Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Reclamatie Producator auto
Last Updated: Apr 21 2017 20:30, Started by
cebinee
, Sep 30 2016 16:41
·
0
#1
Posted 30 September 2016 - 16:41
Din diferite motive nu ne dam seama ca oferta Producatorilor auto si a celor care ar trebui sa ii verifice e raspunsul la indiferenta si resemnarea noastra. Lor le convine: nu avem pretentii - nu ne ofera nimic in plus.
Nu o sa reiau nimic din ce am scris pina acum doar o sa expun, cu motivele si exemplele care sa le sustina, citeva pareri care ar putea ajuta in viitor: - Producatorul auto ar trebui sa faca publice toate Buletinele Tehnice emise catre dealeri - nu e imposibil, exista un precedent: "NHTSA Announces Plan to Comply With Law to Post TSBs and Manufacturer Communications to Dealers" (http://www.autosafet...vice-bulletins/). Nu ne dorim ca o problema simpla sa fie tratata scump sau ignorata in serviceurile autorizate. - Producatorul auto ar trebui sa ofere acces rapid, fara programare, la o interfata de diagnosticare a erorilor stocate in computerul masinii si sa primim un raport detaliat - _in_scris_ - generat de catre softul Producatorului, pe care chiar sa te poti baza, cu problemele gasite. Depinde de tine ce faci in contiunare mai ales daca ai acces la TSB-urile emise. Acest raport ii poate fi util evident si Producatorului, daca doreste. In acest fel si serviceul autorizat si clientii ar avea de cistigat. - atunci cind formulam o reclamatie scrisa catre Producator sau reprezentantul acestuia sau catre cei abilitati sa-i verifice raspunsul pe care il primim trebuie sa fie "scris" de cineva care sa faca dovada ca s-a documentat inainte de a raspude: a cautat in TSB-uri, a intrebat si alte departamente interne, a verificat procedurile existente si executia corecta a lor. Altfel riscam sa primim un raspuns de la un "robot": i se pun de catre "conducere" la dispozitie un set de instructiuni cu ce are de raspuns in marea majoritate a cazurilor si o sa repete la nesfirsit acelasi lucru. De ce credeti ca sint atit de multe cazuri in care reprezentantul Producatorului intr-o tara sa dea un raspuns la o problema si intr-o oarecare perioada de timp acel raspuns sa intre in contradictie cu noul raspuns valabil la nivel global. Un alt exemplu ar fi ca sintem trimisi sa citim o informatie pe site-urile lor publice despre care nu se stie daca si cum sint actualizate si a caror continut nu are nici o valoare juridica. - Producatorii si importatorii auto sint organizati in asociatii - OICA, ACEA, APIA, ... ceea ce e absolut normal, au de urmarit/acoperit o multime de probleme in munca lor. Impreuna le e mai usor "sa se alinieze la cerintele pietei" - are cineva idee cum fac ei asta? Pot sa presupun ca informatiile de pe forumurile auto sint o sursa valida si continua de date... de ce mai au nevoie? |
#2
Posted 30 September 2016 - 16:50
intrebarea care trebuia sa o pui de la bun in ceput era: cine merge in service autorizat? ma refer la noi in tara. pt ca daca iei la frunzarit aria de auto, ai sa gasesti 99% din participanti cu sfaturi de a merge la service, ca reprezentanta costa mult sau ca nu face bine ceea ce face, ca nu are nici un beneficiu. asadar, ce te faci in situatia respectiva? reprezentanta e buna doar pt diagnosticari gratuite? diagnostichezi la ei si mergi la gigi de la colt sa repare masina dupa ce ai obtinut ceva concret?
sa stii ca nu prea merge lozinca "a cautat in TSB-uri, a intrebat si alte departamente interne", pt ca la cate raspunsuri ar trebui sa dea, ar trebuie ca cel putin jumate din angajatii unei marci auto sa stea pe mail ca sa ofere raspunsuri si sa intrebe pe altii de la ce ste problema x. ti se pare viabil? evident ca raspunsul este asteptat in vreo 10-15 min de la plasare, ca daca vine dupa 2-3 zile e catalogat ca neserios producatorul. in domeniul tehnic nici n-ai habar cata documentatie exista si revizie, ce inseamna a cauta o chestie dupa niste detalii sumare care le ofera clientul. |
#3
Posted 30 September 2016 - 16:56
cebinee, on 30 septembrie 2016 - 16:41, said:
Lor le convine: nu avem pretentii - nu ne ofera nimic in plus. Interesul producatorilor este sa ai pretentii si sa platesti pentru ele. Si asta e valabil in orice domeniu. cebinee, on 30 septembrie 2016 - 16:41, said:
Un alt exemplu ar fi ca sintem trimisi sa citim o informatie pe site-urile lor publice despre care nu se stie daca si cum sint actualizate si a caror continut nu are nici o valoare juridica. |
#4
Posted 30 September 2016 - 16:57
Si cat esti dispus sa platesti pentru serviciile astea?
|
#5
Posted 30 September 2016 - 17:05
Friskey, on 30 septembrie 2016 - 16:57, said:
Si cat esti dispus sa platesti pentru serviciile astea? în general cei 1% ce cumpără automobilele... noi cu banu' jos cine altcineva??????? ăia de-şi mănîncă de su'cur 8 ani prin credite????? sau io cu un cancer de 20 de ani? ce să-mi zică? bă n-ai mufă??? ''computeru' ''meu de bord îmi zice cînd să schimb uleiul...atît... Edited by sarac.lipit, 30 September 2016 - 17:11. |
#7
Posted 30 September 2016 - 19:18
Accesul la buletine tehnice poate avea aproape oricine.
Cu plata desigur TSB-urile sunt obtinute greu de catre producatori si sunt oferite abonatilor la documentatie tehnica contra cost. Reprezentantele platesc pentru asta, de ce ar da gratis informatia service-ului...care lucreaza la negru? |
#9
Posted 04 October 2016 - 06:06
De ce am scris aces post?
Am vrea sa citim un studiu facut de catre APIA care sa raspunda la intrebarile: E sigur sa va lasati masina la reparat in serviceurile autorizate de catre producator? Daca aveti probleme acestea va vor fi analizate?... In general am dori ca APIA sa ne asigure ca putem avea incredere in ei... plecind de la serviceurile lor. Daca nu mai sint ale lor sa ne spuna: termenul service autorizat de catre producator nu mai exista. Daca vor ii ajutam... |
#10
Posted 04 October 2016 - 10:28
cebinee, on 04 octombrie 2016 - 06:06, said:
E sigur sa va lasati masina la reparat in serviceurile autorizate de catre producator? Pana la proba contrarie...dar trebuie sa dovedesti daca ai ceva probleme. Nu esti obligat sa-ti duci masina intr-un anumit service. Suspectezi ceva?...alege alt service....sunt zeci de mii care cel putin teoretic spun ca-ti vor rezolva problema. |
|
#11
Posted 13 April 2017 - 22:46
alexa32, on 04 octombrie 2016 - 10:28, said:
Nu esti obligat sa-ti duci masina intr-un anumit service. Suspectezi ceva?...alege alt service....sunt zeci de mii care cel putin teoretic spun ca-ti vor rezolva problema. Se vede ca le iei partea... exact ce-si doreste un service .... sa vina lumea pe banda si sa plece... asa se scot banii din munca "cinstita". Ei bine, cind lucrezi pentru un Producator ai ceva mai multe responsabilitati, fie ca vrei fie ca nu. Suspectez ceva? Daca nu au un raspuns bun pregatit atunci o sa le demonstrez ca se poate rezolva si fara instanta! Stii ce e aia reclama negativa? Eu cred ca nu! |
#12
Posted 20 April 2017 - 18:28
Si totusi topicul este despre un Producator care are o mare responsabilitate.
Hai sa vedem un set de reguli a-la MBA: 1.Amatorii asteapta clarificari (sau legi). Profesionistii ajuta la crearea lor. 2.Amatorii vor sa-si mareasca profitul. Pros vor sa devina mai buni. 3.Amatorii practica cit timp e necesar. Pros nu se opresc niciodata. 4.Amatorii fac salturi sa isi atinga visele. Pros construiesc poduri. 5.Amatorii se tem de esec. Pros il asteapta pregatiti. 6.Amatorii inventeaza deprinderi. Pros isi construiesc valori. 7.Amatorii vor sa fie remarcati. Pros vor sa fie tinuti minte. Eu cred ca nu le-au inteles Edited by cebinee, 20 April 2017 - 18:30. |
#13
Posted 20 April 2017 - 18:36
Asemenea platitudini se invata la MBA, esti sigur?
Edited by don_dannielo, 20 April 2017 - 18:37. |
#14
Posted 20 April 2017 - 19:30
a-la MBA, trebuie sa incepi cu basics sa vezi daca "musca"
|
#15
Posted 21 April 2017 - 20:30
don_dannielo, on 20 aprilie 2017 - 18:36, said:
Asemenea platitudini se invata la MBA, esti sigur? nu sint singur dar se corelau cu asta https://forum.softpe...6#entry21026913 |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users