Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Linux Mint - KDE x64, setari, configurari

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
eduard_w

eduard_w

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,689
  • Înscris: 24.03.2009
Mi-am instalat Linux Mint - KDE x64, am testat mai multe versiuni, dar Mint mi-a placut cel mai mult, probabil si din cauza popularitatii ( comunitate mai mare, suport etc )
Sunt incepator pe Linux, am habar de chestii elementare, dar v-as ruga sa ma ajutati, imi cam prind urechile  :)
Pt inceput as vrea sa va rog sa-mi explicati cum sa setez " nvidia-settings" sa-mi ramana setarile dupa reboot
Trebuie deschis din terminal ( root / password ) comanda " nvidia-settings " nu ? Pe urma de deschide nVidia Control Panel
Acolo imi fac setarile dorite. Apoi cum salvez. Din terminal ?? La fel e valabil si pentru optiunea " Gama " din " display and monitor "
Dupa ce modific la " gama " am observat ca dupa ce dau reboot, nu pastreaza setarea
Alta intrebare : cand deschid un browser, de exemplu, se deschide undeva sus in stanga ( nu folosesc pe intregul ecran, doar jumate )
Mut fereastra cu browserul deschis, in mijlocul ecranului, dar dupa ce inchid - redeschid browserul, aceasi poveste
Exista vreo metoda ca, atunci cand deschid browserul, sa-mi ramana exact unde a fost ultima oara ??
Deocamdata atat, oricum am sa revin si cu alte intrebari
Multumesc anticipat

Edited by eduard_w, 29 September 2016 - 13:55.


#2
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284