Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia 1 - baga doar aer cald
Last Updated: Sep 24 2016 17:29, Started by
sandix3130
, Sep 24 2016 09:04
·
0
#1
Posted 24 September 2016 - 09:04
Salutare! Am urmatoarea problema: baga doar aer cald - Skoda Octavia 1, 1.4 16v, AC. La o prima verificare, comutatorul de aer cald/rece functioneaza. Am verificat si cablul udeva sub bord, langa pedale, cand actionez comutatorul, sufa actioneaza si misca o clapeta. Deci clar sufa nu este rupta, clapeta se misca... A mai patit cineva asa? Multumesc!
|
#2
Posted 24 September 2016 - 09:21
Nu sunt sigur dar nu este asa. Ca sa opresca caldura trebuie inchis traseul prin radiatorul intern. Nu are treaba cu clapetele de directionare a aerului.
|
#3
Posted 24 September 2016 - 09:25
Sa nu fie clapeta de recirculare a aerului din habitaclu blocata pe inchis.
Eu nu am Skoda,sper sa nu te induca in eroare postarea mea. Poti sa incerci si pe forumurile dedicate marcii. |
#4
Posted 24 September 2016 - 09:32
Compresorul de clima porneste ?
Daca stai pe loc cu motorul pornit si pornesti/opresti clima, se simte sa scada/creasca foarte putin turatia pentru scurt timp ? Daca ai "computer de bord" si-l treci pe vizualizare "consum instantaneu", se vede sa creasca/scada consumul cind pornesti/opresti clima ? |
#5
Posted 24 September 2016 - 09:44
florin71_skoda, on 24 septembrie 2016 - 09:32, said:
Compresorul de clima porneste ? Daca stai pe loc cu motorul pornit si pornesti/opresti clima, se simte sa scada/creasca foarte putin turatia pentru scurt timp ? Daca ai "computer de bord" si-l treci pe vizualizare "consum instantaneu", se vede sa creasca/scada consumul cind pornesti/opresti clima ? Nu am clima automata, doar AC. Da, functioneaza AC-ul, adica porneste, turatia creste/scade la pornire/oprire, consum instantaneu creste/scade, dar nu stiu ce legatura ar putea sa aiba atata timp cat reglarea de aer cald/rece o faceam fara AC pornit... @Super Chief, am in partea stanga comutatorul de aer cald/rece. Acest comutator actioneaza o sufa care merge undeva sub bord si la randul ei aceasta sufa actioneaza o clapeta. Clapeta se misca atunci cand actionez comutatorul (am simtit miscarea bagand mana undeva pe sub bord). |
#6
Posted 24 September 2016 - 10:06
Scuze, am inteles eu gresit datorita specificatiei ca ai AC. (De ce ai mai specificat ca ai AC ? )
Vezi si de clapeta de recirculare, cum sugera si ct13mey mai sus cu citeva posturi. Posibil ca acea clapeta care "inchide" "caldura" sa nu mai faca cursa completa si sa ramina cumva intredeschisa si sa nu se inchida complet calea de aer cald. Teoretic clapeta aia sta intr-o tubulatura sub forma de Y si cind o misti inchide tubul de caldura si deschide tubul de rece, iar cind ai butonul pus pe mijloc, clapeta este si ea pe mijloc in Y-ul ala si astfel ai jumate deschis tubul de caldura si jumate ala de rece. Este cumva ca si la bateria de la chiuveta, unde poti da pe apa rece sau calda, sau sa le combini. Sufa de care spui este ca si cablul de frina de la biciclete. Daca ai cumva cablul de otel din interior putin piscat, clapeta nu mai face cursa completa. Edited by florin71_skoda, 24 September 2016 - 10:14. |
#7
Posted 24 September 2016 - 10:15
florin71_skoda, on 24 septembrie 2016 - 10:06, said:
Scuze, am inteles eu gresit datorita specificatiei ca ai AC. (De ce ai mai specificat ca ai AC ? ) Vezi si de clapeta de recirculare, cum sugera si ct13mey mai sus cu citeva posturi. Posibil ca acea clapeta care "inchide" "caldura" sa nu mai faca cursa completa si sa ramina cumva intredeschisa si sa nu se inchida complet calea de aer cald. Am sa incerc astazi sa verific mai atent si sa vad daca aceasta clapeta aer cald/rece face sau nu cursa completa. Pentru recircularea aerului in habitaclu exista un buton separat care porneste un alt ventilator. Dar si cu acesta oprit/pornit simptomele sunt aceleasi. O sa verific si revin cu informatii. Multumesc mult! PS: Am inteles, ori acel cablu este vinovat, ori acea clapeta care se misca sa fie doar o parte din ea, cealalta parte fiind rupta, cred... Edited by sandix3130, 24 September 2016 - 10:20. |
#8
Posted 24 September 2016 - 10:22
Butonul de recirculare nu porneste nici un ventilator pentru ca ai un singur ventilator in masina.
Sub filtrul de polen ai o alta clapeta. In mod normal clapeta aia sta deschisa si in masina intra aer rece de afara prin filtrul de polen. Cind treci prin zone cu mirosuri, sau ai in fata ta o masina ce scoate mult fum, sau treci printr-o zona plina de praf, apesi butonul de recirculare si clapeta aia de sub filtrul de polen se inchide si ventilatorul tau nu mai trage aerul de afara, ca-l trage din masina si-l baga inapoi in masina. Clapeta aia de sub filtrul de polen se vede cel mai usor daca dai jos filtrul de polen. Nu ai patit sa ti se abureasca parbrizul fara motiv ? Daca da, este posibil sa ai clapeta aia inchisa sau filtrul de polen foarte murdar. |
#9
Posted 24 September 2016 - 11:19
La grupul VAG deobicei e compresorul dus...pentru ca sunt masini fiabile.
Poate scapi schimband doar valva. In primul rand trebuie o testare si verificat gazul. |
#10
Posted 24 September 2016 - 11:25
Am crezut ca mai exista un alt ventilator datorita sunetului specific. Nu se abureste parbrizul, am verificat clapeta respectiva,functioneaza. Iar despre compresor, nu are nicio legatura,am explicat mai sus. Si ca un test, cu motorul rece, cand pornesc AC-ul, atata timp cat apa e rece, functioneaza fara probleme, baga rece. Apoi, cand se incalzeste apa, baga caldura, indiferent daca am sau nu AC pornit.
|
|
#11
Posted 24 September 2016 - 11:30
Cu motorul rece, daca cuplezi AC-ul iti pornesc ventilatoarele de pe radiator ?
|
#12
Posted 24 September 2016 - 11:40
La o examinare mai atenta sub bord,am desciperit problema.In capatul cablului de actionare exista o chestie de plastic care iesise din suportul care actiona clapeta. Am pozitionat-o si acum functioneaza Multumesc tuturor pentru sfaturi! Drumuri bune!
|
#13
Posted 24 September 2016 - 12:00
Daca ai rezolvat problema meriti o bere.
Drumuri bune sa ai. |
#15
Posted 24 September 2016 - 13:40
Vai de mine! Se stricase de luni,dar norocul meu a fost ca au fost temperaturi scazute... nu zici ca astazi am mers vreo 30 de km si am scos limba...pana la iarna mai este, mai ales ca au anuntat temperaturi ridicate toamna asta...
|
|
#16
Posted 24 September 2016 - 13:54
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users