Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Kia Rio 4
Last Updated: Jun 08 2017 22:03, Started by
alexcrist
, Sep 26 2016 23:09
·
0
#1
Posted 26 September 2016 - 23:09
Salonul Auto de la Paris aduce și lansarea noului model Kia Rio.
[ http://kia.ro/pms-2016/images/kia-rio-2016-details.jpg?la=en - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Am găsit și primul review complet (interior/exterior, mai puțin partea de condus efectiv). [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/y0wTdJA-w0k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ca un posesor foarte mulțumit al modelului precedent (Kia Rio 3, facelift 2015), în vârstă de un an și jumătate, și aproximativ 31.000 km, voi încerca o mică comparație, mai mult sau mai puțin subiectivă. Exteriorul La partea din față, mi se pare ok. Se vede foarte mult influența asupra designului din partea Hyundai, noul Rio semănând destul de mult cu sora lui, curentul i20. Asta în special la forma farurilor, și forma generală a botului (mai puțin ”bulbucată” ca generația precedentă), și puțin în zona barei (zona neagă pe care se prinde numărul). Însă au păstrat unele elemente, cum ar fi gurile de aer din zona proiectoarelor, pentru a dirija aerul spre roțile/frânele față. Au păstrat și becurile dedicate de cornering din blocurile optice principale, ceea ce eu consider un foarte mare avantaj față de producătorii care folosesc becurile de ceață pentru asta. Cel puțin în cazul meu, lumina acelor becuri este foarte puternică și acoperă o suprafață foarte mare în lateral (cam lățimea unei benzi). Nu știu ce să zic de marea suprafață cu plastic lucios pe bara din față. Arată bine așa, la show de prezentare. Dar după ceva mii de km cu pietricele luate-n bot, și sute/mii de insecte lipite și frecate la spălătorie, s-ar putea să nu fie o alegere prea fericită. Sincer să fiu, la faruri nu înțeleg unde e faza lungă. Văd doar becul de semnalizare, becul de cornering, LEDurile DRL, și lentila pentru ce presupun că e faza scurtă. Să fie faza lungă tot în spatele lupei? Se poate? Parcă n-am mai văzut astfel de faruri. Per total, nu pot zice că e mai bine sau mai rău ca modelul precedent, ci doar altfel. Din lateral n-am multe a zice la designul general. Ce-am remarcat e mutarea prinderii oglinzilor de pe ușă (zona cu tablă), în dreptul geamului, astfel eliminând și acel mic geam triunghiular din acea zonă. Din punctul meu de vedere, asta ar crește punctul mort (involuntar, acel mic gemuleț mi-a fost util, mai ales la treceri de pietoni). Dar până n-o vedem pe viu, nu putem trage concluzii. Oglinzile propriu-zise par puțin mai mici decât la modelul precedent, iarăși similare lui i20. Din punctul meu de vedere, ar putea fi un pas înapoi, eu apreciind foarte mult oglinzile pe care le am. La ușile spate am observat că sunt mai ”ascuțite” în zona mânerului, față de modelul precedent, din nou o asemănare cu i20. Din spate: pe scurt, nu-mi place N-aș putea zice de ce, pur și simplu parcă îi lipsește... ceva. Un moft personal ar fi la camera video de marșarier, care acum parcă iese mai mult în evidență. La mulți producători (și multe mașini cu pretenții), acea cameră arată ca nuca-n perete, și la Rio mereu mi s-a părut foarte bine gândit designul ei, fiind greu observabilă. La noul model îți sare ușor în ochi, dar măcar tot arată mai bine decât un ”țâmburuș” negru montat pe hayon. La interior Din nou, multe asemănări cu i20, în special la fețele de uși. Volanul, în schimb, seamănă mult cu ce mai era pe la Kia, pe modele precum Soul. Bordul a primit acum (nu știu dacă în toate variantele, sau doar în dotarea de top) un ecran LCD, față de vechiul Supervision Cluster. Cumva, parcă pare mai banal la noul model, deși e mai ”high tech”. Manetele de lumini și ștergătoare, iarăși, similare cu i20. Consola centrală, însă, e originală. Nu seamănă nici cu vechiul model, nici cu i20. Începând de jos, îmi place că au păstrat cele 2 prize de 12V, iar acum scaunele încălzite au 3 trepte, nu doar 2. Zona de AC e fain desenată. Și, mai sus... au trecut și ei în tabăra producătorilor care au aruncat o ”tabletă” pe bord. E drept că din interior nu prea-ți dai seama că ecranul ăla ”levitează” față de restul bordului, și tocmai de-aia nu înțeleg de ce au făcut-o așa. Din lateral mi se pare o prostie. Doar ca un argument practic, în spatele ei e doar o zonă în care se adună praf. Dar mna, dacă așa e moda... Însă la funcționalitatea sistemului multimedia au făcut un salt excepțional. Arată bine, pare că se mișcă bine, posibilități noi de conectivitate (inclusiv Android Auto/Apple CarPlay, și chiar WiFi), precum și radio digital și alte jucărele. Pentru modelul precedent cereau aproape 1000E pe opțiunea asta, și n-am considerat că merită, nefiind nici pe departe la fel de performantă. Dar acum, dacă își păstrează prețul, ar merita din plin. Privind și mai sus, spre plafonieră, a apărut acum și un suport de ochelari. În sfârșit! Însă ce mă miră este încă lipsa unei oglinzi electrocromatice. Oare să fi uitat de ea pe modelul de prezentare, sau chiar nu e disponibilă nici acum? La torpedou parcă e un pas în spate, transformându-l din actualul torpedou uriaș, clasic (tip sertar, cu ușa mobilă... nu știu cum să-l descriu; Ca la Dacia 1410 ), într-un compartiment mobil integral, ca o găleată (din nou, nu știu cum să descriu mai bine). Mi se pare un mare dezavantaj, pentru că reduce mult dimensiunea acestuia, plus că nu poți păstra nicio hârtie acolo, să stea pe plan drept. Când închizi torpedoul, toate se mișcă înauntru. Pentru locurile din spate, putem comenta diversele artificii pentru creșterea spațiului pentru pasageri (cum ar fi plafonul înălțat). Dar ce m-a surprins cel mai mult: prezența unei mufe USB pentru locurile din spate! Părerea mea: Uau! Pentru o mașină din clasa mică relativ ieftină (comparat cu concurența), o dotare ca asta e extrem de rară. Așa ceva lipsește și de pe multe mașini mai mari și mai scumpe. Rămâne de văzut dacă e dotare standard, sau opțională (și cu ce cost). La portbagaj O nouă dotare față de modelul precedent este podeaua falsă a portbagajului - deși prezentatorul se pare că nu s-a prins, și a avut impresia că ceva nu e montat corect Deși e o mașină de clasă mică, și mulți n-o privesc ca pe o mașină de drum lung, mi-ar fi plăcut introducerea unei prize în portbagaj. Dacă tot au adus un USB pentru locurile din spate, ar fi putut face pachetul complet. Poate data viitoare. La motor La motorizări se pare că se va introduce și un motor turbo pe benzină (probabil cel de 1.0, disponibil și pe i20), pe lângă motoarele existente. Vom vedea și care vor fi disponibile la noi. Rămâne de văzut și cum se va modifica prețul la noi. Dar, deocamdată, dacă ar fi să caut acum o mașină de clasă mică, noul Rio ar fi, din nou, pe lista scurtă și-ar merita o vizită pe viu. O mașină cu plusuri și minusuri, dar care evoluează foarte rapid față de acum 5-6 ani, când era o mașină la care nu prea merita să te uiți nici măcar gratis. Edited by alexcrist, 26 September 2016 - 23:53. |
#2
Posted 26 September 2016 - 23:23
Io-s curios ce inaltime avea prezentatorul , ca la volan statea ca pe " tron " .
|
#3
Posted 26 September 2016 - 23:36
#4
Posted 26 September 2016 - 23:42
Si cand te gandesti ca doar in urma cu 10 ani faceau chestii de genu:
[ http://www.goauto.com.au/mellor/mellor.nsf/0/71B83AB521A459D0CA2570D900096A7B/$file/Kia_Rio_Hatch_Front.jpg?OpenElement - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#5
Posted 26 September 2016 - 23:48
Mie personal nu-mi place deloc , pare o ieftinatura imbracata cu dichis . Insa pt o gagica cu pretentii dar fara putere financiara pare o alegere bunicica
|
#7
Posted 27 September 2016 - 00:10
colombo2003, on 27 septembrie 2016 - 00:02, said:
Iar pentru oras este o masina ideala (parcare usoara, probabil si consum decent). Edited by alexcrist, 27 September 2016 - 00:10. |
#8
Posted 27 September 2016 - 07:36
Stopurile imi amintesc de Seat-urile mai vechi.
In rest, frumusica masina. |
#9
Posted 27 September 2016 - 08:08
Imi place. Chiar frumusica masina. Mai ales pe rosu metalizat.
|
#11
Posted 06 June 2017 - 12:43
A apărut și pe site la noi: http://www.kia.ro/sh...a-rio-hatchback
La prețuri, pare mai scump decât modelul vechi (cel puțin fără facelift, nu știu ce prețuri au fost la facelift). La motorizări se observă că s-a renunțat la motoarele cele mai mici (1,25 benzină și 1.1 diesel), s-au păstrat 1,4 benzină și 1,4 diesel, și s-a introdus 1.0 benzină turbo. La modelul cu motor 1.0 chiar e o ofertă/reducere interesantă momentan, probabil așa, de lansare. Legat de 1,25 benzină, pe pagina modelului încă apare la ”Date tehnice”, dar în configurator nu e. Nu-s sigur dacă mai e sau nu în ofertă. Cam dubioasă lista de opționale, dotări oarecum ”de bază” fiind acum contracost, cum ar fi izolația pentru capota motor. Dar încă nu m-aș încrede în configurator, eu unul având o experiență destul de proastă cu cel de pe site. Cine e curios, recomand o vizită la dealer pentru o fișă de produs, sunt șanse mai mari să fie corectă. Sunt curios să-l văd și pe viu. Edited by alexcrist, 06 June 2017 - 12:45. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users