Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Angajare pentru cei care lucreaza in PhotoShop

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
Matt221041

Matt221041

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 06.11.2015
Salut! Sunt student si am ca pasiune cam tot ce tine de acest program (PhotoShop). Mai exact m-am initiat pe Photoshop Portable (in limba romana) si am trecut dupa aceea la CS 6 Extended. Imi place,  asimilez repede si am constatat ca devin din ce in ce mai bun. Mai e pana la nivelul profi dar pana termin facultatea (vreo 3 ani) zic ca am sanse sa ma apropii. Am scos si ceva bani  facand poze pe la gradinite si clientii au fost foarte multumiti de <<lucrarile>> mele. In fine, dupa ce scap de licenta m-ar tenta un job stabil. Web designer?! In Romania din cate stiu trebuie sa faci si partea de development (adica programare html,css,php,javascript etc) lucruri la care nu prea excelez. Deci ce alte variante mai exista ? Companii publicitare etc etc? Puteti enumera?Plecarea din tara poate fi o varianta? Si inca ceva? E suficient sa sti doar Photoshopul (fie el si la perfectie)? Nu ar fi necesar sa detin cunostinte si in alte programe? Care credeti ca ar fi indicate sa le studiez? Ca rezumat?: 1) Unde poti lucra cu ajutorul cunostintelor in Photoshop (nivel profi ma refer); 2)Exista variante in afara si care ar fi acelea? 3)Ce programe e bine sa le <<anexezi>> Photoshopului? 4) Financiar (stiu ca e greu de aproximat) dar cam care sunt cas