Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Pareri Renault Megane 2 CC
Last Updated: Oct 01 2016 16:13, Started by
Katta92
, Oct 01 2016 04:58
·
0
#1
Posted 01 October 2016 - 04:58
Salutari, as vrea sa imi achizitionez prima masina, Megane 2 CC imi place foarte mult cum arata si as vrea sa va cer parerea, motorizarile la megane 2 cum sunt? Pana acum am fost obijnuit tot cu VW pe diesel. Oscilez intre diesel si benzina si as prefera oarecum diesel deoarece masina va fi folosita maxim 25% din timp in oras.
1.5 dci sau 1.9 dci? sau benzinar? |
#2
Posted 01 October 2016 - 06:51
1.9dCi
FANTASTIC Intre un Megane 2 si Megane 3, FARA EZITARE Megane 2 Daca e Break si mai bine Uite-o in actiune In prima duceam niste motociclte in Germania, in a doua venism dupa un viscol din Turcia in feb 2012 Singura problema cu ea, schimbatul becului de scurta, ITI MANANCA FICATII Attached Files |
#3
Posted 01 October 2016 - 08:43
Daca ai noroc sa gasesti una ingrijita sunt foarte ok Megan-urile. Faca faci sub 30000km/ an, mergi pe benzina fara sa stai pe ganduri. Ai si un forum monomarca care este foarte bine pus la punct, cu toate informatile de care ai nevoie si care are activitate. Piesele se gasesc usor, chiar si in dezmembrari, iar daca nu te arunci sa cumperi de origine, preturile sunt bune.
Ca si exemplu am schimbat radiatorul de caldura din habitaclu, de origine mi-au cerut 910 RON, am comandat radiatorul de pe net Valeo la 321 RON, radiatoarele sunt identice, din fabrica vine tot cu Valeo. Noi nu avem cliima pentru decapotabile, mai bine cauta un Megane 2 care sa fie pe gustul tau, sedan, hachback sau Estate. Edited by AlexRe, 01 October 2016 - 08:44. |
#4
Posted 01 October 2016 - 10:24
Ia' pe naiba nu avem clima de decapotabila, Megane e hard-top rabatabil, n-are nici pe naiba de la clima din Romania.
@Katta92: intra pe forumul reno si intreaba acolo posesorii care sunt metehnele decapotabilei. In rest 1.6 16v si 1.9 DCi sunt motoare decente, restul masinii e mai mediocru, de unde si pretul de achizitie mai mic. Test la spalatorie si apoi mai dai si tu cu un silicon pe chedere sa nu se lipeasca geamurile cand ingheata. |
#5
Posted 01 October 2016 - 10:56
Am inteles, ma bucur sa aud ca motoarele sunt bune. Mie imi place cum arata modelul cabrio foarte mult, imi place cum arata inchisa mai mult decat deschisa si ca are plafon panoramic ( slabiciunea mea ) de aceea vreau aceasta versiune.
|
#6
Posted 01 October 2016 - 12:17
Daca prinzi si o echipare Privilege, cu interior bej, atunci masina va arata super si la exterior si la interior.
Subscriu la motorul de 1,9 dci. Eu il am pe Scenic si sunt foarte multumit. Attached FilesEdited by titacodita, 01 October 2016 - 12:18. |
#7
Posted 01 October 2016 - 12:54
Interiorul bej arata super numai cand e curat, cand se murdareste (si se murdareste al dracului de repede) arata groaznic.
|
#8
Posted 01 October 2016 - 13:01
Katta92, on 01 octombrie 2016 - 10:56, said:
Am inteles, ma bucur sa aud ca motoarele sunt bune. Mie imi place cum arata modelul cabrio foarte mult, imi place cum arata inchisa mai mult decat deschisa si ca are plafon panoramic ( slabiciunea mea ) de aceea vreau aceasta versiune. Mare atentie la sistemul hidraulic de decapotare. Este frumos, comod si practic, dar si foarte sensibil. Fereste-te de masinile cu accident, chiar si minor, acel sistem poate fi afectat si iti da mari batai de cap chiar cand iti e lumea mai draga. |
#9
Posted 01 October 2016 - 16:13
AlexRe, on 01 octombrie 2016 - 08:43, said:
Daca ai noroc sa gasesti una ingrijita sunt foarte ok Megan-urile. Faca faci sub 30000km/ an, mergi pe benzina fara sa stai pe ganduri. Ai si un forum monomarca care este foarte bine pus la punct, cu toate informatile de care ai nevoie si care are activitate. Piesele se gasesc usor, chiar si in dezmembrari, iar daca nu te arunci sa cumperi de origine, preturile sunt bune. Ca si exemplu am schimbat radiatorul de caldura din habitaclu, de origine mi-au cerut 910 RON, am comandat radiatorul de pe net Valeo la 321 RON, radiatoarele sunt identice, din fabrica vine tot cu Valeo. Noi nu avem cliima pentru decapotabile, mai bine cauta un Megane 2 care sa fie pe gustul tau, sedan, hachback sau Estate. Am facut cu ea 190,000km in 3 ani, apoi a preluat-o fabrica din Romania, model 2009 si acum merge fara probleme, are peste 250,000km Am schimbat un furtun de la sistemul de AC si un amortizor pe dreapta dupa 160,000km Apoi am luat un Megane 3 acelasi motor, un pic mai puturos datorita sistemului antipoluare, dar cu xenon, pentru ca schimbatul vecului mi-a mancat zilele Cand l-am cedat, avea peste 160,000km, alergat din Portulgalia (Cabo da Roca), in Rusia (Nijni Novgorod), din Spania in Anglia, din Grecia in Norvegia Megane-ul 3 avea limitare la viteza maxima, 210km/h (pe GPS, pe bord, 214), Meganul 2 a mers pana la 221km/h. Nu ti-e rusine cu el in Germania In depasiri Megane-ul 2 e fiara, Meganul 3 trebuie dus in ture Edited by Tsunnnami, 01 October 2016 - 16:12. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users