de prea mare ajutor, exact ca si serviceurile lor autorizate.

uite de asta vreau sa ma duc la un service autorizat de producator... ca sa nu trebuiasca sa pierd timpul sa demonstrez o hotie... cel putin nu in justitie Posted Image

#16
cleo23

cleo23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 18.08.2007
Nu sunt decat doua variante:
- te plicisesti rau ... da' rau de tot
- esti un caz (patologic?) bun de dus la psihiatru sau in cazul unei forme mai usoare la psiholog

PS Un frustrat suparat ca un anumit service (autorizat) nu i-a reparat Opelul GRATIS dupa 8 ani de la achizitie si evident dupa expirarea garantiei

#17
viotl

viotl

    Straight ahead ... middle of the road

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,489
  • Înscris: 03.04.2013
A trecut ceva vreme, dar ideea e inca actuala... clar ca se intimpla si la case mai mari. Btw, viodiesel is me :D!
http://forums.tdiclu...82&postcount=20

#18
cleo23

cleo23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 18.08.2007
Daca sunteti cumva interesati de personaj:

http://www.clubopel....der=asc&start=0
si
http://www.clubopel....3526&highlight=

Acolo se lauda ca pe SP a gasit intelegere si ajutor in rezolvarea problemelor. Mie mi se pare ca minte

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate