Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Contact general masina montaj
Last Updated: Oct 01 2016 18:17, Started by
ieneisergiu
, Sep 28 2016 22:31
·
0
#1
Posted 28 September 2016 - 22:31
Buna seara am o intrebare un contact general la masina pe ce se pune pe + sau pe - multi zic ca pe plus alti ca pe minus pentru ca e curent continuu
Cel de jos vreau sal pun Attached Files |
#3
Posted 28 September 2016 - 22:40
mai citeste odata intrebarea si uitate la ce se refera ! am motivele mele la care vreau sa pun contact general
|
#4
Posted 28 September 2016 - 22:44
ai pă dracu
fara curent nu mai ai inchidere centralizata, alarma, se reseteaza ceasul si posturile la radio! daca ar fi avut vreo utilitate ar fi pus producatorul! Edited by Nero-d, 28 September 2016 - 22:46. |
#5
Posted 28 September 2016 - 22:47
nam centralizare nam alarma si numi pasa de ceas si radio ! vreau doar sa pun din cauza unui consumator care nu e de gasit am dus la multi electricieni deci deaia vreau sami pun !
|
#6
Posted 28 September 2016 - 23:42
Poti sa il pui si pe (+) si pe (-), dar nu stiu de unde iei (+) si (-) .
Mai simplu scoti borna de (+) de la baterie. Daca il pui in bord, trebuie sa pui pe (+). Edited by pasilla, 28 September 2016 - 23:44. |
#7
Posted 28 September 2016 - 23:47
Daca vrei sa-l folosesti pe cel pus de tine in poza , poti sa iei foc instant, alea sunt de jucarie....Si in descrierea de 2 lei de pe site nu se mentioneaza ce curent suporta.
Contactul general se monteaza pe plus, dar daca te tine punga cumperi unul adevarat care taie si plus si minus, izolat in carcasa de ebonita, serios construit. Ceva de genul : http://www.strenger....rcuit-250a.html Edited by keta, 28 September 2016 - 23:49. |
#8
Posted 28 September 2016 - 23:52
multumesc cel mentionat zice ca rezista pana la 300 A
|
#9
Posted 29 September 2016 - 00:36
ieneisergiu, on 28 septembrie 2016 - 22:47, said:
nam centralizare nam alarma si numi pasa de ceas si radio ! vreau doar sa pun din cauza unui consumator care nu e de gasit am dus la multi electricieni deci deaia vreau sami pun ! Electricieni de ce profil?? Daca nu au gasit un consumator (nu stiu meserie), poate ai proasta izolatia in vreo zona a cablajului. Intrerupatorul e fix "vax albina", protejeaza cand masina e stationata. Te-ai gandit bine ca poti lua foc din mers, in conditii de umezeala etc?? Cauta un service cu meseriasi adevarati care sa-ti rezolve problema , si ai si garantie de la ei. Nu umbla cu improvizatii de pionier minitehnicus. Consumatorul necunoscut se poate depista pe sectiuni de circuite, cablaje s.a.m.d. numai de catre un electrician auto adevarat, nu DOREI. Edited by Suno, 29 September 2016 - 00:42. |
#10
Posted 29 September 2016 - 00:37
Pune un link cu descrierea TA , ca la ce am gasit eu suna MADE IN CHINA :https://www.autolux.ro/intrerupator-general-curent-6-12-24v-igc555/
Edited by keta, 29 September 2016 - 00:39. |
|
#11
Posted 29 September 2016 - 03:30
ieneisergiu, on 28 septembrie 2016 - 22:47, said:
nam centralizare nam alarma si numi pasa de ceas si radio ! vreau doar sa pun din cauza unui consumator care nu e de gasit am dus la multi electricieni deci deaia vreau sami pun ! Scoate cate o siguranta si cate un releu pana gasesti circuitul. Cauta cauza nu repara efectul |
#12
Posted 29 September 2016 - 05:40
Electricienii la care ai fost,stiu meserie la fel cum stii tu limba romana...De-aia n-au gasit defectul...Cauta un meserias care stie.
|
#13
Posted 29 September 2016 - 06:09
La mai toate utilajele care aveau contact general,acesta era montat pe minus.Practic,cablul de la borna minus a bateriei,sectionat si pus acel contact.Tot asa este si ordinea de demontare a bornelor (clemelor) de pe baterie;intai se demonteaza(debranseaza)minusul si apoi plus.Atentie la curentul suportat; la pornire,contactul trebuie sa suporte puteri f mari(deci si amperaj mare)de ordinul 1-4kw,in functie de marimea motorului si tipul demarorului.
Si...DA este cea mai sigura masura impotriva evenimentelor nedorite de natura electrica. |
#14
Posted 29 September 2016 - 07:07
ca sa faci ce vrei tu ar fi mult mai indicat sa folosesti un releu de putere si un contact normal, nici nu spargi bordul cu ditamai intrerupatorul.
|
#15
Posted 29 September 2016 - 07:18
@initiator: daca nu vrei sa tii cont de sfaturile colegilor atunci macar spune-ne ce marca de masina ai si ce culoare e, ca sa te recunoastem in cazul in care te vedem la stiri cu masina in flacari si pompierii langa tine.
|
|
#16
Posted 29 September 2016 - 07:23
asa unul, si pune-l pe schimbatorul de viteza. si cand pornesti masina numeri invers de la 10 pana la 1 apoi ignition!
[ http://www.conrad.de/medias/global/ce/7000_7999/7000/7010/7012/701209_RB_00_FB.EPS_1000.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Fane, 29 September 2016 - 07:23. |
#17
Posted 29 September 2016 - 07:38
Teoretic il poti pune ori pe + ori pe-. Pe oricare, atata timp cat intrerupi circuitul nu conteaza unde e pus, efectul e acelasi. De preferat e totusi sa scoti borna la baterie cand stationezi, o perioada pana gasesti un electrician capabil sa descopere consumatorul ascuns. Vezi si diodele la alternator, sa le verifice. Daca ai una impuscata e consumator ascuns. Eventual desfa toate firele de la alternator o noapte si daca nu se descarca bateria ai gasit consumatorul ascuns. Daca se descarca, mai cauti.
Ii mai explica la socrul meu un electrician ca i se descarca bateria ca ii ramane o piesa in stand-by la Matiz. Dar nu o gaseste. A iesit din stand-by cand i-a pus baterie noua la recomandarea mea, ca piesa aia in stand-by a descarcat bateria si cu bornele scoase. Desfa si borna la baterie, daca si asa se descarca nu mai cauta consumatori ascunsi, cauta alta baterie. Edited by PoeOvidiu, 29 September 2016 - 07:42. |
#18
Posted 29 September 2016 - 08:19
Nero-d, on 28 septembrie 2016 - 22:38, said:
nu se pune! punct! Esti tu asa sigur de asta ? Ca idee, foarte multe masini americane au prevazut din fabrica un intrerupator general care este montat langa baterie . Scopul lui este de a decupla rapid bateria in caz de incendiu provocat de instalatia electrica. @initiator , il poti monta ori pe + ori pe - , nu conteaza din punct de vedere electric. .Montarea lui este in functie de constructia intrerupatorului .Se monteaza langa baterie . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users