Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

Ford Mondeo MK4: pareri, fiabilitate?

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010
Nu prea cunosc nimic despre Mondeo de cand a renuntat la colaborarea cu Mazda, cum sta la fiabilitate MK4?
Daca nu ma insel, a fost lansat in 2011.

Cum e motorul diesel de 2.0 ? Ceva probleme cunoscute?

Cum e motorul diesel de 1.6?

Aici e un motor mai ciudat pe benzina: http://autovit.ro/an...html#c1d89bf86b
Desi nu inteleg cum zice ca e din 2013 dar in carte scrie 2011 :)

Ma tenteaza un diesel, dar nu stiu daca nu cumva la 10.000 euro sint alternative mai bune (Passat, Audi etc)

#2
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Daca masina aia e in toate mintile, as lua 1.6 Ecoboost instantaneu.

#3
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

 danX, on 30 august 2016 - 10:58, said:

Daca masina aia e in toate mintile, as lua 1.6 Ecoboost instantaneu.
Te-as crede daca ai explica si de ce... asa, stii cum e, vorbe.

Daca nu ma insel, exista 1.6 ecoboost si in varianta diesel

#4
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Pentru ca e un motor reusit, care a facut cariera in US inclusiv pe Fusion (aka Mondeo MK5) si care pe focus Mk3 prefacelift merge excelent. Ecoboost inseamna exclusiv benzina. Diesel la Mondeo merita 2.0. Restul is usor submotorizate.

#5
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010
Se pare ca nu e o masina f populara, cred ca daca intrebam de Audi era ditamai discutia.

#6
djmaddox

djmaddox

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 102
  • Înscris: 09.10.2006
Si bonus aflai si cum sa duci un Audi de la 11000 Euro la 15000 Euro doar din consumabile.

Ontopic: Colegul meu are Mondeo 2.0 140 CP 2008 parca si este multumit, inclusiv de costul reviziilor ( la reprezentanta ).

#7
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 03.12.2010
Si eu as fii interesat de mondeo 2012-2013 motorul de 2.0 si nu stiu nimic despre acest motor sau masina.Ieri mai multi prieteni care se ocupa cu adusul masinilor mi-au zis ca de ce vreau Ford ca sunt proaste, le pica injectoarele.

#8
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010
Mondeo este cel mai putin fiabil din clasa medie. An de an se claseaza pe ultimele poziții alaturi de logan

http://www.anusedcar...ge/2015-2-3/489

#9
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 maxtron_69, on 30 august 2016 - 10:52, said:


Aici e un motor mai ciudat pe benzina: http://autovit.ro/an...html#c1d89bf86b
Desi nu inteleg cum zice ca e din 2013 dar in carte scrie 2011 Posted Image
Explica destul de clar: fabricata in 2011, prima inmatriculare 2013.
A fost masina de prezentare. Adica 2 ani a stat prin showroom-uri.

#10
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012

 Kazmer, on 07 septembrie 2016 - 09:02, said:

Mondeo este cel mai putin fiabil din clasa medie. An de an se claseaza pe ultimele poziții alaturi de logan

http://www.anusedcar...ge/2015-2-3/489
Pe nemti sa ii tot crezi. Nu mint niciodata.

#11
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

 marius87ism, on 07 septembrie 2016 - 10:00, said:

Pe nemti sa ii tot crezi. Nu mint niciodata.
Sint multe alte companii care au manipulat consumurile si emisiile.
Dar nemtii au facut-o mai bine.
Pe de alta parte, generalizam, pt ca tot nemti sint si BMW Mercedes etc...
oricum, vanzarile lor merg binisor, si vezi ca totusi multa lume zice "de ce Ford, nu-s bune"... pareri utilizatori, vanzatori de masini romani, nu nemti.
Si apoi, daca tu zici ca nu e asa, care zici ca ar fi masinile fiabile? Fiat? Frantuzestile? Topul ala arata ca cele mai fiabile sint nemtestile si japonezele... cam ce stiam si noi.

#12
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Interesant topul ala. Ford Focus e pe locul 8, iar Mondeo si suratele Galaxy si S-Max sunt pe la coada, la 110 sau mai la vale. Deci Ford sunt proaste daca nu-s Focus :lol:

Vad ca in top 10 sunt cam masini premium germane. De fapt, Ford Focus e singurul acolo care nu e premium nemteasca. Concluzia e ca in loc sa-ti iei un Mondeo mk IV, mai bine iti iei un Focus mk 3. Il gasesti mai nou, cu mai putini km si mai dotat.

#13
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 12.01.2011
Oameni buni, ala nu e clasament al fiabilitatii in adevarata putere a cuvantului, e rata de "defectiuni" la ITP-ul nemtesc, TUV. Vorbim aici de bucsi, amortizoare, becuri, rugina, etc.

E normal ca ala care si-a luat SLK decapotabil sau Porsche 911 s-o piste pe ###ntine sa fie interesat ca franele si suspensiile lui sa fie impecabile. Pe Hans de la uzina il doare in fasole daca la Logan ii mai scartaie o placuta de frana uzata peste limita sau mai huruie un rulment.

#14
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

 floo1987, on 07 septembrie 2016 - 13:14, said:

Oameni buni, ala nu e clasament al fiabilitatii in adevarata putere a cuvantului, e rata de "defectiuni" la ITP-ul nemtesc, TUV. Vorbim aici de bucsi, amortizoare, becuri, rugina, etc.

E normal ca ala care si-a luat SLK decapotabil sau Porsche 911 s-o piste pe ###ntine sa fie interesat ca franele si suspensiile lui sa fie impecabile. Pe Hans de la uzina il doare in fasole daca la Logan ii mai scartaie o placuta de frana uzata peste limita sau mai huruie un rulment.
E hai... o masina puternica e si supusa la forte mult mai mari si mai ales "piscata", adica nu condusa de un mosulica pt consum, evident are mult mai multe sanse sa cedeze ceva.
Deci hai sa nu exageram... sau ce vrei sa zici, ca loganul e mai fiabil ca porche ul? Daca vrei, poti face tu un top din datele adunate de tine, daca crezi ca cele adunate de TUV nu sint relevante...

#15
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 12.01.2011
Omule, pricepi ca statistica aia se refera la defectele masinilor ce s-au prezentat la inspectia tehnica periodica germana, aka TUV? Din 100 de Porsche 911 doar 4 au avut defecte cand s-au prezentat la TUV. Iar defectele alea tin de directie, amortizoare, arcuri, bucsi, discuri si placute de frana, frana de mana, anvelope tocite sau uzate inegal, becuri arse, integritatea caroseriei, etc.

Tot din statistica aia s-a tras concluzia aici ca Focus e mai bun decat Mondeo. GRESIT. Tot acolo scrie si rulajul mediu al modelului, care la 2-3 ani e 43k pentru Focus si 73k pentru Mondeo. SLK are in medie 26k dupa 2-3 ani, deci undeva o medie de 10k pe an, masina de duminica, e normal sa aiba muuuult mai putine defecte ce tin de itp.

Logan e construit cu materiale mediocre si din cauza e jos in topul ala, nu pentru ca e masina stricacioasa ci pentru ca piesele testate la verificare sunt de slaba calitate si putin durabile. Eu la Focus dupa 13 ani si 190k am schimbat primul pivot, pe dreapta, desi in ultimii 5 ani masina a vazut de 4-6-8 ori pe zi o bucata lunga de drum neasfaltat. Chestia asta nu o s-o intalnesti niciodata la Logan.

#16
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
Ca fost posesor de Mondeo cred ca pot sa imi dau cu parerea. Este o masina buna DACA nimeresti una in mintile ei (valabil pentru orice second-hand) si o intretii cum trebuie (adica ii faci schimburile cand trebuie si nu carpesti la ea). Singur minus din punctul meu de vedere este garda la sol, foarte mica. Eu am avut 2 diesel, 163 de cai, cutie automata Powershift, luata din Germania cu o gramada de km, si vanduta cu o gramada si mai mare (spre 400000), merge foarte bine si la cel care a luat-o. Bafta la alegere!

Am vrut sa ma uit la anunt dar se pare ca s-a dat, e inactiv. Ceri seria de sasiu, si o verifici. Daca e masina de showroom din Romania trebuie sa fie in baza de date a dealerului la care a stat.
Nu am mers cu 1.6 ecoboost, dar cred ca merge traznet.

Edited by aandrei_24, 07 September 2016 - 22:58.


#17
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 03.12.2010
Andrei, la cati km ai luat mondeo? Acum stiu ca ai un Passat.cum ti se pare fata de mondeo?am in vedere ambele modele din 2011-2013.pasatul e cam la limita bugetului insa Mondeo se incadreaza in buget pe la 9000 cu km intre 160-200 k km am gasit si din 2013 in echiparea titanium, motorul de 140cp.dar pe cine am intrebat de mondeo nu mi-a zis de bine.

#18
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010

 floo1987, on 07 septembrie 2016 - 21:26, said:

Omule, pricepi ca statistica aia se refera la defectele masinilor ce s-au prezentat la inspectia tehnica periodica germana, aka TUV? Din 100 de Porsche 911 doar 4 au avut defecte cand s-au prezentat la TUV. Iar defectele alea tin de directie, amortizoare, arcuri, bucsi, discuri si placute de frana, frana de mana, anvelope tocite sau uzate inegal, becuri arse, integritatea caroseriei, etc.

Tot din statistica aia s-a tras concluzia aici ca Focus e mai bun decat Mondeo. GRESIT. Tot acolo scrie si rulajul mediu al modelului, care la 2-3 ani e 43k pentru Focus si 73k pentru Mondeo. SLK are in medie 26k dupa 2-3 ani, deci undeva o medie de 10k pe an, masina de duminica, e normal sa aiba muuuult mai putine defecte ce tin de itp.

Logan e construit cu materiale mediocre si din cauza e jos in topul ala, nu pentru ca e masina stricacioasa ci pentru ca piesele testate la verificare sunt de slaba calitate si putin durabile. Eu la Focus dupa 13 ani si 190k am schimbat primul pivot, pe dreapta, desi in ultimii 5 ani masina a vazut de 4-6-8 ori pe zi o bucata lunga de drum neasfaltat. Chestia asta nu o s-o intalnesti niciodata la Logan.

Deci nu e clasament de fiabilitate e clasament de defecte.

Masina nu e stricacioasa ci piesele de slaba calitate și putin durabile adica se defectează.

Poate pe tine te mangaie pe mine nu.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate