Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Pornire VW Bora 2001
Last Updated: Oct 04 2016 07:44, Started by
sorinela04
, Sep 29 2016 11:18
·
0
#1
Posted 29 September 2016 - 11:18
Va salut! Am o Bora 2001 AJM si sunt zile in care o pornesc si se aprind in timp ce dau la automat si martorii esp abs, pornind mai greu. Asta ar fi una. A doua e ca sunt momente cand dimineata porneste mai greu iar alte dati cand dau sa pornesc invarte, nu o ia, iau contactu dau iar la automat si porneste la sfert si a 3 a ar fi ca erau momente cand sarea acul la turometru pana pe la 4 de ture cand dadeam la automat si tot nu pornea dupa luam iar contactu, dadeam iar si pornea la sfert. Va rog sa ma ajutati cu sfaturi sau lucruri concrete!
|
#3
Posted 29 September 2016 - 12:28
Si apoi pompa de combustibil si ce mai tine de alimentare.
|
#4
Posted 29 September 2016 - 14:40
Bateria mentine 12.4 in ea. Pompa de motorina unde de afla?
|
#6
Posted 29 September 2016 - 17:29
IMG_20160921_223053.jpeg 38.49K
19 downloads
Cum pot verifica daca e senzorul de turatie? Ma gandesc ca pot fi firele ce duc pana in ecu |
#9
Posted 30 September 2016 - 08:50
Da.
Sau fa-i un test cu un tester de baterii nu cu voltmetru. Sunt ateliere care au asa ceva. |
#11
Posted 30 September 2016 - 18:47
IMG_20160930_162015.jpeg 91.05K
10 downloads
Asa arata senzorul meu..l.am curatat si apoi am verificat continuitatea celor 3 fire ce ieseau din el pana in ecu..si nu are fir intrerupt...urmeaza ca maine sa iau senzorul de la un prieten cu acelasi cod motor si sa vad daca porneste la fel de greu |
#12
Posted 01 October 2016 - 09:07
#13
Posted 01 October 2016 - 09:15
Martorii ABS si ESP se aprind LA PORNIRE, doar cand dai la demaror in 99,99% din cauzuri datorita curentului insuficient ce il primeste calculatorul de ABS/ESP, deci bateria slaba. Bateria poate fi pe duca, sau sa ai ceva consumator care o consuma cand masina stationeaza. Dupa ce rezolvi aceasta probleme vezi cum este cu pornirea.
|
#14
Posted 01 October 2016 - 09:17
Ideea este ca faza cu martorii abs si esp nu o face doar la prima pornire...adica mi.a mai facut si dupa ce am mers cu ea
|
#15
Posted 01 October 2016 - 09:30
Raman aprinsi si dupa ce porneste motorul ? Posibil ca alternatorul sa nu faca fata la toti consumatorii. Porneste masina luand curent de la alta masina si vezi cum se comporta, oricum eu zic sa mergi la un electrician. Si un electromotor uzat (carbuni, bucse) iti omoara bateria. Pot fi mai multe cauze.
|
|
#16
Posted 01 October 2016 - 09:33
Nu, dupa pornire se opresc...o sa schimb bateria oricum...dar nu inteleg de ce pe tester a aparut g28..oare din cauza curentului slab sa ma induca in eroare?
|
#17
Posted 01 October 2016 - 10:44
Semnalul pe G28 nu vine cum trebuie, curba lui nu este cea corecta.
Asta nu inseamna neaparat ca senzorul e defect. El citeste miscarea vibrochenului, daca nu e cum trebuie semnalul transmis nu este "plausibil". Vibrochenul e miscat de electromotor Pe de alta parte cand actionezi demarorul si bateria e slaba, tensiunea scade foarte mult iar echipamentele elctronice ramana fara curent si dau tot felul de erori. Cati ani are bateria? |
#18
Posted 01 October 2016 - 10:47
Masina am cumparat-o acum 1 an si ruleaza cu aceeasi baterie pe care o avea.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users