Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 

Rentabil Diesel sau GPL ?

- - - - -
  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#1
cybered01

cybered01

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 105
  • Înscris: 12.08.2016
Salut. Sunt incepator, vreau sa imi cumpar o masina (aprox. 2.000€ buget).
In special o sa fac drumuri cu ea pe fiecare week-end aprox 800 Km naveta (400km dus-400km intors).
Ma intereseaza si pe mine cu ce as iesi mai ieftin, Diesel sau instalatie GPL pe benzinar?
Motorina e aprox. 5 lei si ceva in schimb GPL e 2 lei si umpic. Intreb deoarece stiu ca desi pretul GPL este mai mic, un motor pe GPL consuma in jur de 10% in schimb Diesel cam 6% si ar fi cam egale... Stiu si ca trage mai greu masina pe GPL, dar daca vreau putere schimb oricand pe benzina.

Are rost sa iau o masina cu GPL sau sa iau una pe Diesel ?

#2
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006
mergi pe GPL

#3
mickefly

mickefly

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 10.05.2016
Recomand un diesel si am cateva argumente.
1. Daca ai un accident cu masina chiar minor cu un GPL se pot rupe tevile si iti imaginezi ce se intampla cu 20l de gaz in masina .
2.Masina cu GPL si omologat chiar trebuie condusa de un sofer bunicel cel putin deoarece ambreajul se tine mai greu si poti ramane ps trada cand bagi din a 4 in a 5-a sau ceva de genu cu volanu blocat suna stupid dar sunt cazuri.