Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Transfer facultate Automatica

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
alin156

alin156

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 28.09.2016
Salut ! Ma numesc Alin si sunt la student la Facultatea de Enegetica UPB in anul 2. Am realizat ca nu e chiar ce imi doream (nu e foarte mare concurenta, cred ca pot mai mult) si vreau sa ma transfer la Automatica. Chiar daca as pierde un an ar fi tot bine. As fi recunoscator daca imi poate spune cineva in ce conditii as putea sa ma transfer .

#2
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,233
  • Înscris: 24.02.2007
Secretariatul facultatii e cel mai in masura sa-ti ofere informatii concrete.

#3
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,921
  • Înscris: 18.12.2007
Adresa: Splaiul Independentei 313, cod postal 060042, sector 6, Bucuresti, corp ED 103-105
E-mail: [email protected]
Telefon: +4021-402 91 79
Fax: +4021-318 10 14
Website: acs.pub.ro

Foloseste cu incredere datele de contact si ia legatura cu secretariatul.

#4
alin156

alin156

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 28.09.2016
Da, probabil o sa ma duc la secretariat si o sa vorbesc acolo...Poate sa imi spuna un student sau fost student cum e la specializarea Automatica ? M-am uitat pe planul de invatamant dar nu ar strica niste pareri din interior.

#5
Friskey

Friskey

    Guru Member