Inlocuire simeringuri Renault Clio 3
Last Updated: Sep 03 2016 07:26, Started by
OClaudiu
, Aug 31 2016 10:58
·
0
#1
Posted 31 August 2016 - 10:58
De vreun an de zile, am observat ca masina mananca destul de multisor ulei, pe la vreo 5000 Km, trebuind sa completez cam 200 ml de ulei (Elf 5W-40), Testele la noxe ies perfect, nu scoate nici un fel de fum. Ma gandesc ca e de la simeringurile de la motor. Masina are 85000 Km reali si 8 ani de zile. Unde as putea face acest lucru in Iasi si cam cat m-ar costa ?
|
#2
Posted 31 August 2016 - 11:02
Sincer, parerea mea este ca 200ml la 5000km nu e grav, deloc. Acum, sper sa nu ma insel, doar mi-am spus parerea.
|
#3
Posted 31 August 2016 - 11:03
Inlocuire simeringuri faci cand iti consuma ulei, nu 250ml in 5000 sau 8000km.
1 litri un 1-2 mii de km. Topic inutil. Uleiul isi pierde din proprietati pe masura ce imbatraneste, faci tot mai multe cicluri cu el, incalzire/acire si atunci e normal ca pe final de viata dupa un anumit nr de km sa-l manance, el se evapora mai rapid cand e uzat, punctul de evaporare scade nu mai e casi atunci cand il torni din bidon. O masina e in parametri, daca ai sa-ti citesti manualul ai sa vezi ca producatorul Renault da un consum de X/1000km normal. |
#4
Posted 31 August 2016 - 11:08
#5
Posted 31 August 2016 - 11:13
Problema este ca i-am facut schimburile de ulei si filtre, iar dupa 5000 Km, pe joja imi arata nivelul de ulei la jumatate. Asa de repede se consuma uleiul ? E adevarat, am mers cu masina numai in oras.
Edited by OClaudiu, 31 August 2016 - 11:13. |
#6
Posted 31 August 2016 - 11:18
alexa32, on 31 august 2016 - 11:08, said: Inainte de segmentare, schimare semeringuri si toate cele, al meu motor de VW consuma, atentie fara, bascalie, 4L - 3000km. Umblam cu bidonul de 4L de ulei in portbagaj.Dupa segmentare, consuma cam 200ml/10 000km. Motorul are peste aproximativ peste 330 000 km. Deci, stai linistit ca e normal consumul ala. |
#7
Posted 31 August 2016 - 11:25
La masina asta imi consuma 1 litru ulei 10W40 (Elf, ca deh posirca asta stiau sa puna aia la reprezentanta) la 10k km, asta in conditiile in care am tinut acea masina pana la 160k km. Consumul de ulei este ok, nu trebuie sa-ti faci probleme.
|
#8
Posted 31 August 2016 - 11:36
Va multumesc de raspuns. Era ciudat ca de fiecare data facusem rezivia la timp, si dupa 5000 - 6000 Km, nivelul de ulei pe joja si implicit si in bord ajungea la jumatate. Folosesc ELF 5W-40.
PS: Se poate merge cu motorul cand nivelul de ulei e la minim ? |
#9
Posted 31 August 2016 - 11:40
Se poate merge, dar indicat ar fi sa completezi cu aprox 1/2L, just to be safe.
|
#11
Posted 01 September 2016 - 08:08
DA!!!! 10w40 ca vine iarna cu -25 grade!!!DAAAAA va rog, sa vorbeasca toti meseriasii, uita-te pe youtube la ulei 10w40 cum curge la -20 grade, sa vezi ce ungere buna ai tu la pornire iarna cu acest ulei minunat, mineral 10w40.
|
#12
Posted 01 September 2016 - 09:41
Ca sa nu fiu total nesimtit am sa vin cu niste completari legate de diferenta intre 10w40 si 5w40 si de ce sa nu folositi niciodata 10w40 (ca sa scada consumul).
10 w40 este un ulei mineral in cea mai mare parte cu foarte mici exceptii de la anumite uleiuri scumpe, astea normale toate-s minerale (mobil/castrol/motul etc). Ce inseamna ulei mineral? extras din produse din grupa II si I nici macar grupa III (asa numitele semisintetice adevarate). Asa se traduce ca uleiul mineral 10w40 are punctul de inghet foarte mic (la -35 devine bocna, nu mia curge), punctul de evaporare/ardere il are foarte scazut, majoitatea uleiurilor calitate au FP la 230-250 grade, 10w40 arde mai rapid, deci se evapora mai rapid. Apoi fiind un ulei mineral nu poate fi aditivat puternic, cu agenti antiuzura si antioxidare, se "strica" mult mai rapid. Un ulei sintetic de consum grupa 3 rezista cam 7000-8000km la o utilizare normala vorbim de 5w40, in timp ce 10w40 dupa jumate din acesti km e flenduri _ +lasa depuneri in motor +deficiente de ungere din cauza punctul de inghet scazut. Iarna o sa porniti cu trepidatii pentru ca nu ajunge ulei in tot motorul din cauza ca la -15-25 grade devine un ulei foarte vascos ca mierea de albine. Daca vreti sa va stricati motoarele bagati 10w40 iarna, nu mai ascultati de niste mecanici imbecili care au folosit dupa perioada postcomunista ulei 10w40 ca altceva nu se gasea, si pt ca era ieftin. Masinile au evoluat, nu mai exista Dacia 1310 care mergea si cu ulei de utilaje grele incare nu conta norma bagata. |
#13
Posted 01 September 2016 - 11:45
#14
Posted 01 September 2016 - 14:30
Dar ce parere aveti de uleiul Mobil1 0W40 ? Se poate pune la masina mea ? Respecta cerintele producatorului ?
|
#15
Posted 01 September 2016 - 15:01
Este foarte bun Mobil1 0w40
Mai poti incerca Valvoline Synpower 5w40,Petronas Syntium 3000 5w40, Shell Helix Ultra 5w40, Fuchs Titan Supersyn 5w40, Ravenol VST 5w40 sau XTL (ajuta iarna la pornire, motorul fiind mai silentios) Fuchs Titan GT1 5w40 ptr reducerea consumului de ulei poti incerca Ravenol VSI 5w40 Edited by sctnicu, 01 September 2016 - 15:08. |
|
#16
Posted 01 September 2016 - 17:04
Castrol mobil 1 shell sau liqui molly pt cine isi permite. Dintre toate cel mai bun e Liqui Molly http://www.liqui-mol...care-si permit.
Atentie 10w40 doar pt masini mai uzate peste 150 000 km sau macar 80 000 km daca consuma ulei OClaudiu, on 01 septembrie 2016 - 14:30, said:
Dar ce parere aveti de uleiul Mobil1 0W40 ? Se poate pune la masina mea ? Respecta cerintele producatorului ? Asta nu stim nici noi doar tu daca teuiti in cartea tehnica a masinii ce indice SAE are si il verifici cu cel de pe cutia de ulei Edited by Nytro84, 01 September 2016 - 17:03. |
#17
Posted 01 September 2016 - 17:57
Exista topic dedicat pentru lubrifianti, acolo poti primi sfaturi competente.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users