Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problemă bizară cu ecranul
Last Updated: Aug 31 2016 22:57, Started by
R1d3r107
, Aug 26 2016 21:38
·
0
#1
Posted 26 August 2016 - 21:38
Hei, oameni buni. Am o problemă cu Asus-ul meu. De ceva timp am obsevat că atunci când deschid un film în BsPlayer imaginea este distorsionată. Apar diferite linii orizontale care fac imaginea dificil de urmărit. Am căutat pe net imagini identice cu problema mea, dar nu am găsit decât alte tipuri, unele ușor asemănătoare. Am făcut o captură de ecran, fiindcă a fost singura soluție pentru a putea arăta exact situația.
Cum ziceam, problema se manifesta doar în programul respectiv, doar că astăzi am observat că s-a extins și la Youtube, dar și în momentul în care dau scroll down în browser. Nu se întâmplă constant. Sunt momente și momente. Dacă privesc doar desktopul, nu e nicio problemă, deci mă gândesc că nu are ceva grav efectiv ecranul, altfel se întâmpla tot timpul. Știe cineva care ar fi soluția? Sper să nu fie ceva ce necesită service...totuși este un laptop pe care am dat aproape o mie de euro. Las clipul mai jos pentru vizionare și dumirire [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tZSFbPk_1Os?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Attached FilesEdited by R1d3r107, 26 August 2016 - 21:41. |
#2
Posted 26 August 2016 - 21:46
Cu alte playere face la fel?
Ce model este? Ce Windows? Driverele sunt instalate? Edited by xxvirusxx, 26 August 2016 - 21:47. |
#3
Posted 26 August 2016 - 21:54
Reinstaleaza driver placa video, cauta pe pagina producatorului dupa modelul laptopului si versiunea de windows instalata. Daca nu merge, probabil e "pa" placa video. Displayul nu are nici o treaba. El doar afiseaza ce primeste.
Si 5 mii daca dateai, defectul e defect. Asta nu are relevanta, decat asa ca ai vrut tu sa te lauzi! |
#5
Posted 26 August 2016 - 22:39
@dani.user Asta e problema! Mulțam, nu știam care era denumirea oficială în engleză. Acum să caut și soluțiile.
Edited by R1d3r107, 26 August 2016 - 22:39. |
#6
Posted 31 August 2016 - 10:35
Refresul setat la 60Hz.Ce windows ai?Ce driveri,ce laptop este?
|
#7
Posted 31 August 2016 - 22:57
@xeleron pe 60Hz este setarea automată oricum. Am Windows 8.1 (64), driverele sunt cele originale ale laptopului, nu cred că are așa mare importanță, fiindcă este unul bun, nu știu exact datele, procesor i7, 8GB Ram, 1 TB, placa video Nvidia GTX 950 4GB... Am observat că problema ar veni de la placa video Nvidia. Am dezinstalat-o și reinstalat-o și totul a fost foarte bine. Am primit un update de la softul oficial Nvidia și a reapărut problema. Voi reface procedura. Probabil problema e de la noile versiuni.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users