Noutati gama Dacia: facelift Logan si Sandero + cutie automata Duster
Last Updated: Oct 08 2016 18:26, Started by
gabrolio
, Sep 29 2016 12:22
·
0
#1
Posted 29 September 2016 - 12:22
Dacia isi reimprospateaza gama Logan si Sandero:
http://www.automarke...otor-73527.html Arata mai bine parca volanul cu 4 spite si in sfarsit au pus claxonul pe volan. Apare si o alta motorizare in loc de 1.2 16V 75 CP de 1.0 SCe de 75 CP. La Duster apare optiunea unei cutii automata EDC. Ramane totusi problema caroseriei negalvanizate. (multi ezita sa cumpere Dacia in special din aceasta cauza). |
#2
Posted 29 September 2016 - 12:33
Vad ca unele modele au comanda geamurilor electrice pe usa, asa cum e normal.
Legat de caroseria galvanizata cred ca mai trec cateva generatii pana sa ajunga acolo. |
#3
Posted 29 September 2016 - 12:34
La saloanele auto arata a aeronave din filmele SF iar in productia de serie sunt tinichele ruginite. Pana nu vad toate aceste dotari/optiuni pe modelul de serie nu mai pun botu' la vrajelile de marketing.
|
#4
Posted 29 September 2016 - 12:36
#5
Guest_truet_*
Posted 29 September 2016 - 12:47
Unii pur si simplu urasc ca exista Dacia...
Totusi Dacia vinde cele mai multe masini noi in Romania... Restul marcilor in Romania sunt vandute SH in majoritate, cele noi sunt minoritare, deaceea pentru majoritatea producatorilor auto Romania e irelevanta, pentru ca nu cumpara masini noi, iar multe din reprezentante o duc cam prost, le salveaza doar partea de service Edited by truet, 29 September 2016 - 12:47. |
#6
Posted 29 September 2016 - 12:53
#7
Posted 29 September 2016 - 12:57
Claxonul e in capatul blocului de lumini, asa cum era si la 1300.
Edited by robbie_ro, 29 September 2016 - 12:57. |
#8
Posted 29 September 2016 - 13:00
Vad ca arata in poze ca ar avea camera video marsarier.
|
#9
Posted 29 September 2016 - 13:01
gabrolio, on 29 septembrie 2016 - 12:22, said:
Dacia isi reimprospateaza gama Logan si Sandero: http://www.automarke...otor-73527.html Arata mai bine parca volanul cu 4 spite si in sfarsit au pus claxonul pe volan. Apare si o alta motorizare in loc de 1.2 16V 75 CP de 1.0 SCe de 75 CP. La Duster apare optiunea unei cutii automata EDC. Ramane totusi problema caroseriei negalvanizate. (multi ezita sa cumpere Dacia in special din aceasta cauza). Caroseria rezista 10 ani , cat ai vrea sa tii o Dacie ? |
#10
Posted 29 September 2016 - 13:05
Nenea Zap, on 29 septembrie 2016 - 13:00, said:
Vad ca arata in poze ca ar avea camera video marsarier. Avea si pana acum optiunea asta. Nu stiu daca direct din fabrica, dar cunosc persoane care si-au motat camera pentru mersul inapoi cu afisare pe media-nav. Edited by robbie_ro, 29 September 2016 - 13:09. |
|
#11
Posted 29 September 2016 - 13:14
#12
Posted 29 September 2016 - 13:14
#14
Posted 29 September 2016 - 13:35
Un nou motor, SCe 75 CP
Noile modele sunt disponibile, încă de la lansare, cu șapte variante de grup motopropulsor, din care una în premieră – blocul SCe 75 CP (Euro6). Acest nou motor cu 3 cilindri, de 1,0l, care dezvoltă 75CP, beneficiază de expertiza Renault. El permite reducerea emisiilor de CO2 și a consumului de combustibil cu aproape 10% [2]. Gama de motorizări include astfel, următoarele propulsoare: - Pe benzină: SCe 75 CP, TCe 90 CP cu sistem Stop & Start (S&S), TCe 90 CP S&S GPL și TCe 90 S&S cu cutia pilotată Easy-R. - Pe motorină: dCi 75 CP S&S, dCi 90 CP S&S cu cutie de viteze manuală sau pilotată Easy-R. 1.2 Duster dispune de noua cutie de viteze automată Efficient Dual Clutch (EDC) Pentru un șofat simplu și confortabil În premieră, Duster dispune de cutia de viteze EDC (cutie de viteze automată, cu 6 trepte). Această cutie, cu dublu ambreiaj, oferă confortul și plăcerea de a conduce a unei cutii automate, în condițiile unui nivel al consumului și al emisiilor de CO2 apropiat de cel al unei cutii manuale. Cu noua cutie EDC, nu mai este nevoie ca șoferul să ambreieze și să schimbe manual treptele de viteză. Şofatul devine mai simplu, iar schimbarea treptelor se efectuează fără sincope. Transmisia EDC este însoțită de un sistem de asistență la demarajul din rampă. În această situaţie, calculatorul EDC şi sistemul de frânare oferă şoferului timpul necesar pentru a acționa pedala de accelerație fără ca vehiculul să dea înapoi. Duster EDC este echipat cu motorul diesel dCi 110 CP 4x2 S&S. http://www.daciagrou...doteaza-modelul |
#15
Posted 29 September 2016 - 13:39
nebunie
led-uri mai trebuiau pe dacie, ca in rest le avea pe toate... |
|
#16
Posted 29 September 2016 - 13:41
Claxonul pe volan pare mai mare noutate decat noul motor sau cutia edc asta ii deranjeaza cel mai tare pe romani.
|
#17
Guest_truet_*
Posted 29 September 2016 - 13:49
Intrebarea e cat va costa varianta aia din poze care e "full"
|
#18
Posted 29 September 2016 - 13:53
Incep sa arate a masini.
Quote Vechiul motor 1.2 de 75 CP este înlocuit cu unul ceva mai modern: trei cilindri, 1.0 SCe de 75 CP Hmm acum astept comentariile: - sa vedem cat tine turbina aia, alea aspirate naturel erau sfiinte! - ii pun CIP si o urc la 100 CP, de lasa urme pe asfalt la semafor |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users