Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Oprire motor in mers iar turometrul indica 0 (Ford Focus MK1 1,6 L benzina)

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,365
  • Înscris: 10.09.2014
Are cineva idee de ce in mers, dupa o vreme (cand motorul e cald), are tendinta motorul sa se opreasca sau sa nu mai reactioneze vreo 10 secunde? In momente ca astea indica turometrul 0 (nu urca acul deloc). Martori aprinsi in bord nu apar. Si temperatura motorului e in plaja normala.

E un benzinar de 1,6 L de pe un Ford Focus MK1 (Facelift, din 2004). Cand e rece sau relativ rece nu sunt probleme.

Ce ar putea fi? Va ajunge in service dar vreau sa am o idee.

Mersi!

#2
Prien

Prien

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,877
  • Înscris: 11.12.2006
Eu pateam o faza dupa ce mergeam macar 15 minute si opream motorul, repornea foarte greu si normal, turometrul imi indica 0.
A fost de la benzina proasta de la P...
Dupa ce nu am mai bagat decat de la O sau M..am uitat problema

Edited by Prien, 01 October 2016 - 23:35.


#3
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,365
  • Înscris: 10.09.2014

 Prien, on 01 octombrie 2016 - 23:34, said:

Eu pateam o faza dupa ce mergeam macar 15 minute si opream motorul, repornea foarte greu si normal, turometrul imi indica 0.
A fost de la benzina proasta de la P...
Dupa ce nu am mai bagat decat de la O sau M..am uitat problema
Nu e asta situatia. Nu are treaba cu repornirea. E in mers (nici macar la schimbare viteze). Oricum e alimentata la O cu 95

#4
wiseguy76

wiseguy76

    just don't

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,213
  • Înscris: 24.05.2006
Eu am avut un BMW e30, acum cativa ani, la fel pateam...a fost un senzor de turatie de pe volanta, care o lua razna si taia alimentarea. Poate e aceeasi treaba.

#5
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006
pai se opreste, sau "are tendinta sa se opreasca"?
in primul caz e perfect normal ca turometrul sa indice 0. fix atatea rotatii pe minut are un motor oprit.

#6
danpet

danpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,578
  • Înscris: 01.03.2007

 Prien, on 01 octombrie 2016 - 23:34, said:

Eu pateam o faza dupa ce mergeam macar 15 minute si opream motorul, repornea foarte greu si normal, turometrul imi indica 0.
A fost de la benzina proasta de la P...
Dupa ce nu am mai bagat decat de la O sau M..am uitat problema
Nu stiu ce inseamna "P...",dar eu bag benzina de la Petrom,de ani de zile,in Opel si n-am avut niciodata vreo problema.

#7
bogdan0y

bogdan0y

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 14.07.2015
Verifisa senzorul de arbore cotit , de regula acela are aceste simptome .

#8
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,365
  • Înscris: 10.09.2014

 _Smiley_, on 02 octombrie 2016 - 07:06, said:

pai se opreste, sau "are tendinta sa se opreasca"?
in primul caz e perfect normal ca turometrul sa indice 0. fix atatea rotatii pe minut are un motor oprit.
Se oprește, merge în inerție și nu binevoiește să pornească vreo 10 secunde, chiar dacă accelerația era și e călcată. Ciudat simptom.

Și cum ziceam, fără martori în bord. Absolut deloc.

#9
bogdan0y

bogdan0y

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 14.07.2015
senzor vibrochen   [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/U5viptVcV5E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
sau senzor ax cu came  [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1_xwK3lp_2Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ,
dar prima data verifica pe cel de la vibrochen

#10
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,365
  • Înscris: 10.09.2014
Deci voi sunteți mai mult de părere că tine se partea electrică (senzori, valve) poate pompa.
Benzina proasta oricum nu cred că e cauza.

#11
carens

carens

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,162
  • Înscris: 12.03.2016

 LeopardSurd, on 02 octombrie 2016 - 07:42, said:

Deci voi sunteți mai mult de părere că tine se partea electrică (senzori, valve) poate pompa.
Benzina proasta oricum nu cred că e cauza.
cel mai adesea, dar verifica si cu un scaner,

#12
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,633
  • Înscris: 29.05.2004
Benzina proasta de la Petrom dauneaza motorului numai daca e Diesel.

#13
gabyxm

gabyxm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,214
  • Înscris: 08.06.2004

 LeopardSurd, on 02 octombrie 2016 - 07:42, said:

Deci voi sunteți mai mult de părere că tine se partea electrică (senzori, valve) poate pompa.
Benzina proasta oricum nu cred că e cauza.

Nu prea poate nimeni sa-ti puna un diagnostic pe forum, eventual numa povesti din intamplarile lor. Nu demonta nimic, nu inlocui nici o componenta despre care nu stii sigur ca ii defecta sau functionala, nu repara ce ii bun.  
Trebuie facuta diagnoza, vazut ce erori critice exista, verificarea componentelor cu posibile defecte, eventual daca ii cazu verificarea instalatie de alimentare (rezervor, pompa, regulator de presiune, conducte, infectoare). Is zeci sau sute de defecte care iti pot da simptomele astea.
Ma cam sparge in ultima vreme cand vad calculatoare de pe masini (ECU, EDC, etc) cu capace rupte de "mecanici" sau "electronisti". Daca ii intrebi dc l-a desfacut, o sa-ti zica ca asa a vazut pe youtube ca au facut altii. Mare grija unde duci masina la reparat, ca ii plin de incompetenti care viseaza numa la cati bani pot beli de pe client.

Edited by gabyxm, 02 October 2016 - 08:32.


#14
bogdan0y

bogdan0y

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 14.07.2015

 gabyxm, on 02 octombrie 2016 - 08:31, said:

Nu prea poate nimeni sa-ti puna un diagnostic pe forum

Ar putea face o mica verificare la senzorul de turatie fara sa aiba nici un risc , daca dispune de un multi  metru , sa verifice rezistenta  (in jur de 1000  ohm ) senzorului de la vibrochen  la rece si apoi sa verifice daca are aceasi rezistenta sau apropiata la cald cand ii face probleme , ( daca este dus n-o sa-i afiseze nici o rezistenta la cald ) .
Dar initiatorul nu doreste asta , vrea sa aiba si el o idee care ar fi problema cand se duce la service .

#15
gabyxm

gabyxm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,214
  • Înscris: 08.06.2004

 bogdan0y, on 02 octombrie 2016 - 08:44, said:

Ar putea face o mica verificare la senzorul de turatie fara sa aiba nici un risc , daca dispune de un multi  metru , sa verifice rezistenta  (in jur de 1000  ohm ) senzorului de la vibrochen  la rece si apoi sa verifice daca are aceasi rezistenta sau apropiata la cald cand ii face probleme , ( daca este dus n-o sa-i afiseze nici o rezistenta la cald ) .
Dar initiatorul nu doreste asta , vrea sa aiba si el o idee care ar fi problema cand se duce la service .

Da, numa ar trebui sa se miste foarte foarte rapid, ca zicea initiatorul ca dupa 10 secunde porneste iara. Asa cauti acu in caru cu fan.
Oricum, un senzor cu intrerupere la incalzire nu se raceste in 10 secunde si se restabileste contactul electric dupa care motorul sa mearga normal minute sau zeci de minute.
Exact din cauza asta ziceam ca nu se repara masina de pe youtube. Cand vrei sa vezi ce "boala" are cauti toate simptomele, faci diagnoza si masuratori, tragi o concluzie pe baza datelor pe care le ai pana in momentul respectiv si vezi ce componenta ii defecta. O inlocuiesti si repeti procesul.
Nu alegi o componeta care presupui ca ii defecta si pui diagnostic pe baza presupunerii tale bune sau grasite, mai ales ca aici ii vorba de un posibil defect intermitent.

Edited by gabyxm, 02 October 2016 - 09:01.


#16
bogdan0y

bogdan0y

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 14.07.2015
intradevar sunt de acord cu gabyxm , cel mai bine este o verificare in service , poate sa faca aceste probleme din multe cauze , poate sa fie si potentiometru din pedala de acceleratie daca motorul merge normal dar nu se mai tureaza , poate sa fie si din pompa de benzina sau un gunoi in benzina , poate sa fie si centrala ECU , poate s fie un simplu fir sau un contact inperfect, o lipitura rece s.a.m.d , dar cel mai probabil senzorul de vibrochen  , cel mai bine este sa faca o diagnoza la un service , dar sunt satul de mecanici care iti schimba jumatate de motor pe bani tai pentru un senzor sau s.a.m.d , de acea nu strica nici o mica informare pe forum sau sa incerce singur o mica diagnoza ca cea cum am specificat mai sus .

Un coleg de servici , a fost la service si sa ales cu buji , fise , bobine de inductie , toate schimbate si in cele din urma senzorul de rpm , la un Audi a4 din 99 , doar pentru ca senzorul se afla intr-o pozitie mai inaccesibila si mecanicul a preferat sa le ia prin eliminare . si uite asa sa ales cu o factura unflata degeaba .

#17
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 _Smiley_, on 02 octombrie 2016 - 07:06, said:

pai se opreste, sau "are tendinta sa se opreasca"?
in primul caz e perfect normal ca turometrul sa indice 0. fix atatea rotatii pe minut are un motor oprit.
Doar daca e pe liber. Daca ramane in viteza, indiferent ce arata turometrul, turatia va fi cea corespunzatore treptei in care te afli si vitezei de deplasare. Deci daca se intampla problema la 100 km/h in tr5 motorul lui va avea tot in jur de 3000rpm chiar daca e oprit pt ca e invartit de inertia masinei, facand frana de motor. Turometrul fiind electronic probabil nu mai e alimentat si de aia arata zero.
Pe langa senzorul de turatie verifica si bornele bateriei. Stiu ca mai era cineva pe aici caruia i se slabea o borna si avea probleme asemanatoare.

#18
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,365
  • Înscris: 10.09.2014
Ok! E planuita diagnoza pe marti oricum. Luni nu se poate. Sper sa nu fie ceva extraordinar de complicat de reparat.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate